awhh jaloers? jij mag ook komen (K)quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:26 schreef Magistic het volgende:
En maar blijven zeuren om discriminatie bij de kleinste zucht, maar ondertussen wel je apartheid blijven onderstrepen door speciale turken meets te organiseren. Goed bezig jongens!
Wat bagger je nou, er hebben zich al 3 Nederlandsen gemeld.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:26 schreef Magistic het volgende:
En maar blijven zeuren om discriminatie bij de kleinste zucht, maar ondertussen wel je apartheid blijven onderstrepen door speciale turken meets te organiseren. Goed bezig jongens!
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:26 schreef Magistic het volgende:
Nee, maar toch bedankt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:26 schreef Burakius het volgende:
[..]
awhh jaloers? jij mag ook komen (K)
Nou nou nou, hoe was iequote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:26 schreef Magistic het volgende:
Gelukkig maar. Heeft ze nog een overschot geproduceerd zodat je morgen ook nog te keer kan gaanquote:
Altijd he, moet ik wat mailen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:32 schreef stukovich het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Heeft ze nog een overschot geproduceerd zodat je morgen ook nog te keer kan gaan
Met g-mail kun je tot 10mb verzendenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Altijd he, moet ik wat mailen?
Nummer 4 meldt zich.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat bagger je nou, er hebben zich al 3 Nederlandsen gemeld.
genoeg?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:34 schreef stukovich het volgende:
[..]
Met g-mail kun je tot 10mb verzenden![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:35 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nummer 4 meldt zich.
Ik kan ook Turks.
Karpoes Larabak.
![]()
Thats the spiritquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:35 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nummer 4 meldt zich.
Ik kan ook Turks.
Karpoes Larabak.
![]()
Trigger, IHVK, Burakius, Yvonne, NanKing, saban, jij, ik, AIVDquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:37 schreef Emel het volgende:
wie komen er eigenlijk allemaal? ik volg het allemaal niet meer.
Jij, ik stukovich, yvonne, burakius, dvdfreak/saban/notyourman(misschien) Muhammed ali, nanking. Sjakie, cikolata.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:37 schreef Emel het volgende:
wie komen er eigenlijk allemaal? ik volg het allemaal niet meer.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:37 schreef Rens2001 het volgende:
Köpek! Ölgum morük!
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:38 schreef stukovich het volgende:
[..]
![]()
Nooit leren ze de juiste woorden zoals: Cim bom bom, Triggershot cok ibne enz...
![]()
Iedereen heeft een eigen definitie van mooi: Ventileer jij die van jou eensquote:
Bulentcim, sen cok guzel sinquote:
quote:
wil je mensen uitsluiten?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:39 schreef Emel het volgende:
grote groep dus..hmmm had liever klein groepje gewild
Dat vond de politiek achteraf gezien ook van de gastarbeidersquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:39 schreef Emel het volgende:
grote groep dus..hmmm had liever klein groepje gewild
nee dat is zo..ben alleen niet van grote groepjes. Je leert niet iedereen kennen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:41 schreef stukovich het volgende:
[..]
Dat vond de politiek achteraf gezien ook van de gastarbeiders![]()
Boeiend, hoe meer zielen, hoe meer vreugd ofzo....
ja stuk, ze wil je leren kennenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:46 schreef Emel het volgende:
[..]
nee dat is zo..ben alleen niet van grote groepjes. Je leert niet iedereen kennen.
Onze relatie is zo veilig als een dam in New Orleansquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja stuk, ze wil je leren kennen
Er komen periodieke meetingsquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:46 schreef Emel het volgende:
[..]
nee dat is zo..ben alleen niet van grote groepjes. Je leert niet iedereen kennen.
ach ze wil ook mislukte gastarbeiders leren kennenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:47 schreef stukovich het volgende:
[..]
Onze relatie is zo veilig als een dam in New Orleans![]()
Jammer joh........
jij hebt met stuk een relatie dusquote:
Niet ctrl C + ctrl V doen van je eigen levensverhaalquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ach ze wil ook mislukte gastarbeiders leren kennen
gelukkig maar..ik begin ziek te worden ofzoquote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Broederschap enzo, ik ben die antilliaan nie.![]()
Mijn vader was geen gastarbeiderquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:50 schreef stukovich het volgende:
[..]
Niet ctrl C + ctrl V doen van je eigen levensverhaal![]()
Hij heeft een relatie met SCHquote:
Mijne ook niet, is hier naar school gegaanquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn vader was geen gastarbeider
hij heeft met meerdere een relatiequote:
Mr. Slave aka Bulent is multi-functioneelquote:
Roteb is geen schoolquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:51 schreef stukovich het volgende:
[..]
Mijne ook niet, is hier naar school gegaan![]()
wat is er mis met gastarbeider?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:51 schreef stukovich het volgende:
[..]
Mijne ook niet, is hier naar school gegaan![]()
Niets mis mee. Maar hij begonquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:53 schreef Emel het volgende:
[..]
wat is er mis met gastarbeider?
mijn vader was gastarbeider! en kijk hoe goed ik terecht ben gekomen.
Die zijn vaak nog beter dan de Turken die ik vandaag de dag zie. Vooral in Den Haag en VOORAl in Schilderswijkquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:54 schreef Emel het volgende:
willen jullie geen gastarbeiders belachelijk maken![]()
oke, gaan we psychologen pesten, zielenknijperquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:54 schreef Emel het volgende:
willen jullie geen gastarbeiders belachelijk maken![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
oke, gaan we psychologen pesten, zielenknijper
psychologen zijn meestal wannabee psychiatersquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
oke, gaan we psychologen pesten, zielenknijper
At least I have onequote:
Error 404, gewenste doel is op het moment niet bereikbaarquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:56 schreef stukovich het volgende:
[..]
![]()
Stond in de intermediair van deze week: Het probleem met psychologen is dat ze je binnenste buiten keren maar niet terug![]()
psychiaters moeten meer werkenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:56 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
psychologen zijn meestal wannabee psychiaters
Ik weet niet waar ik harder om moet gaan lachen. Jouw grap of je poging totquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Error 404, gewenste doel is op het moment niet bereikbaar
Wat dan te zeggen over het feit dat je het leest en commentaar op levert?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:58 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik harder om moet gaan lachen. Jouw grap of je poging tot![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:58 schreef Triggershot het volgende:
Ik ging gisteren gezellig thee drinken met SCH. Was zo leuk, samen zijn wij onder de dekens gekropen en hebben: Hot dudes from Brasil gekeken.
![]()
Error 404quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat dan te zeggen over het feit dat je het leest en commentaar op levert?
geen kritiek op psychologenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:56 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Echt niet, je hebt verdomd een g*** stem.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:57 schreef Emel het volgende:
ik ben een verdomd goede psycholoog hoor![]()
Ik zat even in jouw iTunes te kijkenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Origineel
Trouwens hoe kom je aan zulke titels?
But failed due to banaanquote:
jij was diegene met een ipodquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:00 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik zat even in jouw iTunes te kijken![]()
dat weet ikquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Echt niet, je hebt verdomd een g*** stem.
grrrrrrrrr ik heb geen gare stemquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik bedoelde "gare" , nie doordenken
Net zoals die andere 20.000.000 mensen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
jij was diegene met een ipod
Ik heb genoeg aan Ares, en nee dan bedoel ik niet de Griekse Godquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:03 schreef stukovich het volgende:
[..]
Net zoals die andere 20.000.000 mensen.
iTunes is freeware dus daar heb je geen iPod voor nodig.
Nog eentje dan: 25% hot Turkish boys![]()
Nope zijn zelf gek en willen via hun studie tot zelf genezing komen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:56 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
je vond mn stem leuk zei jequote:
Ares is jouw benaming voor SCHquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan Ares, en nee dan bedoel ik niet de Griekse God
nee hoor, mijn benaming voor hem is stukovichquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:04 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ares is jouw benaming voor SCH![]()
Vanuit dat perspectief heb ik het nog nooit benaderdquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:04 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nope zijn zelf gek en willen via hun studie tot zelf genezing komen.
Dudequote:Op vrijdag 29 september 2006 21:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nee hoor, mijn belichaming voor hem is stukovich
pssst fistik, naberquote:
Bulent, senin sutun bozukquote:
Als je die dvd gaat halen, neem meteen Latin Lovers deel 3 meequote:
wil je dat nooit meer doenquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:13 schreef stukovich het volgende:
Ik heb een foto van trigger:
[afbeelding]
quote:
klip van Stukovichquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:13 schreef stukovich het volgende:
Ik heb een foto van trigger:
[afbeelding]
Moet je een paar treden lager gaan staan.quote:
thnx voor tipquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:14 schreef stukovich het volgende:
[..]
Als je die dvd gaat halen, neem meteen Latin Lovers deel 3 mee![]()
Gast, ik stuur ff via msn een grappige. Kan dat....? Ben je achter je msn..?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
klip van Stukovich
En zijn minaars
http://www.youtube.com/watch?v=p5HzDq7_so0
neequote:Op vrijdag 29 september 2006 21:21 schreef stukovich het volgende:
[..]
Gast, ik stuur ff via msn een grappige. Kan dat....? Ben je achter je msn..?
weet niet hoeveel graden..ik voel gewoon warm aan grapjasquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:20 schreef stukovich het volgende:
[..]
Moet je een paar treden lager gaan staan.![]()
Hoeveel graden...?
Ik ben trouwens weg.
Trigger, hayatim, post jij de lijst met de personen die komen voor in de OP. Alvast bedankt, vriendelijk bedankt, vijandelijk bedankt![]()
![]()
![]()
Sorryquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:24 schreef Emel het volgende:
[..]
weet niet hoeveel graden..ik voel gewoon warm aan grapjas![]()
zieke pestenquote:
quote:
oprotte man faggotquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:27 schreef stukovich het volgende:
[afbeelding]
Oad Moahn.
PS: Trigger wij moeten echt aan onze relatie gaan werkenGeen eens quality time...
nee ik ben een kei!! (hoop ik)quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:26 schreef stukovich het volgende:
[..]
![]()
Tijdens de ramadan
Heb je al brufen genomen
quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:28 schreef Emel het volgende:
[..]
nee ik ben een kleine meisje i!! (hoop ik)
quote:
Je gaat dus weer in therapie?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:31 schreef stukovich het volgende:
[..]
![]()
Ik ben weg. Ik wil graag mijn jeugdelijke onbezonnenheid niet besmeuren met deze vunzigheid, noch wil ik in verband gebracht worden met een pedofiele serie-moordenaar.![]()
nog maar 21 kiloquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:32 schreef Emel het volgende:
ik ben 1.5 kilo afgevallen in 1 week!! dat zei ik vanmorgen tegen een mannelijke collega. "zie je dat ik afgevallen ben sinds de Ramadan?"" Hij: ""draai eens om". Hij pakte me bij mn hand en liet me draaien"Nee ik zie niets maar ik heb je altijd slank gevonden"
hahaha welnee..ik ben geen anorexia. Gewoon slank, niet mager, niet dik.quote:
33 danquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:37 schreef Emel het volgende:
[..]
hahaha welnee..ik ben geen anorexia. Gewoon slank, niet mager, niet dik.
nee 34quote:
pest me niet zoquote:
ik ben luiquote:
couscous is marokkaansquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:24 schreef paddy het volgende:
Ik heb een vraag. Een turkse vriendin heeft me ooit (lang geleden)geleerd hoe je Lamagno en nog wat moet maken. Die andere eten turken in soep. Het zijn van die ballen van een soort couscous (met gehakt erin gemaakt) weet dat je er ook tomatenpuree bij nodig hebt en het deeg lang moet kneden. De ballen weet ik nog wel hoe ik die moet draaien en dat dit een kunstig werkje is. Ik zoek het recept, maar weet niet meer hoe het heet. Het is zeker weten een turks gerecht.
En omdat ik gisteren dit topic tegenkwam dacht ik dat jullie misschien zouden weten wat de naam van die soort ballen is.
Het recept zoek ik wel opHoef alleen de naam te weten.
ik werk keihardquote:
Zei ook een soort couscous Zij was wel echt een Turkse en trots op die gerechten...dus geloof haar meteenquote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:45 schreef paddy het volgende:
[..]
Zei ook een soort couscous Zij was wel echt een Turkse en trots op die gerechten...dus geloof haar meteen
Het is dus geen couscous maar een soort van couscous..Ze maakte er met water zout en tomatenpuree ballen van..waarna je met de duim..en steeds je vingers nat maken..weer gebraden gehakt met ui, tomatenpuree, zout en veel peper in een kuiltje van die ballen de gehakt erin draaide. Dan weer met heel veel gevoel ze dichtmaakte..wreef...Na de tijd kookte zij ze..Normaal horen ze in soep.
We hebben 5 uur over 60 ballen gedaan. Maar de tijd meer dan waard
quote:
Die zijn gebraden?quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:04 schreef saban het volgende:
Joden![]()
Ga naar teravi ofzo in plaats van je tijd hier te verdoen![]()
quote:0 gij die gelooft, laat de ene mens de andere niet bespotten, wie weet dat die waarschijnlijk beter is en spreek geen laster van elkaar en noem elkaar niet met bijnamen en verwijt elkaar ook niet, ook al wordt iemand niet verdacht, want achterdochtigheid is ook zonde.
dat klinkt beterquote:
Eet smakelijk/ succesquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:12 schreef paddy het volgende:
Ik zie dat het kofte heet. Ik zal eens zoeken naar het recept. Komt het me vast wel bekend voor. Bedankt!
quote:
quote:
neequote:Op zaterdag 30 september 2006 00:35 schreef dvdfreak het volgende:
aah jullie zijn nog aanwezig
ik ben dom, IQ van 54quote:
ik ben zwakzinnigquote:
en benjaminfanquote:
kan geen kwaad om weer duidelijk te makenquote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:51 schreef Emel het volgende:
[..]
kan geen kwaad om weer duidelijk te maken
benji, ik ben verliefd op je, wil je verkering met me?quote:
we zijn al verloofd..quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:55 schreef Emel het volgende:
[..]
benji, ik ben verliefd op je, wil je verkering met me?![]()
ohja..sorry..zwakzinnig hequote:
ik ben verliefdquote:
trouwen?quote:
vraag danquote:
vraag maar tijdens de meetquote:
let op je taalgebruikquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:12 schreef ClioSporT het volgende:
sicayim yapicaginiz meetinge
dag stukquote:
domme kneus, je weet niet eens wat er staat. Edit net zo goed het hele forum maar als je het nodig vindt om dat berichtje al te edittenquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:18 schreef ClioSporT het volgende:
Edit: stoer doen kan ook in het Nederlands, maar liever gewoon helemaal niet.
Clumsy clown is turksquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:25 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
domme kneus, je weet niet eens wat er staat. Edit net zo goed het hele forum maar als je het nodig vindt om dat berichtje al te editten
Kijk 's héél goed naar de OP. Kijk 's of m'n naam bij de lijst met Turkse mensen staat. Goed lezen hè?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:25 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
domme kneus, je weet niet eens wat er staat.
Is ie wel een lompe turkquote:
ja fijn, maakt dat wat uit danquote:
Je vermogen is ook laag he?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:28 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
ja fijn, maakt dat wat uit dan
Ja wat verwacht je dan, dat ik net als jij doet als een flikker ga reageren om een beetje aandacht te krijgen van de meisjes?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je vermogen is ook laag he?
Als flikker reageren voor aandacht van meisjes, uberhaupt enig idee wat "flikker" inhoudt? Ga jij maar lekker aandacht vragen van mannen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:29 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja wat verwacht je dan, dat ik net als jij doet als een flikker ga reageren om een beetje aandacht te krijgen van de meisjes?
jij bent er dus ook eentje.. heel fijn.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:32 schreef ClioSporT het volgende:
Edit: ga 's ergens anders kloten.
Yufka met kaasquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:41 schreef clumsy_clown het volgende:
En nu gaan we het weer hebben over baklava, verdulle.
Of nee: zijn er mensen die vanyufka
houden hier? En dan zeg maar gewoon in de pan gebakken, met een zooi honing erop?
Ook lekker, maar ik vind het met honing echt nog veel lekkerderquote:
Waar is mijn uitnodiging?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ook lekker, maar ik vind het met honing echt nog veel lekkerder. Ik denk dat ik zo bij m'n moeder ga smeken of ze het wil maken. We hebben laatst een stapel van 60 bladen ofzo gemaakt
.
Ik denk dat het handiger is om in het Turks tetypen eigenlijk, makkelijker voor Nederlandse lurkersquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:43 schreef ClioSporT het volgende:
anana sorucagina kendin yapsana
Je denkt dat ik ga delen?quote:
desnoods gewoon via TPG verzenden ofzoquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik denk dat het handiger is om in het Turks tetypen eigenlijk, makkelijker voor Nederlandse lurkers. Maar m'n moeder maakt het lekkerder dan ik, daarom.
[..]
Je denkt dat ik ga delen?.
euhm..quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik denk dat het handiger is om in het Turks tetypen eigenlijk, makkelijker voor Nederlandse lurkers.
Dat zou nog steeds betekenen dat ik een deel aan je af moet staanquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
desnoods gewoon via TPG verzenden ofzo
Niet vergeten ik heb een Imam diplomaquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat zou nog steeds betekenen dat ik een deel aan je af moet staan.
Ik respecteer je toestand van nog niet besloten te hebbenquote:Wel mooi dat ik niet in het lijstje van meeters ben geplaatst, hoef ik niet af te zeggen. Maar jullie wilden me er helemaal niet bij he? Daarom sta ik er sowieso niet in hè?
.
Hoe gaat/ging het met je hoofdpijn/verhoging. Al wat minder geworden.quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:39 schreef Emel het volgende:
gunaydin stuko
nee ben aan het snotteren enzo nuquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:41 schreef stukovich het volgende:
[..]
Hoe gaat/ging het met je hoofdpijn/verhoging. Al wat minder geworden.
Oh ja, Clio komt ook naar de meet![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:44 schreef Emel het volgende:
[..]
nee ben aan het snotteren enzo nuniet zo fijn
oh gezellig dat hij ook komtdan kan ik ------->
![]()
bedanktquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:46 schreef stukovich het volgende:
[..]
![]()
De griep is dus in aantocht. Ben je ook lekker mee.
Veel plezier met uitzieken, ik ga eens mijn kamer opruimen![]()
![]()
![]()
Stofzuigen: alleen mijn eigen kamerquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:48 schreef Emel het volgende:
[..]
bedankt
ik moet ook veel doen: stofzuigen, dweilen, boodschappen, koken, de was...... geen zin
nu weten we het, je doet niets in huisquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:51 schreef stukovich het volgende:
[..]
Stofzuigen: alleen mijn eigen kamer
Dweilen: zus
Boodschappen: sporadisch ik
Koken: zus + moeke
Was: [/b]Wat denk je zelf[/b]
Nu ben ik echt weg
Is hij wel hoor, hij vind het heerlijk als hij op mijn arm mag liggen. Liggen op iets van ~ 37C is, wat wilt hij nog meer.quote:
toch kijkt hij chagerijnigquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:18 schreef saban het volgende:
[..]
Is hij wel hoor, hij vind het heerlijk als hij op mijn arm mag liggen. Liggen op iets van ~ 37C is, wat wilt hij nog meer.
En daarnet een wormsalade gehad (Andijvie, ijsbergsla, appel, peer, morioworm en vitamine druppels).
Hij mag zijn terrarium niet uit. Als hij dat doet moet hij in een ruimte zitten waar geen wind is. Dus een woon of slaapkamer, ik kan hem niet buiten huis meenemen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:20 schreef Emel het volgende:
[..]
toch kijkt hij chagerijnigwormsalade
![]()
neem hem mee naar de meet!
gaat hij dood dan als hij naar buiten gaat?quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:27 schreef saban het volgende:
[..]
Hij mag zijn terrarium niet uit. Als hij dat doet moet hij in een ruimte zitten waar geen wind is. Dus een woon of slaapkamer, ik kan hem niet buiten huis meenemen.
Yuh! Agzini hayirli acsana.quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:30 schreef Emel het volgende:
[..]
gaat hij dood dan als hij naar buiten gaat?
kwetsbaar dusquote:Op zaterdag 30 september 2006 12:16 schreef saban het volgende:
[..]
Yuh! Agzini hayirli acsana.
Nee, ze raken heel snel verkouden.
Ik verheug me er al op.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ook lekker, maar ik vind het met honing echt nog veel lekkerder. Ik denk dat ik zo bij m'n moeder ga smeken of ze het wil maken. We hebben laatst een stapel van 60 bladen ofzo gemaakt
.
Dacht het wel. En ik wil me eigenlijk wel er voor aanmelden. Kan daar toch slapen als het laat wordt. En denk dat een tweede wereldburger sq canadees wel welkom is toch.quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:10 schreef ClioSporT het volgende:
is de meet in rotterdam?
jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:10 schreef ClioSporT het volgende:
is de meet in rotterdam?
Je bent welkomquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:17 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dacht het wel. En ik wil me eigenlijk wel er voor aanmelden. Kan daar toch slapen als het laat wordt. En denk dat een tweede wereldburger sq canadees wel welkom is toch.Het enige wat problemen kan geven is me werk.
Vissen zijn saai, zwemmen alleen maar steeds dezelfde rondjes. Vroeger thuis ook vissen gehad, saai!quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:47 schreef Emel het volgende:
[..]
kwetsbaar dus
ik had goudvissen en die gingen dood![]()
Mijn moeder had in de zomer vanuit Turkije een heel pak meegenomen van die dingen, die worden er gewoon bij de bakker verkocht, vers gemaakt. Zó lekkerquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:13 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik verheug me er al op.Ik zal het moeten gaan kopen en vindt het jammer dat me vriendin te vroeg over is. Er was trouwens een Schot voor nodig om me er op te wijzen hoe lekker dit is.
Want had haar er eigenlijk ook op willen trakteren. Voor dat ze weer naar Japan terug gaat.
Wtf, jullie wilden erna uit gaan?quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:52 schreef stukovich het volgende:
Meet is in Rotterdam, iftar 19.15'de aciliyor heralde. Benja kardesh, het is toch nog steeds een iftar-meet of wordt het een NOw&wOw-meet![]()
Rond zeven uur verzamelen, @ Nazarquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hoe laat begint het eigenlijk? En waar? Streetlife had ik gehoord?
wordt een iftar meetquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:52 schreef stukovich het volgende:
Meet is in Rotterdam, iftar 19.15'de aciliyor heralde. Benja kardesh, het is toch nog steeds een iftar-meet of wordt het een NOw&wOw-meet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |