Momenteel niet, maar het is ook niet boeiend ofzo.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:26 schreef chas het volgende:
[..]
Als de zusjes "schellebel" maar weer niet gaan zingen met die kraaien-keeltjes!![]()
ja geweldig is dat !quote:Op donderdag 28 september 2006 23:27 schreef Verida het volgende:
ze gaan dus doodgemoedereerd pindakaas zitten bestellen
Tja het verbaasd mij niet dat dit uit de mond van Micheline komt want die voost immers met Semih.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:27 schreef neferhone het volgende:
[..]
dat hij niet 3 per dag krijgt de anderen krijgen ook niet alles wat ze willen aanpassen dus geldt voor iedereen;
en op zich hebben ze gelijk kwam alleen weer rot over![]()
Eieren zijn onderhand nog duurder dan chocola, feta enz.!quote:Op donderdag 28 september 2006 23:24 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, Tijn vraagt verder niets extra's, laat die jongen toch eieren eten, wat kost dat nou als je het vergelijkt met feta, chocolade vla etc. Ik begrijp niet waarom Mich daar een principe kwestie van wil maken.
Marcia sanctie, geen hoofddeksels in het huis. Zou ze dat ooit te boven komen?quote:
10 eieren voor 1 euroquote:Op donderdag 28 september 2006 23:31 schreef chas het volgende:
[..]
Eieren zijn onderhand nog duurder dan chocola, feta enz.!
Kijk maar eens goed naar die prijzen bij de eieren als je boodschappen gaat doen!
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:30 schreef natronic het volgende:
[..]
Tja het verbaasd mij niet dat dit uit de mond van Micheline komt want die voost immers met Semih.
Ga eens zoeken!quote:Op donderdag 28 september 2006 23:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Momenteel niet, maar het is ook niet boeiend ofzo.
Zijn er geen roddelstreams?![]()
Waar is het eind? Bourka's ?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:31 schreef Inca het volgende:
[..]
Hoofddeksel mogen niet dus genomineerd
HuH? Bij je buur, zeker?quote:
Btw moet Micheline geen hoofddoekje om???quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |