quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:49 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou, Hilde heeft het anders heel ver geschopt.
Ik vond het eigenlijk wel geloofwaardig overkomen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:50 schreef Fronsertje het volgende:
Duidelijk gelul ja
Waar gaat deze post over?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:52 schreef roeland303 het volgende:
om welke post gaat het?
OMG wie heb je nou weer gebeldquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik lul nooit in de ruimte...
En dat zal je binnenkort wel zien/lezen![]()
over de aangepaste post?....quote:
Volgens mij niet, maar goedquote:
Sorry ik snap het ook ff niet meer?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:54 schreef roeland303 het volgende:
[..]
over de aangepaste post?....
dat snap ik niet, .....welke post?....
quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:54 schreef arneaux het volgende:
BBomroepstem :"Etiënne moet zijn vrienden checken."
"Etiënne, vrienden checken. Etiënne moet zijn vrienden checken."quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:55 schreef Day het volgende:
PC, ik had wel een leukere TT van je verwacht!
Ow ik snap het al, foktaal weerquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:54 schreef roeland303 het volgende:
[..]
over de aangepaste post?....
dat snap ik niet, .....welke post?....
Ja, nog steeds inderdaad.quote:
En die gast ligt al stiekem tegen haar aan te rijden telkens!!quote:
is tijn boven de dekens naast monique gaan liggen om te proberen of ze zo rustig word en stopt met hyperenquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:56 schreef scanman01 het volgende:
En intussen in de slaapkamer....
quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
"Etiënne, vrienden checken. Etiënne moet zijn vrienden checken."
Zoiets?
Jij bent gewoon een geoefende koopjesjager van de 3 dolle dagen, die hebben wij in het oosten niet, dus we zijn niet zo snel....quote:
Maar we hebben een Orakel van Leidschendam, en dat is al heel wat.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:56 schreef Coos het volgende:
Ergens wel jammer dat ik het Orakel van Werkendam niet kan horen!![]()
ik denk niet dat ze dat verkeerd in schatquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:56 schreef Morwen het volgende:
Jeroen snapt dat E10 bepaalde vrienden heeft, volgens Janine kan dat zijn dood worden![]()
Ja ik weet 'tquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, nog steeds inderdaad.![]()
Eens moet ik naar m'n nest. Het kan te gek ook.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:57 schreef Coraatje het volgende:
[..]
is tijn boven de dekens naast monique gaan liggen om te proberen of ze zo rustig word en stopt met hyperen
Ik denk waar blijft hij nou GVD en dacht dat ik te laat zou zijnquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:55 schreef Day het volgende:
PC, ik had wel een leukere TT van je verwacht!
Maarja tijn is ook eigenlijk van de verkeerde kant.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:58 schreef scanman01 het volgende:
Voor lepeltje/lepeltje liggen ze toch echt verkeerd om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |