quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:49 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelfs voor MBO niveau 1 te lomp bent!![]()
Erger eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:50 schreef ThinkTank het volgende:
Mensen die trots zijn op hun gebrek aan kennis vind ik even erg.
quote:
Luister overlevingsfiets, even over je aan mijn topic gerelateerde topics!quote:
De manier waarop je het allemaal verwoord deed het naat mijn inziens lijken op het geen dat ik beschreven heb.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:01 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Luister overlevingsfiets, even over je aan mijn topic gerelateerde topics!![]()
Ik heb nooit, nergens ook maar even beweert dat ik me beter of slimmer acht
dan die (magazijn)medewerker.
Dat maak jij ervan!
Ik heb me gewoon alleen rot geėrgerd aan zijn lompe boerenuitspraken, dat is alles!![]()
Ok.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De manier waarop je het allemaal verwoord deed het naar mijn inziens lijken op hetgeen dat ik beschreven heb.Mijn topics waren en zijn er niet om jou persoonlijk iets aan te rekenen. Puur voor de discussie
![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:42 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Ok.
Ben je soms een universitaire student met een spellingprobleem ofzo?![]()
Hehe!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee niet eens.
Beetje creatief met spelfouten enzo
![]()
Ga mij niet vertellen dat zo'n man naar Netwerk, ÉénVandaag, BBC World, e.d. kijkt. Zo'n kerel kijkt naar "Sterren dansen op het ijs", Talpa, en "Hart van Nederland"...quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hij kijkt vast iedere avond naar shownieuws zo dom zal hij wel zijn.
Ik zou op MBO 4 in kunnen stappen maar ik ben aan het solliciteren bij een overheids instantiequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:46 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Hehe!
Wat doe je dan voor studie? HBO?
Neuj weer zo'n vooroordeel dat ik even gebruikt hebquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:58 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ga mij niet vertellen dat zo'n man naar Netwerk, ÉénVandaag, BBC World, e.d. kijkt. Zo'n kerel kijkt naar "Sterren dansen op het ijs", Talpa, en "Hart van Nederland"...
Onze magazijnmedewerker: "Ik kaik alleen voetbooaaal hoarde da gotverdumme!"quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:58 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ga mij niet vertellen dat zo'n man naar Netwerk, ÉénVandaag, BBC World, e.d. kijkt. Zo'n kerel kijkt naar "Sterren dansen op het ijs", Talpa, en "Hart van Nederland"...
Je bedoelt natuurlijk overschatte bende.....quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:59 schreef paradoXical het volgende:
HBO.. de meeste onderschatte bende allertijden.
Ik zie al die mongolen al lopen op de campus hier in Nijmegen.. Nette kleertjes aan, nog net geen breezah in de hand, en dan dat geleuter over niets. Je kan beter een MBO opleiding gaan volgen dan zo'n achterlijke HBO opleiding.
zucht.
Met die uitspraak ben jij de grootste mongool. Zou je er graag tussen willen staan, pipo?quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:59 schreef paradoXical het volgende:
HBO.. de meeste onderschatte bende allertijden.
Ik zie al die mongolen al lopen op de campus hier in Nijmegen.. Nette kleertjes aan, nog net geen breezah in de hand, en dan dat geleuter over niets. Je kan beter een MBO opleiding gaan volgen dan zo'n achterlijke HBO opleiding.
zucht.
jaquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Elke bouwvakker van 40+ heeft op de LTS gezeten zijn hun dan ook allemaal dom?
Ik ben zo'n afgestudeerde HBO-er, weet je wel? Zo eentje die zijn diploma al heeft en niet zo'n pauper die nog bezig is met zijn of haar opleiding, totaal niet weet hoe de arbeidsmarkt eruit ziet en toch maar oordeelt als een schipper 10 km landinwaarts.quote:
De beste stuurlui staan immers aan wal.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:02 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik ben zo'n afgestudeerde HBO-er, weet je wel? Zo eentje die zijn diploma al heeft en niet zo'n pauper die nog bezig is met zijn of haar opleiding, totaal niet weet hoe de arbeidsmarkt eruit ziet en toch maar oordeelt als een schipper 10 km landinwaarts.
Sorry, traag van begrip na m'n middagdutje.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:02 schreef PICHT het volgende:
[..]
Vieze editer. Ik had bijna bereikt wat ik wilde bereiken
Geeft niks, heldquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:03 schreef pekel het volgende:
[..]
Sorry, traag van begrip na m'n middagdutje.
Jaaa net of jij direct wist hoe de arbeidsmarkt er uitzag en hoe dat zou zijn terwijl jij met je studie bezig was ... prutser. En waarom is iemand nou weer pauper om dat hij bezig is met een opleiding ? Wees fucking blij dat die gene ten minste een opleiding doet. Nederland heeft ook nog hoog opgeleide nodig weet je wel! Of heb je liever dat iedereen maar mbo doet en voor de rest op straat rond hangt ? Of werkt zoekt en maar niet kan vinden ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:02 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik ben zo'n afgestudeerde HBO-er, weet je wel? Zo eentje die zijn diploma al heeft en niet zo'n pauper die nog bezig is met zijn of haar opleiding, totaal niet weet hoe de arbeidsmarkt eruit ziet en toch maar oordeelt als een schipper 10 km landinwaarts.
Ik oordeelde toen ook niet over de geweldige WO-ers en de waardeloze HBO-ers.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jaaa net of jij direct wist hoe de arbeidsmarkt er uitzag en hoe dat zou zijn terwijl jij met je studie bezig was ... prutser.
Iemand is pauper als je hoog van de toren blaast over andermans opleiding.quote:En waarom is iemand nou weer pauper om dat hij bezig is met een opleiding ?
Er staat nergens dat ik dat niet ben, gefrustreerde aap.quote:Wees fucking blij dat die gene ten minste een opleiding doet.
Dit heeft niets te maken met wat ik allemaal heb gezegd. Je vragen zijn geen echte vragen, maar gewoon gal dat je uitspuugt.quote:Nederland heeft ook nog hoog opgeleide nodig weet je wel! Of heb je liever dat iedereen maar mbo doet en voor de rest op straat rond hangt ? Of werkt zoekt en maar niet kan vinden ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |