nee ik ook niet maar was dat haar zus die ze 7 maanden niet had gesproken?tot vlak voor bbquote:Op donderdag 28 september 2006 22:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Belangrijke dingen mogen gemeld worden. Vindt het niet overdreven hoor.
Wat mij betreft ook niet hoor. Maar BB zou harder dan ooit zijn. En ik meen toch ergens gehoord te hebben dat er geen nieuws vanaf thuis zou doorkomen. Nou is dat natuurlijk al eerder gebeurd.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Belangrijke dingen mogen gemeld worden. Vindt het niet overdreven hoor.
Alle deelnemers moeten van te voren één ding aangeven wat van buitenaf naar binnen moet komen.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:32 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee dat vind ik ook ,vind het wel wat hebben eigenlijk
van het kindje van haar zus mag ik dan wel hopen hequote:Op donderdag 28 september 2006 22:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
Alle deelnemers moeten van te voren één aangeven wat van buitenaf naar binnen moet komen.
Bij Mo was dat iets met de kinderen, en bij Janine waarschijnlijk de geboorte van haar zus.
Ja, ik denk dat dat heeeeeeeeeeeel naar is.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:32 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee dat vind ik ook ,vind het wel wat hebben eigenlijk
Oh hee. Aha, dat wist ik dus niet. Thnx.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
Alle deelnemers moeten van te voren één ding aangeven wat van buitenaf naar binnen moet komen.
Bij Mo was dat iets met de kinderen, en bij Janine waarschijnlijk de geboorte van haar zus.
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:34 schreef Coraatje het volgende:
[..]
van het kindje van haar zus mag ik dan wel hopen he
Voor de opbouw van zijn spierenquote:Op donderdag 28 september 2006 22:38 schreef neferhone het volgende:
waar heeft tijn eiwit voor nodig????????????????///////
Tijn eet thuis wel 8 eieren per dag zei hij, dan eet hij alleen het eiwit.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:47 schreef neferhone het volgende:
[..]
waar?3 eieren perdag in bb huis is niet goed
overkill
![]()
Eet dan gewoon Tonijn, of kip/kalkoen...quote:Op donderdag 28 september 2006 22:49 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Tijn eet thuis wel 8 eieren per dag zei hij, dan eet hij alleen het eiwit.
Waarom niet?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:51 schreef Gert het volgende:
Is het nog leuk, BB?
Ik volg het niet meer zo.
waar zijn die spieren dan? en hoeveel chollesterol heeft hij dan wel niet? vind het gebakken luchtquote:Op donderdag 28 september 2006 22:49 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Wat is een paradie?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een paradie op alle eenregelige anti-Semih reakties![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:53 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn vindt dat veel andere bewoners de autoriteit van Semih herkennen.
Semih vindt dat veel andere bewoners het niet tegen kunnen gesproken worden van Tijn herkennen.
Beide denken dus dat ze veel "steun" van andere bewoners hebben.
Die trouwens allemaal veelal meepraten met beide partijen.
Mooie BB6 ontwikkeling
Het wordt tijd voor Stichting Korrelatie.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:53 schreef teamlead het volgende:
Tijn klinkt wel wat verbitterd vind ik
hij is net als ik,kan daar dagen over zitten malen in mijn kop,het laat je niet los hoe graag je ook wilquote:Op donderdag 28 september 2006 22:53 schreef teamlead het volgende:
Tijn klinkt wel wat verbitterd vind ik
Wat is het toch een lul.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:49 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Takticus, lachende derde enzo.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:56 schreef Sug4r het volgende:
Ik snap niet dat Egbert niet probeert te bemiddelen, hij mag denk ik Tijn en Semih allebei.
Eigenlijk wel een beetje laf idd.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:56 schreef Sug4r het volgende:
Ik snap niet dat Egbert niet probeert te bemiddelen, hij mag denk ik Tijn en Semih allebei.
Hij was in zijn ogen toch 'de bindende faktor' in een groep?![]()
Dat eieren en cholesterolverhaal is een fabeltje.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:53 schreef neferhone het volgende:
[..]
waar zijn die spieren dan? en hoeveel chollesterol heeft hij dan wel niet? vind het gebakken lucht
Ik verneem er weinig van. Met z'n ja ja ja is ook zo....quote:Op donderdag 28 september 2006 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een beetje laf idd.
Hij werkt met probleemjongeren, heeft toch een bepaalde autoriteit, en ik acht hem er wel toe in staat.
Maar ik verwacht eigenlijk dat "de groep" gezamenlijk nog wel zal ingrijpen.
Zit er wel in, maar achteraf moinder als gedacht. En het zit hoofdzakelijk in het eigeel (vet)quote:Op donderdag 28 september 2006 22:59 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Dat eieren en cholesterolverhaal is een fabeltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |