Voor mij,helaas,alweer een jaar geleden dat ik terug kwam...quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:21 schreef appelsientje het volgende:
Nog een paar weken en dan is het al weer een jaar geleden dat ik ben weg gegaan...
Wat gaat de tijd snel
In Melbourne? Grannyflat voor 150 dollar per week, of een kamer delen voor 80 per week.. Voor dat geld zit je eventueel ook in een hostel, maar dat zuigt. Verder 30 per dag voor leven.. Kom je aardig eind. Hoe staat de dollar eigenlijk nu?quote:Op woensdag 27 september 2006 19:59 schreef wh-vanderpost het volgende:
En kan iemand mij vertellen wat je ongeveer aan euro's kwijt bent voor een afstudeer stage?
Ik bedoel, je zal er moeten slapen en eten natuurlijk
Tevens TVP natuurlijk![]()
waar een wil is, .....quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:24 schreef DeF2K het volgende:
Mijn plan is om te gaan freelancen in Melbourne, heb alleen nog niet zo'n goed idee kunnen krijgen van hoe haalbaar dat is.
Jaja, da's ook een manier ja... lijkt me een wat lastige manier, maargoed.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:01 schreef DeF2K het volgende:
Ik raad het verkrijgen van een Australische vriendin met veel woonruimte en een goede baan aan. Veruit het goedkoopste
Ik heb em gelijk aangevraagd met het boeken van mijn reis. Of je moet em zelf even aanvragen op internet. Maar gaat allemaal redelijk snel. Is overigens een electronisch visum. Dus geen stempeltjesquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:00 schreef chilliewillie het volgende:
Hoe lang duurt die online aanvraag van je visum ongeveer? En wat is de beste volgorde van het 'boeken' van je ticket/visum/verzekering? Lukt dit binnen een maand?
Die website is echt verschrikkelijk onduidelijk!! Mijn vriendin heeft een non working visum voor een jaar aangevraagd en dat was met een maand geregeld geloof ik.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:19 schreef chilliewillie het volgende:
Het gaat om een working holiday visum van een jaar... noem me gek maar ik kan op de site van de australische ambassade niks vinden over de aanvraagtijd![]()
Don't worry. Als je een beetje babbelt kom je vanzelf mensen tegen die ook alleen zijn. Of andere gezellig mensen. Heb van niemand gehoord dat ie zich alleen voelde in australia.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:42 schreef -Beer- het volgende:
Ik heb vernomen dat contacten leggen daar niet zo'n probleem is mits je je natuurlijk wel onder de mensen bevind. Want ik ga namelijk alleen, en het enige waar ik me een beetje zorgen over maak is dat ik maanden eenzaam rond moet trekken.![]()
binnen 1 weekquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:20 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Die website is echt verschrikkelijk onduidelijk!! Mijn vriendin heeft een non working visum voor een jaar aangevraagd en dat was met een maand geregeld geloof ik.
Je moet je best doen om je daar niet onder de mensen te begeven. Je deelt je kamer met mensen, je staat te koken in een keuken waar andere mensen ook hun eten aan het bereiden zijn, je komt continu dezelfde mensen tegen omdat je nu eenmaal altijd dezelfde kant opreist en er zijn heel veel mensen die alleen reizen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:42 schreef -Beer- het volgende:
Ik heb vernomen dat contacten leggen daar niet zo'n probleem is mits je je natuurlijk wel onder de mensen bevind. Want ik ga namelijk alleen, en het enige waar ik me een beetje zorgen over maak is dat ik maanden eenzaam rond moet trekken.![]()
Okequote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:06 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je moet je best doen om je daar niet onder de mensen te begeven. Je deelt je kamer met mensen, je staat te koken in een keuken waar andere mensen ook hun eten aan het bereiden zijn, je komt continu dezelfde mensen tegen omdat je nu eenmaal altijd dezelfde kant opreist en er zijn heel veel mensen die alleen reizen.
Komt echt wel goed.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:42 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Oke
Ik ga namelijk iets van 7 maanden, dus dat is wel saai als je zo lang alleen bent. Maar gebeurt het bijvoorbeeld ook dat je iemand tegenkomt en daar een paar weken mee optrekt bijvoorbeeld? Dat lijkt me ook wel leuk.![]()
Ik ben het zo met je eens!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:14 schreef Oksel het volgende:
En als je echt stoer bent ga je de zuidkust doen. Oostkust is loaded met backpackers. Westkust is net zo mooi, alleen veel uitgestrekter. Super gave natural parks in W.A.:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
W.A. is imho zoveel gaver dan die eeuwige oostkust, waar heel NL zit.
gemiste kansquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben het zo met je eens!!alleen jammer genoeg ben ik er NOG niet geweest
De saaiste stad van Australiequote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:47 schreef Jaguarized het volgende:
Had ik hier mijn Canberra pics al eens laten zien?
Dat was het enige dat nog leuk wasquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:10 schreef Jaguarized het volgende:
Ja ik vond het ook minder spannend dan ik had dacht maar ik heb maar 1 ding niet gezien en dat was het Australian Museum. Zal zo ff wat pics bij elkaar zoeken.
Idd vooral na 6 uur... dan is er echt werkelijk waar niks te beleven....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:50 schreef Roosjedoosje het volgende:
Canberra was inderdaad vreselijk saai! Voor ons wel fijn om ff bij te komen. Maar wat een doodheid heerst daar zeg!
Nou moet ik toegeven dat we wel heel toevallig een druk bezochte en gezellige karaoke tegenkwamen in de kroeg onder het YHA, dat was toch wel gezelligquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd vooral na 6 uur... dan is er echt werkelijk waar niks te beleven....
Hmm die was er zeker niet toen ik er wasquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:06 schreef Roosjedoosje het volgende:
[..]
Nou moet ik toegeven dat we wel heel toevallig een druk bezochte en gezellige karaoke tegenkwamen in de kroeg onder het YHA, dat was toch wel gezellig
Omdat Sydney en Melbourne het niet eens konden worden welke van de 2 de hoofstad van Australië moest worden.. dus hebben ze een compleet nieuwe stad gebouwd.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:43 schreef Oksel het volgende:
Niemand gaat er ook heen..Waarom is die stad eigenlijk gebouwd?
Alleen op dinsdagavondenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm die was er zeker niet toen ik er was
Ja volgens mij ook.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:20 schreef Vava het volgende:
Ik heb er net een stukje van gezien, ik hoop dat het op uitzendinggemist.nl komt! Mart Smeets maakte toch wel een fout over die Tasmaanse duivel? Volgens hem zou de Tasmaanse duivel uitgestorven zijn maar volgens mij is de Tasmaanste tijger juist uitgestorven![]()
Damn, ik wou dat ik er nu al zat, prachtig daarquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:14 schreef Oksel het volgende:
En als je echt stoer bent ga je de zuidkust doen. Oostkust is loaded met backpackers. Westkust is net zo mooi, alleen veel uitgestrekter. Super gave natural parks in W.A.:
[foto`s]
waar en wat is dat?quote:Op woensdag 1 november 2006 23:08 schreef Smeich het volgende:
Gaat er nog iemand naar de Australiafair zaterdag?
Volgens mij kun je dat het beste ter plaatse regelen. Er zijn genoeg uitzendbureaus te vinden daar en je vindt vaak in hostels ook informatie over baantjes.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:18 schreef LS-Drop het volgende:
Ga als alles goed gaat met een half jaartje richting Oz... ik kan niet wachten
Mn plan was om van te voren ergens een contracter baantje te regelen in de IT voor 2 - 3 maandjes, om zo de rest van het jaar te kunnen bekostigen. Heeft iemand toevallig ervaring het met solliciteren vanuit nederland?
Jaaa ik wil ook heel graag de westkust 'doen'quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:14 schreef Oksel het volgende:
Financiele buffer zit gelukkig wel goed, maar ik dacht zo dat als ik vanuit nederland alvast een baan regel dat me dat de kosten voor het vliegticket bespaard, en ik dus meer geld overhoud wat ik goed kan gebruiken als ik ook nog wat omringende landen wil bezoekenquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:13 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat het beste ter plaatse regelen. Er zijn genoeg uitzendbureaus te vinden daar en je vindt vaak in hostels ook informatie over baantjes.
Zorg er in ieder geval voor dat je een redelijke financiele buffer mee neemt. Reist wat prettiger.
Haha veel succesquote:Op donderdag 30 november 2006 17:10 schreef Noxa het volgende:
Heeft iemand wel eens Oud & Nieuw in Sydney gevierd?? Ik ga dat dit jaar doen. Maar we zoeken nog een perfect feest waar we heen willen. Het dilemma wil alleen dat we graag het vuurwerk in de haven willen zien en daarna naar een party. Maar we hebben dus geen idee wat een verschrikkelijke drukte ons staat te wachten...
Iemand tips, ze zijn zeker welkom!
Denk dat je te laat ben om nog een goed hotel/hostel te vinden in het centrum, wat het is druk, mega druk!! de meeste hotels waren volgens wel ingelichte bronnen eind juli al uitgeboekt. en voor hostels geldt ongeveer het zelfde (behalve de hostels die de prijs quadtrippelen)quote:Op donderdag 30 november 2006 17:10 schreef Noxa het volgende:
Heeft iemand wel eens Oud & Nieuw in Sydney gevierd?? Ik ga dat dit jaar doen. Maar we zoeken nog een perfect feest waar we heen willen. Het dilemma wil alleen dat we graag het vuurwerk in de haven willen zien en daarna naar een party. Maar we hebben dus geen idee wat een verschrikkelijke drukte ons staat te wachten...
Iemand tips, ze zijn zeker welkom!
Als je een goede plek wilt hebben met je er al vroeg van te voren zijn... en met vroeg bedoel ik voor 12 uur 's middagsquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:33 schreef Noxa het volgende:
Thnx voor de leuke reacties.
Ik heb al heel lang geleden geboekt. We hebben een hostel net buiten Kings Cross. Dicht bij het uitgaansgebeuren. En ver genoeg van de drukte. Mijn vriendin zit nu al in Sydney. En ik ga er de 23e heen.
Ik heb al een aantal feesten nagecheckt of er nog kaarten zijn en wat het kost etc. Appelsientje, dat feest in Luna Park is idd erg vet. Carl Cox treed op, maar helaas alle kaarten zijn uitverkocht. Verder zijn er nog 1 bij Bondi beach en 1 bij Cogee. Ook allebei uitverkocht. Nog een vet feest bij Watershed hotel. Met uitzicht over de haven en dus ook vuurwerk. Maar die is ook aardig aan de prijs. Vanaf een boot zou ook meesters zijn. Maar dan wil ik ook wel de hele nacht door feesten.
Waarschijnlijk gaan we dus op de bonnevoi op zoek naar gezelligheid! Het doel is om iig het vuurwerk over de haven (bridge, en opera house) te zien. En daarna de stad in naar de feesten.
Maar waarschijnlijk komen australische vrienden ook naar Sydney met NYE. Hij schijnt alle goede plekjes te kennen. Daar hij zelf DJ is. Dus ik denk dat het allemaal wel goed komt. Ik leef er iig verschrikkelijk naar toe!!
Okay thnx voor de tip. Zal zo je site eens bekijken!quote:Op zondag 3 december 2006 00:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Als je een goede plek wilt hebben met je er al vroeg van te voren zijn... en met vroeg bedoel ik voor 12 uur 's middags
Tja het is gewoon een gezellige super drukke chaos in Sydneymaar ik wens je vast veel succes
op mijn site zie je een paar foto's van oud en nieuw
Ja, in principe wel. Je kunt ook wel werken zonder werkvisum, heleboel werkgevers vinden dat niet erg en betalen toch contant uit en je bent al verzekerd d.m.v. je eigen reisverzekering. MAAR: uiteraard illegaal al denk ik niet dat het een probleem gaat worden. Het wordt oogluikend wel toegestaan...quote:Op maandag 18 december 2006 13:39 schreef Flyingdutchman het volgende:
Mijn trip in Oceanië duurt ongeveer 3mnd (ook naar NZ), maar afhankelijk van hoe snel m'n geld slinkt wil ik toch misschien daar wat werken om weer beetje de kas aan te vullen.
Maar als je dan één/twee weken werkt, moet je dan ook al een werk visum hebben?
Ik kan me zo voorstellen dat wanneer je in een supermarkt of bij een 'bedrijf' werkt dat het wat stricter is, dan wanneer je appels gaat plukken voor een week........toch? Ik denk dat ik het er maar op gokquote:Op maandag 18 december 2006 17:19 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Ja, in principe wel. Je kunt ook wel werken zonder werkvisum, heleboel werkgevers vinden dat niet erg en betalen toch contant uit en je bent al verzekerd d.m.v. je eigen reisverzekering. MAAR: uiteraard illegaal al denk ik niet dat het een probleem gaat worden. Het wordt oogluikend wel toegestaan...
quote:Op maandag 18 december 2006 17:25 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat wanneer je in een supermarkt of bij een 'bedrijf' werkt dat het wat stricter is, dan wanneer je appels gaat plukken voor een week........toch?
mocht je iets leuks vinden let me knowquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:20 schreef Pr0-n00b het volgende:
Van plan om in augustus/september naar australie te gaan, maar ik vroeg me af of iemand miss. een idee heeft over alternatief vervoer naar australie.
Ik zat zelf te denken om op een cruise schip ofzo te gaan werken, maar na een beetje rondspeuren op internet valt dat een beetje tegen. (qua scholing enzo) Iemand een idee ?
(tevens een tvp)
dat klinkt wel ruigquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:30 schreef Oksel het volgende:
Hmm.. zoek een rederij in R'dam die op Australie vaart, en vraag of je deckhand mag zijn?
Mocht je iets vinden, laat het me ff wetenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:05 schreef LS-Drop het volgende:
[..]
dat klinkt wel ruig![]()
Lijkt me wel ultiem - eerst flink de handen uit de mouwen en lekker de zeebonk uithangen om vervolgens in australie aan te komen.
Misschien dat ik wel ga informeren hiervoor - is toch wel het echte reizen, iets wat je van vliegen niet kan zeggen. Zijn er hier toevallig mensen die ervaring met dit werk hebben - of weten waar ik moet zijn om meet te weten te komen?
Me and my brotherquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:38 schreef Ripley het volgende:
Yeay! Ik vertrek eind deze maand naar australie
Ik vlieg op melbourne en ga vervolgens door naar sydnet en richting Great Barrier Reef.
Nog andere fokkers die er in de maand februari zijn?
Ik kom 6 feb aan, en blijf er een maand of 5.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:38 schreef Ripley het volgende:
Yeay! Ik vertrek eind deze maand naar australie
Ik vlieg op melbourne en ga vervolgens door naar sydnet en richting Great Barrier Reef.
Nog andere fokkers die er in de maand februari zijn?
veel plezier en bezoek zeker dan ff Beerwah eejquote:Op maandag 15 januari 2007 19:47 schreef Rumboon het volgende:
Ook ik zit vanaf 13 Feb. een half jaartje in Brisbane![]()
idd... Canberra.... nog nooit zo'n saaie hoofstad gezien...quote:Op zondag 14 januari 2007 15:55 schreef Frederiqueske het volgende:
Aaah een topic over mijn geboortelandzie het nu pas
Perth ook een mooie stad om heen te gaan
![]()
Canberra,,, mja als je toch naar Australie wilt gaan maar niks wilt doen moet je daar heen ja,,, Beerwah moet je ook zeker bezoeken
en dan ook gelijk Brisbane want dan ben je toch in de buurt
![]()
![]()
waarom niet gewoon met het vliegtuig??? een stuk goedkoper hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:30 schreef Oksel het volgende:
Hmm.. zoek een rederij in R'dam die op Australie vaart, en vraag of je deckhand mag zijn?
waarom zolang mee wachten??? er op vakantie kan je toch wel ?? zo duur ist nie hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 20:32 schreef Mr-Sander het volgende:
Australië, lijkt me echt een supervet land om te wonen. Ik wil er zeker nog een keer naar toe gaan (evt. dus wonen). Maar goed, voordat ik daar heen ga, duurt het nog wel een jaar of 8
![]()
Najah, zo lang ik thuis woon, denk niet dat ik m'n moeder zo ver krijg, die blijft liever in Europa. Eerst middelbare school afmaken (t/m 2010) dan ben ik van plan een jaar in Europa te leven, om vervolgens een studie te gaan doen. Daarna naar Australiëquote:Op maandag 15 januari 2007 20:49 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
waarom zolang mee wachten??? er op vakantie kan je toch wel ?? zo duur ist nie hoor
weekend baantje nemenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:12 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Najah, zo lang ik thuis woon, denk niet dat ik m'n moeder zo ver krijg, die blijft liever in Europa. Eerst middelbare school afmaken (t/m 2010) dan ben ik van plan een jaar in Europa te leven, om vervolgens een studie te gaan doen. Daarna naar Australië![]()
Whehe, zoveel zakgeld krijg ik nou ook weer niet. En aangezien ik daar nu toch niet zo heel veel van over houd per maand...En ik wil er ook niet nú naar toe ofzo. Eerst aan m'n studie e.d. denken.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:17 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
weekend baantje nemenen al je zakgeld sparen en dan lekker alleen of met vrienden gaan
zo simpel gaat het niet hoor whehequote:Op maandag 15 januari 2007 21:25 schreef Sander-B het volgende:
MBO klaar in 2010, HBO klaar in 2014, dan een enkeltje naar Australië (Melbourne waarschijnlijk).
quote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 15:14 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ik kom 6 feb aan, en blijf er een maand of 5.![]()
Gezelligquote:Op maandag 15 januari 2007 19:47 schreef Rumboon het volgende:
Ook ik zit vanaf 13 Feb. een half jaartje in Brisbane![]()
Hou die rust...quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:18 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Dag Australie gangers, ik heb jullie hulp even nodig.
Ik heb 3 maanden geleden een visum aangevraagd en was granted permission, kreeg een nummer waarmee het visum in werking gezet kan worden in Australie. Dat visum is dus in orde. Maar ik mis blijkbaar nog iets want ik lees op de site van Australian backpackers het volgende:
Na alle gegevens ingevuld te hebben dien je bij vraag 7 de betaling (via creditcard) van ongeveer ¤ 100 (dit bedrag varieert i.v.m. de koers van de Australische Dollar) te voldoen.
Het scherm daarna (stap 8) is een overzicht en een betalingsbewijs, beide pagina's uitprinten.
Bij het aanvragen van het officiële visum (dit gebeurd in Australië) heb je beide documenten nodig!!!
Je raadt het al, dat heb ik dus niet gedaan. Ik heb geen printer. Ik heb wel een Transaction reference number waarmee ik op de site van het visum mijn betaling via creditcard bevestigd heb. Dat bewjisje is er dus. Maar dat andere document (het overzicht)??? Geen idee. Kunnen de mensen die onlangs naar Oz zijn geweest of mensen die hier inzicht in hebben me helpen. Bij voorbaat dank, ik schiet namelijk al een beetje in de stress.
quote:Rond augustus 2008 zou ik graag willen beginnen met mijn afstudeerstage in Australië. Op deze manier wil ik mijn eerder opgedane internationale ervaring verder uitbreiden, en contacten op doen voor mijn verdere carrière
jaquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:29 schreef Sander-B het volgende:
Ik krijg steeds meer zin te emigreren elke keer dat iemand hier foto's post.![]()
Dat ziet er echt heel raar uit.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:20 schreef Oksel het volgende:
[afbeelding]
"Fear my l337 cooking skillz!"
waarom ben je je visum niet gewoon bij de Australische ambassade gaan halen??? dan had je alles gekregen Misschien hun ff bellen maar wat je nu moet doen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:18 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Dag Australie gangers, ik heb jullie hulp even nodig.
Ik heb 3 maanden geleden een visum aangevraagd en was granted permission, kreeg een nummer waarmee het visum in werking gezet kan worden in Australie. Dat visum is dus in orde. Maar ik mis blijkbaar nog iets want ik lees op de site van Australian backpackers het volgende:
Na alle gegevens ingevuld te hebben dien je bij vraag 7 de betaling (via creditcard) van ongeveer ¤ 100 (dit bedrag varieert i.v.m. de koers van de Australische Dollar) te voldoen.
Het scherm daarna (stap 8) is een overzicht en een betalingsbewijs, beide pagina's uitprinten.
Bij het aanvragen van het officiële visum (dit gebeurd in Australië) heb je beide documenten nodig!!!
Je raadt het al, dat heb ik dus niet gedaan. Ik heb geen printer. Ik heb wel een Transaction reference number waarmee ik op de site van het visum mijn betaling via creditcard bevestigd heb. Dat bewjisje is er dus. Maar dat andere document (het overzicht)??? Geen idee. Kunnen de mensen die onlangs naar Oz zijn geweest of mensen die hier inzicht in hebben me helpen. Bij voorbaat dank, ik schiet namelijk al een beetje in de stress.
Ja vooral nu.... met dit weer..quote:
Hey... respect voor Nederlandquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:31 schreef Frederiqueske het volgende:
ik mist het al vanaf het moment mijn ouders besloten naar dit pokke koude landje te verhuizen![]()
![]()
waarom mensen dát doen is voor mij een raadsel.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:31 schreef Frederiqueske het volgende:
ik mist het al vanaf het moment mijn ouders besloten naar dit pokke koude landje te verhuizen![]()
![]()
ja mijn pa en ma kregen een post in Nederland aangewezen, eerst hong kong maar toen we daar 2 maanden zaten ofzo kreeg mijn ma een post in nederland aangeboden en toen heeft mijn pa gevraagd of ie ook vanuit nederland kon werken en dat was goed en toen zaten we hier.........in de kou..........regen........sneeuw.....ijzel........wind.........sjagerijnige mensen........quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:40 schreef sugarJay het volgende:
[..]
waarom mensen dát doen is voor mij een raadsel.![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:43 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja mijn pa en ma kregen een post in Nederland aangewezen, eerst hong kong maar toen we daar 2 maanden zaten ofzo kreeg mijn ma een post in nederland aangeboden en toen heeft mijn pa gevraagd of ie ook vanuit nederland kon werken en dat was goed en toen zaten we hier.........in de kou..........regen........sneeuw.....ijzel........wind.........sjagerijnige mensen........![]()
ik heb medelijden met jequote:Op woensdag 17 januari 2007 17:43 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja mijn pa en ma kregen een post in Nederland aangewezen, eerst hong kong maar toen we daar 2 maanden zaten ofzo kreeg mijn ma een post in nederland aangeboden en toen heeft mijn pa gevraagd of ie ook vanuit nederland kon werken en dat was goed en toen zaten we hier.........in de kou..........regen........sneeuw.....ijzel........wind.........sjagerijnige mensen........![]()
alleen de mensen die je kent niet nee, maar als je onbekende tegenkomt dan kijken ze je zo vuil aan van,, ik zal je eens in elkaar tremmen...quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]ijzel nog niet gezien hier.. en sneeuw ook niet
komt nog wel
en kom kom.. niet iedereen is chagerijnig
Maar je zegt tenminste wel keivriendelijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:53 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
alleen de mensen die je kent niet nee, maar als je onbekende tegenkomt dan kijken ze je zo vuil aan van,, ik zal je eens in elkaar tremmen...ik ben gewend iedereen te groeten, mja nu onderhand hier niet meer, maar thuis wel hoor..als ik dan naar de hockey fietste kwam ik onderweg altijd van die ouwe opaatjes tegen die ik totaal nie kende maar die altijd keivriendelijk deden groeten.. toen ik hier naar de hockey ging en ik kwam onderweg een opaatje of omaatje tegen en ik groette die dan keken ze eerst alsof ze water zagen branden
![]()
hehe daar kunnen ook moeilijke tussen zitten hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar je zegt tenminste wel keivriendelijk![]()
Tja.. ach ze aussies zijn wel wat vriendelijk dan hier...... komt misschien door 't weer
hehequote:Op woensdag 17 januari 2007 18:00 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hehe daar kunnen ook moeilijke tussen zitten hoorga niet naar een dorpje van 100 man waar iedereen elkaar kent want zo vriendelijk zijn ze daar dan niet als je als outsider komt
nou ook niet allemaal maar meestal hebben ze het daar niet op stadse lui
hehe ja KEI leuk je, dat heb ik van mijn vriendinnentoen ik dat voor het eerst hoorde dacht ik altijd aan een rock een steentje ofzo whaha en ik kon de link maar niet leggen
maar nu gebruik ik het keivaak
ja maar nederland heeft niet zoveel natuurquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe
Dat van die dorpjes dat klopt wel ja... sommige plekken zitten echt van die rednecks....
Tasmania! Daar zitten vriendelijke mensen
Wel grappig een eiland dat groter is dan Nederland en er wonen maar 500.000 mensen.. Lekker rustig
Nou.. je hebt ook rednecks in het midden van Australie... ze lijken er verdacht wel op in ieder gevalquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:12 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja maar nederland heeft niet zoveel natuurAustralie heeft ook maar iets meer dan 16.000000 inwoners ook niet veel voor zo'n groot oppervlakte, mja in het midden wil vrijwel niemand wonen
maar ok, hoeveel inwoners heeft nederland???
![]()
Rednecks heb je alleen in Amerika heze willen gewoon hun eigen leventje leven zonder al die stadse invloeden.
als het niet hoeft dan liever niet zeggen ze
als het niet anders kan ok
Waar heb jij eigenlijk gewoond in Australië?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:12 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja maar nederland heeft niet zoveel natuurAustralie heeft ook maar iets meer dan 16.000000 inwoners ook niet veel voor zo'n groot oppervlakte, mja in het midden wil vrijwel niemand wonen
maar ok, hoeveel inwoners heeft nederland???
![]()
Rednecks heb je alleen in Amerika heze willen gewoon hun eigen leventje leven zonder al die stadse invloeden.
als het niet hoeft dan liever niet zeggen ze
als het niet anders kan ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |