quote:Op woensdag 27 september 2006 22:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vergeet je de camera nietEr moet toch een leuke fake gemaakt kunnen worden
![]()
hm wordt ik weer genegeerd/vergetenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is goed dat je dat er even bij zet....voor je het weet heb je weer zo'n hangjas als PC eend of Mike die daar een of ander lullig grapje over gaat maken.![]()
Oww...bedoelde je dat.....quote:Op woensdag 27 september 2006 22:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee doelde meer op het feit dat E10 naar eigen zeggen het liefst gaat voor makkelijke weerloze vrouwen![]()
Yep...Mike is al de hele avond bezig ..quote:Op woensdag 27 september 2006 22:22 schreef PC eend het volgende:
Ik zie dat die bokkelul weer aan het stoken is![]()
Yepsquote:Op woensdag 27 september 2006 22:22 schreef PC eend het volgende:
bokkelul!quote:Op woensdag 27 september 2006 22:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oww...bedoelde je dat.....![]()
wat een nono.......bang als ie is dat niemand hem de eerste keer begreep gaat ie het nog bevestigen ook...![]()
Dank je voor de uitleg![]()
Ging het over mijn persoontjequote:Op woensdag 27 september 2006 22:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
YepsMaargoed aan de andere kant is krabbit toch een beetje meubilair hier!
met hoogovenslak of vliegasquote:Op woensdag 27 september 2006 22:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey vriend Klodder, thnx nog voor de tip, heb je ook iets tegen sneldrogend cement op testikelen? Was bezig met een wetenschappelijk experiment![]()
Wat is er eigenlijk mis met schurfthomoquote:Op woensdag 27 september 2006 22:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als ik nu zou zeggen: Bommie is een schurftjong... heb je reden tot klagen maar nu was het iets wat ook in de krant stond![]()
Een naam zou wel prettig zijn, nu zijn er 12 mensen die zich aangesproken voelenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:22 schreef PC eend het volgende:
gaat toch pijn doen?quote:
kweet het echt niet, Flugie vroeg me gisteren hier of ik ermee wilde stoppen ....quote:Op woensdag 27 september 2006 22:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk mis met schurfthomo
Ik dacht dat crackhoer de grens was
Bovendien is er aan schurfthomo geen letter gelogen
Vond ik ook maar Bommie ging gelijk een modje erbij halenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk mis met schurfthomo
Ik dacht dat crackhoer de grens was
Bovendien is er aan schurfthomo geen letter gelogen
sorry praat tegen n nono begrijp ik. t versnellende bestanddeel is dat hoogoven slak of vlieg as? ik moet natuurlijk wel weten waar je mee werkt, voor ik je n passende oplossing kan biedenquote:
uche....ze hebben gele pakjes aan hoor!!!quote:Op woensdag 27 september 2006 22:28 schreef Gert het volgende:
Rood..
Nadat je het overal al een keer 10 had neer gekwakt jaquote:Op woensdag 27 september 2006 22:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
kweet het echt niet, Flugie vroeg me gisteren hier of ik ermee wilde stoppen ....![]()
Ik neem toch aan dat die rode kaart wordt kwijtgescholden, was echt niets aan de hand of elleboogquote:Op woensdag 27 september 2006 22:31 schreef Jappie het volgende:
Nog steeds 0-1 ...maar wel met 10 verder...
Alle namen staan al genoteerdquote:Op woensdag 27 september 2006 22:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een naam zou wel prettig zijn, nu zijn er 12 mensen die zich aangesproken voelen![]()
ja duh, ik werkte alleen maar met portlandcement in de tegelarij he! lekker zetten met specie van sneldrogend cementquote:Op woensdag 27 september 2006 22:29 schreef Inodder het volgende:
[..]
sorry praat tegen n nono begrijp ik. t versnellende bestanddeel is dat hoogoven slak of vlieg as? ik moet natuurlijk wel weten waar je mee werkt, voor ik je n passende oplossing kan bieden
Kwijtscheldingen zijn ze meestal niet zo scheutig mee ben ik bang......maar ik zou het zeker aanvechten.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat die rode kaart wordt kwijtgescholden, was echt niets aan de hand of elleboog![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nadat je het overal al een keer 10 had neer gekwakt ja![]()
portlandvliegas cement dan waarschijnlijk hoop voor je dat je nog eenigszins op tijd bent probeer maar met ongebluste kalk in combinatie met soda en overvloedig waterquote:Op woensdag 27 september 2006 22:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja duh, ik werkte alleen maar met portlandcement in de tegelarij he! lekker zetten met specie van sneldrogend cement![]()
Ennuh nono, dat zeg je maar tegen APK als je om zakgeld vraagt![]()
![]()
mwah nederlandse clubs kunnen dat historisch gezien gewoon vergeten heur...quote:Op woensdag 27 september 2006 22:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kwijtscheldingen zijn ze meestal niet zo scheutig mee ben ik bang......maar ik zou het zeker aanvechten.
maakt niet uit, we zijn de volgende wedstrijd tenminste verlost van die mongoolquote:Op woensdag 27 september 2006 22:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat die rode kaart wordt kwijtgescholden, was echt niets aan de hand of elleboog![]()
Misschien moet je niet alles op jezelf betrekkenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vond ik ook maar Bommie ging gelijk een modje erbij halen![]()
Schijnbaar mag je het s-woord niet meer gebruiken van dat S...... jong![]()
Ik kan niet alles tegelijk, ben geen vrouwquote:Op woensdag 27 september 2006 22:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alle namen staan al genoteerd
Wel een beetje opletten he![]()
neeuuuh niet echt meer maar heb nog n blauwe maandag bouwkunde gestudeerd hequote:
Dit is wel heel erg zwaar bestraft, hangt van het rapport van de scheids afquote:Op woensdag 27 september 2006 22:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kwijtscheldingen zijn ze meestal niet zo scheutig mee ben ik bang......maar ik zou het zeker aanvechten.
* versabommie begint hoofdschuddend de kango er maar weer bij te pakkenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:35 schreef Inodder het volgende:
[..]
portlandvliegas cement dan waarschijnlijk hoop voor je dat je nog eenigszins op tijd bent probeer maar met ongebluste kalk in combinatie met soda en overvloedig water
Je ken het er toch ook gewoon afbikken.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:35 schreef Inodder het volgende:
[..]
portlandvliegas cement dan waarschijnlijk hoop voor je dat je nog eenigszins op tijd bent probeer maar met ongebluste kalk in combinatie met soda en overvloedig water
Dus het kopje uit de krant hier nog even neerzetten is geen goed ideequote:Op woensdag 27 september 2006 22:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
slechts 1 keer, maar wel goed gelijk. Ik moest het gewoon ff kwijt anders had ik de hele week hyper geworden bij het s-woord!
![]()
Ah.......djeez...wat leren ze je dan een hoop onbenullige details zeg.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:36 schreef Inodder het volgende:
[..]
neeuuuh niet echt meer maar heb nog n blauwe maandag bouwkunde gestudeerd he
Oke, maar na het zien van de beelden kan de scheids echt niet zeggen dat het een elleboog was en voor eventueel hands was het veel te zwaarquote:Op woensdag 27 september 2006 22:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah nederlandse clubs kunnen dat historisch gezien gewoon vergeten heur...
krijgen ze er misschien nog een boete bij ook![]()
uhm, gezien de lokatie van het cement is een emmer koud water misschien al genoeg??quote:Op woensdag 27 september 2006 22:29 schreef Inodder het volgende:
[..]
sorry praat tegen n nono begrijp ik. t versnellende bestanddeel is dat hoogoven slak of vlieg as? ik moet natuurlijk wel weten waar je mee werkt, voor ik je n passende oplossing kan bieden
Jij wil echt een hele week weg he??quote:Op woensdag 27 september 2006 22:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
maakt niet uit, we zijn de volgende wedstrijd tenminste verlost van die mongool![]()
![]()
Met Bommie moet ik welquote:Op woensdag 27 september 2006 22:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien moet je niet alles op jezelf betrekken
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij wil echt een hele week weg he??
Ik zit er helemaal klaar voorquote:
Klinkt al een stuk beterquote:Op woensdag 27 september 2006 22:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]ik vind Lamey gewoon een idioot, sorry
Een heel klein beetje dan maar het blijft een rare knakkerquote:Op woensdag 27 september 2006 22:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het blijft toch altijd nog een beetje een 020er he?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |