Zeggen we niet jij bent doodquote:Op donderdag 28 september 2006 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
Heeft Tijn nog moeten huilen vandaag?
Nee dat mag dan weer niet want dat is ovedreven volgens sommige mensen.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:45 schreef Verida het volgende:
en van het extra budget worden allerlei cremetjes, baddingen, sigaretten, drank, enz gekocht, kunnen dan ook nog wel een paar dozijn eieren af lijkt mij
Over de doden niks dan goeds hequote:
Dan had jij die vraag moeten beantwoordenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Over de doden niks dan goeds he![]()
Als ik het geweten had zou ik dat zeker gedaan hebbenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:49 schreef Inca het volgende:
[..]
Dan had jij die vraag moeten beantwoorden![]()
denk je niet dat hun tijn niet serieus nemen daar zeiden ze iets over van komt toch niet op; e10 maakte ook altijd een eitje s'morgens. en dan het issue semit tijn? en een micheline die zich met de inkopen bemoeitquote:Op donderdag 28 september 2006 23:45 schreef Verida het volgende:
en van het extra budget worden allerlei cremetjes, baddingen, sigaretten, drank, enz gekocht, kunnen dan ook nog wel een paar dozijn eieren af lijkt mij
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik het geweten had zou ik dat zeker gedaan hebben
als hij ze niet krijg dankrijgt hij ze vast wel van BB (harder dan ooit)quote:Op donderdag 28 september 2006 23:50 schreef neferhone het volgende:
[..]
denk je niet dat hun tijn niet serieus nemen daar zeiden ze iets over van komt toch niet op; e10 maakte ook altijd een eitje s'morgens. en dan het issue semit tijn? en een micheline die zich met de inkopen bemoeit![]()
ja lachenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:54 schreef Coraatje het volgende:
[..]
als hij ze niet krijg dankrijgt hij ze vast wel van BB (harder dan ooit)
Week opdracht niet halen omdat ze één knijper er naast zitten met tellen, dat is pas leuk!quote:Op donderdag 28 september 2006 23:56 schreef natronic het volgende:
Stiekum hoop ik dat de bestelling fout gaat, dat levert weer leuke taferelen op
gebeurt toch wel; de rest was er niet bij............en dan tijnquote:Op donderdag 28 september 2006 23:56 schreef natronic het volgende:
Stiekum hoop ik dat de bestelling fout gaat, dat levert weer leuke taferelen op
tja...quote:Op donderdag 28 september 2006 23:58 schreef natronic het volgende:
Snap even niet.. de rokers mogen 15 euro besteden aan sigaretten maar Tijn mag geen 8 doosjes eieren bestellen????
Tijn is wel de gene die het beste besteldquote:Op donderdag 28 september 2006 23:58 schreef pullup het volgende:
Ah de baas komt even inspecteren of de bestelling goed gaat
Ze gaan meteen zenuwachtig in de rondte kijken![]()
Geen rijst nee, rantsoen he...quote:Op donderdag 28 september 2006 23:59 schreef tandpasta het volgende:
Waarom doen ze eigenlijk zo moeilijk om het bestellen uit hun hoofd te doen?
Vorig jaar legden ze rijstkorrels op de kaart om te bepalen hoeveel ze van iets nodig hadden, en rijstkorrels erboven om het bedrag te berekenen.
Hebben ze geen rijst meer of mag het niet meer op die manier?
Dr neefje, Jereboam Didgeridoo of zoquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:00 schreef ruby het volgende:
Wat is nu weer geweldig?
Daar heb je gelijk in. Toen ze geen noodrantsoen hadden deden ze het volgens mij ook uit hun hoofd.quote:
Aparte naam.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Dr neefje, Jereboam Didgeridoo of zo
quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:03 schreef tandpasta het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Toen ze geen noodrantsoen hadden deden ze het volgens mij ook uit hun hoofd.
Ja he?quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:02 schreef ruby het volgende:
Marlies leeft ook heel erg met Janine mee.
Of knijpersquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:04 schreef schizolientje het volgende:
Slim met die rijstkorrels, met erwten of bonen kan het dan toch ook?
Dan zou je bijna wensen niet geboren te zijn......quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:01 schreef ruby het volgende:
Je zou Janine maar als tante hebben..
Potje kaarten anders?quote:
Bonen dan?quote:
ach een keertje niet in de tuin weeg niets tegenover de keren dat hij de anderen wakker maakt voor de tuinquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:26 schreef schizolientje het volgende:
Nu gaat Michelin de fout in, over de tuin. Tijn heeft toen meteen zijn excuus aangeboden, had Semmih dat nou ook gedaan was het al klaar
Ik doe ook even meequote:Op vrijdag 29 september 2006 00:27 schreef schizolientje het volgende:
Marlies nodigt haar al uit om apart te gaan roddelen met een kopje thee al zegt ze dat niet met zo veel woorden
idd dus niet de waarheidquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:29 schreef Bluezz het volgende:
Mich vertelt nu Semihs versie.
Ik ga op vakantie en ik neem meequote:Op vrijdag 29 september 2006 00:32 schreef schizolientje het volgende:
Het is net een fluisterspel, iedereen moet zijn verhaal doorfluisteren en dan wordt het een heel ander verhaal
Marcia bouwt een siggiequote:
Schijnheilig was het.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:34 schreef Myriam1978 het volgende:
ok Mich het woord die je zoekt is schijnheilig...of hypocriet
Sneaky is ook goed toch?quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:34 schreef Myriam1978 het volgende:
ok Mich het woord die je zoekt is schijnheilig...of hypocriet
Zijn invloed hequote:Op vrijdag 29 september 2006 00:35 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Schijnheilig was het.
Ik vind overigens Micheline wel irritant nu, ze verteld alleen wat ze van Semih heeft gehoord en presenteert het als feit.
Daarom chapeau dat Marcia Tijn bijvaltquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:35 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Schijnheilig was het.
Ik vind overigens Micheline wel irritant nu, ze verteld alleen wat ze van Semih heeft gehoord en presenteert het als feit.
Marcia begrijpt beide kanten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:36 schreef natronic het volgende:
[..]
Daarom chapeau dat Marcia Tijn bijvalt
Meestals is het zo dat ruzies erger gemaak worden door de mensen die er om heen staanquote:
Ze moeten beide kappen met lullen met andere over hun ruzie en gewoon met elkaar gaan praten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:38 schreef schizolientje het volgende:
Goeie zet van Tijn om er gewoon bij te gaan zitten. Ik denk zelfs dat hij ook wel met Michelin wil praten
Zou opzicht wel goed zijn dat ze ook zijn kant krijgt te horen maar of ze er iets aan heeft is een tweede van ze zal haar dominante vriendje niet afvallenquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:38 schreef schizolientje het volgende:
Goeie zet van Tijn om er gewoon bij te gaan zitten. Ik denk zelfs dat hij ook wel met Michelin wil praten
Maar soms wordt er snel een einde aan gemaakt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:38 schreef natronic het volgende:
[..]
Meestals is het zo dat ruzies erger gemaak worden door de mensen die er om heen staan
Ja ik snap het wel, maar ik vind zulke mensen altijd een beetje jammer.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zijn invloed he
Snap ik ook wel weer van haar..
Wat dacht je dan, dat ze doorgingen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:39 schreef Addi het volgende:
Getver,dit is lekker eerlijk zeg,het geroddel stoppen en dan ineens over de boodschappen beginnen als Tijn binnenloopt!
Laat ik het zo zeggen, de versie van Tijn is gewoon objectief zonder al teveel rand verhalen erbij te halenquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:41 schreef PID61 het volgende:
Ik denk idd dat Tijn erg graag zijn kant aan Mich wil vertellen.
Ik ben er vrij zeker van dat hij dit behoorlijk waarheidsgetrouw zal doen ook
Eg vind het verhaal van tijn een elvis verhaalquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:42 schreef Addi het volgende:
Weer die domme opmerkingen over Paul van Vliet,Tijn weet iig meer dan de rest.
Is niet helemaal waar. Maar laat maar zitten, jullie hebben de kwaaie pier al uitgekozen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:43 schreef natronic het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, de versie van Tijn is gewoon objectief zonder al teveel rand verhalen erbij te halen
Day,ik heb alles toen woord voor woord gevolgd en ik was niet de enige,Tijn kwam op een normale manier verhaal halen bij Sem maar Sem ging af als een gieter en bleef schreeuwen tegen Tijn dat hij z'n bek moest houden,dat was heel erg zwak van Sem,als hij zo sterk stond had hij op een beschaafde manier kunnen antwoordden.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:44 schreef Day het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar. Maar laat maar zitten, jullie hebben de kwaaie pier al uitgekozen.![]()
Joh zij zitten zelf ook al weeeeeken thuis net als bij Exp. Robinquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:44 schreef Addi het volgende:
Ja hoor Eggie,en de BBbewoners bestaan ook niet echt,het zijn neppers!
iig semih nietquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:47 schreef natronic het volgende:
Ik hoop dat de volgende keer als Tijn weer op blijft voor de tuin dat hij gewoon niemand wakker maakt
Ik wil wel even voor je invallen, het begon eigenlijk met het piepen van Tijn.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:44 schreef Day het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar. Maar laat maar zitten, jullie hebben de kwaaie pier al uitgekozen.![]()
Mo en Sab kunnen alleen maar denken in geil.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Joh zij zitten zelf ook al weeeeeken thuis net als bij Exp. Robin
Rik wil een bal masque organiseren.
jaaaa das geil zegt Mo .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |