Ik loop er niet om te zeuren in een topic. Dus wie is er nu mee bezig? Als iedereen nu smilies gaat plaatsen bij een quote van een ander, of alleen maar zeggen klopt! (zonder er verder iets genuanceerder op in te gaan, dan hebben we in een week 1000 topics. En komt de leesbaarheid nu niet bepaald ten goede. Je moet een topic doorworstelen om er iets nuttigs uit te kunnen halen, ook al omdat er weinig aan de SV gedaan wordt.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik weet gelukkig wie het woord "irritant" zegt.![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 17:10 schreef Nostalgist het volgende:
Ik heb ook al bij de hogere echelons gevraagd of men iets kan regelen. Ik zou ook graag wat meer regelmaat willen hebben....
quote:Op maandag 25 september 2006 20:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Met de huidige performance is het niet fijn. Nee.
Minder regelmatig dan vroegah....![]()
Het kwam aan, maar toen Tijn in de keuken om verhaal kwam halen had Semih een duidelijke 'talk to the hand' attitudequote:Op donderdag 28 september 2006 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik denk juist dat Semih daarom het nog een keer zei. Want hij wist zeker dat het "aan"zou komen. Verdient geen schoonheidsprijs, maar ja, wie is er nou wel altijd even redelijk als je kwaad bent. Tijn is evengoed een haantje, ze willen allebei niet voor elkaar onderdoen.
de testosteron-bommen![]()
was niet persoonlijk op jou bedoelt hoor, meer op semihquote:Op donderdag 28 september 2006 22:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik loop er niet om te zeuren in een topic. Dus wie is er nu mee bezig? Als iedereen nu smilies gaat plaatsen bij een quote van een ander, of alleen maar zeggen klopt! (zonder er verder iets genuanceerder op in te gaan, dan hebben we in een week 1000 topics. En komt de leesbaarheid nu niet bepaald ten goede. Je moet een topic doorworstelen om er iets nuttigs uit te kunnen halen, ook al omdat er weinig aan de SV gedaan wordt.
[..]
[..]
Johquote:Op donderdag 28 september 2006 22:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Een kleinigheid voor de werkgroep, met als opmerking bedwing je nieuwsgierigheid. Ik denk dat die opmerking voor Egbert was, dat híj er niet stiekem onder mocht kijken.
? Hij zei: "en er zijn dozen"quote:Op donderdag 28 september 2006 22:22 schreef Kinga het volgende:
Wat een sukkel, hij heeft niet gezegd dat er extra dozen zijn gebracht
Nee joh!? En wat was het dan?quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:19 schreef pullup het volgende:
En Egbert is weer de klosbedwing je nieuwsgierigheid
hij heeft gezegd, oh ja en we hebben dozen en op de vraag van rik of ze nog steeds 128 moesten doen heeft hij gezegd nee, doe maar 125quote:Op donderdag 28 september 2006 22:22 schreef Kinga het volgende:
Wat een sukkel, hij heeft niet gezegd dat er extra dozen zijn gebracht
Stond ook per ongeluk een verkeerde qoute bij. Excusé moi.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:21 schreef Sonique het volgende:
[..]
was niet persoonlijk op jou bedoelt hoor, meer op semih
Dat zei hij niet .quote:Op donderdag 28 september 2006 22:23 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nee joh!? En wat was het dan?
Ok heb ik gemist dan.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:22 schreef n1ek het volgende:
[..]
? Hij zei: "en er zijn dozen"
nou dat lijkt me dan een duidelijke aanwijzing
Ook een lullige naam.....quote:Op donderdag 28 september 2006 22:25 schreef Myriam1978 het volgende:
Ja Janine is tante van een kleintje die heet uuuh "ik kan het niet eens uitspreken!"![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:26 schreef Sonique het volgende:
GReat, de hele buurt weet nu dat ik BB stream kijk...
Thnx Janine
Viswijf
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:26 schreef Sonique het volgende:
Thnx Janine
Viswijf
Die gaat gepest wordenquote:Op donderdag 28 september 2006 22:26 schreef Kinga het volgende:
Jeremiah Digebo? Wat een naam....
fantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaastisch ....dank u Bigbrotherrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...quote:
LMFAOquote:Op donderdag 28 september 2006 22:26 schreef Sonique het volgende:
Thnx Janine
Viswijf
absoluut, maar het Semih alleen in de schoenen schuiven gaat me ook te ver. hij heeft een vrij fel karakter en doet en zegt dingen die zeker anders zouden kunnen.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:20 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het kwam aan, maar toen Tijn in de keuken om verhaal kwam halen had Semih een duidelijke 'talk to the hand' attitudeen keerde Tijn letterlijkde rug toe en riep nog eens afzeikende dat hij z'n bek moest houden...
Gaat toch net even iets verder dan 'get the message' niet?
Didgeridooquote:
Ja hier ook een enorm gekrijs. Of men weet dat ik BB kijk. Of men denkt dat er een of ander raar wijf bij me zit. Of ze denken dat ik niet goed geworden ben!quote:Op donderdag 28 september 2006 22:26 schreef Sonique het volgende:
Thnx Janine
Viswijf
Belangrijke dingen mogen gemeld worden. Vindt het niet overdreven hoor.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:27 schreef Djep het volgende:
OOOOOOOOOH. Belachelijk! Ze zouden toch niks van het thuisfront horen?
Slap hoor BB
Wat dachten jullie hoe dat gegil overkomt op je koptelefoon...pfffffffffffffffffffffffffffquote:Op donderdag 28 september 2006 22:29 schreef Djep het volgende:
[..]
Ja hier ook een enorm gekrijs. Of men weet dat ik BB kijk. Of men denkt dat er een of ander raar wijf bij me zit. Of ze denken dat ik niet goed geworden ben!
Ik dacht eerst dat ze zelf spontaan beviel![]()
nee dat vind ik ook ,vind het wel wat hebben eigenlijkquote:Op donderdag 28 september 2006 22:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Belangrijke dingen mogen gemeld worden. Vindt het niet overdreven hoor.
Tijn heeft de eerste stap naar Semih gezet, en deze zette Tijn in de zeik.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
absoluut, maar het Semih alleen in de schoenen schuiven gaat me ook te ver. hij heeft een vrij fel karakter en doet en zegt dingen die zeker anders zouden kunnen.
Maar Tijn ook! en die nunace mis ik zo nu en dan. Als Tijn echt de evenwichte "alles uitpraten" persoon was die hij pretendeert te zijn had ie niet 6 uur zijn waffel gehouden. Of openlijk zitten sjansen met de vriendin van Semih (want reken maar dat dat ook aankomt!) zo hebben ze bij elkaar al wat onderhuidse spanningen veroorzaakt. ze willen beide het alfa-mannetje zijn![]()
en dat gaan ze nu uitvechten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |