abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 september 2006 @ 22:20:46 #1
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_42125082
Topic geschiedenis - NWS
9/11-complot of *-->niet<--*? #01 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #02 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #03 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #04 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #05 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #06 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #07 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #08 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #09 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #10 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #11 [NWS]
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:44 schreef mouzzer het volgende:
*lol* Had je niet gezien dat een van mijn quotes van Bill Cosby was Als je je nou eens ging richten op het echt verdiepen in de materie ipv conspirancy sites te copy/pasten. Als je zegt dat je dat de laatste 3 jaar echt dingen hebt nagelopn en gechecked heb je blijkbaar op de verkeerde plek gekeken.

Ik kan je vertellen ik heb open gestaan (en sta nogsteeds open) voor zo ongeveer alle claims en conspirancy theorieen die de laatste 5 jaar het licht hebben gezien. Door mij echt te verdiepen in de materie en verder te kijken dan alleen conspirancy sites en de manier hoe zij hun (dis) informatie brengen en feiten bewust weglaten om hun claim te kunnen blijven ondersteunen ben ik voor mezelf tot de conclusie gekomen wat ik de waarheid vind bij bepaalde gebeurtenissen op 9/11. Die conclusie is gebaseerd op onderbouwde feiten van betrouwbare bronnen en die binnen de grenzen van de natuurkunde vallen. Ik claim nergens dat ik precies weet wat er allemaal die dag is gebeurd, ik zeg nergens dat ik het officiele verhaal 100% geloof (want dat doe ik niet), je zal mij niet kunnen betrappen op het geven van misleidende informatie (ik kan alle claims onderbouwen met goede bronnen).

Ik heb absoluut mijn vraagtekens bij bepaalde gebeurtenissen van die dag, ik ben er na 5 jaar ook wel achter dat er dingen absoluut niet kloppen met het 'officiele verhaal.' Maar als ik de stupidiiteit van de LC waarheid nogsteeds gepost zie worden waaronder dingen die echt al jaren geleden met feiten weerlegd zijn dan denk ik jongen waar ben je mee bezig met zo'n arrogante houding van ik weet hoe het wel precies zit (wat zo post je) en jullie zijn schaapjes van Bush maar ondertussen echte feiten blijven negeren.. Nou gaap gaap zo ging het 4 jaar geleden hier al aan toe en toen werden ook keiharde bewijzen genegeerd om hun waarheid maar in stand te houden. Dan kan je wel leuk allemaal quotes gaan posten om zogenaamd intelligent over te komen maar kijk eens echt in de spiegel en naar je eigen posts, ben je echt op zoek naar de echte waarheid of alleen naar bewijs die jouw eigen waarheid steunen? Zoals ik al zei ik sta open voor alle claims en theorieen maar ik kijk en zoek verder dan alleen de originele claim en dat zou jij ook moeten. Wat als er iemand is die niet openstaan voor andere informatie dan die gegeven op de conspirancy sites dan ben jij het wel en dan ben je in mijn ogen niet opzoek naar de waarheid.

Press for Truth is idd een goede docu waar ze echt uitgaan van daadwerkelijke feiten en een goed begin als je net komt kijken in het 9/11 conspirancy verhaal maar 9-11 mysteries nee zolang je het verschil niet zit tussen die 2 waren de laatste 3 jaar van je onderzoek niet goed besteed.

What a man believes upon grossly insufficient evidence is an index into his desires -- desires of which he himself is often unconscious. If a man is offered a fact which goes against his instincts, he will scrutinize it closely, and unless the evidence is overwhelming, he will refuse to believe it. If, on the other hand, he is offered something which affords a reason for acting in accordance to his instincts, he will accept it even on the slightest evidence. The origin of myths is explained in this way. - Bertrand Russell:
Ventileer dan je mening. Door jouw en Evil_Jur wordt alleen maar riducule gereageerd op de bronovergoten reacties van Pietje77. Maar met eigen meningen en bronnen kom jullie niet echt.

En hebben jullie Who Killed John O'Neill nu gezien?!

[ Bericht 41% gewijzigd door Drugshond op 30-09-2006 11:05:10 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_42125163
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:20 schreef Lambiekje het volgende:

Wat is daar allemaal te zien?
pi_42125235
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:20 schreef Lambiekje het volgende:
Door jouw en Evil_Jur wordt alleen maar riducule gereageerd op de bronovergoten reacties van Pietje77. Maar met eigen meningen en bronnen kom jullie niet echt.

´´Pietje´´ is een windbuil die met de meest achterhaalde onzin komt aanzetten en nu eerst maar eens, zoals beloofd, wat leugens aan het licht moet brengen voor ik nog verder op hem inga.

Kun je even in eigen woorden vertellen waar die documentaire over gaat? Want ik heb hem niet gezien.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_42125342
Waarom hield de overheid de telefoonsgesprekken geheim ?
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_42125386
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:26 schreef Meki het volgende:

Waarom hield de overheid de telefoonsgesprekken geheim ?
Omdat ze superwoedend zijn op Fok!.

Wat bedoel je precies?
pi_42125401
Doe even realitisch Lambiekje, hij heeft nog geen enkele bron aangedragen behalve links naar PrisonPlanet en docu's van de complot-kant. Ook bij jou is het duidelijk dat je niet niet veel kaas hebt gegeten van gedegen onderzoek en bronnenkritiek, maar je snapt toch wel dat dat geen acceptabele bronnen zijn in een discussie over deze kwestie? Zeker interessant als anekdote, maar alleen daarop kan een discussie niet draaien.

Kom zelf met feiten, onderbouw ze, leg ze uit en discussieer hier over de conclusie die je eraan verbindt.
pi_42125431
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:27 schreef Apropos het volgende:

[..]

Omdat ze superwoedend zijn op Fok!.

Wat bedoel je precies?

de brandweergesprekken het zwarte doos en de gesprekken in de vliegtuig
pi_42125515
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:28 schreef Meki het volgende:

[..]

de brandweergesprekken het zwarte doos en de gesprekken in de vliegtuig
Ik heb wel een vaag vermoeden wat je bedoelt, maar ik ga je slordigheid niet belonen door er ernstig op in te gaan. Omschrijf nu eens precies wat je bedoelt. Zo zijn we er tenslotte ook achtergekomen dat je het mis had wat betreft alle overige aspecten van die dag.
pi_42125574
Even een snel tvp'tje.
Bananenyoghurt...
pi_42125663
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:30 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ik heb wel een vaag vermoeden wat je bedoelt, maar ik ga je slordigheid niet belonen door er ernstig op in te gaan. Omschrijf nu eens precies wat je bedoelt. Zo zijn we er tenslotte ook achtergekomen dat je het mis had wat betreft alle overige aspecten van die dag.
ik zal alvast beginnen met het zwarte doos

waar is die zwarte doos ?
pi_42125704
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:34 schreef Meki het volgende:

[..]

Welke precies? Ik neem aan dat niet alle vliegtuigen gebruik maakten van een en dezelfde zwarte doos.
pi_42125790
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:34 schreef Meki het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 25 september 2006 22:34 schreef Apropos het volgende:

[..]

Welke precies? Ik neem aan dat niet alle vliegtuigen gebruik maakten van een en dezelfde zwarte doos.
* Popcorn pakt...
Bananenyoghurt...
pi_42125802
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:34 schreef Apropos het volgende:

[..]

de zwarte doos van de vliegtuig 93 en vliegtuig van de WTC
  maandag 25 september 2006 @ 22:38:01 #14
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_42125837
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:24 schreef Apropos het volgende:

[..]

´´Pietje´´ is een windbuil die met de meest achterhaalde onzin komt aanzetten en nu eerst maar eens, zoals beloofd, wat leugens aan het licht moet brengen voor ik nog verder op hem inga.

Kun je even in eigen woorden vertellen waar die documentaire over gaat? Want ik heb hem niet gezien.
Een wat versimpelde samenvatting...

Who Killed John O'Neill

http://video.google.nl/videoplay?docid=-3781113200636275190&q=o%27neill

Een groot deel van de film bestaat uit droge feiten. Het andere deel bestaat uit het speculeren en het komen tot een goed onderbouwde samenzweringstheorie waarin de hoofdpersoon met zichzelf (in verschillende personage) in discussie gaat. Heel veel informatie in de film is echter meer dan alleen een samenzweringstheorie, het is een weergave van feiten. Deze feiten worden in de film aan elkaar gekoppeld en vormen een theorie. De uiteindelijke samenzwering die geopperd wordt in deze film is zeer goed uitgewerkt maar nog niet alles omvattend. De samenzweringstheorie over Al Qaida als drugssmokkelaars en bewakers van de opium handel met medewerking van de CIA (afghanistan produceert 90% van de opium wereldwijd) zit waarschijnlijk niet ver af van de werkelijkheid. Dat 9/11 is uitgevoerd (inside job of let it happen) met als doel het kunnen voortzetten van de wereldwijde drugssmokkel is voor mij echter te kort door de bocht en dit kan ik niet als volledig motief aanvaarden. Naar mijn mening speelt geopolitiek en de schaarser wordende grondstoffen een nog veel grotere rol.

De link naar mijn orginele post met de naar mijn mening belangrijkste documentaires.

911 complot of niet deeltje 11
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_42126033
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:37 schreef Meki het volgende:

[..]

de zwarte doos van de vliegtuig 93

http://edition.cnn.com/in(...).flight93/index.html
pi_42126093
Hield de overheid die geheim ? In welke zin ?
pi_42126109
Dank, OpenYourMind.
pi_42126139
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:37 schreef Meki het volgende:

[..]

de zwarte doos van de vliegtuig 93 en vliegtuig van de WTC
De FDR en CVR van United 93 zijn gewoon gevonden hoor. Sterker nog, nabestaanden hebben tijdens een rechtszaak opnames van de CVR te horen gekregen. (bron: onder andere Wikipedia)

De recorders uit beide torens heerst wat verdeeldheid over. Een aantal mensen claims (vaak aan de hand van één enkele bron) dat ze wel gevonden zouden zijn, maar achtergehouden. Afgezien van deze ene bron is er naar mijn weten geen bewijs dat ze teruggevonden zijn in de puinhopen van het wtc.
Bananenyoghurt...
pi_42126181
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:43 schreef Apropos het volgende:
Tot het proces, sindsdien is de transcriptie openbaar.
pi_42126214
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:43 schreef Apropos het volgende:
ze hebben het geheim gehouden tot 2005 en daarna vrij gegeven

ook al hebben ze beelden daarvan maar dat is verwerkt
als het echt was waarom maken ze die zwarte doos niet openbaar
pi_42126277
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:46 schreef Meki het volgende:

[..]

Lees je wel wat je zelf typt? Ze hebben het dus vrijgegeven, openbaar gemaakt.
pi_42126401
quote:

[..]

Ja, dus? Dat wilde je toch ook?
quote:
Wat voor beelden heb je het over?
quote:
De overheid mag de opnames van de vluchtrecorders niet zomaar vrijgeven, aangezien deze eigendom zijn van de vliegtuigmaatschappij (United dus).
Bananenyoghurt...
pi_42126412
quote:

[..]

`´Verwerkt?´´
Heb je het nu nog steeds over dezelfde zwarte doos? Die is op verzoek van de nabestaanden verzegeld:

A transcript was later released, but the recording will not be released because of relatives' objections

http://www.telegraph.co.u(...)006/04/13/wuaf13.xml
pi_42126416
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:47 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Lees je wel wat je zelf typt? Ze hebben het dus vrijgegeven, openbaar gemaakt.
pas na jaren later

ze hebben er alles aangedaan om hun teksten / beelden erin te zetten
pi_42126445
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:51 schreef Meki het volgende:

[..]

pas na jaren later

ze hebben er alles aangedaan om hun teksten / beelden erin te zetten
Bron?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')