quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:49 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelfs voor MBO niveau 1 te lomp bent!![]()
Erger eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:50 schreef ThinkTank het volgende:
Mensen die trots zijn op hun gebrek aan kennis vind ik even erg.
quote:
Luister overlevingsfiets, even over je aan mijn topic gerelateerde topics!quote:
De manier waarop je het allemaal verwoord deed het naat mijn inziens lijken op het geen dat ik beschreven heb.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:01 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Luister overlevingsfiets, even over je aan mijn topic gerelateerde topics!![]()
Ik heb nooit, nergens ook maar even beweert dat ik me beter of slimmer acht
dan die (magazijn)medewerker.
Dat maak jij ervan!
Ik heb me gewoon alleen rot geėrgerd aan zijn lompe boerenuitspraken, dat is alles!![]()
Ok.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De manier waarop je het allemaal verwoord deed het naar mijn inziens lijken op hetgeen dat ik beschreven heb.Mijn topics waren en zijn er niet om jou persoonlijk iets aan te rekenen. Puur voor de discussie
![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:42 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Ok.
Ben je soms een universitaire student met een spellingprobleem ofzo?![]()
Hehe!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee niet eens.
Beetje creatief met spelfouten enzo
![]()
Ga mij niet vertellen dat zo'n man naar Netwerk, ÉénVandaag, BBC World, e.d. kijkt. Zo'n kerel kijkt naar "Sterren dansen op het ijs", Talpa, en "Hart van Nederland"...quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hij kijkt vast iedere avond naar shownieuws zo dom zal hij wel zijn.
Ik zou op MBO 4 in kunnen stappen maar ik ben aan het solliciteren bij een overheids instantiequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:46 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Hehe!
Wat doe je dan voor studie? HBO?
Neuj weer zo'n vooroordeel dat ik even gebruikt hebquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:58 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ga mij niet vertellen dat zo'n man naar Netwerk, ÉénVandaag, BBC World, e.d. kijkt. Zo'n kerel kijkt naar "Sterren dansen op het ijs", Talpa, en "Hart van Nederland"...
Onze magazijnmedewerker: "Ik kaik alleen voetbooaaal hoarde da gotverdumme!"quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:58 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ga mij niet vertellen dat zo'n man naar Netwerk, ÉénVandaag, BBC World, e.d. kijkt. Zo'n kerel kijkt naar "Sterren dansen op het ijs", Talpa, en "Hart van Nederland"...
Je bedoelt natuurlijk overschatte bende.....quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:59 schreef paradoXical het volgende:
HBO.. de meeste onderschatte bende allertijden.
Ik zie al die mongolen al lopen op de campus hier in Nijmegen.. Nette kleertjes aan, nog net geen breezah in de hand, en dan dat geleuter over niets. Je kan beter een MBO opleiding gaan volgen dan zo'n achterlijke HBO opleiding.
zucht.
Met die uitspraak ben jij de grootste mongool. Zou je er graag tussen willen staan, pipo?quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:59 schreef paradoXical het volgende:
HBO.. de meeste onderschatte bende allertijden.
Ik zie al die mongolen al lopen op de campus hier in Nijmegen.. Nette kleertjes aan, nog net geen breezah in de hand, en dan dat geleuter over niets. Je kan beter een MBO opleiding gaan volgen dan zo'n achterlijke HBO opleiding.
zucht.
jaquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Elke bouwvakker van 40+ heeft op de LTS gezeten zijn hun dan ook allemaal dom?
Ik ben zo'n afgestudeerde HBO-er, weet je wel? Zo eentje die zijn diploma al heeft en niet zo'n pauper die nog bezig is met zijn of haar opleiding, totaal niet weet hoe de arbeidsmarkt eruit ziet en toch maar oordeelt als een schipper 10 km landinwaarts.quote:
De beste stuurlui staan immers aan wal.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:02 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik ben zo'n afgestudeerde HBO-er, weet je wel? Zo eentje die zijn diploma al heeft en niet zo'n pauper die nog bezig is met zijn of haar opleiding, totaal niet weet hoe de arbeidsmarkt eruit ziet en toch maar oordeelt als een schipper 10 km landinwaarts.
Sorry, traag van begrip na m'n middagdutje.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:02 schreef PICHT het volgende:
[..]
Vieze editer. Ik had bijna bereikt wat ik wilde bereiken
Geeft niks, heldquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:03 schreef pekel het volgende:
[..]
Sorry, traag van begrip na m'n middagdutje.
Jaaa net of jij direct wist hoe de arbeidsmarkt er uitzag en hoe dat zou zijn terwijl jij met je studie bezig was ... prutser. En waarom is iemand nou weer pauper om dat hij bezig is met een opleiding ? Wees fucking blij dat die gene ten minste een opleiding doet. Nederland heeft ook nog hoog opgeleide nodig weet je wel! Of heb je liever dat iedereen maar mbo doet en voor de rest op straat rond hangt ? Of werkt zoekt en maar niet kan vinden ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:02 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik ben zo'n afgestudeerde HBO-er, weet je wel? Zo eentje die zijn diploma al heeft en niet zo'n pauper die nog bezig is met zijn of haar opleiding, totaal niet weet hoe de arbeidsmarkt eruit ziet en toch maar oordeelt als een schipper 10 km landinwaarts.
Ik oordeelde toen ook niet over de geweldige WO-ers en de waardeloze HBO-ers.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jaaa net of jij direct wist hoe de arbeidsmarkt er uitzag en hoe dat zou zijn terwijl jij met je studie bezig was ... prutser.
Iemand is pauper als je hoog van de toren blaast over andermans opleiding.quote:En waarom is iemand nou weer pauper om dat hij bezig is met een opleiding ?
Er staat nergens dat ik dat niet ben, gefrustreerde aap.quote:Wees fucking blij dat die gene ten minste een opleiding doet.
Dit heeft niets te maken met wat ik allemaal heb gezegd. Je vragen zijn geen echte vragen, maar gewoon gal dat je uitspuugt.quote:Nederland heeft ook nog hoog opgeleide nodig weet je wel! Of heb je liever dat iedereen maar mbo doet en voor de rest op straat rond hangt ? Of werkt zoekt en maar niet kan vinden ?
Omdat TS een paar schrijf/stijlfouten maakt?quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:53 schreef Mtijn het volgende:
O ja, ik geef nooit af op mensen met een lagere opleiding, maar de TS is wel héél stom
Als ik je nick zie, denk ik dat jij een PQ van 500 hebtquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:31 schreef slikheks het volgende:
ik hen een IQ van meer dan 500
Het begint ermee... en dit excuus wordt vaak aangewend door individuen, die geen goede taalbeheersing hebben... toch meid?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:27 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Omdat TS een paar schrijf/stijlfouten maakt?
Komop zeg een intelligent persoon als jij zou moeten weten dat intelligentie verder gaat dan foutloos nederlandsch kunnen schrijven,![]()
Anders ga je iuemand anders uit schelden?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:26 schreef Integrity het volgende:
[..]
Met die uitspraak ben jij de grootste mongool. Zou je er graag tussen willen staan, pipo?
Deed je zelf anders ook, alleen dan algemeen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:21 schreef paradoXical het volgende:
[..]
Anders ga je iuemand anders uit schelden?
Onzin. Je haalt er een paar situaties uit waarbij jij gelijk hebt en dit wordt voor jou een algemeen gegeven. Dat noemen ze generalisatie, wist je vast wel. Feit blijft staan dat HBO een hogere opleiding is dan het MBO en dat mensen op het HBO ook meer geleerd hebt.quote:In mijn ogen is HBO overschat. Mensen doen altijd neerbuigend over MBO opleidingen, terwijl ik alle respect voor mijn broer heb die mometeel stage loopt bij een krant en het fantastisch goed doet daar.
Dat is een persoonlijke instelling die ik met je deel. Nogmaals niet generaliseren.quote:Ik ken mensen op HBO opleidigen die klakkeloos alle stof die zij voorgeschoteld krijgen opnemen, zonder er maar 1x over na te denken. Ik kan genoeg kritische kanttekeningen plaatsen bij hetgeen wat ik leer en ik wil graag meer weten over de achtergrond van zaken in plaats een zooi feiten uit mijn kop te stampen.
HBO betekent geen projectonderwijs. De laatste jaren wordt er op het HBO in projecten gewerkt, vanuit een visie over de vraag hierna in het bedrijfsleven. HBO kent eisen waar je als student aan moet voldoen.quote:
HBO betekend projectonderwijs, leren samenwerken met andere. Samenwerken met anderen daar leer je niets van, behalve frustratie. Ik heb geen 20 projecten per jaar nodig om met mensen samen te kunnen werken, en ik heb daar al helemaal geen zin om doordat je altijd rekeningen dient te houden met de onkunde van je groepsleden.
Tijden veranderen. Communicatie is in deze tijd belangrijker geworden dan vroeger. Als je daar niet mee in zee gaat, kan je bedrijf van een ogenschijnlijke goede positie 5 jaar geleden ineens er een stuk slechter voor staan 5 jaar laten. Het gaat sneller tegenwoordig.quote:Hbo onderwijs is gewoon niet mijn ding, en het goede van dit onderwijs is eraf: vroeger kon je veel zelfstandiger aan de slag
Misschien hoor je gewoon niet op dit niveau thuis? Als je niet wilt samenwerken krijg je het nog moeilijk in de meeste functies. Samenwerken is juist zeer leerzaam, ook op WO wordt er regelmatig samengewerkt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:21 schreef paradoXical het volgende:
[..]
Samenwerken met anderen daar leer je niets van, behalve frustratie. Ik heb geen 20 projecten per jaar nodig om met mensen samen te kunnen werken, en ik heb daar al helemaal geen zin om doordat je altijd rekeningen dient te houden met de onkunde van je groepsleden.
Hbo onderwijs is gewoon niet mijn ding, en het goede van dit onderwijs is eraf: vroeger kon je veel zelfstandiger aan de slag
Ik weet niet of dat het verschil is tussen HBO en WO maar ik heb er toch heel duidelijk van geleerd dat je begint met vertrouwen (iedereen doet ongeveer evenveel) vervolgens ga je over op deadlines stellen met duidelijke instructies (als iemand de kantjes er vanaf loopt) vervolgens schop je die persoon de groep uit (na het missen van herhaaldelijke deadlines). Toen ik vorige jaar in een groep zat die toen de nood heel hoog was het nog voor elkaar kreeg om collectief een deadline te missen heb ik het laten varen en heb de opdracht zelf gemaakt. Uitleg erbij gedaan en er was niets aan de hand. Echter, van m'n zusje die dezelfde soort frustraties heeft weet ik dat het bij haar door docenten (MBO) zo goed als niet wordt geaccepteerd om mensen uit een groep te zetten terwijl dat een hele belangrijke voorwaarde is voor het laten slagen van groepswerk.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:21 schreef paradoXical het volgende:
HBO betekend projectonderwijs, leren samenwerken met andere. Samenwerken met anderen daar leer je niets van, behalve frustratie. Ik heb geen 20 projecten per jaar nodig om met mensen samen te kunnen werken, en ik heb daar al helemaal geen zin om doordat je altijd rekeningen dient te houden met de onkunde van je groepsleden.
Hbo onderwijs is gewoon niet mijn ding, en het goede van dit onderwijs is eraf: vroeger kon je veel zelfstandiger aan de slag
Misschien niet nee. Ik heb vaak een andere visie op zaken, en samenwerken betekend dat je er samen uit moet komen. Ik kan me niet altijd vinden in de gehanteerde werkwijze, die vaak traag en vervelend is. Ik ben een persoon die niet hard hoeft te werken om alles voldoende af te sluiten, dat kan projectonderwijs vervelend maken.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:57 schreef ioko het volgende:
[..]
Misschien hoor je gewoon niet op dit niveau thuis? Als je niet wilt samenwerken krijg je het nog moeilijk in de meeste functies. Samenwerken is juist zeer leerzaam, ook op WO wordt er regelmatig samengewerkt.
Dat ben ik met je eens, en ik denk dat dit een van de grootste frustraties in het projectonderwijs is. Maar ik zou niet inzien in welk opzicht dit verschilt met MBO; mijn broer en zijn projectgroep hebben gewoon iemand uit de groep gezet en dit kenbaar gemaakt. Dat was geen probleem. Hangt natuurlijk af van de onderwijsinstelling.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat het verschil is tussen HBO en WO maar ik heb er toch heel duidelijk van geleerd dat je begint met vertrouwen (iedereen doet ongeveer evenveel) vervolgens ga je over op deadlines stellen met duidelijke instructies (als iemand de kantjes er vanaf loopt) vervolgens schop je die persoon de groep uit (na het missen van herhaaldelijke deadlines). Toen ik vorige jaar in een groep zat die toen de nood heel hoog was het nog voor elkaar kreeg om collectief een deadline te missen heb ik het laten varen en heb de opdracht zelf gemaakt. Uitleg erbij gedaan en er was niets aan de hand. Echter, van m'n zusje die dezelfde soort frustraties heeft weet ik dat het bij haar door docenten (MBO) zo goed als niet wordt geaccepteerd om mensen uit een groep te zetten terwijl dat een hele belangrijke voorwaarde is voor het laten slagen van groepswerk.
Word up!quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:54 schreef DR878 het volgende:
De enige slimme mensen zijn WO'ers.
...
WO = PWN0RZZZZ![]()
En een chirurg dan? Moet ie ook de loodgieter bellen als hij een ader wil fixen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:23 schreef Slungel het volgende:
Ik zie bijvoorbeeld mijn buren, zij is huisarts, hij heeft ook een of ander functie op universiteitsniveau.
Als je ziet wat die mensen kunnen of niet kunnen, het is te gek voor woorden.
Bijvoorbeeld een plant ompotten, daar moet een tuinman voor komen,
een lamp ophangen, er komt een electriėn voor,
en zo zijn er tientallen voorbeelden te noemen.
Dan zij ze maare wat blij met een vmbo er
Je zit te lang tussen de Rednecks; die komma staat er prima, in ieder geval volgens de in 1997/1998 geldende taalregels van de Nederlandse taal.quote:Op donderdag 11 januari 2007 04:26 schreef StefanP het volgende:
Je bedoelt zoals de foutieve komma in jouw post?
oeh, nerdfight!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:56 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Je zit te lang tussen de Rednecks; die komma staat er prima, in ieder geval volgens de in 1997/1998 geldende taalregels van de Nederlandse taal.
Of wil je beweren, dat jij mijn VWO-NL cijfer van 9,8 gemiddeld bij jouw eindexamen VMBO hebt overtroffen?
Sowieso mensen die hun eigen kwaliteiten ophemelen geven alleen hun eigen persoonlijkheid weer. Juist, ze komen goed te kort in wat dan ook, en daarom proberen ze ten koste van een ander als hoger gezien te worden. De echte mensen, die echt zelfvertrouwen hebben en weten iets te gaan bereiken hebben dit helemaal niet, dit zijn dan ook de enige mensen die in dit aspect veel respect verdienen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:00 schreef dady het volgende:
Jullie komen allemaal veel te kort. Sowieso mensen die lopen af te geven op mensen met een lagere opleiding geven alleen hun eigen persoonlijkheid weer. Juist, ze komen goed te kort in wat dan ook, en daarom proberen ze ten koste van andere als hoger gezien te worden. De echte mensen, die echt zelfvertrouwen hebben en weten iets te gaan bereiken hebben dit helemaal niet nodig, dit zijn dan ook de enige mensen die in dit aspect veel respect verdienen. Maar blijf maar lekker afgeven boys, zo wordt mijn positie steeds hoger en hoger terwijl jullie jezelf begraven in je lelijke dromen.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:56 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Je zit te lang tussen de Rednecks; die komma staat er prima, in ieder geval volgens de in 1997/1998 geldende taalregels van de Nederlandse taal.
Of wil je beweren, dat jij mijn VWO-NL cijfer van 9,8 gemiddeld bij jouw eindexamen VMBO hebt overtroffen?
Sorry, ik heb m'n VMBO niet afgerond...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:56 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 04:11 schreef StefanP het volgende:
[..]
[GEZ] 4 Keukenkastjes, salontafel en (rol)gordijn (140 br)
Factory Five GTM supercar
Oeh, mijn ogen!
Wat laat je je toch weer heerlijk kennen in dat topic met die lelijke auto.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 04:11 schreef StefanP het volgende:
[..]
Sorry, ik heb m'n VMBO niet afgerond...
Ik heb wel van horen zeggen dat het VWO-NL eindexamen niet bestaat uit spelling maar juist uit boekverslagen, samenvattingen en soortgelijke onzin. En laat ik nou net meer waarde hechten aan wat mijn ogen zien dan aan wat iemand op het Internet beweert
[GEZ] 4 Keukenkastjes, salontafel en (rol)gordijn (140 br)
Factory Five GTM supercar
Oeh, mijn ogen!
ik vroeg mij afquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Samenvatting en klacht : Hoog opgeleide die mensen met een lagere opleiding bestempelen als dom en minderwaardig.
Studenten en HBO-ers. Zij worden opgeleid om de hoge posities in de samenleving te gaan bekleden. Ze moeten jarenlang naar school zodat ze genoeg kennis hebben om de dingen te doen waar een ander niet genoeg kennis voor heeft.
Maar waarom moet er altijd medegedeelt worden dat ze zo slim zijn, waarom word de gewone man bestempeld als dom en onkundig. Telkens zie je weer dat er door een student of HBO-er afgegeven word op iemand met minder kennis. De magazijnmedewerker die zo dom is dat hij alleen maar brandblussers kan vullen ooooh hij is zooo domHij kijkt vast iedere avond naar shownieuws zo dom zal hij wel zijn.
Waarom is iedereen die VMBO gedaan heeft standaart dom... VMBO is de nieuwe MAVO dat weer de nieuwe LTS was. Elke bouwvakker van 40+ heeft op de LTS gezeten zijn hun dan ook allemaal dom?
Moet er nou altijd de nadruk gelegt worden op het feit dat Studenten en HBO-ers een hogere opleiding volgen. Zou je niet beter kunnen kijken naar wat iemand bereikt heeft in het leven. Misschien heeft die VMBO-er wel een succesvol bedrijf opgezet en verdient hij nu 10.000 per maand...
En wat hebben die HBO-ers niets want ze kunnen geen werk vinden, niemand wil ze hebben omdat ze geen werkervaring hebbenEn wat gaan ze dan doen? Juist ze nemen een baantje waar normaal een VMBO-er voor werd gezocht. Maar zijn ze dan ook zo dom als een VMBO-er nee want hun hebben HBO gedaan.
Het is triest dat mensen die geen HBO of hoger hebben gedaan het stempel; dom en minderwaardig krijgen.
[afbeelding]
Eerlijk, het is voor mij een reden geweest om te stoppen met mijn studie destijds. Van die opmerkingen als heb jij verkering met een timmerman...?... Ik had echt zoiets van... Is dit het soort mensen waar ik de rest van mijn leven de hele dag mee opgescheept moet zitten....Nee dank je...quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Samenvatting en klacht : Hoog opgeleide die mensen met een lagere opleiding bestempelen als dom en minderwaardig.
...
Het is triest dat mensen die geen HBO of hoger hebben gedaan het stempel; dom en minderwaardig krijgen.
[afbeelding]
ben jij ook al minderwaardig...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:58 schreef buurvrouw4 het volgende:
[..]
Eerlijk, het is voor mij een reden geweest om te stoppen met mijn studie destijds. Van die opmerkingen als heb jij verkering met een timmerman...?... Ik had echt zoiets van... Is dit het soort mensen waar ik de rest van mijn leven de hele dag mee opgescheept moet zitten....Nee dank je...
En ja, nu ben ik ouder en ben studies in de avonduren aan het volgen.... Om toch hogerop te komen. Dus of dat zo slim was destijds... Maar dan nog, ik zal nooit een top-functie ambiėren, maar een beetje meer verdienen mag nog wel
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:02 schreef rainbow2007 het volgende:
[..]
ben jij ook al minderwaardig...
heb ik altijd al aan mijn buuf willen vragen... neucken ?![]()
![]()
![]()
Dat is dan heel dom van zequote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:34 schreef Cahir het volgende:
Mensen die VMBO doen zijn niet dom.. die zijn lui! Ze doen amper wat huiswerk, doen amper de moeite om een hoofdstuk te leren voor een toets. Kletsen tijdens de les... en achteraf gaan ze mekkeren Het is gewn hun eigen schuld..
laat me raden, PABO?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:23 schreef PumpingsoaB het volgende:
Ik doe zelf HBO, maar mensen met een lager opleidingsniveau zijn dus echt niet persee dom..
Als je dat denkt als HBO-er of WO-er ben je zelf tenenkrommend dom.
Een HBO-er is eerder iemand die een HBO-opleiding heeft afgerond.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:00 schreef wjschreuder het volgende:
[..]
Een student is iemand die studeert aan de Universiteit.
Een HBO-er is een scholier die leert op de Hoge School.
Een verschil dat tegenwoordig door HBO-ers graag over het hoofd wordt gezien.
Er is een verschil tussen intelligent zijn en wijs zijn. Ik denk dat ik zelf best intelligent ben maar of ik goed wijs ben dat betwijfel ik.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:33 schreef paradoXical het volgende:
De vraag is hoe je dom definieerd.
Mijn zus is arts, maar ze kan amper een mailtje opstellen op een computer. Mijn broer heeft amper opleiding gevolgd en speelde WOW. Ik moet zeggen dat hij dat spel tot op het bot kende, en alle veranderingen in de complexe economie kende en daar ook erg handig van profiteerde, ik weet zeker dat mijn zus dat nooit voor elkaar zou krijgen.
Over het algemeen worden mensen met een hoge opleiding als "slim" bestempeld, terwijl dat niet altijd het geval hoeft te zijn. Iemand met meer kennis over 1 onderwerp hoeft ook niet perse slimmer te zijn dan een persoon welke minder weet over dat onderwerp. Ik denk dat veel mensen intelligentie bezitten, maar daar op verschillende manieren gebruik van maken.
Ik ken genoeg mensen die een HBO studie afronden met dagen achter elkaar stampen.. Vervolgens vergeten ze die stof weer.
Ben je dan slim? Nee! Of een arts, deze heeft veel medische kennis, maar weet van andere onderwerpen weer niets af.
Intelligentie is niet gebonden aan opleiding, door opleiding vergroot je alleen je kennis, en de snelheid waarmee je je kennis vergroot is op zijn beurt weer afhangkelijk van je intelligentie.
Onsamenhangend verhaal, ik weet het.. Ben je een stuk aan het typen, wil je weer meer vertellen, maar tis al laat
jemig he, dat is wel erg triest ja.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:03 schreef star_gazer het volgende:
Ik ken iemand die moet *nakomen* op het MBOStel je voor: *nakomen* op je voortgezette opleiding
Het is duidelijk dat men als kind behandeld moet worden, omdat de boel anders losslaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |