Ventileer dan je mening. Door jouw en Evil_Jur wordt alleen maar riducule gereageerd op de bronovergoten reacties van Pietje77. Maar met eigen meningen en bronnen kom jullie niet echt.quote:Op maandag 25 september 2006 19:44 schreef mouzzer het volgende:
*lol* Had je niet gezien dat een van mijn quotes van Bill Cosby wasAls je je nou eens ging richten op het echt verdiepen in de materie ipv conspirancy sites te copy/pasten. Als je zegt dat je dat de laatste 3 jaar echt dingen hebt nagelopn en gechecked heb je blijkbaar op de verkeerde plek gekeken.
Ik kan je vertellen ik heb open gestaan (en sta nogsteeds open) voor zo ongeveer alle claims en conspirancy theorieen die de laatste 5 jaar het licht hebben gezien. Door mij echt te verdiepen in de materie en verder te kijken dan alleen conspirancy sites en de manier hoe zij hun (dis) informatie brengen en feiten bewust weglaten om hun claim te kunnen blijven ondersteunen ben ik voor mezelf tot de conclusie gekomen wat ik de waarheid vind bij bepaalde gebeurtenissen op 9/11. Die conclusie is gebaseerd op onderbouwde feiten van betrouwbare bronnen en die binnen de grenzen van de natuurkunde vallen. Ik claim nergens dat ik precies weet wat er allemaal die dag is gebeurd, ik zeg nergens dat ik het officiele verhaal 100% geloof (want dat doe ik niet), je zal mij niet kunnen betrappen op het geven van misleidende informatie (ik kan alle claims onderbouwen met goede bronnen).
Ik heb absoluut mijn vraagtekens bij bepaalde gebeurtenissen van die dag, ik ben er na 5 jaar ook wel achter dat er dingen absoluut niet kloppen met het 'officiele verhaal.' Maar als ik de stupidiiteit van de LC waarheid nogsteeds gepost zie worden waaronder dingen die echt al jaren geleden met feiten weerlegd zijn dan denk ik jongen waar ben je mee bezig met zo'n arrogante houding van ik weet hoe het wel precies zit (wat zo post je) en jullie zijn schaapjes van Bush maar ondertussen echte feiten blijven negeren.. Nou gaap gaap zo ging het 4 jaar geleden hier al aan toe en toen werden ook keiharde bewijzen genegeerd om hun waarheid maar in stand te houden. Dan kan je wel leuk allemaal quotes gaan posten om zogenaamd intelligent over te komen maar kijk eens echt in de spiegel en naar je eigen posts, ben je echt op zoek naar de echte waarheid of alleen naar bewijs die jouw eigen waarheid steunen? Zoals ik al zei ik sta open voor alle claims en theorieen maar ik kijk en zoek verder dan alleen de originele claim en dat zou jij ook moeten. Wat als er iemand is die niet openstaan voor andere informatie dan die gegeven op de conspirancy sites dan ben jij het wel en dan ben je in mijn ogen niet opzoek naar de waarheid.
Press for Truth is idd een goede docu waar ze echt uitgaan van daadwerkelijke feiten en een goed begin als je net komt kijken in het 9/11 conspirancy verhaal maar 9-11 mysteries nee zolang je het verschil niet zit tussen die 2 waren de laatste 3 jaar van je onderzoek niet goed besteed.
What a man believes upon grossly insufficient evidence is an index into his desires -- desires of which he himself is often unconscious. If a man is offered a fact which goes against his instincts, he will scrutinize it closely, and unless the evidence is overwhelming, he will refuse to believe it. If, on the other hand, he is offered something which affords a reason for acting in accordance to his instincts, he will accept it even on the slightest evidence. The origin of myths is explained in this way. - Bertrand Russell:
Wat is daar allemaal te zien?quote:Op maandag 25 september 2006 22:20 schreef Lambiekje het volgende:
En hebben jullie Who Killed John O'Neill nu gezien?!
´´Pietje´´ is een windbuil die met de meest achterhaalde onzin komt aanzetten en nu eerst maar eens, zoals beloofd, wat leugens aan het licht moet brengen voor ik nog verder op hem inga.quote:Op maandag 25 september 2006 22:20 schreef Lambiekje het volgende:
Door jouw en Evil_Jur wordt alleen maar riducule gereageerd op de bronovergoten reacties van Pietje77. Maar met eigen meningen en bronnen kom jullie niet echt.
En hebben jullie Who Killed John O'Neill nu gezien?!
Omdat ze superwoedend zijn op Fok!.quote:Op maandag 25 september 2006 22:26 schreef Meki het volgende:
Waarom hield de overheid de telefoonsgesprekken geheim ?
quote:Op maandag 25 september 2006 22:27 schreef Apropos het volgende:
[..]
Omdat ze superwoedend zijn op Fok!.
Wat bedoel je precies?
Ik heb wel een vaag vermoeden wat je bedoelt, maar ik ga je slordigheid niet belonen door er ernstig op in te gaan. Omschrijf nu eens precies wat je bedoelt. Zo zijn we er tenslotte ook achtergekomen dat je het mis had wat betreft alle overige aspecten van die dag.quote:Op maandag 25 september 2006 22:28 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
de brandweergesprekken het zwarte doos en de gesprekken in de vliegtuig
ik zal alvast beginnen met het zwarte doosquote:Op maandag 25 september 2006 22:30 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik heb wel een vaag vermoeden wat je bedoelt, maar ik ga je slordigheid niet belonen door er ernstig op in te gaan. Omschrijf nu eens precies wat je bedoelt. Zo zijn we er tenslotte ook achtergekomen dat je het mis had wat betreft alle overige aspecten van die dag.
Welke precies? Ik neem aan dat niet alle vliegtuigen gebruik maakten van een en dezelfde zwarte doos.quote:Op maandag 25 september 2006 22:34 schreef Meki het volgende:
[..]
ik zal alvast beginnen met het zwarte doos
waar is die zwarte doos ?
quote:Op maandag 25 september 2006 22:34 schreef Meki het volgende:
[..]
ik zal alvast beginnen met het zwarte doos
waar is die zwarte doos ?
* Popcorn pakt...quote:Op maandag 25 september 2006 22:34 schreef Apropos het volgende:
[..]
Welke precies? Ik neem aan dat niet alle vliegtuigen gebruik maakten van een en dezelfde zwarte doos.
de zwarte doos van de vliegtuig 93 en vliegtuig van de WTCquote:Op maandag 25 september 2006 22:34 schreef Apropos het volgende:
[..]
Welke precies? Ik neem aan dat niet alle vliegtuigen gebruik maakten van een en dezelfde zwarte doos.
Een wat versimpelde samenvatting...quote:Op maandag 25 september 2006 22:24 schreef Apropos het volgende:
[..]
´´Pietje´´ is een windbuil die met de meest achterhaalde onzin komt aanzetten en nu eerst maar eens, zoals beloofd, wat leugens aan het licht moet brengen voor ik nog verder op hem inga.
Kun je even in eigen woorden vertellen waar die documentaire over gaat? Want ik heb hem niet gezien.
De FDR en CVR van United 93 zijn gewoon gevonden hoor. Sterker nog, nabestaanden hebben tijdens een rechtszaak opnames van de CVR te horen gekregen. (bron: onder andere Wikipedia)quote:Op maandag 25 september 2006 22:37 schreef Meki het volgende:
[..]
de zwarte doos van de vliegtuig 93 en vliegtuig van de WTC
Tot het proces, sindsdien is de transcriptie openbaar.quote:Op maandag 25 september 2006 22:43 schreef Apropos het volgende:
Hield de overheid die geheim ? In welke zin ?
ze hebben het geheim gehouden tot 2005 en daarna vrij gegevenquote:Op maandag 25 september 2006 22:43 schreef Apropos het volgende:
Hield de overheid die geheim ? In welke zin ?
Lees je wel wat je zelf typt? Ze hebben het dus vrijgegeven, openbaar gemaakt.quote:Op maandag 25 september 2006 22:46 schreef Meki het volgende:
[..]
ze hebben het geheim gehouden tot 2005 en daarna vrij gegeven
ook al hebben ze beelden daarvan maar dat is verwerkt
als het echt was waarom maken ze die zwarte doos niet openbaar
Ja, dus? Dat wilde je toch ook?quote:Op maandag 25 september 2006 22:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat voor beelden heb je het over?quote:ook al hebben ze beelden daarvan maar dat is verwerkt
De overheid mag de opnames van de vluchtrecorders niet zomaar vrijgeven, aangezien deze eigendom zijn van de vliegtuigmaatschappij (United dus).quote:als het echt was waarom maken ze die zwarte doos niet openbaar
`´Verwerkt?´´quote:Op maandag 25 september 2006 22:46 schreef Meki het volgende:
[..]
ook al hebben ze beelden daarvan maar dat is verwerkt
als het echt was waarom maken ze die zwarte doos niet openbaar
pas na jaren laterquote:Op maandag 25 september 2006 22:47 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Lees je wel wat je zelf typt? Ze hebben het dus vrijgegeven, openbaar gemaakt.
Bron?quote:Op maandag 25 september 2006 22:51 schreef Meki het volgende:
[..]
pas na jaren later
ze hebben er alles aangedaan om hun teksten / beelden erin te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |