Ik heb dat gevoel ook wel een beetje jaquote:Op donderdag 28 september 2006 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Semih komt los. Hij hoeft niet meer aardig te zijn, want staat toch genomineerd. Zal dat er mee te maken hebben?
[afbeelding]
denk het wel 4 weken is lang maar hij laat zich nu erg goed kennenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Semih komt los. Hij hoeft niet meer aardig te zijn, want staat toch genomineerd. Zal dat er mee te maken hebben?
[afbeelding]
en de keren dat Tijn iedereen wakker maakte voor de tuin????????????????????quote:Op donderdag 28 september 2006 21:40 schreef neferhone het volgende:
over die sanctie van tijn heeft sem wel gelijk
ja en neequote:Op donderdag 28 september 2006 21:40 schreef neferhone het volgende:
ja en waarom tijdens 1e tuin in je nest blijven liggen dan ???quote:Op donderdag 28 september 2006 21:42 schreef natronic het volgende:
[..]
en de keren dat Tijn iedereen wakker maakte voor de tuin????????????????????
Dat is niet helemaal waar, BB bepaald de sanctie of die voor de gehele groep is of voor 1 persoon alleen. Tijn had niet verwacht dat de sanctie voor de hele groep zou gelden. Hij heeft ook zijn excusses er voor aangeboden.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:40 schreef neferhone het volgende:
Tuurlijk, maar we hadden het over de sanctie....quote:Op donderdag 28 september 2006 21:42 schreef natronic het volgende:
[..]
en de keren dat Tijn iedereen wakker maakte voor de tuin????????????????????
blijkbaar wel,quote:Op donderdag 28 september 2006 21:42 schreef yellowfirst het volgende:
Dus Semihs zienswijze is: tegen Micheline kan hij pleur op zeggen en dus ook tegen anderen...![]()
Semih probeerde net in de keuken, toen ze alleen waren, op zijn manier ook het ijs te breken.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:44 schreef Capaja het volgende:
tijn heeft al een poging gedaan volgens mij, waarop semih hou je kop zei
Mijn punt was eigenlijk, dat niemand Tijn erop aanviel dat hij bleef liggen, en daarmee een sanctie riskeerde...quote:Op donderdag 28 september 2006 21:43 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, BB bepaald de sanctie of die voor de gehele groep is of voor 1 persoon alleen. Tijn had niet verwacht dat de sanctie voor de hele groep zou gelden. Hij heeft ook zijn excusses er voor aangeboden.
denk het niet.. want de kijkers gaan zich nu heel erg aan Semih storen en stemmen hem er zo uit. Niet zo'n slimme zet van hem.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:38 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Misschien heeft hij wel het idee dat iemand die een beetje grote bek heeft het juist wel goed doet bij de kijkersquote:Op donderdag 28 september 2006 21:46 schreef intoyou het volgende:
[..]
denk het niet.. want de kijkers gaan zich nu heel erg aan Semih storen en stemmen hem er zo uit. Niet zo'n slimme zet van hem.
ik heb het idee dat je bij tijn aan moet kloppen met : kunnen we effe praten ?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Semih probeerde net in de keuken, toen ze alleen waren, op zijn manier ook het ijs te breken.
Dat gaat hem inderdaad nekken, ja.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:45 schreef mazaru het volgende:
Semih heeft ook best wel lange tenen hoor.
Jammer, ik zag wel een BBwinnaar in hem.
Yep, dit kan Tijn z'n kop wel eens gaan kosten.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:45 schreef neferhone het volgende:
wedden dat mich het erover gaat hebben met de rest en probeert sems kant uit te leggen
Welke kijkers? de streamers?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:46 schreef intoyou het volgende:
[..]
denk het niet.. want de kijkers gaan zich nu heel erg aan Semih storen en stemmen hem er zo uit. Niet zo'n slimme zet van hem.
inderdaad, in een zin waarom ie zichzelf zo geweldig vind, wat ontzettend lafquote:Op donderdag 28 september 2006 21:48 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Semih: "Ik hoef geen excuses aan te bieden. Als je je bek moet houden, dan moet je je bek houden"
Zou die tegen mij moeten zeggen, dan verbouw ik zijn bek.... sjonge jonge, dat mannetje moet eens les krijgen in tollereren..... Micheline verdient een betere ventquote:Op donderdag 28 september 2006 21:48 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Semih: "Ik hoef geen excuses aan te bieden. Als je je bek moet houden, dan moet je je bek houden"
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:49 schreef tonja het volgende:
Michelien zou het niet durven zeggen wanneer ze het niet met hem eens is, want dan is het ongetwijfeld ook meteen ruzie in die tent.
Dat gaat hem echt niet de kop kosten...vergeet het maar mooiquote:Op donderdag 28 september 2006 21:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Yep, dit kan Tijn z'n kop wel eens gaan kosten.![]()
idd.. wie liet er geen ruimte voor een discussie... wie liep er weg.. wie bleef er maar hou je bek zeggenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:50 schreef Nostalgist het volgende:
Dat je elkaar laat uitpraten ja Semih !!!!!!!!!!! Geen HOU je BEK
Nou gaat ie dus te ver. He lost me.....
Het ging er niet om dat Tijn z'n mond moest houden, Het ging er om dat Semih zei dat hij z'n BEK moest houden.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:48 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Ik zet mijn geld er niet op in..... Maar het zou me niet verbazen als ze op hetzelfde moment naar elkaar toelopen om het bij te leggen....quote:Op donderdag 28 september 2006 21:50 schreef yellowfirst het volgende:
Beide (Tijn en Semih) tonen zich nu zwak. Niemand heeft het lef naar de ander toe te stappen. En als je toch naar de ander gaat is dat geen zwakte maar het tegenovergestelde.![]()
Daarom denk ik ook dat Tijn als eerste de stap gaat maken, zo zit Tijn nou eenmaal inelkaar.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:50 schreef yellowfirst het volgende:
Beide (Tijn en Semih) tonen zich nu zwak. Niemand heeft het lef naar de ander toe te stappen. En als je toch naar de ander gaat is dat geen zwakte maar het tegenovergestelde.![]()
Ik ben het volledig met je eens. Voorlopig sta ik neutraal want ruzie kan er ontstaan. De sterkste gaat zijn degene die er alsnog over wil praten.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:50 schreef yellowfirst het volgende:
Vast niet, hij voelt zich nu duidelijk gesterkt in zijn overtuiging dat de rest zich ook kapot ergert aan Tijn.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Volgens mij staat Semih er op dit moment wel open voor.
ongeleid projectiel is een betere uitspraakquote:Op donderdag 28 september 2006 21:52 schreef arneaux het volgende:
Semih ziet zichzelf meer als controlleerde factor binnen de groep dan als iemand die midden in een groep staat.
En dat Tijn de hele tijd Kut, lul, hoer, vetklep en andere lelijke woorden gebruikt is niet errug, hequote:Op donderdag 28 september 2006 21:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het ging er niet om dat Tijn z'n mond moest houden, Het ging er om dat Semih zei dat hij z'n BEK moest houden.
Daar gaat het om bij Tijn.
'Zo praat je maar tegen een hond of tegen micheline, maar niet tegen mij' zei hij nog.
Psst je loopt op de zaken vooruitquote:Op donderdag 28 september 2006 21:53 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat Tijn als eerste de stap gaat maken, zo zit Tijn nou eenmaal inelkaar.
Het is tekenend dat Tijn gelijk heeft, maar toch de eerste stap gaat maken en dat zegt genoeg over Semih.
En dan valt Semih heel diep in de ogen van de kijkers......quote:Op donderdag 28 september 2006 21:53 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat Tijn als eerste de stap gaat maken, zo zit Tijn nou eenmaal inelkaar.
Het is tekenend dat Tijn gelijk heeft, maar toch de eerste stap gaat maken en dat zegt genoeg over Semih.
om over eenweek of 2 er weer over te beginnenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:52 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld er niet op in..... Maar het zou me niet verbazen als ze op hetzelfde moment naar elkaar toelopen om het bij te leggen....![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het ging er niet om dat Tijn z'n mond moest houden, Het ging er om dat Semih zei dat hij z'n BEK moest houden.
Daar gaat het om bij Tijn.
'Zo praat je maar tegen een hond of tegen micheline, maar niet tegen mij' zei hij nog.
narcismequote:Op donderdag 28 september 2006 21:47 schreef natronic het volgende:
Wat een zelf ingenomen kereltje, bah ik walg van dat soort mannetjes
Nee hoor, Tijn heeft gezegt tegen Mo dat het niet meer goed komt...quote:Op donderdag 28 september 2006 21:53 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
hoho, Semih heeft hem vanmiddag al gevraagd of ze 10 weken blijven zwijgen.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:53 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Hij heeft die stap gisteren avond gemaak zij het niet dat Semih er niks van wou wetenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:53 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |