abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42235610
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:28 schreef Taurus het volgende:
Dit gaat toch nergens over..
Het ging over argumenten die iets zouden moeten bewijzen, maar die dat niet doen.
quote:
Feit is gewoon dat WO hogere functies oplevert dan HBO, HBO dan MBO, etc, etc... Tevens is 't niveau van WO hoger dan HBO, HBO hoger dan MBO, etc, etc... Exact wat ik hierboven al zei. Waarom is daar nog discussie over? Dit is 'n feit?!
Gezien sommige reacties vinden mensen dat blijkbaar helemaal geen feit. En waarom er nog discussie is. Dat doe je toch meestal op een forum?
pi_42235631
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:32 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Ow ja, sorry, nu zie ik het, je hebt helemaal gelijk. Bedankt voor je geweldige argumentatie.
  vrijdag 29 september 2006 @ 16:49:59 #153
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_42235980
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:18 schreef TC03 het volgende:

[..]

Raar verhaal, als hij echt zo slim was hoef je ook in 4 HAVO niks te doen hoor.
Je moet er wel meer doen als in bv 3 HAVO; en dan is er ook nog zo'n verschijnsel dat 'puberteit' heet; en bij bepaalde personen op die leeftijd vrij hard kwam opzetten...
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_42243283
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:33 schreef Schaduwtje het volgende:

[..]

Het ging over argumenten die iets zouden moeten bewijzen, maar die dat niet doen.
[..]

Gezien sommige reacties vinden mensen dat blijkbaar helemaal geen feit. En waarom er nog discussie is. Dat doe je toch meestal op een forum?
Ja, maar niet over 1 + 1 = 2.
pi_42244980
Wat ik me eigenlijk wel eens afvraag, zou iedereen als die dat graag wil natuurlijk, zo hoog kunnen eindigen als je zelf wilt, je hebt het uiteindelijk zelf in de hand. Maar vanwege het feit dat er ook nog genoeg andere (leuke) dingen te doen zijn, behalve school, word er minder aandacht aan geschonken en komen sommige mensen op een lagere opleiding uit..

Of ben je bij je geboorte al geboren om MBO / HBO / WO te gaan doen..
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_42245289
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 22:38 schreef PeeJie_ het volgende:
Wat ik me eigenlijk wel eens afvraag, zou iedereen als die dat graag wil natuurlijk, zo hoog kunnen eindigen als je zelf wilt, je hebt het uiteindelijk zelf in de hand. Maar vanwege het feit dat er ook nog genoeg andere (leuke) dingen te doen zijn, behalve school, word er minder aandacht aan geschonken en komen sommige mensen op een lagere opleiding uit..

Interessante stelling.
De meeste mensen komen op een niveau terecht, vergelijkbaar met hun ouders. Volgens mij is intelligentie genetisch bepaald (maar dat weet ik niet 100% zeker).
Dat zou impliceren dat je wel geboren wordt om een bepaald niveau te doen.

Door opvoeding en motivatie kan iemand ervoor kiezen om door te stromen van bijvoorbeeld MBO>HBO>Uni. Mocht hij/zij dan de bul halen is dit door motivatie. Niet omdat hij/zij geboren is universiteit te doen.

Dat is mijn visie, maar misschien heeft iemand anders wel een hele andere. Ben benieuwd.
pi_42264403
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 22:50 schreef Crizzz_ het volgende:

[..]

Interessante stelling.
De meeste mensen komen op een niveau terecht, vergelijkbaar met hun ouders. Volgens mij is intelligentie genetisch bepaald (maar dat weet ik niet 100% zeker).
Dat zou impliceren dat je wel geboren wordt om een bepaald niveau te doen.

Door opvoeding en motivatie kan iemand ervoor kiezen om door te stromen van bijvoorbeeld MBO>HBO>Uni. Mocht hij/zij dan de bul halen is dit door motivatie. Niet omdat hij/zij geboren is universiteit te doen.

Dat is mijn visie, maar misschien heeft iemand anders wel een hele andere. Ben benieuwd.
Maar veel mensen kúnnen 't niet, ondanks motivatie?! Ik kan geen enkele wiskundige formule ontcijferen hoor, dat zit gewoon niet in mij. Iedereen heeft z'n eigen capaciteiten, dus je bent wel geboren voor 'n bepaald niveau.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:10:57 #158
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_42264429
Ik doe niveau 3 mbo en ik bedoel, ik ben een van de slimsten van de ganse Fok! website dus wtf
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:18:24 #159
82589 S-Two
barba macacu
pi_42264596
Ik dacht dat er weer een nieuw topic was, echter is alleen de tt gewijzigd .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  PR/Manusje van alles zaterdag 30 september 2006 @ 20:24:09 #160
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_42264742
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:18 schreef S-Two het volgende:
Ik dacht dat er weer een nieuw topic was, echter is alleen de tt gewijzigd .
Wat is er verandert dan ?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_42269010
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:10 schreef Maikuuul het volgende:
Ik doe niveau 3 mbo en ik bedoel, ik ben een van de slimsten van de ganse Fok! website dus wtf
Incorrecte interpunctie gebruikt, Maikuuul.
  zondag 1 oktober 2006 @ 12:17:07 #162
82589 S-Two
barba macacu
pi_42277204
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Wat is er verandert dan ?
Niet?

Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  maandag 2 oktober 2006 @ 02:01:21 #163
50490 wjschreuder
-------------------
pi_42301600
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 22:38 schreef PeeJie_ het volgende:

Intelligentie is genetisch bepaald, dus het ligt vast wat voor opleiding je kan doen. Let op, 'kan' doen. Als je maar net slim genoeg bent voor het VWO, dan zal je opvoeding, leefomgeving, vriendengroep etc. bepalen of je het VWO zal halen of niet.

Het is absoluut niet zo dat mensen die aandacht schenken aan andere 'dingen' daardoor eigenlijk een hogere opleiding hadden kunnen doen (dan heb ik het niet over 'dingen' waar je extreem veel tijd aan kwijt bent).

Motivatie is ook onzin, gemiddeld gezien hebben leerlingen op het VWO nauwelijks meer motivatie dan andere niveaus.

Wat sowieso ook onwaar is, is dat je je opleidingsniveau in 'eigen hand' zou hebben. Natuurlijk kan je wel iets hoger komen door hard te werken, maar in grote lijnen staat vast wat je kunt.
pi_42303642
Opleidingsniveau zegt voor mij vrij weinig. Ieder persoon is anders. Ik heb vrienden die 'slechts' het MBO hebben afgerond, maar ik kan met hen wel een gesprek op een 'hoog' niveau voeren. Terwijl ik bij enkele van m'n klasgenoten (HBO) niet met een onderwerp moeilijker dan 'en heb jij nog geneuqdttdtd van het weekend?' hoef aan te komen, want daarna word het al te ingewikkeld voor ze.

Ze kunnen wellicht beter feiten leren, maar de emotionele ontwikkeling loopt vaak ver achter.
pi_42304309
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 02:01 schreef wjschreuder het volgende:

[..]

Intelligentie is genetisch bepaald, dus het ligt vast wat voor opleiding je kan doen. Let op, 'kan' doen. Als je maar net slim genoeg bent voor het VWO, dan zal je opvoeding, leefomgeving, vriendengroep etc. bepalen of je het VWO zal halen of niet.

Het is absoluut niet zo dat mensen die aandacht schenken aan andere 'dingen' daardoor eigenlijk een hogere opleiding hadden kunnen doen (dan heb ik het niet over 'dingen' waar je extreem veel tijd aan kwijt bent).

Motivatie is ook onzin, gemiddeld gezien hebben leerlingen op het VWO nauwelijks meer motivatie dan andere niveaus.

Wat sowieso ook onwaar is, is dat je je opleidingsniveau in 'eigen hand' zou hebben. Natuurlijk kan je wel iets hoger komen door hard te werken, maar in grote lijnen staat vast wat je kunt.
Hoe verklaar jij dan dat mensen die geboren worden "voor het MBO" uiteindelijk met een uni bul de arbeidsmarkt opgaan. Volgens mij bereik je dat echt niet door hard werken. Je moet wel groeien in inzicht en intelligentie anders kun je het niveau verschil niet aan.
  maandag 2 oktober 2006 @ 10:08:27 #166
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_42304422
Ik zit op het HBO in een klas met 3 VWO'ers en 9 MTS'ers, en we ondersteunen elkaar goed. MTS geeft tips bij machine-gebruik en technische zaken, VWO bij verslaglegging en wiskunde.
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
  maandag 2 oktober 2006 @ 10:51:32 #167
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_42305254
Niemand is dom, iedereen moet gewoon doen wat in zijn/haar capaciteit past.
  maandag 2 oktober 2006 @ 19:50:17 #168
50490 wjschreuder
-------------------
pi_42317471
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 10:01 schreef Crizzz_ het volgende:

[..]

Hoe verklaar jij dan dat mensen die geboren worden "voor het MBO" uiteindelijk met een uni bul de arbeidsmarkt opgaan. Volgens mij bereik je dat echt niet door hard werken. Je moet wel groeien in inzicht en intelligentie anders kun je het niveau verschil niet aan.
Ten eerste kan het goed zijn dat deze mensen op het VMBO terecht zijn gekomen (en daarna het MBO) omdat iederen in hun leefomgeving daar ook terechtkwam, maar zij daar niet horen.

Zoals ik al zei, met de intelligentie waarme je geboren wordt KAN je een bepaalde opleiding aan. Dat betekend niet dat je dat ook doet, maar je kan het wel aan. Zo kan het dus heel goed voorkomen dat mensen (-in eerste instantie-) op een lagere (of soms ook hogere) opleiding komen door hun leefomgeving. Verder heeft hard werken natuurlijk ook veel zin, zo kan een 'net iets te domme' vwo-er het door hard werken wel halen.

Overigens groei je natuurlijk wel door je opleiding (iedereen kan zijn IQ een aantal punten verhogen door te leren), en dan is het inderdaad mogelijk dat je wel de HAVO aan kan terwijl je dat eerst misschien net niet had gekund. Maar deze mensen zitten niet op hetzelfde niveau als HAVO-ers, want ze lopen jaren achter. Je ziet vaak ook dat veel van die 'opklimmers' (bijv. vmbo-mbo-hbo-wo) totaal niet de kwaliteit en kwantiteit halen van direct wo-ers (geld natuurlijk weer niet voor iedereen).
pi_42317697
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 19:50 schreef wjschreuder het volgende:

[..]

Ten eerste kan het goed zijn dat deze mensen op het VMBO terecht zijn gekomen (en daarna het MBO) omdat iederen in hun leefomgeving daar ook terechtkwam, maar zij daar niet horen.

Zoals ik al zei, met de intelligentie waarme je geboren wordt KAN je een bepaalde opleiding aan. Dat betekend niet dat je dat ook doet, maar je kan het wel aan. Zo kan het dus heel goed voorkomen dat mensen (-in eerste instantie-) op een lagere (of soms ook hogere) opleiding komen door hun leefomgeving. Verder heeft hard werken natuurlijk ook veel zin, zo kan een 'net iets te domme' vwo-er het door hard werken wel halen.

Overigens groei je natuurlijk wel door je opleiding (iedereen kan zijn IQ een aantal punten verhogen door te leren), en dan is het inderdaad mogelijk dat je wel de HAVO aan kan terwijl je dat eerst misschien net niet had gekund. Maar deze mensen zitten niet op hetzelfde niveau als HAVO-ers, want ze lopen jaren achter. Je ziet vaak ook dat veel van die 'opklimmers' (bijv. vmbo-mbo-hbo-wo) totaal niet de kwaliteit en kwantiteit halen van direct wo-ers (geld natuurlijk weer niet voor iedereen).
Ik ben zo'n "gevalletje" en ben het toch niet helemaal met je eens. Tuurlijk, een echte wetenschapper zal ik nooit worden. Dat is ook niet mijn intensie.

Wat versta jij precies onder hard werken? Gaan hard werken en groeien in IQ en inzicht (wat betreft studeren) niet hand in hand? Als ik niet gegroeid was had ik hetgeen waar ik nu mee bezig ben (WO stof) echt niet begrepen.

Het is idd wel frappant dat mijn overige familieleden ook begonnen zijn met VBO of MAVO en allemaal op HBO terecht zijn gekomen. Misschien is het idd zo dat bij mijn familie het echte niveau wat later naar buiten komt. Wat dat betreft zou je gelijk kunnen hebben.
Mijn meester op de basisschool heeft eens tegen mijn ouders gezegd dat ik nooit verder zou kunnen komen dan hoogstens een middelbare beroepsopleiding. En nu zit ik op de uni. Zeker deels door hard werken, maar ik denk zelf net zo goed door groeien in wat hierboven al beschreven staat.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 02:27:12 #170
46960 StefanP
polemicist
pi_42326515
Ik ben de beste, de rest is dom. MBO, HBO of WO, dat maakt niet uit.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_42326640
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom is iedereen die VMBO gedaan heeft standaart dom...
Ja.
Ja, die met de ballen in de bek.
  PR/Manusje van alles dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:17:57 #172
Toezicht is gezond!
pi_42333192
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 02:40 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ja.
Vond ik wel een leuk garpje
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_42336829
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

Elke bouwvakker van 40+ heeft op de LTS gezeten zijn hun zij dan ook allemaal dom?
Omg jij bent echt dom
  PR/Manusje van alles dinsdag 3 oktober 2006 @ 17:05:32 #174
Toezicht is gezond!
pi_42336916
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 16:59 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Omg jij bent echt dom
Jij doet zeker HBO
pi_42337137
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 17:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Jij doet zeker HBO
Nee.
pi_42351053
Je zou toch zeggen dat (hoogr opgeleide) mensen met een gemiddeld hoger IQ juist wat verstandiger zijn.
Wat meer inlevingsvermogen & begrip tonen jegens anderen, maar als een aantal echt zo denkt als dat ze op fok kalken... tsjaaa.

woensdag 4 oktober 2006 @ 10:10:35 #177
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_42351391
Veel mensen op het hbo hebben iets te compenseren blijkbaar, en gaan daarom maar iedereen afzeiken die een lager niveau onderwijs geniet/heeft genoten. Wees blij met je hbo-opleiding, lekker de rest van je leven achter een bureautje slijten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:37:48 #178
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42353424
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 10:10 schreef fathank het volgende:
Veel mensen op het hbo hebben iets te compenseren blijkbaar, en gaan daarom maar iedereen afzeiken die een lager niveau onderwijs geniet/heeft genoten. Wees blij met je hbo-opleiding, lekker de rest van je leven achter een bureautje slijten.
Nee de rest van je leven onder stinkende auto's hangen, of op een steiger staan, da's pas lekker werk!
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:41:13 #179
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_42353537
als mensen daar plezier in hebben: ja
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_42371591
Op zekere hoogte is die theorie van dat je alles kan aanleren als je de juiste omgeving hebt, de juiste leermiddelen hebt en de juiste motivatie krijgt, etc. wel waar vind ik.

Ik weet alleen niet meer van wie die theorie ook alweer was. -"Alles is te leren, wat wil je worden? Ik leer het je" Something like that.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 22:04:34 #181
50490 wjschreuder
-------------------
pi_42371823
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 21:58 schreef HPoi het volgende:
Op zekere hoogte is die theorie van dat je alles kan aanleren als je de juiste omgeving hebt, de juiste leermiddelen hebt en de juiste motivatie krijgt, etc. wel waar vind ik.

Ik weet alleen niet meer van wie die theorie ook alweer was. -"Alles is te leren, wat wil je worden? Ik leer het je" Something like that.
Nouja dat is gewoon niet waar, je kan alles aanleren zolang je de capaciteiten hebt. Zo zal de gemiddelde VMBO-er nooit arts kunnen worden, omdat ie waarschijnlijk pas rond zijn 40ste de stof zal hebben doorgewerkt. En dan is het af te vragen of ie nog iets van de eerste stof weet
En het belangrijkste: een gemiddelde VMBO-er zal niet in staat zijn de kennis op een redelijke snelheid in de praktijk toe te passen...
pi_42371876
Hihi ik ben slimmer dan jullie allemaal.
pi_42372979
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:04 schreef wjschreuder het volgende:

[..]

Nouja dat is gewoon niet waar, je kan alles aanleren zolang je de capaciteiten hebt. Zo zal de gemiddelde VMBO-er nooit arts kunnen worden, omdat ie waarschijnlijk pas rond zijn 40ste de stof zal hebben doorgewerkt. En dan is het af te vragen of ie nog iets van de eerste stof weet
En het belangrijkste: een gemiddelde VMBO-er zal niet in staat zijn de kennis op een redelijke snelheid in de praktijk toe te passen...
ok. geef mij je onderzoeksrapport effe dan.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 00:04:32 #184
50490 wjschreuder
-------------------
pi_42376223
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:29 schreef HPoi het volgende:

[..]

ok. geef mij je onderzoeksrapport effe dan.
Sterk argument.. ?
Ik studeer geen pedagogiek, anders was ik zeker gelijk aan een dergelijk onderzoek begonnen.

Maargoed, ik haal mijn standpunten in mijn bovenstaande post uit empirisch onderzoek
pi_42376345
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:56 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Systeembeheerder, en ik vind het heerlijk
Zelfs een trambestuurder heeft meer opleiding genoten :-)
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 09:07:46 #186
157147 theepot
at your service
pi_42380321
Dat gelul over het verschil tussen uni en hbo....
Ik heb beide gedaan (hts, bestuurskunde) er is echt geen verschil, precies hetzelfde schoolse voorgekauwde leer systeem!
Het verschil zit slechts in het hoofd van enkele figuren die hun sociale gebreken menen te moeten compenseren met een imaginair zelfbeeld van een hoogintelligent persoon.
bs.!
  donderdag 5 oktober 2006 @ 09:38:19 #187
157147 theepot
at your service
pi_42380844
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:38 schreef Schaduwtje het volgende:

[..]

Ten eerste is dit een uitzondering. De rijksten van Nederland hebben gemiddeld een hogere opleiding dan de armsten.

Verder is er een probleem met je impliciete definitie van 'bereikt'. Het doel van een 'uni ventje' is niet om later zo veel mogelijk geld te verdienen (of zou het niet moeten zijn, want dan zit je verkeerd), maar om zoveel mogelijk kennis en geestelijke ontwikkeling te vergaren.
puhhlease, je praat alleen over jezelf
dat jij nou zon studienerd ben..
pi_42381203
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 09:07 schreef theepot het volgende:
Dat gelul over het verschil tussen uni en hbo....
Ik heb beide gedaan (hts, bestuurskunde) er is echt geen verschil, precies hetzelfde schoolse voorgekauwde leer systeem!
Het verschil zit slechts in het hoofd van enkele figuren die hun sociale gebreken menen te moeten compenseren met een imaginair zelfbeeld van een hoogintelligent persoon.
bs.!
Dat geldt dan alleen voor jouw studie.
pi_42383085
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:17 schreef Sebash het volgende:
als ik een schoonmaker zie heb ik zoiets van: liever jij dan ik, maar ik zal hem nooit 'dom'' vinden/noemen
Helemaal mee eens. Daarnet was op mijn stage een onderhoudsmonteur die een riekende airco ging fixen. Hij liever dan ik maar nu het hier naar verse berglucht ruikt, waardeer je hem meteen weer. Zelfde als dat de vuilnismannen/vrouwen 2 weken niet langskomen. Je hebt al die mensen nodig.

Ik zou het gewoon negeren wat die lui vinden/denken.
pi_42389940
Mensen die denken dat ze slim zijn, zijn van de ergste soort. Tegenwoordig is zelfs universiteit doen niet meer zo heel boeiend, tenzij je een technische opleiding met hoge resultaten afrondt...maar die mensen doen het omdat ze het gewoon super leuk vinden.
pi_42416078
Trieste lemming.
  PR/Manusje van alles vrijdag 6 oktober 2006 @ 10:32:19 #192
Toezicht is gezond!
pi_42416208
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 10:25 schreef BlaineDeMono het volgende:
Trieste lemming.
Is geen lemming Dit topic mocht ik openen na mijn lemming!
pi_42416259
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 10:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Is geen lemming Dit topic mocht ik openen na mijn lemming!
Dit topic is echter wel gebaseerd op mijn 'vuile lepra-magazijnmedewerker'-topic hč mannetje!
  PR/Manusje van alles vrijdag 6 oktober 2006 @ 10:35:16 #194
Toezicht is gezond!
pi_42416282
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 10:34 schreef BlaineDeMono het volgende:

[..]

Dit topic is echter wel gebaseerd op mijn 'vuile lepra-magazijnmedewerker'-topic hč mannetje!
Nee dit topic is gebaseerd op mijn lemming en mijn lemming was gebaseerd op jouw topic
pi_42416346
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 10:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Nee dit topic is gebaseerd op mijn lemming en mijn lemming was gebaseerd op jouw topic
Je bent in ieder geval een zielige afkijker.
  PR/Manusje van alles vrijdag 6 oktober 2006 @ 10:38:43 #196
Toezicht is gezond!
pi_42416375
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 10:37 schreef BlaineDeMono het volgende:

[..]

Je bent in ieder geval een zielige afkijker.
Zou ik UNI, HBO of MBO gedaan hebben denk je ?
pi_42416553
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 10:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Je bedoelt WO, dat studeer je aan de Uni
Vraag het aan mij, ik weet het ook niet.
  PR/Manusje van alles vrijdag 6 oktober 2006 @ 10:46:00 #198
Toezicht is gezond!
pi_42416566
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 10:45 schreef __droogkloot__ het volgende:

[..]

Je bedoelt WO, dat studeer je aan de Uni
Dat snapt niet iedereen
pi_42416677
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 10:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Ik denk dat je zelfs voor MBO niveau 1 te lomp bent!
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 10:50:40 #200
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_42416707
Mensen die trots zijn op hun gebrek aan kennis vind ik even erg.
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')