Linkjequote:Op woensdag 27 september 2006 20:19 schreef flugeltje het volgende:
De gouden Kooi is trouwens al met de streams begonnen, twee dagen eerder dan gepland
[..]
Ik wacht wel op de nieuwe haring van fluggss...quote:Op woensdag 27 september 2006 20:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
KOMOP JAPPIE< dat tuig maakt je leven hier op het forum steeds moeilijker, hij laat geen kans onbenut om je een paar steken onder de gordel te geven of je een beetje in de grond te trappen![]()
Pak dat jong terug en plaats die foto nog is een keer![]()
Het is dat Tilburg iets te ver voor me is om te gaan kijken want anders.......quote:Op woensdag 27 september 2006 20:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de nieuwe haring van fluggss...![]()
www.degoudenkooi.tv inclusief gratis streamsquote:Op woensdag 27 september 2006 20:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Linkje![]()
Is het ook via FOK! te volgen(uiteraard met een SC-topic
)
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
www.degoudenkooi.tv inclusief gratis streams
En ik weet niet of het hier te volgen gaat zijn, er loopt een topic over in Feedback dacht ik. In SHO zijn al wat topic voor de volgers.
Ze zijn druk bezig met het uitzoeken van een huishoudster nuquote:Op woensdag 27 september 2006 20:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dank je wel! Ga is even kijken.
Weet niet precies wat ik ervan moet verwachtenWeet ook niet of er opdrachten komen enz. ben bang dat ze gewoon een beetje in het huis wonen en verder helemaal niets doen
![]()
het was wel wat voor mij geweest maarja die 10.000 euro instapgeld....quote:Op woensdag 27 september 2006 20:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Weet niet precies wat ik ervan moet verwachtenWeet ook niet of er opdrachten komen enz. ben bang dat ze gewoon een beetje in het huis wonen en verder helemaal niets doen
![]()
zie al dames ook ik bad geloof ik kut streams kan alleen thubs zienquote:Op woensdag 27 september 2006 20:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Er zou toch meer personeel komen? Krijgen ze ook een kok ofzoquote:Op woensdag 27 september 2006 20:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze zijn druk bezig met het uitzoeken van een huishoudster nu
Wat een luxe, wat een luxe
We hadden toch een aktie kunnen opzetten? FOK! wil Bocaj in de kooiquote:Op woensdag 27 september 2006 20:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
het was wel wat voor mij geweest maarja die 10.000 euro instapgeld....![]()
Had een voorstukje gezien met 1 of andere "voetbalvrouw" (lees= blond dom kind)quote:Op woensdag 27 september 2006 20:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
zie al dames ook ik bad geloof ik kut streams kan alleen thubs zien
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We hadden toch een aktie kunnen opzetten? FOK! wil Bocaj in de kooi![]()
Doodsverwensing?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:09 schreef APK het volgende:
Volgens mij heb ik die bankfoto nog wel ergens op mijn HD staan.
Net zoals scan's doodsverwensing!![]()
ik was er denk ik heel goed in geweest, kan best een jaar nix doenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We hadden toch een aktie kunnen opzetten? FOK! wil Bocaj in de kooi![]()
Dan had ik er ook zo binnen kunnen rollen, ik doe al jaren niet anders dan nietsquote:Op woensdag 27 september 2006 21:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
ik was er denk ik heel goed in geweest, kan best een jaar nix doen
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:37 schreef Jappie het volgende:
Gefeliciteerd Bommels...![]()
![]()
![]()
Heb je oortjes toch ff mooi een poepie laten ruiken....![]()
als de kijkcijfers nul zijn dan is het snel voorbijquote:Op woensdag 27 september 2006 21:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan had ik er ook zo binnen kunnen rollen, ik doe al jaren niet anders dan niets![]()
Maar het kon toch JAREN duren??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |