Moet je eens die gele zilvervliesuitjes nemen pfftttquote:Op donderdag 28 september 2006 23:38 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ken alleen zilvervliesrijst en zilveruitjes
LOLquote:Op donderdag 28 september 2006 23:38 schreef Inca het volgende:
[..]
Moet je eens die gele zilvervliesuitjes nemen pffttt
die gele zijn amsterdamse uitjes. die kleine witte, zilveruitjes.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:38 schreef Inca het volgende:
[..]
Moet je eens die gele zilvervliesuitjes nemen pffttt
Amsterdamse uitjes doen het met z'n 3enquote:Op donderdag 28 september 2006 23:38 schreef neferhone het volgende:
[..]
die heten amsterdamse uitjes
dat zijn nou net de gelequote:Op donderdag 28 september 2006 23:39 schreef tonja het volgende:
[..]
die gele zijn amsterdamse uitjes. die kleine witte, zilveruitjes.
Zijn broer die dat verteldequote:Op donderdag 28 september 2006 23:38 schreef pullup het volgende:
[..]
En wat is je reden om iets anders te vermoeden![]()
Ja ze zijn toch heetquote:Op donderdag 28 september 2006 23:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Amsterdamse uitjes doen het met z'n 3en
Ok dat had ik gemistquote:
Das ook wel logisch hequote:
een ei is een eiquote:Op donderdag 28 september 2006 23:41 schreef chas het volgende:
[..]
Hahahaha... daar dacht ik al aan!
Nog niemand, want die uitslag komt pas later!!quote:Op donderdag 28 september 2006 23:42 schreef Inca het volgende:
Nou en wie heeft gezegd dat ze de opdracht hebben gehaald?
dat is erbij in gekalkuleerdquote:Op donderdag 28 september 2006 23:42 schreef Verida het volgende:
eigenlijk zou micheline ook principieel tegen het kopen van sigaretten moeten zijn, moet je zien wat dat voor hap haalt uit een weekbudget
Hoop dat die mislukt is dan zal ze leren om nu al te bestellenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:43 schreef chas het volgende:
[..]
Nog niemand, want die uitslag komt pas later!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |