In Semih zit op de een of andere manier een hoop woede die er opeens uit kan komen. Hij is echt een maatschappelijk teleurgestelde, zo iemand die wel weet hoe alles zit en graag de baas is. Maar niemand wil hem als baas, want iedereen ziet dat hij de capaciteiten niet heeft. Semih zelf denkt daar echter anders over. Hij wilde boven Tijn staan. En nee jongen, daar heb je het charisma niet voor.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:07 schreef Morwen het volgende:
Micheline denkt dat alles bij elkaar het heeft doen ontploffen. Tijn is heel redelijk nu, hij zegt er zijn 2 kanten. Semih was heel watminder genuanceerd.
Nee, ze baalt enkel van het conflict. Haar vriendje en iemand waar ze mee kan lachen liggen niet goed.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:09 schreef yellowfirst het volgende:
Oei, zou Micheline nu tot het besef komen dat Semih misschien niet helemaal de juiste keuze was....![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:09 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
In Semih zit op de een of andere manier een hoop woede die er opeens uit kan komen. Hij is echt een maatschappelijk teleurgestelde, zo iemand die wel weet hoe alles zit en graag de baas is. Maar niemand wil hem als baas, want iedereen ziet dat hij de capaciteiten niet heeft. Semih zelf denkt daar echter anders over. Hij wilde boven Tijn staan. En nee jongen, daar heb je het charisma niet voor.
Hij pleit iig de afgelopen dagen niet voor zichzelf dus het zou best eens kunnen zijn dat 'men' hem zat is.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe mij maar gewoon semih er maandag uit!
Haha! Daar dacht ik ook al aan.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Micheline mag wel uitkijken wat ze zegt...
Komt ineens het woordje eerwraak in me op...
Zoals ik al zei.quote:
Eerder nog dat Semih van slag is, èn dat is ze niet gewend van Semih....quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, ze baalt enkel van het conflict. Haar vriendje en iemand waar ze mee kan lachen liggen niet goed.
Precies ja, dat zag je ook al in de fabriek. Hij bralt overal bovenuit, daar waar Tijn hem gewoon maar even laat omdat ie weet dat hij degene is met de meeste troeven (vrouwen). Het is echt het afpissen van teritorium.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:09 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
In Semih zit op de een of andere manier een hoop woede die er opeens uit kan komen. Hij is echt een maatschappelijk teleurgestelde, zo iemand die wel weet hoe alles zit en graag de baas is. Maar niemand wil hem als baas, want iedereen ziet dat hij de capaciteiten niet heeft. Semih zelf denkt daar echter anders over. Hij wilde boven Tijn staan. En nee jongen, daar heb je het charisma niet voor.
Ik welquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:11 schreef Addi het volgende:
[..]
Hij pleit iig de afgelopen dagen niet voor zichzelf dus het zou best eens kunnen zijn dat 'men' hem zat is.
Ze kent Semih nog maar een paar maanden.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Voor Mich echt niet makkelijk hoor!
Ze hoort hoe haar vriendje doet tegen iemand die ze heel erg mag.
Ze kent Semih natuurlijk ook al langer.
Vind het sneu voor haar
Wat een onbegrijpelijk, warrig verhaal. Familie van de zusjes?quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:12 schreef PID61 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei.
Ik heb vlak voor de Invoerknop, nog een regel ingevoegd.
Toen ik hem teruglas zag ik dat er een chaos overbleef.
De kern is dat ik altijd waardering heb voor de manier waarop jij dingen ziet.
Ik ben het daar vaak mee eens.
Ik vroeg me dus af of je alles gezien hebt.
Het verhaal wat Sem deed en het verhaal wat Tijn deed.
Mijn idee is dat Tijn dichter bij de waarheid blijft.
Ik had van jou ingeschat dat je dat ook zo zou zien.
En nu weer terug naar de streams want eindelijk zijn Tijn en Mich in gesprek.
En dat is de moeite van goed luisteren meer dan waard
Day we levellen toch wel weer hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:11 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moet écht heel erg hierom lachen!
quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:13 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Wat een onbegrijpelijk, warrig verhaal. Familie van de zusjes?
Mee eens want toen maakte Sem ook al de opmerking 'jammer dat wij het met een man minder moeten doen...oh nee,Tijn zit er nog'.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Precies ja, dat zag je ook al in de fabriek. Hij bralt overal bovenuit, daar waar Tijn hem gewoon maar even laat omdat ie weet dat hij degene is met de meeste troeven (vrouwen). Het is echt het afpissen van teritorium.
Ja weet ik maar ze kent hem wel langer.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:13 schreef Addi het volgende:
[..]
Ze kent Semih nog maar een paar maanden.
Ik begrijp het wel, ze denken allemaal de wijsheid in pacht te hebben, het stelletje amateurpsychologen. Maar ja, da's natuurlijk wel erg leuk: amateurpsychologie.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:14 schreef schizolientje het volgende:
Ik snap niet zo goed dat iedereen er ineens bij gaat zitten, laat die mensen even lekker praten
Avatar van Hilde....quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:13 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Wat een onbegrijpelijk, warrig verhaal. Familie van de zusjes?
Hij was duidelijk uit op ruzie.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:15 schreef Addi het volgende:
[..]
Mee eens want toen maakte Sem ook al de opmerking 'jammer dat wij het met een man minder moeten doen...oh nee,Tijn zit er nog'.
Semih moet zich beseffen dat hij lager in de rangorde staat en dat zit totaal niet in zijn aard. Hij is het mannetje thuis, denk ik.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:15 schreef Cracka-ass het volgende:
Semih kan wel inpakken denk ik, als ik zo luister naar dit gesprek. Gaat niet meer goedkomen denk ik.
Vindt ik nergens op slaan,ze praten gewoon met elkaar omdat het iedereen dwars zit.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:16 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, ze denken allemaal de wijsheid in pacht te hebben, het stelletje amateurpsychologen. Maar ja, da's natuurlijk wel erg leuk: amateurpsychologie.
Alleen Tijn is ECHT cynisch en Semih meent het, dat is het verschil.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:16 schreef Day het volgende:
Tijn is net zo fucking cynisch als Semih!
Lijkt me ook. Mooi dat het ene kamp ook uit elkaar valt. Twee kampen is veel te weinig, op naar 3 of 4.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:15 schreef Cracka-ass het volgende:
Semih kan wel inpakken denk ik, als ik zo luister naar dit gesprek. Gaat niet meer goedkomen denk ik.
Ne, dat scheelt hemel en hel.................quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:16 schreef Day het volgende:
Tijn is net zo fucking cynisch als Semih!
Ik denk dat Tijn hier oprecht in isquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:18 schreef Day het volgende:
PID61, ik zal je zeggen waarom ik 'tegendraads' ben hierin.
Ik houd niet zo van mensen die in de 'ik ben zielig'-rol stappen en Tijn buit dat nu, in mijn ogen, heel erg uit.
Mee eens, maar Micheline kan ook haar mening geven. Iedereen is het weleens oneens met de partner. Zij waait nu met alle winden mee.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:18 schreef schizolientje het volgende:
Ook niet helemaal fair om dit nu bij Michelin te doen, wacht dan tot Semmih er bij is
Juist goed dat ze ook de andere kant hoort van andere mensenquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:18 schreef schizolientje het volgende:
Ook niet helemaal fair om dit nu bij Michelin te doen, wacht dan tot Semmih er bij is
Riep je me? Welke beelden worden donkerder?quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:18 schreef HiDiHo het volgende:
Die beelden worden steeds donkerder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |