Ik heb dat gevoel ook wel een beetje jaquote:Op donderdag 28 september 2006 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Semih komt los. Hij hoeft niet meer aardig te zijn, want staat toch genomineerd. Zal dat er mee te maken hebben?
[afbeelding]
denk het wel 4 weken is lang maar hij laat zich nu erg goed kennenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Semih komt los. Hij hoeft niet meer aardig te zijn, want staat toch genomineerd. Zal dat er mee te maken hebben?
[afbeelding]
en de keren dat Tijn iedereen wakker maakte voor de tuin????????????????????quote:Op donderdag 28 september 2006 21:40 schreef neferhone het volgende:
over die sanctie van tijn heeft sem wel gelijk
ja en neequote:Op donderdag 28 september 2006 21:40 schreef neferhone het volgende:
ja en waarom tijdens 1e tuin in je nest blijven liggen dan ???quote:Op donderdag 28 september 2006 21:42 schreef natronic het volgende:
[..]
en de keren dat Tijn iedereen wakker maakte voor de tuin????????????????????
Dat is niet helemaal waar, BB bepaald de sanctie of die voor de gehele groep is of voor 1 persoon alleen. Tijn had niet verwacht dat de sanctie voor de hele groep zou gelden. Hij heeft ook zijn excusses er voor aangeboden.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:40 schreef neferhone het volgende:
Tuurlijk, maar we hadden het over de sanctie....quote:Op donderdag 28 september 2006 21:42 schreef natronic het volgende:
[..]
en de keren dat Tijn iedereen wakker maakte voor de tuin????????????????????
blijkbaar wel,quote:Op donderdag 28 september 2006 21:42 schreef yellowfirst het volgende:
Dus Semihs zienswijze is: tegen Micheline kan hij pleur op zeggen en dus ook tegen anderen...![]()
Semih probeerde net in de keuken, toen ze alleen waren, op zijn manier ook het ijs te breken.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:44 schreef Capaja het volgende:
tijn heeft al een poging gedaan volgens mij, waarop semih hou je kop zei
Mijn punt was eigenlijk, dat niemand Tijn erop aanviel dat hij bleef liggen, en daarmee een sanctie riskeerde...quote:Op donderdag 28 september 2006 21:43 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, BB bepaald de sanctie of die voor de gehele groep is of voor 1 persoon alleen. Tijn had niet verwacht dat de sanctie voor de hele groep zou gelden. Hij heeft ook zijn excusses er voor aangeboden.
denk het niet.. want de kijkers gaan zich nu heel erg aan Semih storen en stemmen hem er zo uit. Niet zo'n slimme zet van hem.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:38 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Misschien heeft hij wel het idee dat iemand die een beetje grote bek heeft het juist wel goed doet bij de kijkersquote:Op donderdag 28 september 2006 21:46 schreef intoyou het volgende:
[..]
denk het niet.. want de kijkers gaan zich nu heel erg aan Semih storen en stemmen hem er zo uit. Niet zo'n slimme zet van hem.
ik heb het idee dat je bij tijn aan moet kloppen met : kunnen we effe praten ?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Semih probeerde net in de keuken, toen ze alleen waren, op zijn manier ook het ijs te breken.
Dat gaat hem inderdaad nekken, ja.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:45 schreef mazaru het volgende:
Semih heeft ook best wel lange tenen hoor.
Jammer, ik zag wel een BBwinnaar in hem.
Yep, dit kan Tijn z'n kop wel eens gaan kosten.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:45 schreef neferhone het volgende:
wedden dat mich het erover gaat hebben met de rest en probeert sems kant uit te leggen
Welke kijkers? de streamers?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:46 schreef intoyou het volgende:
[..]
denk het niet.. want de kijkers gaan zich nu heel erg aan Semih storen en stemmen hem er zo uit. Niet zo'n slimme zet van hem.
inderdaad, in een zin waarom ie zichzelf zo geweldig vind, wat ontzettend lafquote:Op donderdag 28 september 2006 21:48 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Semih: "Ik hoef geen excuses aan te bieden. Als je je bek moet houden, dan moet je je bek houden"
Zou die tegen mij moeten zeggen, dan verbouw ik zijn bek.... sjonge jonge, dat mannetje moet eens les krijgen in tollereren..... Micheline verdient een betere ventquote:Op donderdag 28 september 2006 21:48 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Semih: "Ik hoef geen excuses aan te bieden. Als je je bek moet houden, dan moet je je bek houden"
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:49 schreef tonja het volgende:
Michelien zou het niet durven zeggen wanneer ze het niet met hem eens is, want dan is het ongetwijfeld ook meteen ruzie in die tent.
Dat gaat hem echt niet de kop kosten...vergeet het maar mooiquote:Op donderdag 28 september 2006 21:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Yep, dit kan Tijn z'n kop wel eens gaan kosten.![]()
idd.. wie liet er geen ruimte voor een discussie... wie liep er weg.. wie bleef er maar hou je bek zeggenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:50 schreef Nostalgist het volgende:
Dat je elkaar laat uitpraten ja Semih !!!!!!!!!!! Geen HOU je BEK
Nou gaat ie dus te ver. He lost me.....
Het ging er niet om dat Tijn z'n mond moest houden, Het ging er om dat Semih zei dat hij z'n BEK moest houden.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:48 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Ik zet mijn geld er niet op in..... Maar het zou me niet verbazen als ze op hetzelfde moment naar elkaar toelopen om het bij te leggen....quote:Op donderdag 28 september 2006 21:50 schreef yellowfirst het volgende:
Beide (Tijn en Semih) tonen zich nu zwak. Niemand heeft het lef naar de ander toe te stappen. En als je toch naar de ander gaat is dat geen zwakte maar het tegenovergestelde.![]()
Daarom denk ik ook dat Tijn als eerste de stap gaat maken, zo zit Tijn nou eenmaal inelkaar.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:50 schreef yellowfirst het volgende:
Beide (Tijn en Semih) tonen zich nu zwak. Niemand heeft het lef naar de ander toe te stappen. En als je toch naar de ander gaat is dat geen zwakte maar het tegenovergestelde.![]()
Ik ben het volledig met je eens. Voorlopig sta ik neutraal want ruzie kan er ontstaan. De sterkste gaat zijn degene die er alsnog over wil praten.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:50 schreef yellowfirst het volgende:
Vast niet, hij voelt zich nu duidelijk gesterkt in zijn overtuiging dat de rest zich ook kapot ergert aan Tijn.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Volgens mij staat Semih er op dit moment wel open voor.
ongeleid projectiel is een betere uitspraakquote:Op donderdag 28 september 2006 21:52 schreef arneaux het volgende:
Semih ziet zichzelf meer als controlleerde factor binnen de groep dan als iemand die midden in een groep staat.
En dat Tijn de hele tijd Kut, lul, hoer, vetklep en andere lelijke woorden gebruikt is niet errug, hequote:Op donderdag 28 september 2006 21:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het ging er niet om dat Tijn z'n mond moest houden, Het ging er om dat Semih zei dat hij z'n BEK moest houden.
Daar gaat het om bij Tijn.
'Zo praat je maar tegen een hond of tegen micheline, maar niet tegen mij' zei hij nog.
Psst je loopt op de zaken vooruitquote:Op donderdag 28 september 2006 21:53 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat Tijn als eerste de stap gaat maken, zo zit Tijn nou eenmaal inelkaar.
Het is tekenend dat Tijn gelijk heeft, maar toch de eerste stap gaat maken en dat zegt genoeg over Semih.
En dan valt Semih heel diep in de ogen van de kijkers......quote:Op donderdag 28 september 2006 21:53 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat Tijn als eerste de stap gaat maken, zo zit Tijn nou eenmaal inelkaar.
Het is tekenend dat Tijn gelijk heeft, maar toch de eerste stap gaat maken en dat zegt genoeg over Semih.
om over eenweek of 2 er weer over te beginnenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:52 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld er niet op in..... Maar het zou me niet verbazen als ze op hetzelfde moment naar elkaar toelopen om het bij te leggen....![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het ging er niet om dat Tijn z'n mond moest houden, Het ging er om dat Semih zei dat hij z'n BEK moest houden.
Daar gaat het om bij Tijn.
'Zo praat je maar tegen een hond of tegen micheline, maar niet tegen mij' zei hij nog.
narcismequote:Op donderdag 28 september 2006 21:47 schreef natronic het volgende:
Wat een zelf ingenomen kereltje, bah ik walg van dat soort mannetjes
Nee hoor, Tijn heeft gezegt tegen Mo dat het niet meer goed komt...quote:Op donderdag 28 september 2006 21:53 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
hoho, Semih heeft hem vanmiddag al gevraagd of ze 10 weken blijven zwijgen.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:53 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Hij heeft die stap gisteren avond gemaak zij het niet dat Semih er niks van wou wetenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:53 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Pfff als je het verschil daartussen niet ziet.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:54 schreef avonne het volgende:
[..]
En dat Tijn de hele tijd Kut, lul, hoer, vetklep en andere lelijke woorden gebruikt is niet errug, he![]()
Is Semih altijd zo in conflicten?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:54 schreef buyukAbi het volgende:
Ach het zijn gewoon allebei prutsers
Dat is weer zo een leuke steek onde de gordel van Semih. Daar is hij dan wel weer goed voor.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:55 schreef avonne het volgende:
[..]
hoho, Semih heeft hem vanmiddag al gevraagd of ze 10 weken blijven zwijgen.
Geen reactie van Tijn
Toen was Tijn te emotioneel......quote:Op donderdag 28 september 2006 21:55 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee hoor, Tijn heeft gezegt tegen Mo dat het niet meer goed komt...
Hij vroeg niks, hij zei alleen 'dat wordt wat als ze zo de finale in moeten.' Zoiets, maar geen vraag.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:55 schreef avonne het volgende:
[..]
hoho, Semih heeft hem vanmiddag al gevraagd of ze 10 weken blijven zwijgen.
Geen reactie van Tijn
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Pfff als je het verschil daartussen niet ziet.![]()
tot mijn spijt welquote:Op donderdag 28 september 2006 21:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Is Semih altijd zo in conflicten?
Denk je dat hij naar Tijn zal stappen en zijn trots zal laten varen ?quote:
En wat kunnen nu verwachten? Dat hij constant in krachttermen blijft spreken om iedereen voor zich te winden? Of gaat hij ook wel weer inbinden?quote:
Dat zou hem sierenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Denk je dat hij naar Tijn zal stappen en zijn trots zal laten varen ?
tijn probeert te mannipuleren deed hij afgelopen week ookquote:Op donderdag 28 september 2006 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een gelul over dat geld voor die joker.
Ook al koop je de joker voor 100.000 euro. Dat geld gaat toch niet naar die persoon die de joker verkoopt. Uiteindelijk gaat alles naar de winnaar.
maak je zin eens afquote:Op donderdag 28 september 2006 21:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Pfff als je het verschil daartussen niet ziet.![]()
Dat wordt op een grappige manier gezegt, als geintje. NEt zoals Rik Hilde 'graftak' noemde.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:54 schreef avonne het volgende:
[..]
En dat Tijn de hele tijd Kut, lul, hoer, vetklep en andere lelijke woorden gebruikt is niet errug, he![]()
quote:
Als hij inziet dat hij fout is wel, anders kan dit heel lang duren (of tot maandag)quote:Op donderdag 28 september 2006 21:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Geloof jij nou echt dat hij gemeend iemand voor kuthoer heeft uitgescholden? Is geen vergelijking.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:59 schreef avonne het volgende:
[..]
maak je zin eens af
als je het verschil niet ziet, dan....
jawel maar wel met een onder toonquote:Op donderdag 28 september 2006 21:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat wordt op een grappige manier gezegt, als geintje. NEt zoals Rik Hilde 'graftak' noemde.
Niet zoals Semih het ook echt meende.
En trouwnes, als iemand daar problemen mee zou hebben kunnen ze dat gewoon zeggen en had Tijn het niet meer gedaan.
Semih dult dan geen tegenspraak in zulke situaties. Die zegt doodleuk nog vier keer 'hou je bek' om je in de zeik te zetten.
En dat is het verschil.
Semih maakte toch in de keuken een opening?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Okay duidelijk. Ik hoop in ieder geval dat hij erin blijft.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:00 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Als hij inziet dat hij fout is wel, anders kan dit heel lang duren (of tot maandag)
heej broertje van Semih!quote:Op donderdag 28 september 2006 22:00 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Als hij inziet dat hij fout is wel, anders kan dit heel lang duren (of tot maandag)
Ik hoop dat hij tot inzicht komt vóór maandag. Zou zonde zijn, als hij er hierdoor uitgaat.....quote:Op donderdag 28 september 2006 22:00 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Dan nog kunnen ze zeggen dat ze daar niet van gedient zijn.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:01 schreef neferhone het volgende:
[..]
jawel maar wel met een onder toon
Dat was geen opening maar een steek onder waterquote:Op donderdag 28 september 2006 22:02 schreef Ifa het volgende:
[..]
Semih maakte toch in de keuken een opening?
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij tot inzicht komt vóór maandag. Zou zonde zijn, als hij er hierdoor uitgaat.....
Je ouders hadden in de studio een paar weken geleden al gezegd, dat hij zo'n stijfkop kan zijn he?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:00 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Dat zie ik ook zo. Ik vind het quasi grappig beledigen van iemand zoals Tijn en Rik doen irritanter dan de opmerking van Semih.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:01 schreef neferhone het volgende:
[..]
jawel maar wel met een onder toon
Micheline ook: 'Hij wil altijd het laatste woord hebben.'quote:Op donderdag 28 september 2006 22:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je ouders hadden in de studio een paar weken geleden al gezegd, dat hij zo'n stijfkop kan zijn he?![]()
Ik geloof dat jij net zo dom bent als Semih, alleen maar in je eigen straatje kunnen kijken. Of zie ik dat nou verkeerd?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:04 schreef natronic het volgende:
[..]
Dat was geen opening maar een steek onder water
Niet waar. Semih wilde een gesprek starten door gewoon een luchtige opmerking te maken, as if ze écht 10 weken niets tegen elkaar zouden zeggen.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:04 schreef natronic het volgende:
[..]
Het was een hele kleine.....met een cynisch ondertoontje. Dat zij het allebei tot de finale zouden maken, terwijl Semih op de bank zit.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:02 schreef Ifa het volgende:
[..]
Semih maakte toch in de keuken een opening?
Ja, maar hij zette daarmee wel de eerste stap. Tijn ontzegt hem ieder (ieder) kontakt.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:04 schreef natronic het volgende:
[..]
Dan moet hij toch echt snel gaan inzien, want hij is degene die genomineerd staat voor 4 weken, en Tijn niet (en ook nog eens een Joker heeft)quote:Op donderdag 28 september 2006 22:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je ouders hadden in de studio een paar weken geleden al gezegd, dat hij zo'n stijfkop kan zijn he?![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:05 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij net zo dom bent als Semih, alleen maar in je eigen straatje kunnen kijken. Of zie ik dat nou verkeerd?
Klopt !quote:Op donderdag 28 september 2006 22:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Niet waar. Semih wilde een gesprek starten door gewoon een luchtige opmerking te maken, as if ze écht 10 weken niets tegen elkaar zouden zeggen.
Tijn reageerde anders wel.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:06 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ja, maar hij zette daarmee wel de eerste stap. Tijn ontzegt hem ieder (ieder) kontakt.
waarom niet?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Geloof jij nou echt dat hij gemeend iemand voor kuthoer heeft uitgescholden? Is geen vergelijking.
Tijn brabbelde binnensmonds wat.quote:
Precies. Als je na al die weken zijn humor nog niet door hebt.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:05 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij net zo dom bent als Semih, alleen maar in je eigen straatje kunnen kijken. Of zie ik dat nou verkeerd?
Die stofzuiger is geen hond. Een enorm kwetsende opmerking.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:09 schreef Nostalgist het volgende:
Laat die STOFZUIGER zijn BEK houe !!!!
de gezichts uitdrukking telt ook mee plus lichaams houdingquote:Op donderdag 28 september 2006 22:07 schreef avonne het volgende:
[..]
waarom niet?
Men schijnt hier te vallen over de uitdrukking "hou je bek"
Blijkbaar vindt dat Semih had moeten zeggen "wil je alsjeblieft enige stilte in acht nemen?" oid
Is dat niet een béétje belachelijk?
Verder ben ik van mening dat elke goede grap een kern van waarheid heeft.
Het gebruik van scheldwoorden als grap (zowel goede als slechte grappen) is wmb dan ook gebaseerd op een zo gevoelde associatie.
Dat was uitdrukkelijk de wens van Semih (hou je bek in drievoud)quote:Op donderdag 28 september 2006 22:06 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ja, maar hij zette daarmee wel de eerste stap. Tijn ontzegt hem ieder (ieder) kontakt.
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:03 schreef Capaja het volgende:
misschien een idee om een topic te openen : semih versus tijn
Ik viel niet over die eerste keer tijdens de shift, maar het later nog een aantal keren herhalen terwijl je wegloopt, dat is laag.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:07 schreef avonne het volgende:
[..]
waarom niet?
Blijkbaar vindt dat Semih had moeten zeggen "wil je alsjeblieft enige stilte in acht nemen?" oid
Het gebruik van scheldwoorden als grap (zowel goede als slechte grappen) is wmb dan ook gebaseerd op een zo gevoelde associatie.
"Hou je bek" zeggen is een zwaktebod, als je dat zegt. Volgens mij toon je daarmewe je eigen onmacht aan om op een reactie te reageren.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:07 schreef avonne het volgende:
[..]
waarom niet?
Het wordt werkelijk tijd dat er weer stats komen, want die one-liners van jou beginnen irritant te worden. Ga een ander topic volposten met nutteloze opmerkingen om je postaantal op te krikken.quote:
Tijn vind van wel, en hij heeft het goed recht dat te vinden.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:07 schreef avonne het volgende:
[..]
waarom niet?
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Precies. Als je na al die weken zijn humor nog niet door hebt.
Net zoals aan de knijpertafel, dat hij zei dat het niet eerlijk was dat hun groep het met 3 man moest doen. En vervolgens zei... "Ownee, Tijn is er nog wel..."
stofzuigermondquote:Op donderdag 28 september 2006 22:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die stofzuiger is geen hond. Een enorm kwetsende opmerking..
Ondanks de ondertoon zei hij eigenlijk: blijven we zo doen tegen elkaar, stel je voor we zitten tot in de finale en maken elkaar het leven zuur.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:10 schreef natronic het volgende:
[..]
Dat was uitdrukkelijk de wens van Semih (hou je bek in drievoud)
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja idd ik verbaas me toch keer en keer op die ouwe kwal!quote:Op donderdag 28 september 2006 22:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Egbert weer met z'n spel
En dan Marlies nomineren omdat ze te veel met het spel bezig is.
Alleen al om t feit dat jij poststats als graadmeter gebruikt, beschouw ik deze opmerking als dom.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het wordt werkelijk tijd dat er weer stats komen, want die one-liners van jou beginnen irritant te worden. Ga een ander topic volposten met nutteloze opmerkingen om je postaantal op te krikken.![]()
![]()
En scanman haal je toch niet in
je kan toch ook op een normale manier 'houd je mond' zeggen? En het was al de tweede keer dat Semih dat deed. Bij de eerste keer had Tijn gezegd dat hij dat niet leuk vond. Vind wel dat je daar rekening mee moet kunnen houden.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:07 schreef avonne het volgende:
[..]
waarom niet?
Ik weet gelukkig wie het woord "irritant" zegt.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het wordt werkelijk tijd dat er weer stats komen, want die one-liners van jou beginnen irritant te worden. Ga een ander topic volposten met nutteloze opmerkingen om je postaantal op te krikken.![]()
![]()
En scanman haal je toch niet in
Als je na al die weken dan ook niet door hebt dat sommige mensen daar meer problemen mee hebben als andere ben je zelf erg kortzichtig en zelfingenomen.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Precies. Als je na al die weken zijn humor nog niet door hebt.
Net zoals aan de knijpertafel, dat hij zei dat het niet eerlijk was dat hun groep het met 3 man moest doen. En vervolgens zei... "Ownee, Tijn is er nog wel..."
Dat zijn de foute setjes uit een eerdere sessie van die groepquote:Op donderdag 28 september 2006 22:12 schreef Coraatje het volgende:
val net binnen na een tijdje offline geweest te zijn
waarom zijn ze de kijpers uit mekaar aan het halen ?
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
die komen volgens hun niet door de keuringquote:Op donderdag 28 september 2006 22:12 schreef Coraatje het volgende:
Ze hebben de knijpkracht van het anusje van saarjte.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:12 schreef Coraatje het volgende:
Keigaafquote:
Het spookt een beetje in zijn hoofd. Hij moet gewoon z'n ding doen en niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:12 schreef Coraatje het volgende:
Onderschat dat niet ik hoorde vandaag dat ze het poepen een hele week kan uitstellenquote:Op donderdag 28 september 2006 22:14 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ze hebben de knijpkracht van het anusje van saarjte.
sabrina kan dat kennelijkquote:Op donderdag 28 september 2006 22:15 schreef Coraatje het volgende:
dan hoop ik voor hun wel dat bb ze meeteld
edit: hoe kan je in hemelsnaam een knijper verkeerd inmekaar zetten dan?
En maar proberen achter te komen waarom hij zo behandeld wordt door BB.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:10 schreef pullup het volgende:
Ok genoeg even over die Tijn/Semih discussie. Ik zit nu naar een wel erg nep-naieve Egbert te luisteren. Eerst iedereen tegen Marlies opstoken, samen met janine, en nu de vermoorde onschuld uithangen.
ik denk juist dat Semih daarom het nog een keer zei. Want hij wist zeker dat het "aan"zou komen. Verdient geen schoonheidsprijs, maar ja, wie is er nou wel altijd even redelijk als je kwaad bent. Tijn is evengoed een haantje, ze willen allebei niet voor elkaar onderdoen.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:12 schreef intoyou het volgende:
[..]
je kan toch ook op een normale manier 'houd je mond' zeggen? En het was al de tweede keer dat Semih dat deed. Bij de eerste keer had Tijn gezegd dat hij dat niet leuk vond. Vind wel dat je daar rekening mee moet kunnen houden.
Ja, beetje wel, maar hij is ook wel een heel erg willig slachtoffer.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:17 schreef n1ek het volgende:
die 20 minuten die egbert onlangs in de dbk zat hebben ze echt flink op hem inlopen praten.
Hij neemt de het spel wel serieus maar bb heeft echt assiosiaal de pik op hem..in de dagboeken in 2 polls, in alles, beetje zielig
Vind ik ook een beetje pathetisch en erg lullig van BB maar ja zoeits kan je enigszins verwachten als je aan BB meedoet...quote:Op donderdag 28 september 2006 22:17 schreef n1ek het volgende:
die 20 minuten die egbert onlangs in de dbk zat hebben ze echt flink op hem inlopen praten.
Hij neemt de het spel wel serieus maar bb heeft echt assiosiaal de pik op hem..in de dagboeken in 2 polls, in alles, beetje zielig
Dan moet hij maar niet het BB huis ingaan. BB is harder dan ooit.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:17 schreef n1ek het volgende:
Ik loop er niet om te zeuren in een topic. Dus wie is er nu mee bezig? Als iedereen nu smilies gaat plaatsen bij een quote van een ander, of alleen maar zeggen klopt! (zonder er verder iets genuanceerder op in te gaan, dan hebben we in een week 1000 topics. En komt de leesbaarheid nu niet bepaald ten goede. Je moet een topic doorworstelen om er iets nuttigs uit te kunnen halen, ook al omdat er weinig aan de SV gedaan wordt.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik weet gelukkig wie het woord "irritant" zegt.![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 17:10 schreef Nostalgist het volgende:
Ik heb ook al bij de hogere echelons gevraagd of men iets kan regelen. Ik zou ook graag wat meer regelmaat willen hebben....
quote:Op maandag 25 september 2006 20:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Met de huidige performance is het niet fijn. Nee.
Minder regelmatig dan vroegah....![]()
Het kwam aan, maar toen Tijn in de keuken om verhaal kwam halen had Semih een duidelijke 'talk to the hand' attitudequote:Op donderdag 28 september 2006 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik denk juist dat Semih daarom het nog een keer zei. Want hij wist zeker dat het "aan"zou komen. Verdient geen schoonheidsprijs, maar ja, wie is er nou wel altijd even redelijk als je kwaad bent. Tijn is evengoed een haantje, ze willen allebei niet voor elkaar onderdoen.
de testosteron-bommen![]()
was niet persoonlijk op jou bedoelt hoor, meer op semihquote:Op donderdag 28 september 2006 22:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik loop er niet om te zeuren in een topic. Dus wie is er nu mee bezig? Als iedereen nu smilies gaat plaatsen bij een quote van een ander, of alleen maar zeggen klopt! (zonder er verder iets genuanceerder op in te gaan, dan hebben we in een week 1000 topics. En komt de leesbaarheid nu niet bepaald ten goede. Je moet een topic doorworstelen om er iets nuttigs uit te kunnen halen, ook al omdat er weinig aan de SV gedaan wordt.
[..]
[..]
Johquote:Op donderdag 28 september 2006 22:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Een kleinigheid voor de werkgroep, met als opmerking bedwing je nieuwsgierigheid. Ik denk dat die opmerking voor Egbert was, dat híj er niet stiekem onder mocht kijken.
? Hij zei: "en er zijn dozen"quote:Op donderdag 28 september 2006 22:22 schreef Kinga het volgende:
Wat een sukkel, hij heeft niet gezegd dat er extra dozen zijn gebracht
Nee joh!? En wat was het dan?quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:19 schreef pullup het volgende:
En Egbert is weer de klosbedwing je nieuwsgierigheid
hij heeft gezegd, oh ja en we hebben dozen en op de vraag van rik of ze nog steeds 128 moesten doen heeft hij gezegd nee, doe maar 125quote:Op donderdag 28 september 2006 22:22 schreef Kinga het volgende:
Wat een sukkel, hij heeft niet gezegd dat er extra dozen zijn gebracht
Stond ook per ongeluk een verkeerde qoute bij. Excusé moi.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:21 schreef Sonique het volgende:
[..]
was niet persoonlijk op jou bedoelt hoor, meer op semih
Dat zei hij niet .quote:Op donderdag 28 september 2006 22:23 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nee joh!? En wat was het dan?
Ok heb ik gemist dan.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:22 schreef n1ek het volgende:
[..]
? Hij zei: "en er zijn dozen"
nou dat lijkt me dan een duidelijke aanwijzing
Ook een lullige naam.....quote:Op donderdag 28 september 2006 22:25 schreef Myriam1978 het volgende:
Ja Janine is tante van een kleintje die heet uuuh "ik kan het niet eens uitspreken!"![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:26 schreef Sonique het volgende:
GReat, de hele buurt weet nu dat ik BB stream kijk...
Thnx Janine
Viswijf
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:26 schreef Sonique het volgende:
Thnx Janine
Viswijf
Die gaat gepest wordenquote:Op donderdag 28 september 2006 22:26 schreef Kinga het volgende:
Jeremiah Digebo? Wat een naam....
fantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaastisch ....dank u Bigbrotherrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...quote:
LMFAOquote:Op donderdag 28 september 2006 22:26 schreef Sonique het volgende:
Thnx Janine
Viswijf
absoluut, maar het Semih alleen in de schoenen schuiven gaat me ook te ver. hij heeft een vrij fel karakter en doet en zegt dingen die zeker anders zouden kunnen.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:20 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het kwam aan, maar toen Tijn in de keuken om verhaal kwam halen had Semih een duidelijke 'talk to the hand' attitudeen keerde Tijn letterlijkde rug toe en riep nog eens afzeikende dat hij z'n bek moest houden...
Gaat toch net even iets verder dan 'get the message' niet?
Didgeridooquote:
Ja hier ook een enorm gekrijs. Of men weet dat ik BB kijk. Of men denkt dat er een of ander raar wijf bij me zit. Of ze denken dat ik niet goed geworden ben!quote:Op donderdag 28 september 2006 22:26 schreef Sonique het volgende:
Thnx Janine
Viswijf
Belangrijke dingen mogen gemeld worden. Vindt het niet overdreven hoor.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:27 schreef Djep het volgende:
OOOOOOOOOH. Belachelijk! Ze zouden toch niks van het thuisfront horen?
Slap hoor BB
Wat dachten jullie hoe dat gegil overkomt op je koptelefoon...pfffffffffffffffffffffffffffquote:Op donderdag 28 september 2006 22:29 schreef Djep het volgende:
[..]
Ja hier ook een enorm gekrijs. Of men weet dat ik BB kijk. Of men denkt dat er een of ander raar wijf bij me zit. Of ze denken dat ik niet goed geworden ben!
Ik dacht eerst dat ze zelf spontaan beviel![]()
nee dat vind ik ook ,vind het wel wat hebben eigenlijkquote:Op donderdag 28 september 2006 22:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Belangrijke dingen mogen gemeld worden. Vindt het niet overdreven hoor.
Tijn heeft de eerste stap naar Semih gezet, en deze zette Tijn in de zeik.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
absoluut, maar het Semih alleen in de schoenen schuiven gaat me ook te ver. hij heeft een vrij fel karakter en doet en zegt dingen die zeker anders zouden kunnen.
Maar Tijn ook! en die nunace mis ik zo nu en dan. Als Tijn echt de evenwichte "alles uitpraten" persoon was die hij pretendeert te zijn had ie niet 6 uur zijn waffel gehouden. Of openlijk zitten sjansen met de vriendin van Semih (want reken maar dat dat ook aankomt!) zo hebben ze bij elkaar al wat onderhuidse spanningen veroorzaakt. ze willen beide het alfa-mannetje zijn![]()
en dat gaan ze nu uitvechten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |