abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44822590
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 10:50 schreef ook_gek het volgende:
De fort GT40 is anders goed gelukt.

Afwerking is niet zo belangrijk voor de Amerikanen heb ik altijd het idee.
Zo lang het er leuk uit ziet is het prima, binnen kant mag lekker el chepo zijn.
Een Ford GT40 is tegenwoordig onbetaalbaar in goede staat en is weinig amerikaans.

De Ford GT is ook weinig amerikaans.
Wielen -> duits
Remmen -> Italiaans
Versnellingsbak -> Engels
Body -> Engels
Besturing -> Aston Martin -> Engels
Afstelling door Lotus -> Engels
pi_44826622
Een spoiler is alleen al een must qua looks. Zonder een spoiler achterop lijkt er echt iets te ontbreken. Kijk naar die zwarte versie. Daar moet toch gewoon een spoiler achterop?

En de achterlichten vind ik lelijk. Alsof er uit een stuk hout 2 ronde gaten gezaagd zijn waar de lichtunits van een vouwwagen in geplaatst zijn..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  zaterdag 30 december 2006 @ 01:29:31 #33
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_44846928
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 08:54 schreef StefanP het volgende:
Sterke argumenten:

'Amerikanen kunnen geen auto's maken'
Lelijk
Je vermoedt dat hij bladveren heeft.
nee, we weten ook dat hij bladveren heeft.

sommige van die typisch amerikaanse 'sportwagens' hebben zelfs een starre achteras ; je kunt zelf toch ook wel verzinnen dat zo'n geval nooit snel een bocht door kan komen
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_44848093
Zoals ik in een ander topic al aangaf maakt dat geen ruk uit, omdat je 3x per jaar op een circuit rijdt. Bovendien ben je blijkbaar absoluut niet op de hoogte van de prestaties van de vipers en corvettes op circuits en races. Verder mocht je willen dat je zo'n 'sportwagen' had.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_44848459
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 02:35 schreef StefanP het volgende:
Zoals ik in een ander topic al aangaf maakt dat geen ruk uit, omdat je 3x per jaar op een circuit rijdt. Bovendien ben je blijkbaar absoluut niet op de hoogte van de prestaties van de vipers en corvettes op circuits en races. Verder mocht je willen dat je zo'n 'sportwagen' had.
Jezus Stefan, wat is dit voor een lame reply? Het gaat niet puur of je die auto wel in bezit hebt, maar hoe de auto's eigenlijk zijn. Als je iedere keer zit te mekkeren dat Veyron maar 1000 pk's heeft, zeg ik toch ook niet tegen jou: "Mocht je willen dat je zo'n sportwagen had."

Je mag trouwens ook geen kritiek op bv. BMW M5 leveren, want die heb je niet eens.

StefanP, beoefenaar van sofisme.
pi_44848552
Over lame replies gesproken! Het enige waar bepaalde lieden mee aan kunnen komen is

-hij heeft bladveren
-ze vinden het stuur niet mooi
-ze denken dat hij alleen hard rechtdoor kan
-er zit een spleetje tussen de dashpanelen
-er hangt geen porsche of ferrari merkje aan
-goedkoop
-technisch zwaar verouderd
-inferieur
enz.

Terwijl ze zelf nog nooit verder gekomen zijn dan een zesdehands afgeragde opel calibra of instapmodel 3-serie met 120pk. Dus bespaar me de preek dat ik met lame replies aankom.

Het verschil is dat ik wel degelijk in vipers, vettes, supras, porsches en dergelijke rijd en weet dat de een niet voor de ander omdoet omdat het interieur toevallig niet van leer is.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_44855173
ik zou me er niet voor schamen als hij in mn garage stond vooral in het zwart vind ik het een geile bak, mooie kitcar er zijn toch ook zat mensen met westfields die rondscheuren? ook dat vind ik prachtige wagens, nee het zijn geen echte lotus super sevens maarja hè

natuurlijk zou ik een (echte) lamborghini of ferrari prefereren over deze auto, waarom? omdat die technisch praktisch uitmuntend zijn.. het jammere is inderdaad dat veel mensen zo'n ding kopen als statussymbool zonder dat ze uberhaupt weten wat er gebeurt boven de 3000rpm en zonder dat ze ooit een bocht gemaakt hebben en vervolgens 60.000km met een set banden doen... dat is jammer ja, maar dat wil niet zeggen dat ik er niet een zou willen bezitten
Hopeloos benzine verslaafd
  zaterdag 30 december 2006 @ 14:07:03 #38
56646 pwnd
I_got_raped_by_a_Llama
pi_44855591
StefanP je bent echt mijn held :/
pi_44859594
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:07 schreef pwnd het volgende:
StefanP je bent echt mijn held :/
hij heeft hier wel een punt
pi_44860921
overigens de bladveer van een nieuwe vette is niet echt meer herkenbaar als stereotype bladvering is toch ook redelijk geavanceerde vering zullen we maar zeggen...

wat is nou beter... een opgerold staafje staal... of een lang flexibel stuk staal... ik weet het niet
Hopeloos benzine verslaafd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')