Sorry, het schijnt iets te wezen met printplaatjes maar dan stopt het ook weerquote:Op woensdag 27 september 2006 21:44 schreef Mike1964 het volgende:
n'avond allemaal!
Is één van jullie toevallig goed op de hoogte van elektronica en dan met name (cmos) ic's?
kan alles bewijzenquote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:48 schreef schatje het volgende:
Als je de streams van BB te saai vindt, kun je altijd nog switchen naar De Gouden Kooi.
http://www.nowlive.eu/DGK
Heb ik van MediaWatchers.
streams:quote:Op woensdag 27 september 2006 21:48 schreef schatje het volgende:
Als je de streams van BB te saai vindt, kun je altijd nog switchen naar De Gouden Kooi.
http://www.nowlive.eu/DGK
Heb ik van MediaWatchers.
Ik geloof je gappie....quote:
Ach ja, jij bent nog nieuw hier, wij kennen hem al een beetje hoor en dit is nog helemaal nietsquote:Op woensdag 27 september 2006 21:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
die stinkert opende net iets te vroeg een topic op vol....ja met valsspelen!![]()
Ja ?quote:Op woensdag 27 september 2006 21:58 schreef versabommie het volgende:
ohwwwwwwwwww janinen heeft de nominatie whehehehe
mwah af en toe heb ik het idee dat ik me nog af en toe tussen de oldbies in moet knokkenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik geloof je gappie....![]()
Dat Kribbet hier alles in het werk stelt om jou in een kwaad daglicht te stellen betekent nog niet dat ik daar automatisch in mee ga.![]()
![]()
geen idee man, zei al ben net thuis...lees net de bb shite!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja ?![]()
![]()
...damned...loopt ze te krijsen ?
Nee hoor....je bent volledig geaccepteerd vriendquote:Op woensdag 27 september 2006 22:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah af en toe heb ik het idee dat ik me nog af en toe tussen de oldbies in moet knokken![]()
Hoef ik niet te doen hoor, kan hij zelf veel beterquote:Op woensdag 27 september 2006 21:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik geloof je gappie....![]()
Dat Kribbet hier alles in het werk stelt om jou in een kwaad daglicht te stellen betekent nog niet dat ik daar automatisch in mee ga.![]()
![]()
vergeleken met hem ben ik nix!!!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ach ja, jij bent nog nieuw hier, wij kennen hem al een beetje hoor en dit is nog helemaal niets![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Flugel maakt er geen geheim van dat ze vooral aantrekkelijk is voor liefhebbers van "Rubensiaanse vormen".
Nee, maar jij bent lief!quote:Op woensdag 27 september 2006 22:03 schreef puntoortje het volgende:
[..]
vergeleken met hem ben ik nix!!!![]()
Neequote:Op woensdag 27 september 2006 22:03 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Ik heb van Rik al schurft gekregen, ben helemaal klaar met dat jongquote:Op woensdag 27 september 2006 22:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah af en toe heb ik het idee dat ik me nog af en toe tussen de oldbies in moet knokken![]()
En Krabbit, Rik's grootste fan, die komt nog wel!![]()
heb al van die grote bokkepoten van 't stoepie...en NEE: Ik heb geen bokkepoten omdat ik steeds op een stoepie loopquote:Op woensdag 27 september 2006 22:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee hoor....je bent volledig geaccepteerd vriend![]()
....koekje erbij ?
Jij bent 1000x beter hoorquote:Op woensdag 27 september 2006 22:03 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Lijkt me ook een uitstekende reclame voor de salon waar hij werktquote:Op woensdag 27 september 2006 22:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb van Rik al schurft gekregen, ben helemaal klaar met dat jong![]()
Zou hij het eigenlijk leuk of jeuk vinden om op de voorpagina van de telegraaf te staan![]()
![]()
Is goed dat je dat er even bij zet....voor je het weet heb je weer zo'n hangjas als PC eend of Mike die daar een of ander lullig grapje over gaat maken.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb al van die grote bokkepoten van 't stoepie...en NEE: Ik heb geen bokkepoten omdat ik steeds op een stoepie loop![]()
FLUGIE!!!!!! KRABBIT ZEI HET S-WOORD!quote:Op woensdag 27 september 2006 22:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb van Rik al schurft gekregen, ben helemaal klaar met dat jong![]()
Zou hij het eigenlijk leuk of jeuk vinden om op de voorpagina van de telegraaf te staan![]()
![]()
quote:
U riep?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
FLUGIE!!!!!! KRABBIT ZEI HET S-WOORD!![]()
Ik ben het niveau hier onderhand door aan het krijgen ...*zucht*quote:Op woensdag 27 september 2006 22:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is goed dat je dat er even bij zet....voor je het weet heb je weer zo'n hangjas als PC eend of Mike die daar een of ander lullig grapje over gaat maken.![]()
wat zei tijn ookal weer laat me maar 10 minuten ( dan kan het ff bezinken...quote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lijkt me ook een uitstekende reclame voor de salon waar hij werkt![]()
gelukkig maar was al bang dat ik niet meer welkom wasquote:
Kee...je zegt het maar hoor......anders open ik speciaal voor jou even een msn account.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wat zei tijn ookal weer laat me maar 10 minuten ( dan kan het ff bezinken...)
Als ik nu zou zeggen: Bommie is een schurftjong... heb je reden tot klagen maar nu was het iets wat ook in de krant stondquote:Op woensdag 27 september 2006 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
FLUGIE!!!!!! KRABBIT ZEI HET S-WOORD!![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kee...je zegt het maar hoor......anders open ik speciaal voor jou even een msn account.![]()
Hij denkt nu al een potje te kunnen brekenquote:
Dan ben ik blij dat het in mijn geval geen broekJE, maar een broek! is...quote:Op woensdag 27 september 2006 22:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat ben je ook een ramptoerist he? Maar ik geef toe, het is wel makkelijker om in de broekjes te komen
![]()
Jij wel hoorquote:Op woensdag 27 september 2006 22:09 schreef puntoortje het volgende:
[..]
gelukkig maar was al bang dat ik niet meer welkom was![]()
neuh, laat krabbit maarquote:
nouja, ik zie in Jappie gewoon een klein beetje E10 terug nuquote:Op woensdag 27 september 2006 22:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat het in mijn geval geen broekJE, maar een broek! is...
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat het in mijn geval geen broekJE, maar een broek! is...
weet nog niet eens wat t is laat staan waar t voor dientquote:Op woensdag 27 september 2006 21:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope......sorry...ik zou nog niet eens weten waar dat voor dient.
Waar heb jij het in godesnaam overquote:Op woensdag 27 september 2006 22:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat ben je ook een ramptoerist he? Maar ik geef toe, het is wel makkelijker om in de broekjes te komen
![]()
Nauwelijksquote:Op woensdag 27 september 2006 22:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je bent je aan het indikken voor morgen
![]()
tuuuuuuuuurlijk E10!quote:Op woensdag 27 september 2006 22:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waar heb jij het in godesnaam over![]()
Ik bied die jongedame alleen een luisterend oor.....zo ben ik.![]()
kijk das nou liefquote:Op woensdag 27 september 2006 22:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waar heb jij het in godesnaam over![]()
Ik bied die jongedame alleen een luisterend oor.....zo ben ik.![]()
Aan het eind van BB geef ik een groot feest voor alle vrijwilligers en medewerkers (modjes) van FOK!quote:Op woensdag 27 september 2006 22:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh, laat krabbit maar![]()
Trek je morgen wel wat kuizigs aan? Ik ben namelijk erg verlegen en elke vorm van afleiding is niet goe![]()
Hey vriend Klodder, thnx nog voor de tip, heb je ook iets tegen sneldrogend cement op testikelen? Was bezig met een wetenschappelijk experimentquote:Op woensdag 27 september 2006 22:15 schreef Inodder het volgende:
zow zijn jullie aan de speed ofzo ff weg lading posts erbij
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Aan het eind van BB geef ik een groot feest voor alle vrijwilligers en medewerkers (modjes) van FOK!![]()
Het moet toch mogelijk zijn om jou een weekje weg te krijgen![]()
![]()
Vergeet je de camera nietquote:Op woensdag 27 september 2006 22:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nauwelijks
Is allemaal al lang bekend hier joh....
Wat een rare ideeen hou jij er weer op na....ik val helemaal niet op oudere vrouwen...wil ik een beetje in de buurt van E10s fetish komen dan zou ik op zijn minst vrouwen van ver in de 50 moeten daten.quote:
Nee doelde meer op het feit dat E10 naar eigen zeggen het liefst gaat voor makkelijke weerloze vrouwenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat een rare ideeen hou jij er weer op na....ik val helemaal niet op oudere vrouwen...wil ik een beetje in de buurt van E10s fetish komen dan zou ik op zijn minst vrouwen van ver in de 50 moeten daten.![]()
Get real...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |