Pfff als je het verschil daartussen niet ziet.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:54 schreef avonne het volgende:
[..]
En dat Tijn de hele tijd Kut, lul, hoer, vetklep en andere lelijke woorden gebruikt is niet errug, he![]()
Is Semih altijd zo in conflicten?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:54 schreef buyukAbi het volgende:
Ach het zijn gewoon allebei prutsers
Dat is weer zo een leuke steek onde de gordel van Semih. Daar is hij dan wel weer goed voor.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:55 schreef avonne het volgende:
[..]
hoho, Semih heeft hem vanmiddag al gevraagd of ze 10 weken blijven zwijgen.
Geen reactie van Tijn
Toen was Tijn te emotioneel......quote:Op donderdag 28 september 2006 21:55 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee hoor, Tijn heeft gezegt tegen Mo dat het niet meer goed komt...
Hij vroeg niks, hij zei alleen 'dat wordt wat als ze zo de finale in moeten.' Zoiets, maar geen vraag.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:55 schreef avonne het volgende:
[..]
hoho, Semih heeft hem vanmiddag al gevraagd of ze 10 weken blijven zwijgen.
Geen reactie van Tijn
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Pfff als je het verschil daartussen niet ziet.![]()
tot mijn spijt welquote:Op donderdag 28 september 2006 21:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Is Semih altijd zo in conflicten?
Denk je dat hij naar Tijn zal stappen en zijn trots zal laten varen ?quote:
En wat kunnen nu verwachten? Dat hij constant in krachttermen blijft spreken om iedereen voor zich te winden? Of gaat hij ook wel weer inbinden?quote:
Dat zou hem sierenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Denk je dat hij naar Tijn zal stappen en zijn trots zal laten varen ?
tijn probeert te mannipuleren deed hij afgelopen week ookquote:Op donderdag 28 september 2006 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een gelul over dat geld voor die joker.
Ook al koop je de joker voor 100.000 euro. Dat geld gaat toch niet naar die persoon die de joker verkoopt. Uiteindelijk gaat alles naar de winnaar.
maak je zin eens afquote:Op donderdag 28 september 2006 21:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Pfff als je het verschil daartussen niet ziet.![]()
Dat wordt op een grappige manier gezegt, als geintje. NEt zoals Rik Hilde 'graftak' noemde.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:54 schreef avonne het volgende:
[..]
En dat Tijn de hele tijd Kut, lul, hoer, vetklep en andere lelijke woorden gebruikt is niet errug, he![]()
quote:
Als hij inziet dat hij fout is wel, anders kan dit heel lang duren (of tot maandag)quote:Op donderdag 28 september 2006 21:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Geloof jij nou echt dat hij gemeend iemand voor kuthoer heeft uitgescholden? Is geen vergelijking.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:59 schreef avonne het volgende:
[..]
maak je zin eens af
als je het verschil niet ziet, dan....
jawel maar wel met een onder toonquote:Op donderdag 28 september 2006 21:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat wordt op een grappige manier gezegt, als geintje. NEt zoals Rik Hilde 'graftak' noemde.
Niet zoals Semih het ook echt meende.
En trouwnes, als iemand daar problemen mee zou hebben kunnen ze dat gewoon zeggen en had Tijn het niet meer gedaan.
Semih dult dan geen tegenspraak in zulke situaties. Die zegt doodleuk nog vier keer 'hou je bek' om je in de zeik te zetten.
En dat is het verschil.
Semih maakte toch in de keuken een opening?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Okay duidelijk. Ik hoop in ieder geval dat hij erin blijft.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:00 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Als hij inziet dat hij fout is wel, anders kan dit heel lang duren (of tot maandag)
heej broertje van Semih!quote:Op donderdag 28 september 2006 22:00 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Als hij inziet dat hij fout is wel, anders kan dit heel lang duren (of tot maandag)
Ik hoop dat hij tot inzicht komt vóór maandag. Zou zonde zijn, als hij er hierdoor uitgaat.....quote:Op donderdag 28 september 2006 22:00 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Dan nog kunnen ze zeggen dat ze daar niet van gedient zijn.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:01 schreef neferhone het volgende:
[..]
jawel maar wel met een onder toon
Dat was geen opening maar een steek onder waterquote:Op donderdag 28 september 2006 22:02 schreef Ifa het volgende:
[..]
Semih maakte toch in de keuken een opening?
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij tot inzicht komt vóór maandag. Zou zonde zijn, als hij er hierdoor uitgaat.....
Je ouders hadden in de studio een paar weken geleden al gezegd, dat hij zo'n stijfkop kan zijn he?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:00 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Dat zie ik ook zo. Ik vind het quasi grappig beledigen van iemand zoals Tijn en Rik doen irritanter dan de opmerking van Semih.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:01 schreef neferhone het volgende:
[..]
jawel maar wel met een onder toon
Micheline ook: 'Hij wil altijd het laatste woord hebben.'quote:Op donderdag 28 september 2006 22:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je ouders hadden in de studio een paar weken geleden al gezegd, dat hij zo'n stijfkop kan zijn he?![]()
Ik geloof dat jij net zo dom bent als Semih, alleen maar in je eigen straatje kunnen kijken. Of zie ik dat nou verkeerd?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:04 schreef natronic het volgende:
[..]
Dat was geen opening maar een steek onder water
Niet waar. Semih wilde een gesprek starten door gewoon een luchtige opmerking te maken, as if ze écht 10 weken niets tegen elkaar zouden zeggen.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:04 schreef natronic het volgende:
[..]
Het was een hele kleine.....met een cynisch ondertoontje. Dat zij het allebei tot de finale zouden maken, terwijl Semih op de bank zit.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:02 schreef Ifa het volgende:
[..]
Semih maakte toch in de keuken een opening?
Ja, maar hij zette daarmee wel de eerste stap. Tijn ontzegt hem ieder (ieder) kontakt.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:04 schreef natronic het volgende:
[..]
Dan moet hij toch echt snel gaan inzien, want hij is degene die genomineerd staat voor 4 weken, en Tijn niet (en ook nog eens een Joker heeft)quote:Op donderdag 28 september 2006 22:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je ouders hadden in de studio een paar weken geleden al gezegd, dat hij zo'n stijfkop kan zijn he?![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:05 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij net zo dom bent als Semih, alleen maar in je eigen straatje kunnen kijken. Of zie ik dat nou verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |