Met die uitspraak ben jij de grootste mongool. Zou je er graag tussen willen staan, pipo?quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:59 schreef paradoXical het volgende:
HBO.. de meeste onderschatte bende allertijden.
Ik zie al die mongolen al lopen op de campus hier in Nijmegen.. Nette kleertjes aan, nog net geen breezah in de hand, en dan dat geleuter over niets. Je kan beter een MBO opleiding gaan volgen dan zo'n achterlijke HBO opleiding.
zucht.
jaquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Elke bouwvakker van 40+ heeft op de LTS gezeten zijn hun dan ook allemaal dom?
Ik ben zo'n afgestudeerde HBO-er, weet je wel? Zo eentje die zijn diploma al heeft en niet zo'n pauper die nog bezig is met zijn of haar opleiding, totaal niet weet hoe de arbeidsmarkt eruit ziet en toch maar oordeelt als een schipper 10 km landinwaarts.quote:
De beste stuurlui staan immers aan wal.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:02 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik ben zo'n afgestudeerde HBO-er, weet je wel? Zo eentje die zijn diploma al heeft en niet zo'n pauper die nog bezig is met zijn of haar opleiding, totaal niet weet hoe de arbeidsmarkt eruit ziet en toch maar oordeelt als een schipper 10 km landinwaarts.
Sorry, traag van begrip na m'n middagdutje.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:02 schreef PICHT het volgende:
[..]
Vieze editer. Ik had bijna bereikt wat ik wilde bereiken
Geeft niks, heldquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:03 schreef pekel het volgende:
[..]
Sorry, traag van begrip na m'n middagdutje.
Jaaa net of jij direct wist hoe de arbeidsmarkt er uitzag en hoe dat zou zijn terwijl jij met je studie bezig was ... prutser. En waarom is iemand nou weer pauper om dat hij bezig is met een opleiding ? Wees fucking blij dat die gene ten minste een opleiding doet. Nederland heeft ook nog hoog opgeleide nodig weet je wel! Of heb je liever dat iedereen maar mbo doet en voor de rest op straat rond hangt ? Of werkt zoekt en maar niet kan vinden ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:02 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik ben zo'n afgestudeerde HBO-er, weet je wel? Zo eentje die zijn diploma al heeft en niet zo'n pauper die nog bezig is met zijn of haar opleiding, totaal niet weet hoe de arbeidsmarkt eruit ziet en toch maar oordeelt als een schipper 10 km landinwaarts.
Ik oordeelde toen ook niet over de geweldige WO-ers en de waardeloze HBO-ers.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jaaa net of jij direct wist hoe de arbeidsmarkt er uitzag en hoe dat zou zijn terwijl jij met je studie bezig was ... prutser.
Iemand is pauper als je hoog van de toren blaast over andermans opleiding.quote:En waarom is iemand nou weer pauper om dat hij bezig is met een opleiding ?
Er staat nergens dat ik dat niet ben, gefrustreerde aap.quote:Wees fucking blij dat die gene ten minste een opleiding doet.
Dit heeft niets te maken met wat ik allemaal heb gezegd. Je vragen zijn geen echte vragen, maar gewoon gal dat je uitspuugt.quote:Nederland heeft ook nog hoog opgeleide nodig weet je wel! Of heb je liever dat iedereen maar mbo doet en voor de rest op straat rond hangt ? Of werkt zoekt en maar niet kan vinden ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |