Prutserquote:Op woensdag 27 september 2006 01:40 schreef KRIBBET het volgende:
Gaat niet helemaal goed![]()
Maar wel eerder dan Jappie![]()
Je mist nietsquote:Op woensdag 27 september 2006 01:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg weeeer het idee dat ik wat mis
31 schijnt niet te bestaanquote:
Strak planquote:Op woensdag 27 september 2006 01:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je mist niets![]()
Zat zelf (weer) verkeerd vanavond![]()
Scanman werkt bij de NS en staat hoger dan APK.
Er staan verschillende topic's open en reageerde op / in de verkeerde![]()
Ik denk dat ik er maar ga stoppen![]()
Je begrijpt dat ik nu nog even blijfquote:
Vertel daar eens iets meer over.quote:Op woensdag 27 september 2006 01:47 schreef KRIBBET het volgende:
Bommie is vanaf morgenmiddag erg goed bevriend met een modje![]()
Bommie schijnt morgenmiddag een date te hebben met iemand die hier modje is (ik noem maar geen namenquote:Op woensdag 27 september 2006 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Vertel daar eens iets meer over.
Gaan die twee schele nerds meeten
Ik mag hopen dat het ergens is waar geen daglicht doordringt, anders verbranden ze binnen 30 seconden.
Wie doet dan de PR op fok als ze na die date opgenomen moet wordenquote:Op woensdag 27 september 2006 01:58 schreef KRIBBET het volgende:
Bommie schijnt morgenmiddag een date te hebben met iemand die hier modje is (ik noem maar geen namen)
Ze hebben zonblokker meegenomen![]()
Klodder of :"Hij wiens naam we hier niet uitspreken"quote:Op woensdag 27 september 2006 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Wie doet dan de PR op fok als ze na die date opgenomen moet worden
Ik zei ook al dat ik dat een strak plan zou vindenquote:
Ik ben overgelopen naar Jappie en ach Kribbet...... neem ik erbijquote:Op woensdag 27 september 2006 02:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zei ook al dat ik dat een strak plan zou vinden![]()
Maar van jou had ik dat niet verwacht![]()
![]()
Je hebt kribs weggejaagdquote:
Slaap lekker beebquote:Op woensdag 27 september 2006 03:28 schreef Morwen het volgende:
*braaf is
Truste lieverds, ik ga maar eens slapen![]()
Morgen een klotegesprekEN ongesteld, ze kunnen zich beter maar bergen
![]()
![]()
Eendjequote:Op woensdag 27 september 2006 03:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hebt kribs weggejaagd![]()
Vuile rellert![]()
Truste meis en thanx, gaat wel lukken met dat gesprek. Ben er klaar voorquote:Op woensdag 27 september 2006 03:32 schreef nomen_nescio het volgende:
Ik ga ook slapen, voor 9:00 uur, gaat hier de haan![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 03:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
EendjeWe waren zulke dikke vrienden vorig jaar, ik stemde altijd voor je in het servival...... wat is er toch gebeurd tussen ons?
Ikke een rellert? *snik* hoe durf je!
Balen dat ik, als newbie, de users door krijg/heb?
Kribs, zoals jij hem liefkozend noemt, ik mag hem Kribbet noemen, is gewoon te bedde na al dat bier en likeurtjes. Die komt morgen vast wel weer terug en geeft je een hand(en mij een kus, da's het verschil
)
Nou gaat lekker, kom ik ff kijkenquote:
Morguh!quote:Op woensdag 27 september 2006 05:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou gaat lekker, kom ik ff kijken![]()
Nu is iedereen weg![]()
op schoolreis!!...die van mij gaat altijd aan het eind van het schooljaar...( de oudste is bij en vriendje gaan spelen en de jongste doet ff lekker tukkiequote:Op woensdag 27 september 2006 11:45 schreef debuurvrouw het volgende:
bijna goeiemiddag![]()
één kind op schoolreis, één kind spelen en een kind braaf en zoet...![]()
dus daar ben ik....![]()
nieuw dit schooljaar, aan het begin. dit omdat het eind altijd zo druk is met andere zaken..quote:Op woensdag 27 september 2006 12:26 schreef puntoortje het volgende:
[..]
op schoolreis!!...die van mij gaat altijd aan het eind van het schooljaar...( de oudste is bij en vriendje gaan spelen en de jongste doet ff lekker tukkie)
quote:Op woensdag 27 september 2006 12:58 schreef versabommie het volgende:
Hallo fans,
Ik heb last gehad van buikgriep terwijl ik naar een belangrijke zakelijke
afspraak moest. Om eventuele ongelukjes te voorkomen heb ik een flinke
klodder purrschuim tussen mijn billetjes gespoten. Nu een week later begin
ik toch wel ernstige maagkrampen te krijgen maar ik weet dus niet hoe ik de
purrschuim redelijk pijnloos weg kan krijgen!
Alleen serieuze reacties graag!
Daar hou ik hooguit een gebleekte anus aan over, maar denk niet dat het goed tegen purrschuim werktquote:Op woensdag 27 september 2006 13:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
citroenzuur werkte niet afdoende begrijp ik![]()
![]()
![]()
maar wel citroentjesfris hèquote:Op woensdag 27 september 2006 13:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daar hou ik hooguit een gebleekte anus aan over, maar denk niet dat het goed tegen purrschuim werkt
En lach niet zo stom!
Stront aan de knikker bommie. Gegoocheld:quote:Op woensdag 27 september 2006 12:58 schreef versabommie het volgende:
Hallo fans,
Je vergelijkt nu de billen van Bommie met een muurquote:Op woensdag 27 september 2006 13:11 schreef PH52 het volgende:
[..]
Stront aan de knikker bommie. Gegoocheld:
Kan er alleen mechanisch af. Dus met een beitel oid. Er is geen enkel oplosmiddel, dat die Pur-schuim kan verwijderen, zonder de muur zelf aan te tasten of je handen te vernielen.
Althans, dat is mijn ervaring...
Die stront zit er al een paar weken, die wordt keihard .....quote:Op woensdag 27 september 2006 13:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Je vergelijkt nu de billen van Bommie met een muur![]()
ik denk dat hij de beitel van PH52 heeft geleend en alvast is begonnenquote:Op woensdag 27 september 2006 13:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Waar is het purrschuimbipsje zelf gebleven eigenlijk?![]()
Bommie?!
Hij is het purrschuim er af aan het knagen waarschijnlijk, soepele sjaakie hoor die bommiequote:Op woensdag 27 september 2006 13:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Waar is het purrschuimbipsje zelf gebleven eigenlijk?![]()
Bommie?!
Nix ervan, ik heb ff een kango bij de borent gehuurd, ik moet zeggen ik hield toch al niet zo van stilzitten en dat zit er de komende tijd niet in, maar het is eraf!quote:Op woensdag 27 september 2006 13:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is het purrschuim er af aan het knagen waarschijnlijk, soepele sjaakie hoor die bommie
nou, na een hele week niet poepen was ik in álle staten geweest....quote:Op woensdag 27 september 2006 13:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nix ervan, ik heb ff een kango bij de borent gehuurd, ik moet zeggen ik hield toch al niet zo van stilzitten en dat zit er de komende tijd niet in, maar het is eraf!
Ben direct met zo'n opblaasbare donut ff gaan zitten kleien. Heb de letter M gescheten want ik zijn een creatief mannetje, maar ik had nog wel een beetje poep over en toen heb ik er maar Mississippi van gemaakt!
Heb je wel je vieze tengels gewassen ?quote:Op woensdag 27 september 2006 13:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nix ervan, ik heb ff een kango bij de borent gehuurd, ik moet zeggen ik hield toch al niet zo van stilzitten en dat zit er de komende tijd niet in, maar het is eraf!
Ben direct met zo'n opblaasbare donut ff gaan zitten kleien. Heb de letter M gescheten want ik zijn een creatief mannetje, maar ik had nog wel een beetje poep over en toen heb ik er maar Mississippi van gemaakt!
komen nix geen tengels aan te pas, retard!quote:Op woensdag 27 september 2006 14:25 schreef PH52 het volgende:
[..]
Heb je wel je vieze tengels gewassen ?
Heb het volledig in hoofdletters gedaan, kan zo sjaggerijnig worden van die puntjesquote:Op woensdag 27 september 2006 14:41 schreef Gert het volgende:
Mooie ronde puntjes op alle i's gekleid?
Die vind ik altijd lastig, het wordt al gauw een í of een ì![]()
idiootquote:Op woensdag 27 september 2006 14:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
komen nix geen tengels aan te pas, retard!![]()
hang gewoon boven de pot met me reet en dan mikken maar!![]()
Nee, IDIOOTquote:
neenee, idioot scheet-ie nog in het klein, met puntjesquote:Op woensdag 27 september 2006 14:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
komen nix geen tengels aan te pas, retard!![]()
hang gewoon boven de pot met me reet en dan mikken maar!![]()
Kunst/figuur poepen is 1 van mijn hobby'squote:Op woensdag 27 september 2006 14:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb het volledig in hoofdletters gedaan, kan zo sjaggerijnig worden van die puntjes![]()
dus: MISSISSIPPI![]()
Ik had niet anders verwacht hoor mamquote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 03:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hebt kribs weggejaagd![]()
Vuile rellert![]()
hahahahha....zou hij wel willen..hihiquote:Op woensdag 27 september 2006 17:15 schreef Bocaj het volgende:
Liggen Bommie en Flugel nu ergens te rampetampen in Tilburg![]()
![]()
idd...een vette hap "getrokken" bij de febo..quote:Op woensdag 27 september 2006 17:33 schreef Gert het volgende:
O verrek, die hadden " " "geluncht" " " (uhuh, yeah right, etcetera).
Wat heb je gegeten flugel? Frikadelletje? Kroketje? Of een heuse berehap?![]()
Whehehe....quote:Op woensdag 27 september 2006 17:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
idd...een vette hap "getrokken" bij de febo..![]()
Is bommie ook vet dan?quote:Op woensdag 27 september 2006 17:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
idd...een vette hap "getrokken" bij de febo..![]()
ik heb geen idee... het ging mij meer om het "getrokken"quote:
Flugel maakt er geen geheim van dat ze vooral aantrekkelijk is voor liefhebbers van "Rubensiaanse vormen".quote:Op woensdag 27 september 2006 18:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik heb geen idee... het ging mij meer om het "getrokken"
maar hoe zit dat met die ook dan??
ach ja, zo zijn we allemaal anders!! das makkelijk achter een pc...je weet toch nooit tegen wie je nou echt praatquote:Op woensdag 27 september 2006 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Flugel maakt er geen geheim van dat ze vooral aantrekkelijk is voor liefhebbers van "Rubensiaanse vormen".
Overigens staat mij er wel iets van bij dat V. Bommie enorm vet is. Hij mag geen bommetjes meer doen in het zwembad, en wordt sinds deze zomer ook niet meer toegelaten op de trappen aan de oude gracht.
Die is vast voor E10 hehehehehequote:Op woensdag 27 september 2006 18:39 schreef Sonique het volgende:
Er wordt net op RTL Boulevard door Hummie bekend gemaakt dat er binnenkort een leugen detector in het huis zal komen, omdat er door iedereen los en vast gelogen wordt...
interesant....
had ik ook al in COS gezecht maar tochquote:Op woensdag 27 september 2006 18:39 schreef Sonique het volgende:
Er wordt net op RTL Boulevard door Hummie bekend gemaakt dat er binnenkort een leugen detector in het huis zal komen, omdat er door iedereen los en vast gelogen wordt...
interesant....
ik heb ff voor je gezochtquote:Op woensdag 27 september 2006 12:58 schreef versabommie het volgende:
Hallo fans,
ik dacht dat het ook in het bbhuis steeds werd gezecht...ik dacht rik...maar 100% zeker ben ik nietquote:Op woensdag 27 september 2006 19:00 schreef JufJoop het volgende:
Ik wou trouwens nog ff vragen of er iemand hier van BB forum naar Cult en Tumult is geweest? er was zon berichtje op dat scherm en daar stond: en los... en aangezien daar COS ook vaak mee begint dacht ik dat het iemand van hier was..
quote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 19:09 schreef Inodder het volgende:
O t is al gelukt bommie lees ik net nou goed mischien n idee voor de volgende x
ps Hallo allemaal![]()
Nu hij dit weet gaat hij elk weekend met het purschuim aan de gangquote:Op woensdag 27 september 2006 19:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik heb ff voor je gezocht
[afbeelding]
Purschuim Cleaner
Speciale reiniger voor gemorst en uitgehard purschuim (alle soorten).Tevens te gebruiken voor reiniging van Anus en ventiel van een spuitbus purschuim.
Als spuitbus te gebruiken met rode spray-nozzle en mogelijkheid om op Pur Pistool te schroeven.
Toepassingsgebied
Reiniging van vers purschuim en purschuim dat is uitgehard.
Tevens voor een snelle en efficiënte interne en externe reiniging van het Pur Pistool.
Eigenschappen
snel en efficiënt
grondige reiniging
Wat zeg je dat mooiquote:Op woensdag 27 september 2006 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Flugel maakt er geen geheim van dat ze vooral aantrekkelijk is voor liefhebbers van "Rubensiaanse vormen".
dan toch liever een multivlaaiquote:Op woensdag 27 september 2006 19:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nu hij dit weet gaat hij elk weekend met het purschuim aan de gang![]()
Misschien dat hij die lelijke Opel van hem gaat volspuiten![]()
Bommie moet dat hele eind weer terug rijden dus die zal pas laat komenquote:Op woensdag 27 september 2006 17:15 schreef Bocaj het volgende:
Liggen Bommie en Flugel nu ergens te rampetampen in Tilburg![]()
![]()
Hij schijnt er nogal op klaar te komen, ja!quote:Op woensdag 27 september 2006 19:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nu hij dit weet gaat hij elk weekend met het purschuim aan de gang![]()
Misschien dat hij die lelijke Opel van hem gaat volspuiten![]()
Staat er niet ergens nog een foto van hem op FOK!quote:Op woensdag 27 september 2006 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Overigens staat mij er wel iets van bij dat V. Bommie enorm vet is. Hij mag geen bommetjes meer doen in het zwembad, en wordt sinds deze zomer ook niet meer toegelaten op de trappen aan de oude gracht.
Hij is zo terug te vinden hoor...die pic staat nog steeds op het net...quote:Op woensdag 27 september 2006 19:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Staat er niet ergens nog een foto van hem op FOK!![]()
Vorig jaar hadden een aantal leden zich voorgesteld meen ik mij te herinneren![]()
Ga straks wel even zoeken![]()
Occasional Streamer...quote:Op woensdag 27 september 2006 19:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij is zo terug te vinden hoor...die pic staat nog steeds op het net...![]()
![]()
Is er eigenlijk momenteel iemand hier die de streams volgt
Dus geen Sonja Bakker dag morgenquote:Op woensdag 27 september 2006 19:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat zeg je dat mooi![]()
Maar goed, die lunch is dus morgen. En helemaal niks bij de Febo
Gewoon in een echt eetcafé enzo, met broodjes en sla en een lekker wijntje ofzo![]()
Wij ookquote:
Zodra ik alles van vandaag heb gelezen ga ik even op zoek, even de mensen laten schrikkenquote:Op woensdag 27 september 2006 19:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Diëtenquote:Op woensdag 27 september 2006 19:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus geen Sonja Bakker dag morgen![]()
Het zal ongetwijfeld gezellig worden dus alvast plezier![]()
![]()
Moet je die foto van hem als schandschoolknaap nemen.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zodra ik alles van vandaag heb gelezen ga ik even op zoek, even de mensen laten schrikken![]()
Ik zal even kijken...quote:Op woensdag 27 september 2006 19:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is het de moeite van het aanslingeren waard ...of zitten ze weer te bikken ?
jawel lul er alleen niet overquote:Op woensdag 27 september 2006 19:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Deze?quote:Op woensdag 27 september 2006 19:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Moet je die foto van hem als schandschoolknaap nemen.![]()
Kan het nog niet vindenquote:Op woensdag 27 september 2006 19:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Moet je die foto van hem als schandschoolknaap nemen.![]()
Hmmm....als jij hem durft te posten......wetende dat het tegen de policy is...dan zal het hem wel niet zijn....quote:
Ik krijg enorme aandrang om te gaan kijken, want het schijnt dat die tijn eindelijk zijn bek eens houdtquote:Op woensdag 27 september 2006 19:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is het de moeite van het aanslingeren waard ...of zitten ze weer te bikken ?
Was ik ook altijd maar ben nu 10 kilo kwijt zonder 1x honger of andere problemenquote:Op woensdag 27 september 2006 19:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Diëten
Daar wordt fluugs diepongelukkig van
Ik ga gewoon ongegeneerd zitten schransen morgen, kan de bommert vast wel tegen.
Jap, heb jij de nieuwe policy al eens gelezen?quote:Op woensdag 27 september 2006 19:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmmm....als jij hem durft te posten......wetende dat het tegen de policy is...dan zal het hem wel niet zijn....![]()
Die was er ook jaquote:
Yep, die heb ik ook gevonden, maar ik weet niet of Bommie het gaat waarderen als ik die hier ga neerplempen. Ik moet morgen nog wel met 'm lunchen.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die was er ook jaWat een knaapje zeg
![]()
Maar er was ook een foto gemaakt op een beurs ofzo![]()
Ah............ja ik weet dat ie hier ook nog ergens moet staan....maar daar heb ik hem niet gevonden (jij waarschijnlijk ook nietquote:Op woensdag 27 september 2006 19:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jap, heb jij de nieuwe policy al eens gelezen?
Deze foto is gewoon op FOK! terug te vinden hoor
Ach, hij kan wel wat hebben tochquote:Op woensdag 27 september 2006 19:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Yep, die heb ik ook gevonden, maar ik weet niet of Bommie het gaat waarderen als ik die hier ga neerplempen. Ik moet morgen nog wel met 'm lunchen.
Ik heb 'm écht hier op fok gevondenquote:Op woensdag 27 september 2006 19:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah............ja ik weet dat ie hier ook nog ergens moet staan....maar daar heb ik hem niet gevonden (jij waarschijnlijk ook niet) .......ik heb de koekiestrommel zelf gevonden.
![]()
![]()
Net ff vergeleken.....wel dezelfde bakkes en stropdas idd.![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 19:57 schreef ruby het volgende:
Tijn die z'n bek houdt? Mwoa, niet verkeerd.
Toevallig ook nog een foto van een man op een bank ?quote:Op woensdag 27 september 2006 19:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb 'm écht hier op fok gevonden
Smoelenboek BB5 forumers. Erg veel rode kruisjes overigens, maar Bommie staat er nog steeds op met z'n oranje stropdas.
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Toevallig ook nog een foto van een man op een bank ?![]()
Ahh....Cynixquote:Op woensdag 27 september 2006 20:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wél een foto van een grote stoere vent
Dat leek mij nou typisch een foto die gewoon ergens van het net geplukt was.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:59 schreef flugeltje het volgende:
Smoelenboek BB5 forumers. Erg veel rode kruisjes overigens, maar Bommie staat er nog steeds op met z'n oranje stropdas.
KOMOP JAPPIE< dat tuig maakt je leven hier op het forum steeds moeilijker, hij laat geen kans onbenut om je een paar steken onder de gordel te geven of je een beetje in de grond te trappenquote:Op woensdag 27 september 2006 19:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah............ja ik weet dat ie hier ook nog ergens moet staan....maar daar heb ik hem niet gevonden (jij waarschijnlijk ook niet) .......ik heb de koekiestrommel zelf gevonden.
![]()
![]()
Net ff vergeleken.....wel dezelfde bakkes en stropdas idd.![]()
![]()
Het was van korte duur. Ik hoor 'm alweer door m'n boxjes heen tetteren.quote:
Sterker nog, m'n digicam zit standaard in m'n tas..quote:Op woensdag 27 september 2006 20:05 schreef APK het volgende:
[..]
Dat leek mij nou typisch een foto die gewoon ergens van het net geplukt was.![]()
Heb jij zo'n telefoon die foto's kan maken?![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Toevallig ook nog een foto van een man op een bank ?![]()
Bedankt voor de waarschuwingquote:Op woensdag 27 september 2006 20:06 schreef ruby het volgende:
[..]
Het was van korte duur. Ik hoor 'm alweer door m'n boxjes heen tetteren.![]()
Kan bijna niet wachten totdat jullie klaar zijn met "lunchen"quote:Op woensdag 27 september 2006 20:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Sterker nog, m'n digicam zit standaard in m'n tas..
Een goed plan!quote:Op woensdag 27 september 2006 20:06 schreef flugeltje het volgende:
En nog iets dat madame heeft weggehaald.
heeeequote:Op woensdag 27 september 2006 19:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wij ookNog iets meer dan een jaar met deze Doblo en dan weer een Multipla
![]()
Geen dank.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing![]()
Dan ga ik maar ff voetbal kijken
Je weet hoe het met steve irwin is afgelopen hequote:Op woensdag 27 september 2006 20:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Vandaag kregen alle Miljonairs het aanbod om twee dagen eerder de Villa in te gaan. Voor velen betekent dit wel het missen van afscheidsfeestjes en de laatste dierbare momenten van vrienden en familie. Daarentegen maken de Miljonairs die besluiten er eerder in te gaan wel kans op 100.000 euro.
Mijn vrouw krijgt elke 2 jaar een andere auto en wilde een Doblo Malibu.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
heeee
heb ik dus effe gemist...
waarom nu een doblo?
Linkjequote:Op woensdag 27 september 2006 20:19 schreef flugeltje het volgende:
De gouden Kooi is trouwens al met de streams begonnen, twee dagen eerder dan gepland
[..]
Ik wacht wel op de nieuwe haring van fluggss...quote:Op woensdag 27 september 2006 20:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
KOMOP JAPPIE< dat tuig maakt je leven hier op het forum steeds moeilijker, hij laat geen kans onbenut om je een paar steken onder de gordel te geven of je een beetje in de grond te trappen![]()
Pak dat jong terug en plaats die foto nog is een keer![]()
Het is dat Tilburg iets te ver voor me is om te gaan kijken want anders.......quote:Op woensdag 27 september 2006 20:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de nieuwe haring van fluggss...![]()
www.degoudenkooi.tv inclusief gratis streamsquote:Op woensdag 27 september 2006 20:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Linkje![]()
Is het ook via FOK! te volgen(uiteraard met een SC-topic
)
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
www.degoudenkooi.tv inclusief gratis streams
En ik weet niet of het hier te volgen gaat zijn, er loopt een topic over in Feedback dacht ik. In SHO zijn al wat topic voor de volgers.
Ze zijn druk bezig met het uitzoeken van een huishoudster nuquote:Op woensdag 27 september 2006 20:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dank je wel! Ga is even kijken.
Weet niet precies wat ik ervan moet verwachtenWeet ook niet of er opdrachten komen enz. ben bang dat ze gewoon een beetje in het huis wonen en verder helemaal niets doen
![]()
het was wel wat voor mij geweest maarja die 10.000 euro instapgeld....quote:Op woensdag 27 september 2006 20:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Weet niet precies wat ik ervan moet verwachtenWeet ook niet of er opdrachten komen enz. ben bang dat ze gewoon een beetje in het huis wonen en verder helemaal niets doen
![]()
zie al dames ook ik bad geloof ik kut streams kan alleen thubs zienquote:Op woensdag 27 september 2006 20:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Er zou toch meer personeel komen? Krijgen ze ook een kok ofzoquote:Op woensdag 27 september 2006 20:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze zijn druk bezig met het uitzoeken van een huishoudster nu
Wat een luxe, wat een luxe
We hadden toch een aktie kunnen opzetten? FOK! wil Bocaj in de kooiquote:Op woensdag 27 september 2006 20:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
het was wel wat voor mij geweest maarja die 10.000 euro instapgeld....![]()
Had een voorstukje gezien met 1 of andere "voetbalvrouw" (lees= blond dom kind)quote:Op woensdag 27 september 2006 20:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
zie al dames ook ik bad geloof ik kut streams kan alleen thubs zien
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We hadden toch een aktie kunnen opzetten? FOK! wil Bocaj in de kooi![]()
Doodsverwensing?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:09 schreef APK het volgende:
Volgens mij heb ik die bankfoto nog wel ergens op mijn HD staan.
Net zoals scan's doodsverwensing!![]()
ik was er denk ik heel goed in geweest, kan best een jaar nix doenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We hadden toch een aktie kunnen opzetten? FOK! wil Bocaj in de kooi![]()
Dan had ik er ook zo binnen kunnen rollen, ik doe al jaren niet anders dan nietsquote:Op woensdag 27 september 2006 21:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
ik was er denk ik heel goed in geweest, kan best een jaar nix doen
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:37 schreef Jappie het volgende:
Gefeliciteerd Bommels...![]()
![]()
![]()
Heb je oortjes toch ff mooi een poepie laten ruiken....![]()
als de kijkcijfers nul zijn dan is het snel voorbijquote:Op woensdag 27 september 2006 21:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan had ik er ook zo binnen kunnen rollen, ik doe al jaren niet anders dan niets![]()
Maar het kon toch JAREN duren??
Niet voor lang denk ik.....man's ongebreidelde trots kent geen grenzen..........ben alleen bang dat de versie die jij zo te horen krijgt zeg maar "gehummied" is.quote:
quote:
Nope......sorry...ik zou nog niet eens weten waar dat voor dient.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:44 schreef Mike1964 het volgende:
n'avond allemaal!
Is één van jullie toevallig goed op de hoogte van elektronica en dan met name (cmos) ic's?
stapte net koud binnen, me koffie net gepakt en ik zie die ramptoeristen op bijna vol staanquote:Op woensdag 27 september 2006 21:37 schreef Jappie het volgende:
Gefeliciteerd Bommels...![]()
![]()
![]()
Heb je oortjes toch ff mooi een poepie laten ruiken....![]()
die stinkert opende net iets te vroeg een topic op vol....ja met valsspelen!quote:
Yupzzz..."gehummied"quote:Op woensdag 27 september 2006 21:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
stapte net koud binnen, me koffie net gepakt en ik zie die ramptoeristen op bijna vol staan![]()
Oh dan wacht ik wel even op zijn sprookje en hoor later van jou wel de waarheidquote:Op woensdag 27 september 2006 21:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet voor lang denk ik.....man's ongebreidelde trots kent geen grenzen..........ben alleen bang dat de versie die jij zo te horen krijgt zeg maar "gehummied" is.![]()
Sorry, het schijnt iets te wezen met printplaatjes maar dan stopt het ook weerquote:Op woensdag 27 september 2006 21:44 schreef Mike1964 het volgende:
n'avond allemaal!
Is één van jullie toevallig goed op de hoogte van elektronica en dan met name (cmos) ic's?
kan alles bewijzenquote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:48 schreef schatje het volgende:
Als je de streams van BB te saai vindt, kun je altijd nog switchen naar De Gouden Kooi.
http://www.nowlive.eu/DGK
Heb ik van MediaWatchers.
streams:quote:Op woensdag 27 september 2006 21:48 schreef schatje het volgende:
Als je de streams van BB te saai vindt, kun je altijd nog switchen naar De Gouden Kooi.
http://www.nowlive.eu/DGK
Heb ik van MediaWatchers.
Ik geloof je gappie....quote:
Ach ja, jij bent nog nieuw hier, wij kennen hem al een beetje hoor en dit is nog helemaal nietsquote:Op woensdag 27 september 2006 21:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
die stinkert opende net iets te vroeg een topic op vol....ja met valsspelen!![]()
Ja ?quote:Op woensdag 27 september 2006 21:58 schreef versabommie het volgende:
ohwwwwwwwwww janinen heeft de nominatie whehehehe
mwah af en toe heb ik het idee dat ik me nog af en toe tussen de oldbies in moet knokkenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik geloof je gappie....![]()
Dat Kribbet hier alles in het werk stelt om jou in een kwaad daglicht te stellen betekent nog niet dat ik daar automatisch in mee ga.![]()
![]()
geen idee man, zei al ben net thuis...lees net de bb shite!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja ?![]()
![]()
...damned...loopt ze te krijsen ?
Nee hoor....je bent volledig geaccepteerd vriendquote:Op woensdag 27 september 2006 22:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah af en toe heb ik het idee dat ik me nog af en toe tussen de oldbies in moet knokken![]()
Hoef ik niet te doen hoor, kan hij zelf veel beterquote:Op woensdag 27 september 2006 21:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik geloof je gappie....![]()
Dat Kribbet hier alles in het werk stelt om jou in een kwaad daglicht te stellen betekent nog niet dat ik daar automatisch in mee ga.![]()
![]()
vergeleken met hem ben ik nix!!!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ach ja, jij bent nog nieuw hier, wij kennen hem al een beetje hoor en dit is nog helemaal niets![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent lief!quote:Op woensdag 27 september 2006 22:03 schreef puntoortje het volgende:
[..]
vergeleken met hem ben ik nix!!!![]()
Neequote:Op woensdag 27 september 2006 22:03 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Ik heb van Rik al schurft gekregen, ben helemaal klaar met dat jongquote:Op woensdag 27 september 2006 22:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah af en toe heb ik het idee dat ik me nog af en toe tussen de oldbies in moet knokken![]()
En Krabbit, Rik's grootste fan, die komt nog wel!![]()
heb al van die grote bokkepoten van 't stoepie...en NEE: Ik heb geen bokkepoten omdat ik steeds op een stoepie loopquote:Op woensdag 27 september 2006 22:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee hoor....je bent volledig geaccepteerd vriend![]()
....koekje erbij ?
Jij bent 1000x beter hoorquote:Op woensdag 27 september 2006 22:03 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Lijkt me ook een uitstekende reclame voor de salon waar hij werktquote:Op woensdag 27 september 2006 22:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb van Rik al schurft gekregen, ben helemaal klaar met dat jong![]()
Zou hij het eigenlijk leuk of jeuk vinden om op de voorpagina van de telegraaf te staan![]()
![]()
Is goed dat je dat er even bij zet....voor je het weet heb je weer zo'n hangjas als PC eend of Mike die daar een of ander lullig grapje over gaat maken.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb al van die grote bokkepoten van 't stoepie...en NEE: Ik heb geen bokkepoten omdat ik steeds op een stoepie loop![]()
FLUGIE!!!!!! KRABBIT ZEI HET S-WOORD!quote:Op woensdag 27 september 2006 22:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb van Rik al schurft gekregen, ben helemaal klaar met dat jong![]()
Zou hij het eigenlijk leuk of jeuk vinden om op de voorpagina van de telegraaf te staan![]()
![]()
quote:
U riep?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
FLUGIE!!!!!! KRABBIT ZEI HET S-WOORD!![]()
Ik ben het niveau hier onderhand door aan het krijgen ...*zucht*quote:Op woensdag 27 september 2006 22:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is goed dat je dat er even bij zet....voor je het weet heb je weer zo'n hangjas als PC eend of Mike die daar een of ander lullig grapje over gaat maken.![]()
wat zei tijn ookal weer laat me maar 10 minuten ( dan kan het ff bezinken...quote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lijkt me ook een uitstekende reclame voor de salon waar hij werkt![]()
gelukkig maar was al bang dat ik niet meer welkom wasquote:
Kee...je zegt het maar hoor......anders open ik speciaal voor jou even een msn account.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wat zei tijn ookal weer laat me maar 10 minuten ( dan kan het ff bezinken...)
Als ik nu zou zeggen: Bommie is een schurftjong... heb je reden tot klagen maar nu was het iets wat ook in de krant stondquote:Op woensdag 27 september 2006 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
FLUGIE!!!!!! KRABBIT ZEI HET S-WOORD!![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kee...je zegt het maar hoor......anders open ik speciaal voor jou even een msn account.![]()
Hij denkt nu al een potje te kunnen brekenquote:
Dan ben ik blij dat het in mijn geval geen broekJE, maar een broek! is...quote:Op woensdag 27 september 2006 22:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat ben je ook een ramptoerist he? Maar ik geef toe, het is wel makkelijker om in de broekjes te komen
![]()
Jij wel hoorquote:Op woensdag 27 september 2006 22:09 schreef puntoortje het volgende:
[..]
gelukkig maar was al bang dat ik niet meer welkom was![]()
neuh, laat krabbit maarquote:
nouja, ik zie in Jappie gewoon een klein beetje E10 terug nuquote:Op woensdag 27 september 2006 22:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat het in mijn geval geen broekJE, maar een broek! is...
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat het in mijn geval geen broekJE, maar een broek! is...
weet nog niet eens wat t is laat staan waar t voor dientquote:Op woensdag 27 september 2006 21:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope......sorry...ik zou nog niet eens weten waar dat voor dient.
Waar heb jij het in godesnaam overquote:Op woensdag 27 september 2006 22:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat ben je ook een ramptoerist he? Maar ik geef toe, het is wel makkelijker om in de broekjes te komen
![]()
Nauwelijksquote:Op woensdag 27 september 2006 22:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je bent je aan het indikken voor morgen
![]()
tuuuuuuuuurlijk E10!quote:Op woensdag 27 september 2006 22:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waar heb jij het in godesnaam over![]()
Ik bied die jongedame alleen een luisterend oor.....zo ben ik.![]()
kijk das nou liefquote:Op woensdag 27 september 2006 22:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waar heb jij het in godesnaam over![]()
Ik bied die jongedame alleen een luisterend oor.....zo ben ik.![]()
Aan het eind van BB geef ik een groot feest voor alle vrijwilligers en medewerkers (modjes) van FOK!quote:Op woensdag 27 september 2006 22:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh, laat krabbit maar![]()
Trek je morgen wel wat kuizigs aan? Ik ben namelijk erg verlegen en elke vorm van afleiding is niet goe![]()
Hey vriend Klodder, thnx nog voor de tip, heb je ook iets tegen sneldrogend cement op testikelen? Was bezig met een wetenschappelijk experimentquote:Op woensdag 27 september 2006 22:15 schreef Inodder het volgende:
zow zijn jullie aan de speed ofzo ff weg lading posts erbij
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Aan het eind van BB geef ik een groot feest voor alle vrijwilligers en medewerkers (modjes) van FOK!![]()
Het moet toch mogelijk zijn om jou een weekje weg te krijgen![]()
![]()
Vergeet je de camera nietquote:Op woensdag 27 september 2006 22:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nauwelijks
Is allemaal al lang bekend hier joh....
Wat een rare ideeen hou jij er weer op na....ik val helemaal niet op oudere vrouwen...wil ik een beetje in de buurt van E10s fetish komen dan zou ik op zijn minst vrouwen van ver in de 50 moeten daten.quote:
Nee doelde meer op het feit dat E10 naar eigen zeggen het liefst gaat voor makkelijke weerloze vrouwenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat een rare ideeen hou jij er weer op na....ik val helemaal niet op oudere vrouwen...wil ik een beetje in de buurt van E10s fetish komen dan zou ik op zijn minst vrouwen van ver in de 50 moeten daten.![]()
Get real...![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vergeet je de camera nietEr moet toch een leuke fake gemaakt kunnen worden
![]()
hm wordt ik weer genegeerd/vergetenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is goed dat je dat er even bij zet....voor je het weet heb je weer zo'n hangjas als PC eend of Mike die daar een of ander lullig grapje over gaat maken.![]()
Oww...bedoelde je dat.....quote:Op woensdag 27 september 2006 22:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee doelde meer op het feit dat E10 naar eigen zeggen het liefst gaat voor makkelijke weerloze vrouwen![]()
Yep...Mike is al de hele avond bezig ..quote:Op woensdag 27 september 2006 22:22 schreef PC eend het volgende:
Ik zie dat die bokkelul weer aan het stoken is![]()
Yepsquote:Op woensdag 27 september 2006 22:22 schreef PC eend het volgende:
bokkelul!quote:Op woensdag 27 september 2006 22:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oww...bedoelde je dat.....![]()
wat een nono.......bang als ie is dat niemand hem de eerste keer begreep gaat ie het nog bevestigen ook...![]()
Dank je voor de uitleg![]()
Ging het over mijn persoontjequote:Op woensdag 27 september 2006 22:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
YepsMaargoed aan de andere kant is krabbit toch een beetje meubilair hier!
met hoogovenslak of vliegasquote:Op woensdag 27 september 2006 22:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey vriend Klodder, thnx nog voor de tip, heb je ook iets tegen sneldrogend cement op testikelen? Was bezig met een wetenschappelijk experiment![]()
Wat is er eigenlijk mis met schurfthomoquote:Op woensdag 27 september 2006 22:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als ik nu zou zeggen: Bommie is een schurftjong... heb je reden tot klagen maar nu was het iets wat ook in de krant stond![]()
Een naam zou wel prettig zijn, nu zijn er 12 mensen die zich aangesproken voelenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:22 schreef PC eend het volgende:
gaat toch pijn doen?quote:
kweet het echt niet, Flugie vroeg me gisteren hier of ik ermee wilde stoppen ....quote:Op woensdag 27 september 2006 22:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk mis met schurfthomo
Ik dacht dat crackhoer de grens was
Bovendien is er aan schurfthomo geen letter gelogen
Vond ik ook maar Bommie ging gelijk een modje erbij halenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk mis met schurfthomo
Ik dacht dat crackhoer de grens was
Bovendien is er aan schurfthomo geen letter gelogen
sorry praat tegen n nono begrijp ik. t versnellende bestanddeel is dat hoogoven slak of vlieg as? ik moet natuurlijk wel weten waar je mee werkt, voor ik je n passende oplossing kan biedenquote:
uche....ze hebben gele pakjes aan hoor!!!quote:Op woensdag 27 september 2006 22:28 schreef Gert het volgende:
Rood..
Nadat je het overal al een keer 10 had neer gekwakt jaquote:Op woensdag 27 september 2006 22:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
kweet het echt niet, Flugie vroeg me gisteren hier of ik ermee wilde stoppen ....![]()
Ik neem toch aan dat die rode kaart wordt kwijtgescholden, was echt niets aan de hand of elleboogquote:Op woensdag 27 september 2006 22:31 schreef Jappie het volgende:
Nog steeds 0-1 ...maar wel met 10 verder...
Alle namen staan al genoteerdquote:Op woensdag 27 september 2006 22:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een naam zou wel prettig zijn, nu zijn er 12 mensen die zich aangesproken voelen![]()
ja duh, ik werkte alleen maar met portlandcement in de tegelarij he! lekker zetten met specie van sneldrogend cementquote:Op woensdag 27 september 2006 22:29 schreef Inodder het volgende:
[..]
sorry praat tegen n nono begrijp ik. t versnellende bestanddeel is dat hoogoven slak of vlieg as? ik moet natuurlijk wel weten waar je mee werkt, voor ik je n passende oplossing kan bieden
Kwijtscheldingen zijn ze meestal niet zo scheutig mee ben ik bang......maar ik zou het zeker aanvechten.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat die rode kaart wordt kwijtgescholden, was echt niets aan de hand of elleboog![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nadat je het overal al een keer 10 had neer gekwakt ja![]()
portlandvliegas cement dan waarschijnlijk hoop voor je dat je nog eenigszins op tijd bent probeer maar met ongebluste kalk in combinatie met soda en overvloedig waterquote:Op woensdag 27 september 2006 22:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja duh, ik werkte alleen maar met portlandcement in de tegelarij he! lekker zetten met specie van sneldrogend cement![]()
Ennuh nono, dat zeg je maar tegen APK als je om zakgeld vraagt![]()
![]()
mwah nederlandse clubs kunnen dat historisch gezien gewoon vergeten heur...quote:Op woensdag 27 september 2006 22:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kwijtscheldingen zijn ze meestal niet zo scheutig mee ben ik bang......maar ik zou het zeker aanvechten.
maakt niet uit, we zijn de volgende wedstrijd tenminste verlost van die mongoolquote:Op woensdag 27 september 2006 22:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat die rode kaart wordt kwijtgescholden, was echt niets aan de hand of elleboog![]()
Misschien moet je niet alles op jezelf betrekkenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vond ik ook maar Bommie ging gelijk een modje erbij halen![]()
Schijnbaar mag je het s-woord niet meer gebruiken van dat S...... jong![]()
Ik kan niet alles tegelijk, ben geen vrouwquote:Op woensdag 27 september 2006 22:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alle namen staan al genoteerd
Wel een beetje opletten he![]()
neeuuuh niet echt meer maar heb nog n blauwe maandag bouwkunde gestudeerd hequote:
Dit is wel heel erg zwaar bestraft, hangt van het rapport van de scheids afquote:Op woensdag 27 september 2006 22:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kwijtscheldingen zijn ze meestal niet zo scheutig mee ben ik bang......maar ik zou het zeker aanvechten.
* versabommie begint hoofdschuddend de kango er maar weer bij te pakkenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:35 schreef Inodder het volgende:
[..]
portlandvliegas cement dan waarschijnlijk hoop voor je dat je nog eenigszins op tijd bent probeer maar met ongebluste kalk in combinatie met soda en overvloedig water
Je ken het er toch ook gewoon afbikken.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:35 schreef Inodder het volgende:
[..]
portlandvliegas cement dan waarschijnlijk hoop voor je dat je nog eenigszins op tijd bent probeer maar met ongebluste kalk in combinatie met soda en overvloedig water
Dus het kopje uit de krant hier nog even neerzetten is geen goed ideequote:Op woensdag 27 september 2006 22:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
slechts 1 keer, maar wel goed gelijk. Ik moest het gewoon ff kwijt anders had ik de hele week hyper geworden bij het s-woord!
![]()
Ah.......djeez...wat leren ze je dan een hoop onbenullige details zeg.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:36 schreef Inodder het volgende:
[..]
neeuuuh niet echt meer maar heb nog n blauwe maandag bouwkunde gestudeerd he
Oke, maar na het zien van de beelden kan de scheids echt niet zeggen dat het een elleboog was en voor eventueel hands was het veel te zwaarquote:Op woensdag 27 september 2006 22:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah nederlandse clubs kunnen dat historisch gezien gewoon vergeten heur...
krijgen ze er misschien nog een boete bij ook![]()
uhm, gezien de lokatie van het cement is een emmer koud water misschien al genoeg??quote:Op woensdag 27 september 2006 22:29 schreef Inodder het volgende:
[..]
sorry praat tegen n nono begrijp ik. t versnellende bestanddeel is dat hoogoven slak of vlieg as? ik moet natuurlijk wel weten waar je mee werkt, voor ik je n passende oplossing kan bieden
Jij wil echt een hele week weg he??quote:Op woensdag 27 september 2006 22:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
maakt niet uit, we zijn de volgende wedstrijd tenminste verlost van die mongool![]()
![]()
Met Bommie moet ik welquote:Op woensdag 27 september 2006 22:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien moet je niet alles op jezelf betrekken
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij wil echt een hele week weg he??
Ik zit er helemaal klaar voorquote:
Klinkt al een stuk beterquote:Op woensdag 27 september 2006 22:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]ik vind Lamey gewoon een idioot, sorry
Een heel klein beetje dan maar het blijft een rare knakkerquote:Op woensdag 27 september 2006 22:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het blijft toch altijd nog een beetje een 020er he?![]()
![]()
Een geemigreerde zweeds/Joegoslavische amsterdammerquote:Op woensdag 27 september 2006 22:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het blijft toch altijd nog een beetje een 020er he?![]()
![]()
Hij past daar goed bij Interquote:Op woensdag 27 september 2006 22:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een heel klein beetje dan maar het blijft een rare knakker![]()
Fuck toch op schele taalpurist !quote:Op woensdag 27 september 2006 22:50 schreef chas het volgende:
[..]
Doe eens wat aan je taalachterstand!
Het is "bokkenlul"!
tot morgen moppie!quote:Op woensdag 27 september 2006 22:57 schreef flugeltje het volgende:
Fluugs gaat d'r schoonheidslaapje doen
Tot morgen Bommie
En de rest ook natuurlijk
slaap lekkerquote:Op woensdag 27 september 2006 22:57 schreef flugeltje het volgende:
Tot morgen Bommie
Zijn we ook uitgenodigdquote:Op woensdag 27 september 2006 22:57 schreef flugeltje het volgende:
Tot morgen Bommie
Wees blij dat ze ons nog uberhaupt noemt manquote:
Hehehehe....quote:Op woensdag 27 september 2006 22:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Fuck toch op schele taalpurist !
tijnquote:Op woensdag 27 september 2006 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
Tijn vs. Semih: wie had gelijk volgens jullie?
Semihquote:Op woensdag 27 september 2006 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
Tijn vs. Semih: wie had gelijk volgens jullie?
TIJNquote:
Ik ga voor het antwoord van PC Eend, heb de streams gemist vandaag.quote:
Jij bent erg, zeg!quote:Op woensdag 27 september 2006 23:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga voor het antwoord van PC Eend, heb de streams gemist vandaag.
Semih
Ik heb het ook niet gezienquote:Op woensdag 27 september 2006 23:54 schreef chas het volgende:
[..]
Jij bent erg, zeg!
Steams missen en dan oordelen naar wat een ander vind?
Foei!![]()
In Eend we trustquote:Op woensdag 27 september 2006 23:54 schreef chas het volgende:
[..]
Jij bent erg, zeg!
Steams missen en dan oordelen naar wat een ander vind?
Foei!![]()
Oke, ik sta er nu om bekend dat ik van alles mis (maar dat is al vanaf mijn geboortequote:Op donderdag 28 september 2006 00:10 schreef puntoortje het volgende:
vorig jaar was het toch een blauw oog?
Geeft nix hoor Krab-it! Ik sta achter je, laat ze maar lachen!quote:Op donderdag 28 september 2006 00:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Oke, ik sta er nu om bekend dat ik van alles mis (maar dat is al vanaf mijn geboorte) maar dit snap ik even niet
![]()
bb had vorig jaar(en) toch een blauw oog....en niet deze gele....quote:Op donderdag 28 september 2006 00:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Oke, ik sta er nu om bekend dat ik van alles mis (maar dat is al vanaf mijn geboorte) maar dit snap ik even niet
![]()
Dank je wel hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 00:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geeft nix hoor Krab-it! Ik sta achter je, laat ze maar lachen!
OOOOHHHH en dat was dus een rara: wat bedoel ik, opmerkingquote:Op donderdag 28 september 2006 00:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
bb had vorig jaar(en) toch een blauw oog....en niet deze gele....
quote:Op donderdag 28 september 2006 00:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOOOHHHH en dat was dus een rara: wat bedoel ik, opmerking![]()
Ik heb het niet geraden dus je hebt 1 punt![]()
Maar inplaats daarvan maakte je er een raadsel vanquote:Op donderdag 28 september 2006 00:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wat ik bedoel was/is dit is de vraag:...welke kleur had dat rot oog vorig jaar...ikke niet meer weten????
![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 00:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOOOHHHH en dat was dus een rara: wat bedoel ik, opmerking![]()
Ik heb het niet geraden dus je hebt 1 punt![]()
Tis groen en geel en het vreet balletjes...quote:Op donderdag 28 september 2006 00:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar inplaats daarvan maakte je er een raadsel van![]()
Maakt het wel een stuk spannender hier![]()
Oh, ik heb er ook 1 voor jou: het is groen en het is een kikker![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
een stoplicht!!!!!quote:Op donderdag 28 september 2006 00:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar inplaats daarvan maakte je er een raadsel van![]()
Maakt het wel een stuk spannender hier![]()
Oh, ik heb er ook 1 voor jou: het is groen en het is een kikker![]()
Blauw!quote:Op donderdag 28 september 2006 00:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wat ik bedoel was/is dit is de vraag:...welke kleur had dat rot oog vorig jaar...ikke niet meer weten????
![]()
wat maakt ie stuk ....quote:Op donderdag 28 september 2006 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Hou op Krabit, je maakt ze stuk![]()
...o praat je wel tegen me!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 september 2006 00:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Blauw!
Wat heb ik nu gewonnen? gaat er nu een kledingstuk uit bij je?
quote:Op donderdag 28 september 2006 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tis groen en geel en het vreet balletjes...Dat is KRIBBETSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik erger me GROEN en GEEL en vreet je ballen als ontbijt
![]()
Wat is mijn prijs
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
quote:Op donderdag 28 september 2006 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tis groen en geel en het vreet balletjes...een groen met gele stippen, rugpulker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
Er zit niet veel tussen die puntoortjes van je he??quote:
Je oortjesquote:
nee soms niet....quote:Op donderdag 28 september 2006 00:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Er zit niet veel tussen die puntoortjes van je he??![]()
tuurlijk wel lieverd, hoe kom je erbij dat ik niet tegen je zou praten?quote:Op donderdag 28 september 2006 00:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...o praat je wel tegen me!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maak jij me oortjes stukquote:
Zodra je een modje bent kom je niet meer van hem afquote:Op donderdag 28 september 2006 00:54 schreef puntoortje het volgende:
[..]
maak jij me oortjes stuk....ach jij praat tenminste met me
....bommie niet...
![]()
...nou ga maar eens een stuk of 3 topics allemaal lezen...als ik iets tegen je zei, zei je nix terugquote:Op donderdag 28 september 2006 00:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
tuurlijk wel lieverd, hoe kom je erbij dat ik niet tegen je zou praten?
quote:Op donderdag 28 september 2006 00:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zodra je een modje bent kom je niet meer van hem af![]()
Voeren, voeren en als een newbie verliefd is geworden laat hij ze vallen, het is echt een schandequote:Op donderdag 28 september 2006 00:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...nou ga maar eens een stuk of 3 topics allemaal lezen...als ik iets tegen je zei, zei je nix terug...ja 1
opmerking verder nix
ik wordt niet meer verliefd...neeeeeequote:Op donderdag 28 september 2006 00:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Voeren, voeren en als een newbie verliefd is geworden laat hij ze vallen, het is echt een schande![]()
Schatje, dan heb ik eroverheen gelezen, en daarnaast was je ook nogal druk met Basje en ik wilde die prille kalverliefde niet stuk makenquote:Op donderdag 28 september 2006 00:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...nou ga maar eens een stuk of 3 topics allemaal lezen...als ik iets tegen je zei, zei je nix terug...ja 1
opmerking verder nix
Zo is Bommie hequote:Op donderdag 28 september 2006 00:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Voeren, voeren en als een newbie verliefd is geworden laat hij ze vallen, het is echt een schande![]()
zonde joh....!quote:Op donderdag 28 september 2006 00:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik wordt niet meer verliefd...neeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nouja, verklaar je nader svp ?quote:
Kom nou oortje, het straalt van je afquote:Op donderdag 28 september 2006 00:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik wordt niet meer verliefd...neeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |