Maar soms wordt er snel een einde aan gemaakt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:38 schreef natronic het volgende:
[..]
Meestals is het zo dat ruzies erger gemaak worden door de mensen die er om heen staan
Ja ik snap het wel, maar ik vind zulke mensen altijd een beetje jammer.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zijn invloed he
Snap ik ook wel weer van haar..
Wat dacht je dan, dat ze doorgingen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:39 schreef Addi het volgende:
Getver,dit is lekker eerlijk zeg,het geroddel stoppen en dan ineens over de boodschappen beginnen als Tijn binnenloopt!
Laat ik het zo zeggen, de versie van Tijn is gewoon objectief zonder al teveel rand verhalen erbij te halenquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:41 schreef PID61 het volgende:
Ik denk idd dat Tijn erg graag zijn kant aan Mich wil vertellen.
Ik ben er vrij zeker van dat hij dit behoorlijk waarheidsgetrouw zal doen ook
Eg vind het verhaal van tijn een elvis verhaalquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:42 schreef Addi het volgende:
Weer die domme opmerkingen over Paul van Vliet,Tijn weet iig meer dan de rest.
Is niet helemaal waar. Maar laat maar zitten, jullie hebben de kwaaie pier al uitgekozen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:43 schreef natronic het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, de versie van Tijn is gewoon objectief zonder al teveel rand verhalen erbij te halen
Day,ik heb alles toen woord voor woord gevolgd en ik was niet de enige,Tijn kwam op een normale manier verhaal halen bij Sem maar Sem ging af als een gieter en bleef schreeuwen tegen Tijn dat hij z'n bek moest houden,dat was heel erg zwak van Sem,als hij zo sterk stond had hij op een beschaafde manier kunnen antwoordden.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:44 schreef Day het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar. Maar laat maar zitten, jullie hebben de kwaaie pier al uitgekozen.![]()
Joh zij zitten zelf ook al weeeeeken thuis net als bij Exp. Robinquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:44 schreef Addi het volgende:
Ja hoor Eggie,en de BBbewoners bestaan ook niet echt,het zijn neppers!
iig semih nietquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:47 schreef natronic het volgende:
Ik hoop dat de volgende keer als Tijn weer op blijft voor de tuin dat hij gewoon niemand wakker maakt
Ik wil wel even voor je invallen, het begon eigenlijk met het piepen van Tijn.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:44 schreef Day het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar. Maar laat maar zitten, jullie hebben de kwaaie pier al uitgekozen.![]()
Mo en Sab kunnen alleen maar denken in geil.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Joh zij zitten zelf ook al weeeeeken thuis net als bij Exp. Robin
Rik wil een bal masque organiseren.
jaaaa das geil zegt Mo .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |