ik denk dat Egbert denkt "maak het mekaar maar moeilijk, dat is beter voor mij in dit spel"quote:Op donderdag 28 september 2006 22:56 schreef Sug4r het volgende:
Ik snap niet dat Egbert niet probeert te bemiddelen, hij mag denk ik Tijn en Semih allebei.
Hij was in zijn ogen toch 'de bindende faktor' in een groep?![]()
Cholesterol zit alleen in het eigeel. Ik vind het ook overdreven zoveel eiwitten. Als je vlees of vis en melkprodukten neemt krijg je genoeg binnen. Zo gespierd is hij ook nietquote:Op donderdag 28 september 2006 22:53 schreef neferhone het volgende:
[..]
waar zijn die spieren dan? en hoeveel chollesterol heeft hij dan wel niet? vind het gebakken lucht
moet hij toch zelf weten, waar maak je je druk omquote:Op donderdag 28 september 2006 23:05 schreef neferhone het volgende:
8 eieren is erg overdreven dan moet je al aan boddy bilding doen
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:05 schreef neferhone het volgende:
Die heb je van saartjequote:Op donderdag 28 september 2006 23:05 schreef neferhone het volgende:
dat ik het gebakken lucht van tijn vind. interessant doenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:06 schreef natronic het volgende:
[..]
moet hij toch zelf weten, waar maak je je druk om
Ja hallo, op die manier kunnen we deze topicreeks wel opdoeken.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:06 schreef natronic het volgende:
[..]
moet hij toch zelf weten, waar maak je je druk om
Waar maak jij je druk om?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hallo, op die manier kunnen we deze topicreeks wel opdoeken.
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
Nog iets gemist vandaag?
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:21 schreef Day het volgende:
OK, we weten nu aan welke kant Micheline staat
heb het ff gemist..waar ging het overquote:Op donderdag 28 september 2006 23:21 schreef Day het volgende:
de eieren die tijn wouquote:Op donderdag 28 september 2006 23:22 schreef natronic het volgende:
[..]
heb het ff gemist..waar ging het over
ja, Tijn vraagt verder niets extra's, laat die jongen toch eieren eten, wat kost dat nou als je het vergelijkt met feta, chocolade vla etc. Ik begrijp niet waarom Mich daar een principe kwestie van wil maken.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:21 schreef Day het volgende:
Waarschijlijk proberen ze hem verder uit de tent te lokkenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:24 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, Tijn vraagt verder niets extra's, laat die jongen toch eieren eten, wat kost dat nou als je het vergelijkt met feta, chocolade vla etc. Ik begrijp niet waarom Mich daar een principe kwestie van wil maken.
Als de zusjes "schellebel" maar weer niet gaan zingen met die kraaien-keeltjes!quote:Op donderdag 28 september 2006 23:24 schreef ruby het volgende:
Dan maar weer over schakelen naar Janine en dergelijke.
Omdat Mich een zeikdoos is. Die stem laat me bijna in slaap vallen.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:24 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, Tijn vraagt verder niets extra's, laat die jongen toch eieren eten, wat kost dat nou als je het vergelijkt met feta, chocolade vla etc. Ik begrijp niet waarom Mich daar een principe kwestie van wil maken.
Ze wil tijn verzwakken, zodat semi hem te grazen kan nemenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:24 schreef Verida het volgende:
[..]
dat hij niet 3 per dag krijgt de anderen krijgen ook niet alles wat ze willen aanpassen dus geldt voor iedereen;quote:
Momenteel niet, maar het is ook niet boeiend ofzo.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:26 schreef chas het volgende:
[..]
Als de zusjes "schellebel" maar weer niet gaan zingen met die kraaien-keeltjes!![]()
ja geweldig is dat !quote:Op donderdag 28 september 2006 23:27 schreef Verida het volgende:
ze gaan dus doodgemoedereerd pindakaas zitten bestellen
Tja het verbaasd mij niet dat dit uit de mond van Micheline komt want die voost immers met Semih.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:27 schreef neferhone het volgende:
[..]
dat hij niet 3 per dag krijgt de anderen krijgen ook niet alles wat ze willen aanpassen dus geldt voor iedereen;
en op zich hebben ze gelijk kwam alleen weer rot over![]()
Eieren zijn onderhand nog duurder dan chocola, feta enz.!quote:Op donderdag 28 september 2006 23:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Marcia sanctie, geen hoofddeksels in het huis. Zou ze dat ooit te boven komen?quote:
10 eieren voor 1 euroquote:Op donderdag 28 september 2006 23:31 schreef chas het volgende:
[..]
Eieren zijn onderhand nog duurder dan chocola, feta enz.!
Kijk maar eens goed naar die prijzen bij de eieren als je boodschappen gaat doen!
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:30 schreef natronic het volgende:
[..]
Tja het verbaasd mij niet dat dit uit de mond van Micheline komt want die voost immers met Semih.
Ga eens zoeken!quote:Op donderdag 28 september 2006 23:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Momenteel niet, maar het is ook niet boeiend ofzo.
Zijn er geen roddelstreams?![]()
Waar is het eind? Bourka's ?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:31 schreef Inca het volgende:
[..]
Hoofddeksel mogen niet dus genomineerd
HuH? Bij je buur, zeker?quote:
Btw moet Micheline geen hoofddoekje om???quote:
Neujjjj bij de liddlquote:Op donderdag 28 september 2006 23:33 schreef chas het volgende:
[..]
HuH? Bij je buur, zeker?
Want meestal betaal je toch gemiddeld bijna 2.00 euro voor 10 eieren!
Hij is niet gelovigquote:Op donderdag 28 september 2006 23:34 schreef natronic het volgende:
[..]
Btw moet Micheline geen hoofddoekje om???![]()
heheh hij geloofd slechts in zijn eigen shitquote:
hehe en daar is ie goed inquote:Op donderdag 28 september 2006 23:35 schreef natronic het volgende:
[..]
heheh hij geloofd slechts in zijn eigen shit
Amsterdamse uitjes in het zuur lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 28 september 2006 23:36 schreef Verida het volgende:
wat zijn zilvervliesuitjes?
zilvervisjes in een potje?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:36 schreef Verida het volgende:
wat zijn zilvervliesuitjes?
ik ken alleen zilvervliesrijst en zilveruitjesquote:Op donderdag 28 september 2006 23:37 schreef Inca het volgende:
[..]
Amsterdamse uitjes in het zuur lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
die heten amsterdamse uitjesquote:Op donderdag 28 september 2006 23:36 schreef neferhone het volgende:
[..]
drinkt en doet het met 3 tegelijk zei hij zelf of 2
En wat is je reden om iets anders te vermoedenquote:
Klopt, maar dat wil Tijn(tje) niet!quote:Op donderdag 28 september 2006 23:33 schreef neferhone het volgende:
[..]
doet er niet toe gaat nu om princiepe rijstewavels of beschuit kosten ook niet zo veel
Moet je eens die gele zilvervliesuitjes nemen pfftttquote:Op donderdag 28 september 2006 23:38 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ken alleen zilvervliesrijst en zilveruitjes
LOLquote:Op donderdag 28 september 2006 23:38 schreef Inca het volgende:
[..]
Moet je eens die gele zilvervliesuitjes nemen pffttt
die gele zijn amsterdamse uitjes. die kleine witte, zilveruitjes.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:38 schreef Inca het volgende:
[..]
Moet je eens die gele zilvervliesuitjes nemen pffttt
Amsterdamse uitjes doen het met z'n 3enquote:Op donderdag 28 september 2006 23:38 schreef neferhone het volgende:
[..]
die heten amsterdamse uitjes
dat zijn nou net de gelequote:Op donderdag 28 september 2006 23:39 schreef tonja het volgende:
[..]
die gele zijn amsterdamse uitjes. die kleine witte, zilveruitjes.
Zijn broer die dat verteldequote:Op donderdag 28 september 2006 23:38 schreef pullup het volgende:
[..]
En wat is je reden om iets anders te vermoeden![]()
Ja ze zijn toch heetquote:Op donderdag 28 september 2006 23:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Amsterdamse uitjes doen het met z'n 3en
Ok dat had ik gemistquote:
Das ook wel logisch hequote:
een ei is een eiquote:Op donderdag 28 september 2006 23:41 schreef chas het volgende:
[..]
Hahahaha... daar dacht ik al aan!
Nog niemand, want die uitslag komt pas later!!quote:Op donderdag 28 september 2006 23:42 schreef Inca het volgende:
Nou en wie heeft gezegd dat ze de opdracht hebben gehaald?
dat is erbij in gekalkuleerdquote:Op donderdag 28 september 2006 23:42 schreef Verida het volgende:
eigenlijk zou micheline ook principieel tegen het kopen van sigaretten moeten zijn, moet je zien wat dat voor hap haalt uit een weekbudget
Hoop dat die mislukt is dan zal ze leren om nu al te bestellenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:43 schreef chas het volgende:
[..]
Nog niemand, want die uitslag komt pas later!!
Zeggen we niet jij bent doodquote:Op donderdag 28 september 2006 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
Heeft Tijn nog moeten huilen vandaag?
Nee dat mag dan weer niet want dat is ovedreven volgens sommige mensen.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:45 schreef Verida het volgende:
en van het extra budget worden allerlei cremetjes, baddingen, sigaretten, drank, enz gekocht, kunnen dan ook nog wel een paar dozijn eieren af lijkt mij
Over de doden niks dan goeds hequote:
Dan had jij die vraag moeten beantwoordenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Over de doden niks dan goeds he![]()
Als ik het geweten had zou ik dat zeker gedaan hebbenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:49 schreef Inca het volgende:
[..]
Dan had jij die vraag moeten beantwoorden![]()
denk je niet dat hun tijn niet serieus nemen daar zeiden ze iets over van komt toch niet op; e10 maakte ook altijd een eitje s'morgens. en dan het issue semit tijn? en een micheline die zich met de inkopen bemoeitquote:Op donderdag 28 september 2006 23:45 schreef Verida het volgende:
en van het extra budget worden allerlei cremetjes, baddingen, sigaretten, drank, enz gekocht, kunnen dan ook nog wel een paar dozijn eieren af lijkt mij
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik het geweten had zou ik dat zeker gedaan hebben
als hij ze niet krijg dankrijgt hij ze vast wel van BB (harder dan ooit)quote:Op donderdag 28 september 2006 23:50 schreef neferhone het volgende:
[..]
denk je niet dat hun tijn niet serieus nemen daar zeiden ze iets over van komt toch niet op; e10 maakte ook altijd een eitje s'morgens. en dan het issue semit tijn? en een micheline die zich met de inkopen bemoeit![]()
ja lachenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:54 schreef Coraatje het volgende:
[..]
als hij ze niet krijg dankrijgt hij ze vast wel van BB (harder dan ooit)
Week opdracht niet halen omdat ze één knijper er naast zitten met tellen, dat is pas leuk!quote:Op donderdag 28 september 2006 23:56 schreef natronic het volgende:
Stiekum hoop ik dat de bestelling fout gaat, dat levert weer leuke taferelen op
gebeurt toch wel; de rest was er niet bij............en dan tijnquote:Op donderdag 28 september 2006 23:56 schreef natronic het volgende:
Stiekum hoop ik dat de bestelling fout gaat, dat levert weer leuke taferelen op
tja...quote:Op donderdag 28 september 2006 23:58 schreef natronic het volgende:
Snap even niet.. de rokers mogen 15 euro besteden aan sigaretten maar Tijn mag geen 8 doosjes eieren bestellen????
Tijn is wel de gene die het beste besteldquote:Op donderdag 28 september 2006 23:58 schreef pullup het volgende:
Ah de baas komt even inspecteren of de bestelling goed gaat
Ze gaan meteen zenuwachtig in de rondte kijken![]()
Geen rijst nee, rantsoen he...quote:Op donderdag 28 september 2006 23:59 schreef tandpasta het volgende:
Waarom doen ze eigenlijk zo moeilijk om het bestellen uit hun hoofd te doen?
Vorig jaar legden ze rijstkorrels op de kaart om te bepalen hoeveel ze van iets nodig hadden, en rijstkorrels erboven om het bedrag te berekenen.
Hebben ze geen rijst meer of mag het niet meer op die manier?
Dr neefje, Jereboam Didgeridoo of zoquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:00 schreef ruby het volgende:
Wat is nu weer geweldig?
Daar heb je gelijk in. Toen ze geen noodrantsoen hadden deden ze het volgens mij ook uit hun hoofd.quote:
Aparte naam.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Dr neefje, Jereboam Didgeridoo of zo
quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:03 schreef tandpasta het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Toen ze geen noodrantsoen hadden deden ze het volgens mij ook uit hun hoofd.
Ja he?quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:02 schreef ruby het volgende:
Marlies leeft ook heel erg met Janine mee.
Of knijpersquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:04 schreef schizolientje het volgende:
Slim met die rijstkorrels, met erwten of bonen kan het dan toch ook?
Dan zou je bijna wensen niet geboren te zijn......quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:01 schreef ruby het volgende:
Je zou Janine maar als tante hebben..
Potje kaarten anders?quote:
Bonen dan?quote:
ach een keertje niet in de tuin weeg niets tegenover de keren dat hij de anderen wakker maakt voor de tuinquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:26 schreef schizolientje het volgende:
Nu gaat Michelin de fout in, over de tuin. Tijn heeft toen meteen zijn excuus aangeboden, had Semmih dat nou ook gedaan was het al klaar
Ik doe ook even meequote:Op vrijdag 29 september 2006 00:27 schreef schizolientje het volgende:
Marlies nodigt haar al uit om apart te gaan roddelen met een kopje thee al zegt ze dat niet met zo veel woorden
idd dus niet de waarheidquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:29 schreef Bluezz het volgende:
Mich vertelt nu Semihs versie.
Ik ga op vakantie en ik neem meequote:Op vrijdag 29 september 2006 00:32 schreef schizolientje het volgende:
Het is net een fluisterspel, iedereen moet zijn verhaal doorfluisteren en dan wordt het een heel ander verhaal
Marcia bouwt een siggiequote:
Schijnheilig was het.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:34 schreef Myriam1978 het volgende:
ok Mich het woord die je zoekt is schijnheilig...of hypocriet
Sneaky is ook goed toch?quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:34 schreef Myriam1978 het volgende:
ok Mich het woord die je zoekt is schijnheilig...of hypocriet
Zijn invloed hequote:Op vrijdag 29 september 2006 00:35 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Schijnheilig was het.
Ik vind overigens Micheline wel irritant nu, ze verteld alleen wat ze van Semih heeft gehoord en presenteert het als feit.
Daarom chapeau dat Marcia Tijn bijvaltquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:35 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Schijnheilig was het.
Ik vind overigens Micheline wel irritant nu, ze verteld alleen wat ze van Semih heeft gehoord en presenteert het als feit.
Marcia begrijpt beide kanten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:36 schreef natronic het volgende:
[..]
Daarom chapeau dat Marcia Tijn bijvalt
Meestals is het zo dat ruzies erger gemaak worden door de mensen die er om heen staanquote:
Ze moeten beide kappen met lullen met andere over hun ruzie en gewoon met elkaar gaan praten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:38 schreef schizolientje het volgende:
Goeie zet van Tijn om er gewoon bij te gaan zitten. Ik denk zelfs dat hij ook wel met Michelin wil praten
Zou opzicht wel goed zijn dat ze ook zijn kant krijgt te horen maar of ze er iets aan heeft is een tweede van ze zal haar dominante vriendje niet afvallenquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:38 schreef schizolientje het volgende:
Goeie zet van Tijn om er gewoon bij te gaan zitten. Ik denk zelfs dat hij ook wel met Michelin wil praten
Maar soms wordt er snel een einde aan gemaakt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:38 schreef natronic het volgende:
[..]
Meestals is het zo dat ruzies erger gemaak worden door de mensen die er om heen staan
Ja ik snap het wel, maar ik vind zulke mensen altijd een beetje jammer.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zijn invloed he
Snap ik ook wel weer van haar..
Wat dacht je dan, dat ze doorgingen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:39 schreef Addi het volgende:
Getver,dit is lekker eerlijk zeg,het geroddel stoppen en dan ineens over de boodschappen beginnen als Tijn binnenloopt!
Laat ik het zo zeggen, de versie van Tijn is gewoon objectief zonder al teveel rand verhalen erbij te halenquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:41 schreef PID61 het volgende:
Ik denk idd dat Tijn erg graag zijn kant aan Mich wil vertellen.
Ik ben er vrij zeker van dat hij dit behoorlijk waarheidsgetrouw zal doen ook
Eg vind het verhaal van tijn een elvis verhaalquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:42 schreef Addi het volgende:
Weer die domme opmerkingen over Paul van Vliet,Tijn weet iig meer dan de rest.
Is niet helemaal waar. Maar laat maar zitten, jullie hebben de kwaaie pier al uitgekozen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:43 schreef natronic het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, de versie van Tijn is gewoon objectief zonder al teveel rand verhalen erbij te halen
Day,ik heb alles toen woord voor woord gevolgd en ik was niet de enige,Tijn kwam op een normale manier verhaal halen bij Sem maar Sem ging af als een gieter en bleef schreeuwen tegen Tijn dat hij z'n bek moest houden,dat was heel erg zwak van Sem,als hij zo sterk stond had hij op een beschaafde manier kunnen antwoordden.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:44 schreef Day het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar. Maar laat maar zitten, jullie hebben de kwaaie pier al uitgekozen.![]()
Joh zij zitten zelf ook al weeeeeken thuis net als bij Exp. Robinquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:44 schreef Addi het volgende:
Ja hoor Eggie,en de BBbewoners bestaan ook niet echt,het zijn neppers!
iig semih nietquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:47 schreef natronic het volgende:
Ik hoop dat de volgende keer als Tijn weer op blijft voor de tuin dat hij gewoon niemand wakker maakt
Ik wil wel even voor je invallen, het begon eigenlijk met het piepen van Tijn.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:44 schreef Day het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar. Maar laat maar zitten, jullie hebben de kwaaie pier al uitgekozen.![]()
Mo en Sab kunnen alleen maar denken in geil.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Joh zij zitten zelf ook al weeeeeken thuis net als bij Exp. Robin
Rik wil een bal masque organiseren.
jaaaa das geil zegt Mo .
Houd je bek man !!quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:48 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik wil wel even voor je invallen, het begon eigenlijk met het piepen van Tijn.
En zijn:"Dit moet je nooit tegen me zeggen." En vervolgens het doodzwijgen.
Het zijn kerels hoor kom op.![]()
Echter vond ik later de reactie van Semih net zo triest met zijn "Noem me nooit schijnheilig"
En nu blijken de irritaties van Semih ergens anders over te gaan als ik Micheline moet geloven (het tuin incident) Dat is wel behoorlijk jammer van Semih.
Semih is mijn held, eindelijk iemand die zegt dat die sneaky basterd z'n bek moet houdenquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:47 schreef Addi het volgende:
[..]
Day,ik heb alles toen woord voor woord gevolgd en ik was niet de enige,Tijn kwam op een normale manier verhaal halen bij Sem maar Sem ging af als een gieter en bleef schreeuwen tegen Tijn dat hij z'n bek moest houden,dat was heel erg zwak van Sem,als hij zo sterk stond had hij op een beschaafde manier kunnen antwoordden.
mis ik hier een smiley???quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Houd je bek man !!
(eens kijken of jij dat leuk vindt)
met smiliequote:Op vrijdag 29 september 2006 00:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Houd je bek man !!![]()
Nee,het begon al eerder dat Sem tegen Tijn zei; 'Tijn bek houden',dat was ook al met het zwembad/koffer opdrachtje.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:48 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik wil wel even voor je invallen, het begon eigenlijk met het piepen van Tijn.
En zijn:"Dit moet je nooit tegen me zeggen." En vervolgens het doodzwijgen.
Het zijn kerels hoor kom op.![]()
Echter vond ik later de reactie van Semih net zo triest met zijn "Noem me nooit schijnheilig"
En nu blijken de irritaties van Semih ergens anders over te gaan als ik Micheline moet geloven (het tuin incident) Dat is wel behoorlijk jammer van Semih.
Addi, ik neem het niet op voor Semih, begrijp me goedquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:47 schreef Addi het volgende:
[..]
Day,ik heb alles toen woord voor woord gevolgd en ik was niet de enige,Tijn kwam op een normale manier verhaal halen bij Sem maar Sem ging af als een gieter en bleef schreeuwen tegen Tijn dat hij z'n bek moest houden,dat was heel erg zwak van Sem,als hij zo sterk stond had hij op een beschaafde manier kunnen antwoordden.
Semih heeft gewoon een kleine mannetjes syndroom wat ie dan weer kompenseren met een grote mondquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:51 schreef Addi het volgende:
[..]
Nee,het begon al eerder dat Sem tegen Tijn zei; 'Tijn bek houden',dat was ook al met het zwembad/koffer opdrachtje.
Nee alsjeblieft zeg het niet!quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Houd je bek man !!
Zijn waarheid zit wel heeeeel veel dichter bij het echte verhaal dan het verhaal van Semmie dat kan je toch niet ontkennenquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:52 schreef Day het volgende:
[..]
Maar er wordt net gezegd dat alleen Tijn het verhaal objectief verteld, dat is pertinent niet waar! Ook hij vertelt ZIJN waarheid en ook hij haalt er 'ouwe koeien' bij.
Mee eens,ik kies ook geen partij meer verder hierin,vind het echter wel logisch dat de dames er nu ook meer over gaan spreken omdat het hun ook gaat storen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:52 schreef Day het volgende:
[..]
Addi, ik neem het niet op voor Semih, begrijp me goed
En ik was ook aanwezig bij de ruzie tussen Tijn en Semih. Semih's aanpak was fout, punt.
Maar er wordt net gezegd dat alleen Tijn het verhaal objectief verteld, dat is pertinent niet waar! Ook hij vertelt ZIJN waarheid en ook hij haalt er 'ouwe koeien' bij.
Wat beide heren nu doen, door hun trots, eigenwijsheid, whatever, is de situatie alleen maar erger maken. Nu bemoeit iedereen zich ermee en wordt het feitelijk alleen maar erger.
En dat Micheline het opneemt voor haar vriend, vind ik eigenlijk niet onlogisch. Ze heeft een relatie met hem, de rest kent ze net een paar weken. Ze is overigens een stuk genuanceerder nu en zegt (ook) dat Semih ook nare kantjes in z'n karakter heeft en dat beide heren veel met elkaar gemeend hebben.
Misschien van een maat/vriend van me, maar zeker niet van Semih.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:53 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft zeg het niet!
Maargoed sommige mensen zijn niks gewend denk ik.![]()
misschien gaat het daar wel over op de streams.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:53 schreef n1ek het volgende:
kom weer ff kijken wordt er 3 uur later nog steeds over die hele ruzie gelult![]()
nouja dan zijn de streams vast niet boeiend
De streams gingen over de ruzie.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:53 schreef n1ek het volgende:
kom weer ff kijken wordt er 3 uur later nog steeds over die hele ruzie gelult![]()
nouja dan zijn de streams vast niet boeiend
ja ik merk het, ik schakelde in toen ze "vrolijk" zaten te wassen, ik dacht ze zetten er wel een punt achter maar nee, mijn foutquote:
Weet ik niet. Ze interpreteren de situatie allebei heel anders, dat is in ieder geval duidelijkquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:54 schreef PID61 het volgende:
[..]
Zijn waarheid zit wel heeeeel veel dichter bij het echte verhaal dan het verhaal van Semmie dat kan je toch niet ontkennen
Mee eens,dit zijn geen teksten die je zomaar kunt zeggen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien van een maat/vriend van me, maar zeker niet van Semih.![]()
Semih is toch een maat van Tijn.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien van een maat/vriend van me, maar zeker niet van Semih.![]()
Ben ik het mee eens, Semih was het in de knijperkamer eens met Tijn en ineens valt ie uit met "Houd je bek" Heel vreemdquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:54 schreef PID61 het volgende:
[..]
Zijn waarheid zit wel heeeeel veel dichter bij het echte verhaal dan het verhaal van Semmie dat kan je toch niet ontkennen
Wacht maar, morgen naaien ze elkaar weerquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:59 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Semih is toch een maat van Tijn.![]()
Ik weet niet of ik het gewoon tegen vind vallen. (jouw reactie dus)quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:58 schreef Day het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ze interpreteren de situatie allebei heel anders, dat is in ieder geval duidelijk
ze wil gewoon Tijn! Duidelijk!quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:02 schreef BB6kijker het volgende:
Wat zit Micheline toch te grienen zeg. Wat een aanstelster. Zij is het toch gewend om gecommandeerd of afgebekt te worden door Semih?
Ik vermoed van niet of het zal een tolereren zijn van de ander. Semih wil graag de alpha-male zijn, maar dat is ie niet. Tijn is dat en die zal zeker de vrouwelijke bewoonsters achter zich hebben staan. Daaaaaaaag Semihquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wacht maar, morgen naaien ze elkaar weer![]()
Inderdaad!quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:02 schreef BB6kijker het volgende:
Wat zit Micheline toch te grienen zeg. Wat een aanstelster. Zij is het toch gewend om gecommandeerd of afgebekt te worden door Semih?
Eensch. Beetje eng, die Semih. Hij kan zomaar ontploffen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, Semih was het in de knijperkamer eens met Tijn en ineens valt ie uit met "Houd je bek" Heel vreemdVolgens mij wil Semih het achterste van zijn tong niet laten zien, daar waar Tijn dat wel doet. Semih probeert fluitend, zonder ruzies, het einde te halen. Daarom riep hij dat, hij wilde niet dat Tijn hem triggerde tot uitspraken die hij wel denkt maar niet wil uitspreken. Er gaat veel meer om in Semih dan wij denken.
Lijkt me ook ja.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze wil gewoon Tijn! Duidelijk!
Ik snap je post niet helemaal?quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:02 schreef PID61 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het gewoon tegen vind vallen. (jouw reactie dus)
Of heb je niet alle reacties van Sem en Tijn gezien.
Ik vind namelijk dat jij altijd wel een goede kijk op de zaken hebt. Iig een die veel lijkt op mijn kijk op de bewoners.
Ik wel..
Zowel de bonje als hun reacties.
En ook de manier waarop ze dit tegen anderen hebben verteld.
Edit
De regel.... Ik vind bladiebla....
Voeg ik later toe en nu is mijn verhaal een beetje chaos.
Oh nu is Mich bij Tijn
Ze baalt van jullie zegt ze
Ze moet gewoon d'r bek houden !quote:
Ze wilt ze allebeiquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze wil gewoon Tijn! Duidelijk!
neuh...ze is dictatort Semih zat...!quote:
Denk dat we dan en 2e Samir A krijgenquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:06 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Zou fijn zijn. Bijvoorbeeld door hem nu op zijn bek te pakken.
Een goedmaaktrioquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh...ze is dictatort Semih zat...!
doe mij maar gewoon semih er maandag uit!quote:
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:09 schreef yellowfirst het volgende:
Oei, zou Micheline nu tot het besef komen dat Semih misschien niet helemaal de juiste keuze was....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |