ik heb geen idee... het ging mij meer om het "getrokken"quote:
Flugel maakt er geen geheim van dat ze vooral aantrekkelijk is voor liefhebbers van "Rubensiaanse vormen".quote:Op woensdag 27 september 2006 18:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik heb geen idee... het ging mij meer om het "getrokken"
maar hoe zit dat met die ook dan??
ach ja, zo zijn we allemaal anders!! das makkelijk achter een pc...je weet toch nooit tegen wie je nou echt praatquote:Op woensdag 27 september 2006 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Flugel maakt er geen geheim van dat ze vooral aantrekkelijk is voor liefhebbers van "Rubensiaanse vormen".
Overigens staat mij er wel iets van bij dat V. Bommie enorm vet is. Hij mag geen bommetjes meer doen in het zwembad, en wordt sinds deze zomer ook niet meer toegelaten op de trappen aan de oude gracht.
Die is vast voor E10 hehehehehequote:Op woensdag 27 september 2006 18:39 schreef Sonique het volgende:
Er wordt net op RTL Boulevard door Hummie bekend gemaakt dat er binnenkort een leugen detector in het huis zal komen, omdat er door iedereen los en vast gelogen wordt...
interesant....
had ik ook al in COS gezecht maar tochquote:Op woensdag 27 september 2006 18:39 schreef Sonique het volgende:
Er wordt net op RTL Boulevard door Hummie bekend gemaakt dat er binnenkort een leugen detector in het huis zal komen, omdat er door iedereen los en vast gelogen wordt...
interesant....
ik heb ff voor je gezochtquote:Op woensdag 27 september 2006 12:58 schreef versabommie het volgende:
Hallo fans,
Ik heb last gehad van buikgriep terwijl ik naar een belangrijke zakelijke
afspraak moest. Om eventuele ongelukjes te voorkomen heb ik een flinke
klodder purrschuim tussen mijn billetjes gespoten. Nu een week later begin
ik toch wel ernstige maagkrampen te krijgen maar ik weet dus niet hoe ik de
purrschuim redelijk pijnloos weg kan krijgen!
Alleen serieuze reacties graag!
ik dacht dat het ook in het bbhuis steeds werd gezecht...ik dacht rik...maar 100% zeker ben ik nietquote:Op woensdag 27 september 2006 19:00 schreef JufJoop het volgende:
Ik wou trouwens nog ff vragen of er iemand hier van BB forum naar Cult en Tumult is geweest? er was zon berichtje op dat scherm en daar stond: en los... en aangezien daar COS ook vaak mee begint dacht ik dat het iemand van hier was..
quote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 19:09 schreef Inodder het volgende:
O t is al gelukt bommie lees ik net nou goed mischien n idee voor de volgende x
ps Hallo allemaal![]()
Nu hij dit weet gaat hij elk weekend met het purschuim aan de gangquote:Op woensdag 27 september 2006 19:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik heb ff voor je gezocht
[afbeelding]
Purschuim Cleaner
Speciale reiniger voor gemorst en uitgehard purschuim (alle soorten).Tevens te gebruiken voor reiniging van Anus en ventiel van een spuitbus purschuim.
Als spuitbus te gebruiken met rode spray-nozzle en mogelijkheid om op Pur Pistool te schroeven.
Toepassingsgebied
Reiniging van vers purschuim en purschuim dat is uitgehard.
Tevens voor een snelle en efficiënte interne en externe reiniging van het Pur Pistool.
Eigenschappen
snel en efficiënt
grondige reiniging
Wat zeg je dat mooiquote:Op woensdag 27 september 2006 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Flugel maakt er geen geheim van dat ze vooral aantrekkelijk is voor liefhebbers van "Rubensiaanse vormen".
dan toch liever een multivlaaiquote:Op woensdag 27 september 2006 19:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nu hij dit weet gaat hij elk weekend met het purschuim aan de gang![]()
Misschien dat hij die lelijke Opel van hem gaat volspuiten![]()
Bommie moet dat hele eind weer terug rijden dus die zal pas laat komenquote:Op woensdag 27 september 2006 17:15 schreef Bocaj het volgende:
Liggen Bommie en Flugel nu ergens te rampetampen in Tilburg![]()
![]()
Hij schijnt er nogal op klaar te komen, ja!quote:Op woensdag 27 september 2006 19:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nu hij dit weet gaat hij elk weekend met het purschuim aan de gang![]()
Misschien dat hij die lelijke Opel van hem gaat volspuiten![]()
Staat er niet ergens nog een foto van hem op FOK!quote:Op woensdag 27 september 2006 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Overigens staat mij er wel iets van bij dat V. Bommie enorm vet is. Hij mag geen bommetjes meer doen in het zwembad, en wordt sinds deze zomer ook niet meer toegelaten op de trappen aan de oude gracht.
Hij is zo terug te vinden hoor...die pic staat nog steeds op het net...quote:Op woensdag 27 september 2006 19:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Staat er niet ergens nog een foto van hem op FOK!![]()
Vorig jaar hadden een aantal leden zich voorgesteld meen ik mij te herinneren![]()
Ga straks wel even zoeken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |