Prutserquote:Op woensdag 27 september 2006 01:40 schreef KRIBBET het volgende:
Gaat niet helemaal goed![]()
Maar wel eerder dan Jappie![]()
Je mist nietsquote:Op woensdag 27 september 2006 01:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg weeeer het idee dat ik wat mis
31 schijnt niet te bestaanquote:
Strak planquote:Op woensdag 27 september 2006 01:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je mist niets![]()
Zat zelf (weer) verkeerd vanavond![]()
Scanman werkt bij de NS en staat hoger dan APK.
Er staan verschillende topic's open en reageerde op / in de verkeerde![]()
Ik denk dat ik er maar ga stoppen![]()
Je begrijpt dat ik nu nog even blijfquote:
Vertel daar eens iets meer over.quote:Op woensdag 27 september 2006 01:47 schreef KRIBBET het volgende:
Bommie is vanaf morgenmiddag erg goed bevriend met een modje![]()
Bommie schijnt morgenmiddag een date te hebben met iemand die hier modje is (ik noem maar geen namenquote:Op woensdag 27 september 2006 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Vertel daar eens iets meer over.
Gaan die twee schele nerds meeten
Ik mag hopen dat het ergens is waar geen daglicht doordringt, anders verbranden ze binnen 30 seconden.
Wie doet dan de PR op fok als ze na die date opgenomen moet wordenquote:Op woensdag 27 september 2006 01:58 schreef KRIBBET het volgende:
Bommie schijnt morgenmiddag een date te hebben met iemand die hier modje is (ik noem maar geen namen)
Ze hebben zonblokker meegenomen![]()
Klodder of :"Hij wiens naam we hier niet uitspreken"quote:Op woensdag 27 september 2006 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Wie doet dan de PR op fok als ze na die date opgenomen moet worden
Ik zei ook al dat ik dat een strak plan zou vindenquote:
Ik ben overgelopen naar Jappie en ach Kribbet...... neem ik erbijquote:Op woensdag 27 september 2006 02:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zei ook al dat ik dat een strak plan zou vinden![]()
Maar van jou had ik dat niet verwacht![]()
![]()
Je hebt kribs weggejaagdquote:
Slaap lekker beebquote:Op woensdag 27 september 2006 03:28 schreef Morwen het volgende:
*braaf is
Truste lieverds, ik ga maar eens slapen![]()
Morgen een klotegesprekEN ongesteld, ze kunnen zich beter maar bergen
![]()
![]()
Eendjequote:Op woensdag 27 september 2006 03:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hebt kribs weggejaagd![]()
Vuile rellert![]()
Truste meis en thanx, gaat wel lukken met dat gesprek. Ben er klaar voorquote:Op woensdag 27 september 2006 03:32 schreef nomen_nescio het volgende:
Ik ga ook slapen, voor 9:00 uur, gaat hier de haan![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 03:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
EendjeWe waren zulke dikke vrienden vorig jaar, ik stemde altijd voor je in het servival...... wat is er toch gebeurd tussen ons?
Ikke een rellert? *snik* hoe durf je!
Balen dat ik, als newbie, de users door krijg/heb?
Kribs, zoals jij hem liefkozend noemt, ik mag hem Kribbet noemen, is gewoon te bedde na al dat bier en likeurtjes. Die komt morgen vast wel weer terug en geeft je een hand(en mij een kus, da's het verschil
)
Nou gaat lekker, kom ik ff kijkenquote:
Morguh!quote:Op woensdag 27 september 2006 05:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou gaat lekker, kom ik ff kijken![]()
Nu is iedereen weg![]()
op schoolreis!!...die van mij gaat altijd aan het eind van het schooljaar...( de oudste is bij en vriendje gaan spelen en de jongste doet ff lekker tukkiequote:Op woensdag 27 september 2006 11:45 schreef debuurvrouw het volgende:
bijna goeiemiddag![]()
één kind op schoolreis, één kind spelen en een kind braaf en zoet...![]()
dus daar ben ik....![]()
nieuw dit schooljaar, aan het begin. dit omdat het eind altijd zo druk is met andere zaken..quote:Op woensdag 27 september 2006 12:26 schreef puntoortje het volgende:
[..]
op schoolreis!!...die van mij gaat altijd aan het eind van het schooljaar...( de oudste is bij en vriendje gaan spelen en de jongste doet ff lekker tukkie)
quote:Op woensdag 27 september 2006 12:58 schreef versabommie het volgende:
Hallo fans,
Ik heb last gehad van buikgriep terwijl ik naar een belangrijke zakelijke
afspraak moest. Om eventuele ongelukjes te voorkomen heb ik een flinke
klodder purrschuim tussen mijn billetjes gespoten. Nu een week later begin
ik toch wel ernstige maagkrampen te krijgen maar ik weet dus niet hoe ik de
purrschuim redelijk pijnloos weg kan krijgen!
Alleen serieuze reacties graag!
Daar hou ik hooguit een gebleekte anus aan over, maar denk niet dat het goed tegen purrschuim werktquote:Op woensdag 27 september 2006 13:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
citroenzuur werkte niet afdoende begrijp ik![]()
![]()
![]()
maar wel citroentjesfris hèquote:Op woensdag 27 september 2006 13:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daar hou ik hooguit een gebleekte anus aan over, maar denk niet dat het goed tegen purrschuim werkt
En lach niet zo stom!
Stront aan de knikker bommie. Gegoocheld:quote:Op woensdag 27 september 2006 12:58 schreef versabommie het volgende:
Hallo fans,
Je vergelijkt nu de billen van Bommie met een muurquote:Op woensdag 27 september 2006 13:11 schreef PH52 het volgende:
[..]
Stront aan de knikker bommie. Gegoocheld:
Kan er alleen mechanisch af. Dus met een beitel oid. Er is geen enkel oplosmiddel, dat die Pur-schuim kan verwijderen, zonder de muur zelf aan te tasten of je handen te vernielen.
Althans, dat is mijn ervaring...
Die stront zit er al een paar weken, die wordt keihard .....quote:Op woensdag 27 september 2006 13:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Je vergelijkt nu de billen van Bommie met een muur![]()
ik denk dat hij de beitel van PH52 heeft geleend en alvast is begonnenquote:Op woensdag 27 september 2006 13:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Waar is het purrschuimbipsje zelf gebleven eigenlijk?![]()
Bommie?!
Hij is het purrschuim er af aan het knagen waarschijnlijk, soepele sjaakie hoor die bommiequote:Op woensdag 27 september 2006 13:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Waar is het purrschuimbipsje zelf gebleven eigenlijk?![]()
Bommie?!
Nix ervan, ik heb ff een kango bij de borent gehuurd, ik moet zeggen ik hield toch al niet zo van stilzitten en dat zit er de komende tijd niet in, maar het is eraf!quote:Op woensdag 27 september 2006 13:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is het purrschuim er af aan het knagen waarschijnlijk, soepele sjaakie hoor die bommie
nou, na een hele week niet poepen was ik in álle staten geweest....quote:Op woensdag 27 september 2006 13:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nix ervan, ik heb ff een kango bij de borent gehuurd, ik moet zeggen ik hield toch al niet zo van stilzitten en dat zit er de komende tijd niet in, maar het is eraf!
Ben direct met zo'n opblaasbare donut ff gaan zitten kleien. Heb de letter M gescheten want ik zijn een creatief mannetje, maar ik had nog wel een beetje poep over en toen heb ik er maar Mississippi van gemaakt!
Heb je wel je vieze tengels gewassen ?quote:Op woensdag 27 september 2006 13:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nix ervan, ik heb ff een kango bij de borent gehuurd, ik moet zeggen ik hield toch al niet zo van stilzitten en dat zit er de komende tijd niet in, maar het is eraf!
Ben direct met zo'n opblaasbare donut ff gaan zitten kleien. Heb de letter M gescheten want ik zijn een creatief mannetje, maar ik had nog wel een beetje poep over en toen heb ik er maar Mississippi van gemaakt!
komen nix geen tengels aan te pas, retard!quote:Op woensdag 27 september 2006 14:25 schreef PH52 het volgende:
[..]
Heb je wel je vieze tengels gewassen ?
Heb het volledig in hoofdletters gedaan, kan zo sjaggerijnig worden van die puntjesquote:Op woensdag 27 september 2006 14:41 schreef Gert het volgende:
Mooie ronde puntjes op alle i's gekleid?
Die vind ik altijd lastig, het wordt al gauw een í of een ì![]()
idiootquote:Op woensdag 27 september 2006 14:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
komen nix geen tengels aan te pas, retard!![]()
hang gewoon boven de pot met me reet en dan mikken maar!![]()
Nee, IDIOOTquote:
neenee, idioot scheet-ie nog in het klein, met puntjesquote:Op woensdag 27 september 2006 14:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
komen nix geen tengels aan te pas, retard!![]()
hang gewoon boven de pot met me reet en dan mikken maar!![]()
Kunst/figuur poepen is 1 van mijn hobby'squote:Op woensdag 27 september 2006 14:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb het volledig in hoofdletters gedaan, kan zo sjaggerijnig worden van die puntjes![]()
dus: MISSISSIPPI![]()
Ik had niet anders verwacht hoor mamquote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 03:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hebt kribs weggejaagd![]()
Vuile rellert![]()
hahahahha....zou hij wel willen..hihiquote:Op woensdag 27 september 2006 17:15 schreef Bocaj het volgende:
Liggen Bommie en Flugel nu ergens te rampetampen in Tilburg![]()
![]()
idd...een vette hap "getrokken" bij de febo..quote:Op woensdag 27 september 2006 17:33 schreef Gert het volgende:
O verrek, die hadden " " "geluncht" " " (uhuh, yeah right, etcetera).
Wat heb je gegeten flugel? Frikadelletje? Kroketje? Of een heuse berehap?![]()
Whehehe....quote:Op woensdag 27 september 2006 17:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
idd...een vette hap "getrokken" bij de febo..![]()
Is bommie ook vet dan?quote:Op woensdag 27 september 2006 17:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
idd...een vette hap "getrokken" bij de febo..![]()
ik heb geen idee... het ging mij meer om het "getrokken"quote:
Flugel maakt er geen geheim van dat ze vooral aantrekkelijk is voor liefhebbers van "Rubensiaanse vormen".quote:Op woensdag 27 september 2006 18:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik heb geen idee... het ging mij meer om het "getrokken"
maar hoe zit dat met die ook dan??
ach ja, zo zijn we allemaal anders!! das makkelijk achter een pc...je weet toch nooit tegen wie je nou echt praatquote:Op woensdag 27 september 2006 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Flugel maakt er geen geheim van dat ze vooral aantrekkelijk is voor liefhebbers van "Rubensiaanse vormen".
Overigens staat mij er wel iets van bij dat V. Bommie enorm vet is. Hij mag geen bommetjes meer doen in het zwembad, en wordt sinds deze zomer ook niet meer toegelaten op de trappen aan de oude gracht.
Die is vast voor E10 hehehehehequote:Op woensdag 27 september 2006 18:39 schreef Sonique het volgende:
Er wordt net op RTL Boulevard door Hummie bekend gemaakt dat er binnenkort een leugen detector in het huis zal komen, omdat er door iedereen los en vast gelogen wordt...
interesant....
had ik ook al in COS gezecht maar tochquote:Op woensdag 27 september 2006 18:39 schreef Sonique het volgende:
Er wordt net op RTL Boulevard door Hummie bekend gemaakt dat er binnenkort een leugen detector in het huis zal komen, omdat er door iedereen los en vast gelogen wordt...
interesant....
ik heb ff voor je gezochtquote:Op woensdag 27 september 2006 12:58 schreef versabommie het volgende:
Hallo fans,
ik dacht dat het ook in het bbhuis steeds werd gezecht...ik dacht rik...maar 100% zeker ben ik nietquote:Op woensdag 27 september 2006 19:00 schreef JufJoop het volgende:
Ik wou trouwens nog ff vragen of er iemand hier van BB forum naar Cult en Tumult is geweest? er was zon berichtje op dat scherm en daar stond: en los... en aangezien daar COS ook vaak mee begint dacht ik dat het iemand van hier was..
quote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 19:09 schreef Inodder het volgende:
O t is al gelukt bommie lees ik net nou goed mischien n idee voor de volgende x
ps Hallo allemaal![]()
Nu hij dit weet gaat hij elk weekend met het purschuim aan de gangquote:Op woensdag 27 september 2006 19:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik heb ff voor je gezocht
[afbeelding]
Purschuim Cleaner
Speciale reiniger voor gemorst en uitgehard purschuim (alle soorten).Tevens te gebruiken voor reiniging van Anus en ventiel van een spuitbus purschuim.
Als spuitbus te gebruiken met rode spray-nozzle en mogelijkheid om op Pur Pistool te schroeven.
Toepassingsgebied
Reiniging van vers purschuim en purschuim dat is uitgehard.
Tevens voor een snelle en efficiënte interne en externe reiniging van het Pur Pistool.
Eigenschappen
snel en efficiënt
grondige reiniging
Wat zeg je dat mooiquote:Op woensdag 27 september 2006 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Flugel maakt er geen geheim van dat ze vooral aantrekkelijk is voor liefhebbers van "Rubensiaanse vormen".
dan toch liever een multivlaaiquote:Op woensdag 27 september 2006 19:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nu hij dit weet gaat hij elk weekend met het purschuim aan de gang![]()
Misschien dat hij die lelijke Opel van hem gaat volspuiten![]()
Bommie moet dat hele eind weer terug rijden dus die zal pas laat komenquote:Op woensdag 27 september 2006 17:15 schreef Bocaj het volgende:
Liggen Bommie en Flugel nu ergens te rampetampen in Tilburg![]()
![]()
Hij schijnt er nogal op klaar te komen, ja!quote:Op woensdag 27 september 2006 19:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nu hij dit weet gaat hij elk weekend met het purschuim aan de gang![]()
Misschien dat hij die lelijke Opel van hem gaat volspuiten![]()
Staat er niet ergens nog een foto van hem op FOK!quote:Op woensdag 27 september 2006 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Overigens staat mij er wel iets van bij dat V. Bommie enorm vet is. Hij mag geen bommetjes meer doen in het zwembad, en wordt sinds deze zomer ook niet meer toegelaten op de trappen aan de oude gracht.
Hij is zo terug te vinden hoor...die pic staat nog steeds op het net...quote:Op woensdag 27 september 2006 19:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Staat er niet ergens nog een foto van hem op FOK!![]()
Vorig jaar hadden een aantal leden zich voorgesteld meen ik mij te herinneren![]()
Ga straks wel even zoeken![]()
Occasional Streamer...quote:Op woensdag 27 september 2006 19:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij is zo terug te vinden hoor...die pic staat nog steeds op het net...![]()
![]()
Is er eigenlijk momenteel iemand hier die de streams volgt
Dus geen Sonja Bakker dag morgenquote:Op woensdag 27 september 2006 19:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat zeg je dat mooi![]()
Maar goed, die lunch is dus morgen. En helemaal niks bij de Febo
Gewoon in een echt eetcafé enzo, met broodjes en sla en een lekker wijntje ofzo![]()
Wij ookquote:
Zodra ik alles van vandaag heb gelezen ga ik even op zoek, even de mensen laten schrikkenquote:Op woensdag 27 september 2006 19:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Diëtenquote:Op woensdag 27 september 2006 19:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus geen Sonja Bakker dag morgen![]()
Het zal ongetwijfeld gezellig worden dus alvast plezier![]()
![]()
Moet je die foto van hem als schandschoolknaap nemen.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zodra ik alles van vandaag heb gelezen ga ik even op zoek, even de mensen laten schrikken![]()
Ik zal even kijken...quote:Op woensdag 27 september 2006 19:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is het de moeite van het aanslingeren waard ...of zitten ze weer te bikken ?
jawel lul er alleen niet overquote:Op woensdag 27 september 2006 19:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Deze?quote:Op woensdag 27 september 2006 19:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Moet je die foto van hem als schandschoolknaap nemen.![]()
Kan het nog niet vindenquote:Op woensdag 27 september 2006 19:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Moet je die foto van hem als schandschoolknaap nemen.![]()
Hmmm....als jij hem durft te posten......wetende dat het tegen de policy is...dan zal het hem wel niet zijn....quote:
Ik krijg enorme aandrang om te gaan kijken, want het schijnt dat die tijn eindelijk zijn bek eens houdtquote:Op woensdag 27 september 2006 19:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is het de moeite van het aanslingeren waard ...of zitten ze weer te bikken ?
Was ik ook altijd maar ben nu 10 kilo kwijt zonder 1x honger of andere problemenquote:Op woensdag 27 september 2006 19:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Diëten
Daar wordt fluugs diepongelukkig van
Ik ga gewoon ongegeneerd zitten schransen morgen, kan de bommert vast wel tegen.
Jap, heb jij de nieuwe policy al eens gelezen?quote:Op woensdag 27 september 2006 19:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmmm....als jij hem durft te posten......wetende dat het tegen de policy is...dan zal het hem wel niet zijn....![]()
Die was er ook jaquote:
Yep, die heb ik ook gevonden, maar ik weet niet of Bommie het gaat waarderen als ik die hier ga neerplempen. Ik moet morgen nog wel met 'm lunchen.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die was er ook jaWat een knaapje zeg
![]()
Maar er was ook een foto gemaakt op een beurs ofzo![]()
Ah............ja ik weet dat ie hier ook nog ergens moet staan....maar daar heb ik hem niet gevonden (jij waarschijnlijk ook nietquote:Op woensdag 27 september 2006 19:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jap, heb jij de nieuwe policy al eens gelezen?
Deze foto is gewoon op FOK! terug te vinden hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |