Occasional Streamer...quote:Op woensdag 27 september 2006 19:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij is zo terug te vinden hoor...die pic staat nog steeds op het net...![]()
![]()
Is er eigenlijk momenteel iemand hier die de streams volgt
Dus geen Sonja Bakker dag morgenquote:Op woensdag 27 september 2006 19:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat zeg je dat mooi![]()
Maar goed, die lunch is dus morgen. En helemaal niks bij de Febo
Gewoon in een echt eetcafé enzo, met broodjes en sla en een lekker wijntje ofzo![]()
Wij ookquote:
Zodra ik alles van vandaag heb gelezen ga ik even op zoek, even de mensen laten schrikkenquote:Op woensdag 27 september 2006 19:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Diëtenquote:Op woensdag 27 september 2006 19:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus geen Sonja Bakker dag morgen![]()
Het zal ongetwijfeld gezellig worden dus alvast plezier![]()
![]()
Moet je die foto van hem als schandschoolknaap nemen.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zodra ik alles van vandaag heb gelezen ga ik even op zoek, even de mensen laten schrikken![]()
Ik zal even kijken...quote:Op woensdag 27 september 2006 19:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is het de moeite van het aanslingeren waard ...of zitten ze weer te bikken ?
jawel lul er alleen niet overquote:Op woensdag 27 september 2006 19:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Deze?quote:Op woensdag 27 september 2006 19:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Moet je die foto van hem als schandschoolknaap nemen.![]()
Kan het nog niet vindenquote:Op woensdag 27 september 2006 19:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Moet je die foto van hem als schandschoolknaap nemen.![]()
Hmmm....als jij hem durft te posten......wetende dat het tegen de policy is...dan zal het hem wel niet zijn....quote:
Ik krijg enorme aandrang om te gaan kijken, want het schijnt dat die tijn eindelijk zijn bek eens houdtquote:Op woensdag 27 september 2006 19:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is het de moeite van het aanslingeren waard ...of zitten ze weer te bikken ?
Was ik ook altijd maar ben nu 10 kilo kwijt zonder 1x honger of andere problemenquote:Op woensdag 27 september 2006 19:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Diëten
Daar wordt fluugs diepongelukkig van
Ik ga gewoon ongegeneerd zitten schransen morgen, kan de bommert vast wel tegen.
Jap, heb jij de nieuwe policy al eens gelezen?quote:Op woensdag 27 september 2006 19:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmmm....als jij hem durft te posten......wetende dat het tegen de policy is...dan zal het hem wel niet zijn....![]()
Die was er ook jaquote:
Yep, die heb ik ook gevonden, maar ik weet niet of Bommie het gaat waarderen als ik die hier ga neerplempen. Ik moet morgen nog wel met 'm lunchen.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die was er ook jaWat een knaapje zeg
![]()
Maar er was ook een foto gemaakt op een beurs ofzo![]()
Ah............ja ik weet dat ie hier ook nog ergens moet staan....maar daar heb ik hem niet gevonden (jij waarschijnlijk ook nietquote:Op woensdag 27 september 2006 19:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jap, heb jij de nieuwe policy al eens gelezen?
Deze foto is gewoon op FOK! terug te vinden hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |