Yufka met kaasquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:41 schreef clumsy_clown het volgende:
En nu gaan we het weer hebben over baklava, verdulle.
Of nee: zijn er mensen die vanyufka
houden hier? En dan zeg maar gewoon in de pan gebakken, met een zooi honing erop?
Ook lekker, maar ik vind het met honing echt nog veel lekkerderquote:
Waar is mijn uitnodiging?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ook lekker, maar ik vind het met honing echt nog veel lekkerder. Ik denk dat ik zo bij m'n moeder ga smeken of ze het wil maken. We hebben laatst een stapel van 60 bladen ofzo gemaakt
.
Ik denk dat het handiger is om in het Turks tetypen eigenlijk, makkelijker voor Nederlandse lurkersquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:43 schreef ClioSporT het volgende:
anana sorucagina kendin yapsana
Je denkt dat ik ga delen?quote:
desnoods gewoon via TPG verzenden ofzoquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik denk dat het handiger is om in het Turks tetypen eigenlijk, makkelijker voor Nederlandse lurkers. Maar m'n moeder maakt het lekkerder dan ik, daarom.
[..]
Je denkt dat ik ga delen?.
euhm..quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik denk dat het handiger is om in het Turks tetypen eigenlijk, makkelijker voor Nederlandse lurkers.
Dat zou nog steeds betekenen dat ik een deel aan je af moet staanquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
desnoods gewoon via TPG verzenden ofzo
Niet vergeten ik heb een Imam diplomaquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat zou nog steeds betekenen dat ik een deel aan je af moet staan.
Ik respecteer je toestand van nog niet besloten te hebbenquote:Wel mooi dat ik niet in het lijstje van meeters ben geplaatst, hoef ik niet af te zeggen. Maar jullie wilden me er helemaal niet bij he? Daarom sta ik er sowieso niet in hè?
.
Hoe gaat/ging het met je hoofdpijn/verhoging. Al wat minder geworden.quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:39 schreef Emel het volgende:
gunaydin stuko
nee ben aan het snotteren enzo nuquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:41 schreef stukovich het volgende:
[..]
Hoe gaat/ging het met je hoofdpijn/verhoging. Al wat minder geworden.
Oh ja, Clio komt ook naar de meet![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:44 schreef Emel het volgende:
[..]
nee ben aan het snotteren enzo nuniet zo fijn
oh gezellig dat hij ook komtdan kan ik ------->
![]()
bedanktquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:46 schreef stukovich het volgende:
[..]
![]()
De griep is dus in aantocht. Ben je ook lekker mee.
Veel plezier met uitzieken, ik ga eens mijn kamer opruimen![]()
![]()
![]()
Stofzuigen: alleen mijn eigen kamerquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:48 schreef Emel het volgende:
[..]
bedankt
ik moet ook veel doen: stofzuigen, dweilen, boodschappen, koken, de was...... geen zin
nu weten we het, je doet niets in huisquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:51 schreef stukovich het volgende:
[..]
Stofzuigen: alleen mijn eigen kamer
Dweilen: zus
Boodschappen: sporadisch ik
Koken: zus + moeke
Was: [/b]Wat denk je zelf[/b]
Nu ben ik echt weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |