De kit kost $20000 en je moet zelf de andere onderdelen hebben. Een Porsche transmissie, en de motor en al de rest van een corvette.quote:Factory Five's newest design...An all-out mid-engined supercar.
Based on tough Corvette C-5 running gear and utilizing a high-strength tubular steel/aluminum racing chassis, the GTM weighs under 2,200 lbs and promises to deliver world class performance at a price you can afford.
De koplampen komen mij ook bekend voor.quote:Op zondag 30 oktober 2005 06:09 schreef StefanP het volgende:
Hij lijkt een beetje op een Ford GT, maar voor totaal $35000 (geschatte kosten) is ie een stuk goedkoper.
35000 totaal? waarvan 20000 voor de kit?knap als je ergens een goed covette chassis + goede porsche motor en transmissie kan krijgen voor 15000.quote:Op zondag 30 oktober 2005 06:09 schreef StefanP het volgende:
HOLY SHIT!!!
FILMPJES!
http://www.factoryfive.com/images/videos/GTM/movfirstlight.MPG![]()
[afbeelding]
meer (helaas niet echt interessant omdat er pas 3 prototypes zijn): http://www.factoryfive.com/videogallery.html
[..]
De kit kost $20000 en je moet zelf de andere onderdelen hebben. Een Porsche transmissie, en de motor en al de rest van een corvette.
2200 pond, dat is 1000 kilo! Geschatte 0-100 is dan ook rond de 3 seconden. Wat kun je daar nog van zeggen? Het uiterlijk is om een puntje aan te zuigen, zelden zag ik zo'n mooie auto. Hij lijkt een beetje op een Ford GT, maar voor totaal $35000 (geschatte kosten) is ie een stuk goedkoper.
Moddervet
Weet iemand of je zoiets in Nederland op kenteken kunt krijgen?
afschuwelijk ... en dat die amerikanen dit uberhaupt al durven te zetten in een vergelijking met een mclaren, porsches, ferrari's etc. ... koop dan een echte occasion, ben je nog goedkoper uit ookquote:Op donderdag 28 december 2006 22:20 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Review
http://www.ffcobra.com/magazine/gtm2006.htm
dat dacht ik ook al ja.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:37 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
35000 totaal? waarvan 20000 voor de kit?knap als je ergens een goed covette chassis + goede porsche motor en transmissie kan krijgen voor 15000.
iddquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:29 schreef Repeat het volgende:
[..]
dat dacht ik ook al ja.
en dan nog lacht iedereen die wel een porsche, ferrari (etc) heeft je uit dat je in deze plastic pauperbak rijdt.
nouja zeg.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:26 schreef StefanP het volgende:
O jee, want je hebt natuurlijk geen merkje op je autoIk lach om mensen die de status van hun auto/kleding/wat dan ook ontlenen aan het merk. Precies de reden waarom ik
op ferrari, porsche, lamborghini en dergelijke. Ze worden gekocht door losers. Doe mij maar zo'n 'plastic pauperbak.'
Zo'n auto's koop je niet vanwege het interieur, maar vanwege de prestaties dunkt mequote:Op vrijdag 29 december 2006 00:45 schreef dr.dunno het volgende:
en dat interieur... vooral dat stuurwiel
Prima, noem jij eens een Amerikaanse auto die het beter doet dan de Europese concurrentie.quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:54 schreef StefanP het volgende:
Sterke argumenten:
'Amerikanen kunnen geen auto's maken'
Lelijk
Je vermoedt dat hij bladveren heeft.
Ja inderdaad, dat is de uitzondering. Je vergeet alleen even dat je voor die Ford vier van die Corvettes-met-een-nieuw-jasje kan halen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:50 schreef ook_gek het volgende:
De fort GT40 is anders goed gelukt.
Dan laat je je wel kennen...wat kan jou het nou schelen wat iemand van je auto denkt? En laat je je daardoor beinvloeden of je een auto mooi/vet vindt of niet?quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:26 schreef StefanP het volgende:
O jee, want je hebt natuurlijk geen merkje op je autoIk lach om mensen die de status van hun auto/kleding/wat dan ook ontlenen aan het merk. Precies de reden waarom ik
op ferrari, porsche, lamborghini en dergelijke. Ze worden gekocht door losers. Doe mij maar zo'n 'plastic pauperbak.'
Een Ford GT40 is tegenwoordig onbetaalbaar in goede staat en is weinig amerikaans.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:50 schreef ook_gek het volgende:
De fort GT40 is anders goed gelukt.
Afwerking is niet zo belangrijk voor de Amerikanen heb ik altijd het idee.
Zo lang het er leuk uit ziet is het prima, binnen kant mag lekker el chepo zijn.
nee, we weten ook dat hij bladveren heeft.quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:54 schreef StefanP het volgende:
Sterke argumenten:
'Amerikanen kunnen geen auto's maken'
Lelijk
Je vermoedt dat hij bladveren heeft.
Jezus Stefan, wat is dit voor een lame reply? Het gaat niet puur of je die auto wel in bezit hebt, maar hoe de auto's eigenlijk zijn. Als je iedere keer zit te mekkeren dat Veyron maar 1000 pk's heeft, zeg ik toch ook niet tegen jou: "Mocht je willen dat je zo'n sportwagen had."quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:35 schreef StefanP het volgende:
Zoals ik in een ander topic al aangaf maakt dat geen ruk uit, omdat je 3x per jaar op een circuit rijdt. Bovendien ben je blijkbaar absoluut niet op de hoogte van de prestaties van de vipers en corvettes op circuits en races. Verder mocht je willen dat je zo'n 'sportwagen' had.
hij heeft hier wel een puntquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:07 schreef pwnd het volgende:
StefanP je bent echt mijn held :/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |