Ze wilt ze allebeiquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze wil gewoon Tijn! Duidelijk!
neuh...ze is dictatort Semih zat...!quote:
Denk dat we dan en 2e Samir A krijgenquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:06 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Zou fijn zijn. Bijvoorbeeld door hem nu op zijn bek te pakken.
Een goedmaaktrioquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh...ze is dictatort Semih zat...!
doe mij maar gewoon semih er maandag uit!quote:
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:09 schreef yellowfirst het volgende:
Oei, zou Micheline nu tot het besef komen dat Semih misschien niet helemaal de juiste keuze was....![]()
In Semih zit op de een of andere manier een hoop woede die er opeens uit kan komen. Hij is echt een maatschappelijk teleurgestelde, zo iemand die wel weet hoe alles zit en graag de baas is. Maar niemand wil hem als baas, want iedereen ziet dat hij de capaciteiten niet heeft. Semih zelf denkt daar echter anders over. Hij wilde boven Tijn staan. En nee jongen, daar heb je het charisma niet voor.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:07 schreef Morwen het volgende:
Micheline denkt dat alles bij elkaar het heeft doen ontploffen. Tijn is heel redelijk nu, hij zegt er zijn 2 kanten. Semih was heel watminder genuanceerd.
Nee, ze baalt enkel van het conflict. Haar vriendje en iemand waar ze mee kan lachen liggen niet goed.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:09 schreef yellowfirst het volgende:
Oei, zou Micheline nu tot het besef komen dat Semih misschien niet helemaal de juiste keuze was....![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:09 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
In Semih zit op de een of andere manier een hoop woede die er opeens uit kan komen. Hij is echt een maatschappelijk teleurgestelde, zo iemand die wel weet hoe alles zit en graag de baas is. Maar niemand wil hem als baas, want iedereen ziet dat hij de capaciteiten niet heeft. Semih zelf denkt daar echter anders over. Hij wilde boven Tijn staan. En nee jongen, daar heb je het charisma niet voor.
Hij pleit iig de afgelopen dagen niet voor zichzelf dus het zou best eens kunnen zijn dat 'men' hem zat is.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe mij maar gewoon semih er maandag uit!
Haha! Daar dacht ik ook al aan.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Micheline mag wel uitkijken wat ze zegt...
Komt ineens het woordje eerwraak in me op...
Zoals ik al zei.quote:
Eerder nog dat Semih van slag is, èn dat is ze niet gewend van Semih....quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, ze baalt enkel van het conflict. Haar vriendje en iemand waar ze mee kan lachen liggen niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |