Weet ik niet. Ze interpreteren de situatie allebei heel anders, dat is in ieder geval duidelijkquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:54 schreef PID61 het volgende:
[..]
Zijn waarheid zit wel heeeeel veel dichter bij het echte verhaal dan het verhaal van Semmie dat kan je toch niet ontkennen
Mee eens,dit zijn geen teksten die je zomaar kunt zeggen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien van een maat/vriend van me, maar zeker niet van Semih.![]()
Semih is toch een maat van Tijn.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien van een maat/vriend van me, maar zeker niet van Semih.![]()
Ben ik het mee eens, Semih was het in de knijperkamer eens met Tijn en ineens valt ie uit met "Houd je bek" Heel vreemdquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:54 schreef PID61 het volgende:
[..]
Zijn waarheid zit wel heeeeel veel dichter bij het echte verhaal dan het verhaal van Semmie dat kan je toch niet ontkennen
Wacht maar, morgen naaien ze elkaar weerquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:59 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Semih is toch een maat van Tijn.![]()
Ik weet niet of ik het gewoon tegen vind vallen. (jouw reactie dus)quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:58 schreef Day het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ze interpreteren de situatie allebei heel anders, dat is in ieder geval duidelijk
ze wil gewoon Tijn! Duidelijk!quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:02 schreef BB6kijker het volgende:
Wat zit Micheline toch te grienen zeg. Wat een aanstelster. Zij is het toch gewend om gecommandeerd of afgebekt te worden door Semih?
Ik vermoed van niet of het zal een tolereren zijn van de ander. Semih wil graag de alpha-male zijn, maar dat is ie niet. Tijn is dat en die zal zeker de vrouwelijke bewoonsters achter zich hebben staan. Daaaaaaaag Semihquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wacht maar, morgen naaien ze elkaar weer![]()
Inderdaad!quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:02 schreef BB6kijker het volgende:
Wat zit Micheline toch te grienen zeg. Wat een aanstelster. Zij is het toch gewend om gecommandeerd of afgebekt te worden door Semih?
Eensch. Beetje eng, die Semih. Hij kan zomaar ontploffen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, Semih was het in de knijperkamer eens met Tijn en ineens valt ie uit met "Houd je bek" Heel vreemdVolgens mij wil Semih het achterste van zijn tong niet laten zien, daar waar Tijn dat wel doet. Semih probeert fluitend, zonder ruzies, het einde te halen. Daarom riep hij dat, hij wilde niet dat Tijn hem triggerde tot uitspraken die hij wel denkt maar niet wil uitspreken. Er gaat veel meer om in Semih dan wij denken.
Lijkt me ook ja.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze wil gewoon Tijn! Duidelijk!
Ik snap je post niet helemaal?quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:02 schreef PID61 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het gewoon tegen vind vallen. (jouw reactie dus)
Of heb je niet alle reacties van Sem en Tijn gezien.
Ik vind namelijk dat jij altijd wel een goede kijk op de zaken hebt. Iig een die veel lijkt op mijn kijk op de bewoners.
Ik wel..
Zowel de bonje als hun reacties.
En ook de manier waarop ze dit tegen anderen hebben verteld.
Edit
De regel.... Ik vind bladiebla....
Voeg ik later toe en nu is mijn verhaal een beetje chaos.
Oh nu is Mich bij Tijn
Ze baalt van jullie zegt ze
Ze moet gewoon d'r bek houden !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |