Een Ford GT40 is tegenwoordig onbetaalbaar in goede staat en is weinig amerikaans.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:50 schreef ook_gek het volgende:
De fort GT40 is anders goed gelukt.
Afwerking is niet zo belangrijk voor de Amerikanen heb ik altijd het idee.
Zo lang het er leuk uit ziet is het prima, binnen kant mag lekker el chepo zijn.
nee, we weten ook dat hij bladveren heeft.quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:54 schreef StefanP het volgende:
Sterke argumenten:
'Amerikanen kunnen geen auto's maken'
Lelijk
Je vermoedt dat hij bladveren heeft.
Jezus Stefan, wat is dit voor een lame reply? Het gaat niet puur of je die auto wel in bezit hebt, maar hoe de auto's eigenlijk zijn. Als je iedere keer zit te mekkeren dat Veyron maar 1000 pk's heeft, zeg ik toch ook niet tegen jou: "Mocht je willen dat je zo'n sportwagen had."quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:35 schreef StefanP het volgende:
Zoals ik in een ander topic al aangaf maakt dat geen ruk uit, omdat je 3x per jaar op een circuit rijdt. Bovendien ben je blijkbaar absoluut niet op de hoogte van de prestaties van de vipers en corvettes op circuits en races. Verder mocht je willen dat je zo'n 'sportwagen' had.
hij heeft hier wel een puntquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:07 schreef pwnd het volgende:
StefanP je bent echt mijn held :/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |