Prutserquote:Op woensdag 27 september 2006 01:40 schreef KRIBBET het volgende:
Gaat niet helemaal goed![]()
Maar wel eerder dan Jappie![]()
Je mist nietsquote:Op woensdag 27 september 2006 01:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg weeeer het idee dat ik wat mis
31 schijnt niet te bestaanquote:
Strak planquote:Op woensdag 27 september 2006 01:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je mist niets![]()
Zat zelf (weer) verkeerd vanavond![]()
Scanman werkt bij de NS en staat hoger dan APK.
Er staan verschillende topic's open en reageerde op / in de verkeerde![]()
Ik denk dat ik er maar ga stoppen![]()
Je begrijpt dat ik nu nog even blijfquote:
Vertel daar eens iets meer over.quote:Op woensdag 27 september 2006 01:47 schreef KRIBBET het volgende:
Bommie is vanaf morgenmiddag erg goed bevriend met een modje![]()
Bommie schijnt morgenmiddag een date te hebben met iemand die hier modje is (ik noem maar geen namenquote:Op woensdag 27 september 2006 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Vertel daar eens iets meer over.
Gaan die twee schele nerds meeten
Ik mag hopen dat het ergens is waar geen daglicht doordringt, anders verbranden ze binnen 30 seconden.
Wie doet dan de PR op fok als ze na die date opgenomen moet wordenquote:Op woensdag 27 september 2006 01:58 schreef KRIBBET het volgende:
Bommie schijnt morgenmiddag een date te hebben met iemand die hier modje is (ik noem maar geen namen)
Ze hebben zonblokker meegenomen![]()
Klodder of :"Hij wiens naam we hier niet uitspreken"quote:Op woensdag 27 september 2006 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Wie doet dan de PR op fok als ze na die date opgenomen moet worden
Ik zei ook al dat ik dat een strak plan zou vindenquote:
Ik ben overgelopen naar Jappie en ach Kribbet...... neem ik erbijquote:Op woensdag 27 september 2006 02:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zei ook al dat ik dat een strak plan zou vinden![]()
Maar van jou had ik dat niet verwacht![]()
![]()
Je hebt kribs weggejaagdquote:
Slaap lekker beebquote:Op woensdag 27 september 2006 03:28 schreef Morwen het volgende:
*braaf is
Truste lieverds, ik ga maar eens slapen![]()
Morgen een klotegesprekEN ongesteld, ze kunnen zich beter maar bergen
![]()
![]()
Eendjequote:Op woensdag 27 september 2006 03:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hebt kribs weggejaagd![]()
Vuile rellert![]()
Truste meis en thanx, gaat wel lukken met dat gesprek. Ben er klaar voorquote:Op woensdag 27 september 2006 03:32 schreef nomen_nescio het volgende:
Ik ga ook slapen, voor 9:00 uur, gaat hier de haan![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 03:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
EendjeWe waren zulke dikke vrienden vorig jaar, ik stemde altijd voor je in het servival...... wat is er toch gebeurd tussen ons?
Ikke een rellert? *snik* hoe durf je!
Balen dat ik, als newbie, de users door krijg/heb?
Kribs, zoals jij hem liefkozend noemt, ik mag hem Kribbet noemen, is gewoon te bedde na al dat bier en likeurtjes. Die komt morgen vast wel weer terug en geeft je een hand(en mij een kus, da's het verschil
)
Nou gaat lekker, kom ik ff kijkenquote:
Morguh!quote:Op woensdag 27 september 2006 05:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou gaat lekker, kom ik ff kijken![]()
Nu is iedereen weg![]()
op schoolreis!!...die van mij gaat altijd aan het eind van het schooljaar...( de oudste is bij en vriendje gaan spelen en de jongste doet ff lekker tukkiequote:Op woensdag 27 september 2006 11:45 schreef debuurvrouw het volgende:
bijna goeiemiddag![]()
één kind op schoolreis, één kind spelen en een kind braaf en zoet...![]()
dus daar ben ik....![]()
nieuw dit schooljaar, aan het begin. dit omdat het eind altijd zo druk is met andere zaken..quote:Op woensdag 27 september 2006 12:26 schreef puntoortje het volgende:
[..]
op schoolreis!!...die van mij gaat altijd aan het eind van het schooljaar...( de oudste is bij en vriendje gaan spelen en de jongste doet ff lekker tukkie)
quote:Op woensdag 27 september 2006 12:58 schreef versabommie het volgende:
Hallo fans,
Ik heb last gehad van buikgriep terwijl ik naar een belangrijke zakelijke
afspraak moest. Om eventuele ongelukjes te voorkomen heb ik een flinke
klodder purrschuim tussen mijn billetjes gespoten. Nu een week later begin
ik toch wel ernstige maagkrampen te krijgen maar ik weet dus niet hoe ik de
purrschuim redelijk pijnloos weg kan krijgen!
Alleen serieuze reacties graag!
Daar hou ik hooguit een gebleekte anus aan over, maar denk niet dat het goed tegen purrschuim werktquote:Op woensdag 27 september 2006 13:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
citroenzuur werkte niet afdoende begrijp ik![]()
![]()
![]()
maar wel citroentjesfris hèquote:Op woensdag 27 september 2006 13:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daar hou ik hooguit een gebleekte anus aan over, maar denk niet dat het goed tegen purrschuim werkt
En lach niet zo stom!
Stront aan de knikker bommie. Gegoocheld:quote:Op woensdag 27 september 2006 12:58 schreef versabommie het volgende:
Hallo fans,
Ik heb last gehad van buikgriep terwijl ik naar een belangrijke zakelijke
afspraak moest. Om eventuele ongelukjes te voorkomen heb ik een flinke
klodder purrschuim tussen mijn billetjes gespoten. Nu een week later begin
ik toch wel ernstige maagkrampen te krijgen maar ik weet dus niet hoe ik de
purrschuim redelijk pijnloos weg kan krijgen!
Alleen serieuze reacties graag!
Je vergelijkt nu de billen van Bommie met een muurquote:Op woensdag 27 september 2006 13:11 schreef PH52 het volgende:
[..]
Stront aan de knikker bommie. Gegoocheld:
Kan er alleen mechanisch af. Dus met een beitel oid. Er is geen enkel oplosmiddel, dat die Pur-schuim kan verwijderen, zonder de muur zelf aan te tasten of je handen te vernielen.
Althans, dat is mijn ervaring...
Die stront zit er al een paar weken, die wordt keihard .....quote:Op woensdag 27 september 2006 13:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Je vergelijkt nu de billen van Bommie met een muur![]()
ik denk dat hij de beitel van PH52 heeft geleend en alvast is begonnenquote:Op woensdag 27 september 2006 13:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Waar is het purrschuimbipsje zelf gebleven eigenlijk?![]()
Bommie?!
Hij is het purrschuim er af aan het knagen waarschijnlijk, soepele sjaakie hoor die bommiequote:Op woensdag 27 september 2006 13:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Waar is het purrschuimbipsje zelf gebleven eigenlijk?![]()
Bommie?!
Nix ervan, ik heb ff een kango bij de borent gehuurd, ik moet zeggen ik hield toch al niet zo van stilzitten en dat zit er de komende tijd niet in, maar het is eraf!quote:Op woensdag 27 september 2006 13:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is het purrschuim er af aan het knagen waarschijnlijk, soepele sjaakie hoor die bommie
nou, na een hele week niet poepen was ik in álle staten geweest....quote:Op woensdag 27 september 2006 13:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nix ervan, ik heb ff een kango bij de borent gehuurd, ik moet zeggen ik hield toch al niet zo van stilzitten en dat zit er de komende tijd niet in, maar het is eraf!
Ben direct met zo'n opblaasbare donut ff gaan zitten kleien. Heb de letter M gescheten want ik zijn een creatief mannetje, maar ik had nog wel een beetje poep over en toen heb ik er maar Mississippi van gemaakt!
Heb je wel je vieze tengels gewassen ?quote:Op woensdag 27 september 2006 13:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nix ervan, ik heb ff een kango bij de borent gehuurd, ik moet zeggen ik hield toch al niet zo van stilzitten en dat zit er de komende tijd niet in, maar het is eraf!
Ben direct met zo'n opblaasbare donut ff gaan zitten kleien. Heb de letter M gescheten want ik zijn een creatief mannetje, maar ik had nog wel een beetje poep over en toen heb ik er maar Mississippi van gemaakt!
komen nix geen tengels aan te pas, retard!quote:Op woensdag 27 september 2006 14:25 schreef PH52 het volgende:
[..]
Heb je wel je vieze tengels gewassen ?
Heb het volledig in hoofdletters gedaan, kan zo sjaggerijnig worden van die puntjesquote:Op woensdag 27 september 2006 14:41 schreef Gert het volgende:
Mooie ronde puntjes op alle i's gekleid?
Die vind ik altijd lastig, het wordt al gauw een í of een ì![]()
idiootquote:Op woensdag 27 september 2006 14:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
komen nix geen tengels aan te pas, retard!![]()
hang gewoon boven de pot met me reet en dan mikken maar!![]()
Nee, IDIOOTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |