Is hij wel hoor, hij vind het heerlijk als hij op mijn arm mag liggen. Liggen op iets van ~ 37C is, wat wilt hij nog meer.quote:
toch kijkt hij chagerijnigquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:18 schreef saban het volgende:
[..]
Is hij wel hoor, hij vind het heerlijk als hij op mijn arm mag liggen. Liggen op iets van ~ 37C is, wat wilt hij nog meer.
En daarnet een wormsalade gehad (Andijvie, ijsbergsla, appel, peer, morioworm en vitamine druppels).
Hij mag zijn terrarium niet uit. Als hij dat doet moet hij in een ruimte zitten waar geen wind is. Dus een woon of slaapkamer, ik kan hem niet buiten huis meenemen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:20 schreef Emel het volgende:
[..]
toch kijkt hij chagerijnigwormsalade
![]()
neem hem mee naar de meet!
gaat hij dood dan als hij naar buiten gaat?quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:27 schreef saban het volgende:
[..]
Hij mag zijn terrarium niet uit. Als hij dat doet moet hij in een ruimte zitten waar geen wind is. Dus een woon of slaapkamer, ik kan hem niet buiten huis meenemen.
Yuh! Agzini hayirli acsana.quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:30 schreef Emel het volgende:
[..]
gaat hij dood dan als hij naar buiten gaat?
kwetsbaar dusquote:Op zaterdag 30 september 2006 12:16 schreef saban het volgende:
[..]
Yuh! Agzini hayirli acsana.
Nee, ze raken heel snel verkouden.
Ik verheug me er al op.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ook lekker, maar ik vind het met honing echt nog veel lekkerder. Ik denk dat ik zo bij m'n moeder ga smeken of ze het wil maken. We hebben laatst een stapel van 60 bladen ofzo gemaakt
.
Dacht het wel. En ik wil me eigenlijk wel er voor aanmelden. Kan daar toch slapen als het laat wordt. En denk dat een tweede wereldburger sq canadees wel welkom is toch.quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:10 schreef ClioSporT het volgende:
is de meet in rotterdam?
jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:10 schreef ClioSporT het volgende:
is de meet in rotterdam?
Je bent welkomquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:17 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dacht het wel. En ik wil me eigenlijk wel er voor aanmelden. Kan daar toch slapen als het laat wordt. En denk dat een tweede wereldburger sq canadees wel welkom is toch.Het enige wat problemen kan geven is me werk.
Vissen zijn saai, zwemmen alleen maar steeds dezelfde rondjes. Vroeger thuis ook vissen gehad, saai!quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:47 schreef Emel het volgende:
[..]
kwetsbaar dus
ik had goudvissen en die gingen dood![]()
Mijn moeder had in de zomer vanuit Turkije een heel pak meegenomen van die dingen, die worden er gewoon bij de bakker verkocht, vers gemaakt. Zó lekkerquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:13 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik verheug me er al op.Ik zal het moeten gaan kopen en vindt het jammer dat me vriendin te vroeg over is. Er was trouwens een Schot voor nodig om me er op te wijzen hoe lekker dit is.
Want had haar er eigenlijk ook op willen trakteren. Voor dat ze weer naar Japan terug gaat.
Wtf, jullie wilden erna uit gaan?quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:52 schreef stukovich het volgende:
Meet is in Rotterdam, iftar 19.15'de aciliyor heralde. Benja kardesh, het is toch nog steeds een iftar-meet of wordt het een NOw&wOw-meet![]()
Rond zeven uur verzamelen, @ Nazarquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hoe laat begint het eigenlijk? En waar? Streetlife had ik gehoord?
wordt een iftar meetquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:52 schreef stukovich het volgende:
Meet is in Rotterdam, iftar 19.15'de aciliyor heralde. Benja kardesh, het is toch nog steeds een iftar-meet of wordt het een NOw&wOw-meet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |