Zeggen we niet jij bent doodquote:Op donderdag 28 september 2006 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
Heeft Tijn nog moeten huilen vandaag?
Nee dat mag dan weer niet want dat is ovedreven volgens sommige mensen.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:45 schreef Verida het volgende:
en van het extra budget worden allerlei cremetjes, baddingen, sigaretten, drank, enz gekocht, kunnen dan ook nog wel een paar dozijn eieren af lijkt mij
Over de doden niks dan goeds hequote:
Dan had jij die vraag moeten beantwoordenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Over de doden niks dan goeds he![]()
Als ik het geweten had zou ik dat zeker gedaan hebbenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:49 schreef Inca het volgende:
[..]
Dan had jij die vraag moeten beantwoorden![]()
denk je niet dat hun tijn niet serieus nemen daar zeiden ze iets over van komt toch niet op; e10 maakte ook altijd een eitje s'morgens. en dan het issue semit tijn? en een micheline die zich met de inkopen bemoeitquote:Op donderdag 28 september 2006 23:45 schreef Verida het volgende:
en van het extra budget worden allerlei cremetjes, baddingen, sigaretten, drank, enz gekocht, kunnen dan ook nog wel een paar dozijn eieren af lijkt mij
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik het geweten had zou ik dat zeker gedaan hebben
als hij ze niet krijg dankrijgt hij ze vast wel van BB (harder dan ooit)quote:Op donderdag 28 september 2006 23:50 schreef neferhone het volgende:
[..]
denk je niet dat hun tijn niet serieus nemen daar zeiden ze iets over van komt toch niet op; e10 maakte ook altijd een eitje s'morgens. en dan het issue semit tijn? en een micheline die zich met de inkopen bemoeit![]()
ja lachenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:54 schreef Coraatje het volgende:
[..]
als hij ze niet krijg dankrijgt hij ze vast wel van BB (harder dan ooit)
Week opdracht niet halen omdat ze één knijper er naast zitten met tellen, dat is pas leuk!quote:Op donderdag 28 september 2006 23:56 schreef natronic het volgende:
Stiekum hoop ik dat de bestelling fout gaat, dat levert weer leuke taferelen op
gebeurt toch wel; de rest was er niet bij............en dan tijnquote:Op donderdag 28 september 2006 23:56 schreef natronic het volgende:
Stiekum hoop ik dat de bestelling fout gaat, dat levert weer leuke taferelen op
tja...quote:Op donderdag 28 september 2006 23:58 schreef natronic het volgende:
Snap even niet.. de rokers mogen 15 euro besteden aan sigaretten maar Tijn mag geen 8 doosjes eieren bestellen????
Tijn is wel de gene die het beste besteldquote:Op donderdag 28 september 2006 23:58 schreef pullup het volgende:
Ah de baas komt even inspecteren of de bestelling goed gaat
Ze gaan meteen zenuwachtig in de rondte kijken![]()
Geen rijst nee, rantsoen he...quote:Op donderdag 28 september 2006 23:59 schreef tandpasta het volgende:
Waarom doen ze eigenlijk zo moeilijk om het bestellen uit hun hoofd te doen?
Vorig jaar legden ze rijstkorrels op de kaart om te bepalen hoeveel ze van iets nodig hadden, en rijstkorrels erboven om het bedrag te berekenen.
Hebben ze geen rijst meer of mag het niet meer op die manier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |