Klopt !quote:Op donderdag 28 september 2006 22:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Niet waar. Semih wilde een gesprek starten door gewoon een luchtige opmerking te maken, as if ze écht 10 weken niets tegen elkaar zouden zeggen.
Tijn reageerde anders wel.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:06 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ja, maar hij zette daarmee wel de eerste stap. Tijn ontzegt hem ieder (ieder) kontakt.
waarom niet?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Geloof jij nou echt dat hij gemeend iemand voor kuthoer heeft uitgescholden? Is geen vergelijking.
Tijn brabbelde binnensmonds wat.quote:
Precies. Als je na al die weken zijn humor nog niet door hebt.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:05 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij net zo dom bent als Semih, alleen maar in je eigen straatje kunnen kijken. Of zie ik dat nou verkeerd?
Die stofzuiger is geen hond. Een enorm kwetsende opmerking.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:09 schreef Nostalgist het volgende:
Laat die STOFZUIGER zijn BEK houe !!!!
de gezichts uitdrukking telt ook mee plus lichaams houdingquote:Op donderdag 28 september 2006 22:07 schreef avonne het volgende:
[..]
waarom niet?
Men schijnt hier te vallen over de uitdrukking "hou je bek"
Blijkbaar vindt dat Semih had moeten zeggen "wil je alsjeblieft enige stilte in acht nemen?" oid
Is dat niet een béétje belachelijk?
Verder ben ik van mening dat elke goede grap een kern van waarheid heeft.
Het gebruik van scheldwoorden als grap (zowel goede als slechte grappen) is wmb dan ook gebaseerd op een zo gevoelde associatie.
Dat was uitdrukkelijk de wens van Semih (hou je bek in drievoud)quote:Op donderdag 28 september 2006 22:06 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ja, maar hij zette daarmee wel de eerste stap. Tijn ontzegt hem ieder (ieder) kontakt.
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:03 schreef Capaja het volgende:
misschien een idee om een topic te openen : semih versus tijn
Ik viel niet over die eerste keer tijdens de shift, maar het later nog een aantal keren herhalen terwijl je wegloopt, dat is laag.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:07 schreef avonne het volgende:
[..]
waarom niet?
Blijkbaar vindt dat Semih had moeten zeggen "wil je alsjeblieft enige stilte in acht nemen?" oid
Het gebruik van scheldwoorden als grap (zowel goede als slechte grappen) is wmb dan ook gebaseerd op een zo gevoelde associatie.
"Hou je bek" zeggen is een zwaktebod, als je dat zegt. Volgens mij toon je daarmewe je eigen onmacht aan om op een reactie te reageren.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:07 schreef avonne het volgende:
[..]
waarom niet?
Het wordt werkelijk tijd dat er weer stats komen, want die one-liners van jou beginnen irritant te worden. Ga een ander topic volposten met nutteloze opmerkingen om je postaantal op te krikken.quote:
Tijn vind van wel, en hij heeft het goed recht dat te vinden.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:07 schreef avonne het volgende:
[..]
waarom niet?
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Precies. Als je na al die weken zijn humor nog niet door hebt.
Net zoals aan de knijpertafel, dat hij zei dat het niet eerlijk was dat hun groep het met 3 man moest doen. En vervolgens zei... "Ownee, Tijn is er nog wel..."
stofzuigermondquote:Op donderdag 28 september 2006 22:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die stofzuiger is geen hond. Een enorm kwetsende opmerking..
Ondanks de ondertoon zei hij eigenlijk: blijven we zo doen tegen elkaar, stel je voor we zitten tot in de finale en maken elkaar het leven zuur.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:10 schreef natronic het volgende:
[..]
Dat was uitdrukkelijk de wens van Semih (hou je bek in drievoud)
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja idd ik verbaas me toch keer en keer op die ouwe kwal!quote:Op donderdag 28 september 2006 22:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Egbert weer met z'n spel
En dan Marlies nomineren omdat ze te veel met het spel bezig is.
Alleen al om t feit dat jij poststats als graadmeter gebruikt, beschouw ik deze opmerking als dom.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het wordt werkelijk tijd dat er weer stats komen, want die one-liners van jou beginnen irritant te worden. Ga een ander topic volposten met nutteloze opmerkingen om je postaantal op te krikken.![]()
![]()
En scanman haal je toch niet in
je kan toch ook op een normale manier 'houd je mond' zeggen? En het was al de tweede keer dat Semih dat deed. Bij de eerste keer had Tijn gezegd dat hij dat niet leuk vond. Vind wel dat je daar rekening mee moet kunnen houden.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:07 schreef avonne het volgende:
[..]
waarom niet?
Ik weet gelukkig wie het woord "irritant" zegt.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het wordt werkelijk tijd dat er weer stats komen, want die one-liners van jou beginnen irritant te worden. Ga een ander topic volposten met nutteloze opmerkingen om je postaantal op te krikken.![]()
![]()
En scanman haal je toch niet in
Als je na al die weken dan ook niet door hebt dat sommige mensen daar meer problemen mee hebben als andere ben je zelf erg kortzichtig en zelfingenomen.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Precies. Als je na al die weken zijn humor nog niet door hebt.
Net zoals aan de knijpertafel, dat hij zei dat het niet eerlijk was dat hun groep het met 3 man moest doen. En vervolgens zei... "Ownee, Tijn is er nog wel..."
Dat zijn de foute setjes uit een eerdere sessie van die groepquote:Op donderdag 28 september 2006 22:12 schreef Coraatje het volgende:
val net binnen na een tijdje offline geweest te zijn
waarom zijn ze de kijpers uit mekaar aan het halen ?
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
die komen volgens hun niet door de keuringquote:Op donderdag 28 september 2006 22:12 schreef Coraatje het volgende:
Ze hebben de knijpkracht van het anusje van saarjte.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:12 schreef Coraatje het volgende:
Keigaafquote:
Het spookt een beetje in zijn hoofd. Hij moet gewoon z'n ding doen en niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:12 schreef Coraatje het volgende:
Onderschat dat niet ik hoorde vandaag dat ze het poepen een hele week kan uitstellenquote:Op donderdag 28 september 2006 22:14 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ze hebben de knijpkracht van het anusje van saarjte.
sabrina kan dat kennelijkquote:Op donderdag 28 september 2006 22:15 schreef Coraatje het volgende:
dan hoop ik voor hun wel dat bb ze meeteld
edit: hoe kan je in hemelsnaam een knijper verkeerd inmekaar zetten dan?
En maar proberen achter te komen waarom hij zo behandeld wordt door BB.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:10 schreef pullup het volgende:
Ok genoeg even over die Tijn/Semih discussie. Ik zit nu naar een wel erg nep-naieve Egbert te luisteren. Eerst iedereen tegen Marlies opstoken, samen met janine, en nu de vermoorde onschuld uithangen.
ik denk juist dat Semih daarom het nog een keer zei. Want hij wist zeker dat het "aan"zou komen. Verdient geen schoonheidsprijs, maar ja, wie is er nou wel altijd even redelijk als je kwaad bent. Tijn is evengoed een haantje, ze willen allebei niet voor elkaar onderdoen.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:12 schreef intoyou het volgende:
[..]
je kan toch ook op een normale manier 'houd je mond' zeggen? En het was al de tweede keer dat Semih dat deed. Bij de eerste keer had Tijn gezegd dat hij dat niet leuk vond. Vind wel dat je daar rekening mee moet kunnen houden.
Ja, beetje wel, maar hij is ook wel een heel erg willig slachtoffer.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:17 schreef n1ek het volgende:
die 20 minuten die egbert onlangs in de dbk zat hebben ze echt flink op hem inlopen praten.
Hij neemt de het spel wel serieus maar bb heeft echt assiosiaal de pik op hem..in de dagboeken in 2 polls, in alles, beetje zielig
Vind ik ook een beetje pathetisch en erg lullig van BB maar ja zoeits kan je enigszins verwachten als je aan BB meedoet...quote:Op donderdag 28 september 2006 22:17 schreef n1ek het volgende:
die 20 minuten die egbert onlangs in de dbk zat hebben ze echt flink op hem inlopen praten.
Hij neemt de het spel wel serieus maar bb heeft echt assiosiaal de pik op hem..in de dagboeken in 2 polls, in alles, beetje zielig
Dan moet hij maar niet het BB huis ingaan. BB is harder dan ooit.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:17 schreef n1ek het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |