Dat hij zn batterijen moest wisselenquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat voor melding kreeg E10? van BB?
Batterijen wisselen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
En Rob...quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:01 schreef ruby het volgende:
Morgen (of eigenlijk vandaag) staan bij het huis te krijsen: Rob natuurlijk en E10 z'n "vrienden".
Ik denk dat ik het internetnachtpastoraat maar weer eens nieuw leven in ga blazen.quote:
En Rob z'n vriendenquote:
Dat vraag ik mee heel BB6 al af.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:59 schreef arneaux het volgende:
Waarom doet Etiënne alsof hij Don Corleone is?
quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het internetnachtpastoraat maar weer eens nieuw leven in ga blazen.![]()
Dat ie z'n tanden moet wisselen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als iedere avond is zoals deze.... en als Marcia iedere avond is zoals deze, dan ga ik BB6 wel leuk vindenquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:03 schreef arneaux het volgende:
Wat is het toch voor iets dat ik ontzettend moe ben en morgen een drukke dag heb, ik toch blijf kijken, hopende op dat éne wat me doet besluiten BB wel leuk te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |