abonnement Unibet Coolblue
pi_42108851
In navolging van

Het grote "waar-vind-ik-goedkope-tickets" topic
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #2
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #3
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #4
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #5
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #6

hier het vervolg:

Je kunt hier al je vragen kwijt over hoe je van A naar B kunt vliegen, varen of rijden in elk mogelijk ander vervoermiddel.

Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.

Voor low-cost vluchten hebben we dit topic:
[low cost Airlines+luchthavens] reisinformatie en nieuws
of kijk je op skyscanner, wegelo of een andere vergelijker

Voor je vluchtverslag deze:
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #2
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #3

En voor je reisverslag mag je een eigen topic openen of in één van de centrale topics posten


handige links voor vliegtickets:

www.vliegtarieven.nl
http://www.nl.lastminute.com
http://www.atp.nl
Opode
http://www.wegolo.nl
http://www.cheaptickets.com

voor de trein kijk je op:
http://www.ns.nl
http://bahn.hafas.de

En al je overige vragen kun je dus hier posten
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_42108874
Kan een lastminute echt zo veel goedkoper uitpakken? Ik wil dus, zoals in het vorige topic staat, ergens begin februari naar Bankok. Kan het honderden euro's schelen als we gewoon eind januari gaan bivakkeren op Schiphol op zoek naar een lastminute aanbieding? .
pi_42108906
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
Kan een lastminute echt zo veel goedkoper uitpakken? Ik wil dus, zoals in het vorige topic staat, ergens begin februari naar Bankok. Kan het honderden euro's schelen als we gewoon eind januari gaan bivakkeren op Schiphol op zoek naar een lastminute aanbieding? .
Nee, dat soort vluchten zijn alleen in het laagseizoen voor die bestemming in de aanbieding. Soms wel eens een last minute pakketreis, maar dat risico moet je kunnen nemen.
pi_42108957
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
Kan een lastminute echt zo veel goedkoper uitpakken? Ik wil dus, zoals in het vorige topic staat, ergens begin februari naar Bankok. Kan het honderden euro's schelen als we gewoon eind januari gaan bivakkeren op Schiphol op zoek naar een lastminute aanbieding? .
L'Tur online heeft nu (vertrek morgen als voorbeeld) voor 599 euro een ticket Bangkok incl toeslagen via Dubai vanaf Dusseldorf. Vanaf Amsterdam zie ik het vrij weinig eigenlijk.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  maandag 25 september 2006 @ 12:01:20 #5
145708 4gent_Orang3
alle vrouwen zijn bi
pi_42109122
Ik ga komend weekend in 2 dagen naar Kopenhagen liften vanuit Utrecht, iemand tips?
pi_42109434
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_42109636
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:36 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Misschien even via Skyeurope proberen met overstap in Bratislava of Budapest


Dat met Skyeurope is ook niet heel handig allemaal. Iemand ervaring met trein van ergens in NL naar Slovenie? Kost dat?
Of weet iemand budgetmaatschappijen die op Ljubljana vliegen? Ik weet dat ze wizz air hebben, maar die gaan dus vanaf brussel. Op zich geen probleem, maar ik kan daarna niet meer naar NL omdat het 's avonds land. Dan heb je een uurtje en dan gaat de laatste trein. Maar buitenlandse stad als vertrekpunt hoeft geen probleem te zijn.
  maandag 25 september 2006 @ 12:54:45 #8
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_42110097
Eidt: la maar ben er al uit.

[ Bericht 83% gewijzigd door Luchtbel op 25-09-2006 16:36:39 ]
pi_42110215
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:27 schreef pietjekanarie het volgende:

[..]

Dat met Skyeurope is ook niet heel handig allemaal. Iemand ervaring met trein van ergens in NL naar Slovenie? Kost dat?
Of weet iemand budgetmaatschappijen die op Ljubljana vliegen? Ik weet dat ze wizz air hebben, maar die gaan dus vanaf brussel. Op zich geen probleem, maar ik kan daarna niet meer naar NL omdat het 's avonds land. Dan heb je een uurtje en dan gaat de laatste trein. Maar buitenlandse stad als vertrekpunt hoeft geen probleem te zijn.
Enige lowcost maatschappij die uberhaupt op Ljubljana vliegt is Wizz vanaf Charleroi.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_42110710
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:59 schreef Jaguarized het volgende:
Enige lowcost maatschappij die uberhaupt op Ljubljana vliegt is Wizz vanaf Charleroi.
Easyjet vanaf Stansted ook nog
pi_42111408
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:19 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Easyjet vanaf Stansted ook nog
Heb jij geen advies voor hem met de trein oid vanaf Budapest of Wenen?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_42113864
nouja als ik heel goedkoop in Londen kan komen is dat met Easyjet misschien wel een optie. Helaas sluit zoiets meestal niet aan
pi_42114353
Sluit idd niet aan op de terugweg.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_42114697
quote:
Op maandag 25 september 2006 15:50 schreef Jaguarized het volgende:
Sluit idd niet aan op de terugweg.
Waarom kan je toch overal goedkoop heenvliegen behalve Slovenie.. Nouja trein zoeken dan maar.
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:03:31 #15
78089 PhatBastard
-----------Rock 'n Roll--
pi_42220157
Howdy y'all!

Iemand een idee hoe ik goedkoop retour kan vliegen van NYC naar Dallas/Fort Worth over 3 weken?

ik krijg alleen maar prijzen van boven de $250 pp. heb delta, AA, cheaptickets, travelocity, jet blue, south west al geprobeerd...

cheers


the dude
the deadly yellow snow cristals deprived him from his sight.... and he cant see... temporarily....
pi_42296662
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:03 schreef PhatBastard het volgende:
Iemand een idee hoe ik goedkoop retour kan vliegen van NYC naar Dallas/Fort Worth over 3 weken?

ik krijg alleen maar prijzen van boven de $250 pp. heb delta, AA, cheaptickets, travelocity, jet blue, south west al geprobeerd...
Inderdaad niet veel goedkoper te krijgen... http://www.midwestairlines.com is zo te zien de goedkoopste.

Lijstje met airlines is te vinden op: http://www.dfwairport.com/airlines/
pi_42559025
Ik wil graag op woensdagavond 6 december vanuit Brussel naar Nice, en dan weer terugzijn in Brussel op zondagavond 10 december. Of eventueel een week later.
Met vliegtuig of trein maakt niet zoveel uit.
Een directe vlucht van Brussel naar Nice vond ik voor 180 euro, maar dat is me net iets te veel eigenlijk.

Help!
I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.
pi_42559698
Als je persé op die dagen wil dan is het duur inderdaad:
6-12: Virgin Express 19:00-20:45 Brussels International Nice ¤ 92,50
10-12: Virgin Express 21:25-23:10 Nice Brussels International ¤ 89,98
Een dag later terug scheelt al 30 euro.

Als je een dag eerder weg kan uit Brussel en een dag eerder terug uit Nice, dan kan je denken aan onderstaand:
5-12: RyanAir 14:10-15:55 Brussels Charleroi - Marseille Provence
9-12: RyanAir 12:00-13:45 Marseille Provence - Brussels Charleroi
Retour vlucht 40,00 euro. Vliegveld - Marseille = 25 minuten, tarief onbekend.

Trein Marseille - Nice = 2,5 uur = 42,80 euro jongerentarief. Totaal 82,80 + transfer Marseille Provence - Marseille maar die transfer was je in Nice anders ook kwijtgeweest.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  woensdag 11 oktober 2006 @ 19:23:55 #19
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_42586199
Misschien hoort deze wel niet hier maar ik probeer het toch.

Ik moet naar Bratislava (en weer terug) in februari, 10 tot en met 11 februari moet ik daar zijn. Nu zag ik dat SkyEurope een leuke aanbieding heeft van 9 Euro inclusief vanaf Amsterdam single.
(Kom je met CC toeslag uit op 11,50 Euro).

Dat kan je wel boeken, maar dan worden bij de returntrip wel de belastingen en volledige vluchtprijs berekend, kom je alsnog uit op zo'n 66 Euro.

Nu zag ik dat als je op de slowaakse site kijkt ook een enkeltje terug kunt boeken voor in totaal 450 Slowaakse Kroon, dat is zo'n 12,50 Euro).

Dus als je ze onafhankelijk van elkaar boekt, (bij de slowaakse site kan je bij het boeken de taal in het engels zetten zodat je weet dat je de goede data hebt), dan kom je uit op 24 Euro.
Nu vraag ik mij af, MAG ik dat zo boeken en kom ik dan niet voor vervelende verassingen te staan?

Ik heb dan 2 enkeltjes geboekt, ik zou in theorie ook met de bus naar Bratislava zijn gereist en terug vliegen.... of is mijn ticket dan niet geldig????
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_42591560
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 19:23 schreef ozzietukker het volgende:
Ik heb dan 2 enkeltjes geboekt, ik zou in theorie ook met de bus naar Bratislava zijn gereist en terug vliegen.... of is mijn ticket dan niet geldig????
BIij low cost maatschappijen koop je altijd enkeltjes, dus het maakt echt niet uit waar je die vandaan haalt. Naar London is het bijvoorbeeld soms ook aan te raden om met verschillende maatschappijen heen en terug te vliegen.
pi_42601458
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 21:43 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

BIij low cost maatschappijen koop je altijd enkeltjes, dus het maakt echt niet uit waar je die vandaan haalt. Naar London is het bijvoorbeeld soms ook aan te raden om met verschillende maatschappijen heen en terug te vliegen.
Dat begrijp ik, echter, je vliegt met dezelfde maatschappij, Sky Europe, als je een return ticket boekt is het duurder dan als je apart 2 enkeltjes boekt op dezelfde data... (Maar de terugweg boek je dus op de 'land'site van Slowakije)...
Iets in mij zegt dat Sky Europe het niet leuk gaat vinden als ik het zo boek en op Bratislava een heleboel geld kan gaan bijbetalen....
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_42618312
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 08:32 schreef ozzietukker het volgende:
Iets in mij zegt dat Sky Europe het niet leuk gaat vinden als ik het zo boek en op Bratislava een heleboel geld kan gaan bijbetalen....
Je koopt op twee verschillende tijdstippen twee losse kaartjes. Er is echt niemand die die gegevens naast elkaar gaat leggen om te zien dat het toevallig dezelfde persoon is geweest. En als je echt twijfelt, laat je iemand anders dat andere ticket betalen (maar dan wel bij 'reiziger' je eigen naam in vullen)
pi_42639530
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 08:32 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Dat begrijp ik, echter, je vliegt met dezelfde maatschappij, Sky Europe, als je een return ticket boekt is het duurder dan als je apart 2 enkeltjes boekt op dezelfde data... (Maar de terugweg boek je dus op de 'land'site van Slowakije)...
Iets in mij zegt dat Sky Europe het niet leuk gaat vinden als ik het zo boek en op Bratislava een heleboel geld kan gaan bijbetalen....
Hier hetzelfde probleem. Heen is heel goedkoop, maar terug rekenen ze je wel alle kosten etc.
Maar vertel es, wat is dan de slowaakse site? Want het lijkt me dat het geen problemen moet opleveren.
Thanks!
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:12:52 #24
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_42648871
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 13:16 schreef Biene het volgende:

[..]

Hier hetzelfde probleem. Heen is heel goedkoop, maar terug rekenen ze je wel alle kosten etc.
Maar vertel es, wat is dan de slowaakse site? Want het lijkt me dat het geen problemen moet opleveren.
Thanks!
Ik heb gisteren geboekt, eerst enkele reis Amsterdam - Bratislava. 11,50 Euro. En betaald met creditcard.
Daarna een enkele reis geboekt Bratislava - Amsterdam 450 sk (12,32 Euro). En betaald met creditcard.

Je hoeft dus niet eens de Slowaakse site op te zoeken, kan gewoon vanaf de NL site, prijzen zijn wel in SK (slowaakse kroon) op de terugweg, daar passen er 37 van in een Euro

Het enige wat je hoeft te doen is dus 2x een enkele reis boeken, let op, voordat je boekt, kijk eerst even wat de enkele reis terug kost, niet alle data zijn nog voor de goedkoopste prijs beschikbaar!
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_42722416
Kan iemand mij vertellen hoe ik (in 2007) van Luxor naar Cairo kom en weer terug. Ik kan niet echt een maatschappij vinden die daar vliegt?
pi_42724986
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 19:00 schreef Forza het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik (in 2007) van Luxor naar Cairo kom en weer terug. Ik kan niet echt een maatschappij vinden die daar vliegt?
http://www.egyptair.com.eg/docs/home.asp vliegt je voor 160 euro heen en weer

Je kan ook met de trein: http://www.egyptianrailways.com/ of http://www.seat61.com/Egypt.htm. Wel een 1e klas kaartje boeken als je een beetje normaal wil reizen
pi_42739412
Oke, ik ben niet zo heel erg ervaren met goedkope vluchten zoeken..

Kan iemand mij helpen? Ik wil op 30 dec naar Barcelona vliegen, en op 3 januari weer terug... Eindhoven, Brussel, Amsterdam, maakt niet uit...

Wie o wie?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_42739794
Data liggen vast?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_42739863
Datum heen wel, terug kan wat mee gesjoemeld worden...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_42739972
30/12 Amsterdam (AMS) naar Barcelona (BCN) ¤ 63,56
Transavia HV5133 zaterdag 30 december 18:30 - 20:45

03/01 Barcelona (BCN) naar Amsterdam (AMS) ¤ 77,46
Vueling Airlines VLG5481 woensdag 3 januari 06:00 - 08:15

-------------------------------------------------------

30/12 Eindhoven (EIN) naar Gerona (GRO) ¤ 107,01
Ryanair FR9124 zaterdag 30 december 10:00 - 11:55

04/01
Gerona (GRO) naar Eindhoven (EIN) ¤ 50,53
Ryanair FR9123 donderdag 4 januari 07:30 - 09:35
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_42740263
Hmm, goedkoper krijgen we ze vast niet. Wij kwamen zelf op iets van 130 eu, had gedacht dat het voor iets van 80 makkelijk kon...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_42740469
Volgens mij kon de heenreis goedkoper als je op een andere dag ging.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_42752542
1 vanaf ieder vliegveld in nederland

2 naar innesbruck of hoe je het schrijft( het is niet voor mij )

3 met het vliegtuig

4 rond de 12 van november en 3 a 4 dagen later terug

ALVAST BEDANKT
And It Hurts With Every HeartBeat
pi_42752908
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 21:15 schreef soares het volgende:
1 vanaf ieder vliegveld in nederland

2 naar innesbruck of hoe je het schrijft( het is niet voor mij )

3 met het vliegtuig

4 rond de 12 van november en 3 a 4 dagen later terug

ALVAST BEDANKT
Dan is met SkyEurope het goedkoopst, op hun site vind je vast wel de tarieven.
I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.
pi_42752973
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 21:15 schreef soares het volgende:
1 vanaf ieder vliegveld in nederland

2 naar innesbruck of hoe je het schrijft( het is niet voor mij )

3 met het vliegtuig

4 rond de 12 van november en 3 a 4 dagen later terug

ALVAST BEDANKT
zondag 12 november
Amsterdam (AMS) naar Innsbruck (INN) ¤ 29,10
SkyEurope Airlines NE651 zondag 12 november 15:50 - 17:35

donderdag 16 november
Innsbruck (INN) naar Amsterdam (AMS) ¤ 94,60
SkyEurope Airlines NE650 donderdag 16 november 12:25 - 14:05
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  woensdag 18 oktober 2006 @ 10:46:00 #36
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_42764743
Ik wil van 17-11tot 18-11 even naar Berlijn
Vanaf Hengelo of vanuit Emmerich (is al Duitsland). Kan vertrekken vanaf 8.00. En dan graag met de trein.
Wat is de goedkoopste optie?
pi_42769785
Wil je persé met de trein? Emmerich ligt bij Arnhem net over de grens. Is het niet mogelijk om bij Oldenzaal net over de grens te gaan?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_42770131
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 13:53 schreef Jaguarized het volgende:
Wil je persé met de trein? Emmerich ligt bij Arnhem net over de grens. Is het niet mogelijk om bij Oldenzaal net over de grens te gaan?
De internationale trein naar Berlijn rijdt via Hengelo naar Bad Bentheim de grens over. Andere mogelijheid is het treintje van Enschede naar Gronau om de grens over te komen.

Afhankelijk van of het zo goedkoop mogelijk moet of dat je ook nog even echt in Berlijn wil zijn kun je respectievelijk kiezen voor een kaartje met alleen gebruik van nahverkehr of een gewoon retourtje met de IC. Zie www.bahn.de.
pi_42770209
Sparpreis 25 2e klas 114 euro
09:00 (17-11-2006) Hengelo
13:19 (17-11-2006) Berlijn Hbf
16:39 (18-11-2006) Berlijn Hbf
21:03 (18-11-2006) Hengelo
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  woensdag 18 oktober 2006 @ 14:31:37 #40
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_42770977
Met de trein is gewoon het makkelijkste voor me. Maar ik ga nog even wat puzzelen met de data...het maakt niet zoveel uit of ik van vrijdag tot zondag ga, of van zaterdag tot maandag. Zou het veel uitmaken als ik via de NS boek of via DB?
pi_42771259
Als je gewoon een retourtje wil dan ben je via de NS site goedkoper. Heb alleen Bad Bentheim - Berlijn niet gecheckt via de DB site. Als je bv zaterdag en zondag wil dan kan je twee keer een Schönes Wochenende ticket kopen. Ben je alleen wel lang onderweg maar daar weet DT meer van.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  woensdag 18 oktober 2006 @ 16:02:37 #42
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_42773846
Ik had gehoord dat je via de site van DB speciale aanbiedingen kon vinden. Schönes Wochende ticket is leuk, als ik wat meer tijd had gehad. Ik puzzel nog wel even verder. Maar bedankt!
pi_42822348
Ik weet niet meer wie mij geholpen heeft met een vlucht te zoeken naar Engeland. In ieder geval vlieg ik morgenochtend 9:30 vanaf Eindhoven.

Ik kan helaas niet eerder dan 8:00/8:30 aankomen bij het vliegveld, kan ik dan nog wel inchecken? Ik heb geen verstand hiervan, dit is namelijk ook de 1ste keer dat ik ga vliegen.

Hopelijk kan iemand mij nog snel helpen, in ieder geval bedankt
World Wrestling Entertainment
pi_42822416
De incheckbalies op de luchthaven gaan standaard 2 uur voor het geplande vertrek open. Vroeg inchecken is ten zeerste aanbevolen. De incheckbalie gaat 40 minuten vóór het tijdstip van vertrek dicht. Ryanair behoudt zich het recht voor je reservering te annuleren en je de toegang tot het vliegtuig te ontzeggen indien je je niet aan de tijdslimiet voor het inchecken houdt.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_42822453
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:35 schreef Jaguarized het volgende:
De incheckbalies op de luchthaven gaan standaard 2 uur voor het geplande vertrek open. Vroeg inchecken is ten zeerste aanbevolen. De incheckbalie gaat 40 minuten vóór het tijdstip van vertrek dicht. Wij behouden ons het recht voor uw reservering te annuleren en u de toegang tot het vliegtuig te ontzeggen indien u zich niet aan de tijdslimiet voor het inchecken houdt.
Okay bedankt

Hopelijk red ik het wel en heeft de NS geen vertragingen morgen
Helaas weet je het met de NS nooit
World Wrestling Entertainment
pi_42822542
En hopen dat de bussen op tijd rijden.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:47:45 #47
78027 FReNsJ
lekker zacht
pi_42822878
ik geraak er niet uit...

ik wil van Beerse(belgie) naar Ekenas/tammisaari (Finland) gaan met 2 personen van (dan)21 en 20 en een normale auto. (op 25 febru 07 moet ik er zijn) en dit dan natuurlijk zo goedkoop mogelijk.

pas 26 mei komen we terug, wat lang voor retourtickets vrees ik?

ik heb mappy deze route laten berekenen: klikkie en nu kan ik vooral aan de ferry's niet aan uit, ik moet er drie nemen, maar moet ik ze boeken? waar boek ik ze? hoeveel kosten ze? enz...

of is er een andere methode die evenveel/minder kost? en natuurlijk willen we niet TE lang onderweg zijn

ik had ook gezien om in rostock de ferry te nemen, dan kwamen we vlakbij ekenas finland binne, maar deze is heel traag en toch niet echt goedkoop; ik kwam met het goedkoopste op 315euro.

(eigenlijk zoek ik vooral de comfortabelste weg met auto voor onder 450 euro all in)

bedankt voor de eventuele moeite, ik zie even de bomen niet meer door het bos met al die ferrysites enzo

frensj

[ Bericht 1% gewijzigd door FReNsJ op 20-10-2006 00:04:37 ]
Nieuw! nu met vleugje Finland.
Sinds 2011 ook met 50% extra Turkije!
pi_42823756
Ik vroeg me af wat de snelste (beetje betaalbare) verbinding van Nederland naar Manchester (UK) is. Enige wat ik tot nu toe kon vinden is Amsterdam - Mancester met de KLM maar dat vond ik met 225 euro nog redelijk prijzig. Het gaat er mij om om 1 of 2 dagen in half november te gaan voor een Con.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_42823878
woensdag 8 november
Amsterdam (AMS) naar Manchester (MAN) ¤ 42,34
Jet2.com LS946 woensdag 8 november 09:35 - 09:50

donderdag 9 november
Manchester (MAN) naar Amsterdam (AMS) ¤ 44,72
Jet2.com LS945 donderdag 9 november 06:40 - 09:00
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_42844420
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 00:16 schreef Jaguarized het volgende:
woensdag 8 november
Amsterdam (AMS) naar Manchester (MAN) ¤ 42,34
Jet2.com LS946 woensdag 8 november 09:35 - 09:50

donderdag 9 november
Manchester (MAN) naar Amsterdam (AMS) ¤ 44,72
Jet2.com LS945 donderdag 9 november 06:40 - 09:00
HELD!

Kende die hele maatschappij niet.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:53:55 #51
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_42860440
Kan iemand mijn vader helpen:

Hij wil graag eind november uit België naar Toscane (Firenze of Perugia ( en liefst van al Perugia) ) reizen, met zo weinig mogelijk overstappen/ van vervoersmiddal wisselen.

Indien het mogelijk zou zijn met een lowcostmaatschappij, zoveel te beter, maar volgens mijn eerste opzoekingswerk is dit onmogelijk vanuit België.

Alvast bedankt!
When all things seem to end, the future still remains..
pi_42862347
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 12:53 schreef Masanga het volgende:
Kan iemand mijn vader helpen:

Hij wil graag eind november uit België naar Toscane (Firenze of Perugia ( en liefst van al Perugia) ) reizen, met zo weinig mogelijk overstappen/ van vervoersmiddal wisselen.

Indien het mogelijk zou zijn met een lowcostmaatschappij, zoveel te beter, maar volgens mijn eerste opzoekingswerk is dit onmogelijk vanuit België.

Alvast bedankt!
Makkelijkste is om vanaf Brussel Charleroi naar Pisa te vliegen met www.ryanair.com. Van daar stap je zo in de trein naar Florence of Perugia
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 23:19:26 #53
78027 FReNsJ
lekker zacht
pi_42874747
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:47 schreef FReNsJ het volgende:
[...] <- veel tekst

korte versie:
belgie-finland met de auto 2 personen 20-21jaar
via denemarken-zweden
ik heb dus al gevonden dat ik de 2 eerste ferry's gewoon kan aanschuiven, dus dat ik niet moet reserveren, maar dan...
eerste 2 ferrys:
Helsingør (DK) - Helsingborg (S)
en
Puttgarden-Rødby

http://www.hhferries.se/index.asp en http://www.scandlines.com/

die bieden een combiné ticket aan voor die 2 ferrys,
op de engelse site staat veel te weinig info, en mijn zweeds is (nog) niet goed genoeg voor de zweedse site te zien.


kheb nu net via http://overtocht.zwedenweb.com/ eens wat berekend

puttgarden rodby kost volgens daar 50+eur, en dan moetik nog een andere pakken ook;

rostock-helsingborg: 103 eur
puttgarden-helsingborg: 86eur

die 2 komen voor mij op hetzelfde neer (1 ferry voor op vasteland zweden te geraken) en lijken me toch goedkoper te zijn dan 50+xx en dan nog eens de extra moeite die wegvalt.

nu ik na vier dagen zoeken nogaltijd goedkopere mogelijkheden vind blijft mijn vraag hier dus
iemand nog goedkoper?
(stockholm-turku zu overigens 103 kosten volgens die site)

[ Bericht 13% gewijzigd door FReNsJ op 22-10-2006 00:06:31 ]
Nieuw! nu met vleugje Finland.
Sinds 2011 ook met 50% extra Turkije!
pi_42875747
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:47 schreef LordLynx het volgende:

[..]

HELD!

Kende die hele maatschappij niet.
daarom is het altijd handig websites als www.wegolo.nl of www.skyscanner.net te bezoeken
pi_42883223
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 23:19 schreef FReNsJ het volgende:
nu ik na vier dagen zoeken nogaltijd goedkopere mogelijkheden vind blijft mijn vraag hier dus
iemand nog goedkoper?
(stockholm-turku zu overigens 103 kosten volgens die site)
Afhankelijk van wat je mee wil nemen en hoe lang je gaat wordt het huren van een auto misschien wel een optie

Of rijden via Polen, Litouwen, Letland en Estland en dan de ferry van Tallinn naar Helsinki?
pi_42887041
poste het ook al in het rusland topic maar het is misschien hier meer op zijn plaats:

Van helsinki naar st petersburg en van st petersburg naar moskou

de eerste trip 5 april of rond die koers, en de tweede trip 9 april ongeveer.

Ik kan nergens een site vinden met treintijden, en nog belangrijker, treinkosten. Misschien dat iemand me daarbij kan helpen...

bij voorbaat dank!
"Wir schnapsen zusammen, und keiner ist allein!"
pi_42887332
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 15:02 schreef Blaatmaster het volgende:
poste het ook al in het rusland topic maar het is misschien hier meer op zijn plaats:

Van helsinki naar st petersburg en van st petersburg naar moskou

de eerste trip 5 april of rond die koers, en de tweede trip 9 april ongeveer.

Ik kan nergens een site vinden met treintijden, en nog belangrijker, treinkosten. Misschien dat iemand me daarbij kan helpen...

bij voorbaat dank!
www.bahn.de heeft de beste internationale treinplanner en misschien kan je sowieso een offerte aanvragen bij www.treinreiswinkel.nl voor de winter hebben ze nl. wel rondreizen naar st. pintersburg en moskou.
pi_42901464
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 15:02 schreef Blaatmaster het volgende:
Ik kan nergens een site vinden met treintijden, en nog belangrijker, treinkosten. Misschien dat iemand me daarbij kan helpen...
http://www.poezda.net/en/index
  maandag 23 oktober 2006 @ 02:47:54 #59
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_42908357
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:38 schreef Jaguarized het volgende:
En hopen dat de bussen op tijd rijden.
Alles op de seconde na gered, blijkt het vliegtuig uurtje vertraging te hebben
Overigens was het vliegen voor de 1ste keer na 19jaar echt gaaf

Bij deze even een bedankje voor diegene die me heeft geholpen de goedkoopste vlucht te boeken. Jullie doen goed werk hier, dat mag vast ook wel eens gezegd worden
World Wrestling Entertainment
  maandag 23 oktober 2006 @ 23:16:25 #60
78027 FReNsJ
lekker zacht
pi_42913709
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 13:20 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Afhankelijk van wat je mee wil nemen en hoe lang je gaat wordt het huren van een auto misschien wel een optie

Of rijden via Polen, Litouwen, Letland en Estland en dan de ferry van Tallinn naar Helsinki?
ja we gaan vooral met de auto omwille van veel bagage, dus auto huren is niet echt een optie.
en rijden via polen enz heb ik ook al eens bekeken, weinig snelweg en ook langer onderweg denk ik (ik meen me 23 uur rijden tot talinn te herinneren)
Nieuw! nu met vleugje Finland.
Sinds 2011 ook met 50% extra Turkije!
pi_42936392
Ik ben van plan om samen met mijn vriend in ongeveer maart naar brazilie te vliegen.
Naar Natal.

Ik ongeveer augustus willen we terug.

Ik heb nog niet precies de data, maar het gaat om ongeveer eind maart en half augustus.

We willen graag weten op welke prijs we ongeveer moeten rekenen.
als ik kijk bij de online ticketbureau's kom ik op zn goedkoopst op 1200 euro uit.

Kunnen jullie iets goedkopers vinden of is dit inderdaad ongeveer waar ik op moet rekenen?
  donderdag 26 oktober 2006 @ 10:19:11 #62
79106 mynick
Wat lach je ??
pi_42945738
Eind december wil ik een aantal dagen naar Muenchen, ticket voor de nachttrein kom ik op ¤316,- voor twee personen! Vliegen ook rond die prijs. Wie weet er een goedkopere manier om in Muenchen te komen?

[ Bericht 1% gewijzigd door mynick op 26-10-2006 10:28:58 ]
Na lang nadenken tot het pakkende signature `Biertje` gekomen
pi_42947883
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:19 schreef mynick het volgende:
Eind december wil ik een aantal dagen naar Muenchen, ticket voor de nachttrein kom ik op ¤316,- voor twee personen! Vliegen ook rond die prijs. Wie weet er een goedkopere manier om in Muenchen te komen?
Misschien vliegen via Keulen of Dusseldorf met germanwings, hlx.com of airberlin?

Ik denk echter dat dat al vol zit voor eind december. Helaas is er op dit moment geen aanbieding op www.sparnight.de. Kijk ook nog even in de reisplanner van bahn.de, die is soms goedkoper dan ns.nl
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:44:20 #64
79106 mynick
Wat lach je ??
pi_42981326
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:44 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Misschien vliegen via Keulen of Dusseldorf met germanwings, hlx.com of airberlin?

Ik denk echter dat dat al vol zit voor eind december. Helaas is er op dit moment geen aanbieding op www.sparnight.de. Kijk ook nog even in de reisplanner van bahn.de, die is soms goedkoper dan ns.nl
Germanwings via Keulen kom ik op ¤ 160,- incl. Moet ik wel eerst naar Keulen maar dat zal ik dan maar uitleggen als "daar hadden we met de trein ook langs gekomen" Dank je wel!
Na lang nadenken tot het pakkende signature `Biertje` gekomen
pi_43013464
Zou het naar Brazilie eventueel goedkoper zijn met de boot?
Ik weet niet zo goed hoe ik dat moet vinden....
Ik moet dus naar natal. Met zn tweeen. In ongeveer maart, ongeveer augustus terug.
pi_43020745
Dag allen,
wat is de goedkoopste vliegtuigmaatschappij om tickets te kopen voor naar Praag te gaan van 5 of 6 tot 9 november?
  zondag 29 oktober 2006 @ 08:56:43 #67
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_43028453
KLM doet het voor ¤ 242,49, verschillende aankomst en vertrektijden
CZA Czech Airlines doet het voor ¤ 305,99 verschillende aankomst en vertrektijden.
SKY Europe doet het voor 340,06, vertrek op 5 november op 16:05 terug 9 november om 07:20

Voor een budgetcarrier ben je ook eigenlijk te laat met boeken..

[ Bericht 35% gewijzigd door ozzietukker op 29-10-2006 09:03:47 ]
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  zondag 29 oktober 2006 @ 22:38:28 #68
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_43051158
Ik wil vliegen naar: Kuopio/Helsinki (Finland)
Wanneer: 03-01-2007 tot 10-01-2007
Vanaf waar: Amsterdam/Eindhoven/Groningen

Zo goedkoop mogelijk

Bedankt
World Wrestling Entertainment
pi_43080727
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 22:38 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik wil vliegen naar: Kuopio/Helsinki (Finland)
Wanneer: 03-01-2007 tot 10-01-2007
Vanaf waar: Amsterdam/Eindhoven/Groningen

Zo goedkoop mogelijk

Bedankt
BlueAir vliegt vanaf Amsterdam naar Kuopio via Helsinki. Ze vliegen de 10e niet terug vanaf Helsinki, de 11e wel. Dit kost 372,11 euro.

3/01
Amsterdam - Kopenhagen 10.25/11.45
Kopenhagen - Helsinki 12.35/15.15
Helsinki - Kuopio 16.15/17.05

Eerste vlucht SAS, andere twee met Blue1. Wel een korte overstap op Kopenhagen maar het systeem geeft dit zelf aan dus het zal wel goed komen.

11/01
Kuopio - Helsinki 07.55/08.45
Helsinki - Amsterdam 09.30/11.15

Met Blue1.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_43080742
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 02:47 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Alles op de seconde na gered, blijkt het vliegtuig uurtje vertraging te hebben
Overigens was het vliegen voor de 1ste keer na 19jaar echt gaaf

Bij deze even een bedankje voor diegene die me heeft geholpen de goedkoopste vlucht te boeken. Jullie doen goed werk hier, dat mag vast ook wel eens gezegd worden
Schouderklopjes meldtopic deel 1
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_43080997
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 22:07 schreef Gutnre het volgende:
Ik ben van plan om samen met mijn vriend in ongeveer maart naar brazilie te vliegen.
Naar Natal.

Ik ongeveer augustus willen we terug.

Ik heb nog niet precies de data, maar het gaat om ongeveer eind maart en half augustus.

We willen graag weten op welke prijs we ongeveer moeten rekenen.
als ik kijk bij de online ticketbureau's kom ik op zn goedkoopst op 1200 euro uit.

Kunnen jullie iets goedkopers vinden of is dit inderdaad ongeveer waar ik op moet rekenen?
1200pp of voor 2 personen? Lager dan die 1200pp kom ik ook niet uit op dit moment namelijk.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_43081396
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 08:56 schreef ozzietukker het volgende:
KLM doet het voor ¤ 242,49, verschillende aankomst en vertrektijden
CZA Czech Airlines doet het voor ¤ 305,99 verschillende aankomst en vertrektijden.
SKY Europe doet het voor 340,06, vertrek op 5 november op 16:05 terug 9 november om 07:20

Voor een budgetcarrier ben je ook eigenlijk te laat met boeken..
Bij mij doet SkyEurope het voor 321,22 euro. Nog veel geld overigens. Wellicht is de trein een goedkopere optie.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_43086813
Tveel.. goedkoopste dat we gevonden hebben is 192 euro. Nog duur als je weet dat je voor 80 euro er naartoe kan en soms zelfs voor 3-4 euro!!! Bedankt iig!
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:05:10 #74
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_43086849
Weet iemand waar ik goedkope tickets naar Dubai kan kopen?Liefst wil ik begin december erna toe

[ Bericht 12% gewijzigd door dvdfreak op 30-10-2006 23:14:22 ]
pi_43088504
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:05 schreef dvdfreak het volgende:
Weet iemand waar ik goedkope tickets naar Dubai kan kopen?Liefst wil ik begin december erna toe
Vul ff die dingen uit de OP in, dan kan er wat beter gezocht worden.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 00:00:36 #76
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_43089103
1waarvandaan je wilt reizen:Schiphol
2. wanneer je wilt reizen:Begin december
3. waarnaartoe je wilt reizen:Dubai
4. hoe je wilt reizenVliegtuif.Dubai Air?KLM?
pi_43089377
Ik mis de "hoe lang". 6 dagen is duurder dan 7 namelijk. Kan je de hele eerste helft van december?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 00:11:58 #78
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_43089442
7 dagen
pi_43089870
KLM doet het via KLM.com voor 643,52 euro. Ze vliegen wel met de 777.

Alitalia vliegt je 1/12 heen (aankomst 2/12) en 08/12 weer terug voor 431 + 15 boekingskosten. Als je niks om eten en beenruimte geeft dan is Alitalia top. Ik vond het dikke bagger.

Austrian via Wenen doet het voor 484 + 15.
Lufthansa via Munchen heen en Wenen terug voor 491 + 15.
Swiss gaat voor 498 + 15 heen en weer via Zurich.

Een week later is het wat goedkoper met bovenstaande airlines en kan je ook met British Airways via Londen voor 458 + 15.

KLM doet het een week later dan het 1e tarief voor 543 + 15 met de Boeing 777.

Vanaf Dusseldorf is soms goedkoper. Scheelde bij ons 70 euro. Weet niet of dit voor jou ook haalbaar is.

Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 00:33:13 #80
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_43089933
das best prijzig voor een arme student
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 00:34:03 #81
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_43089948
tvp
Wat je vindt, ...
pi_43090027
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 00:33 schreef dvdfreak het volgende:
das best prijzig voor een arme student
Het ligt ook niet naast de deur. Wij vlogen Alitalia van Milaan naar Dubai, Dubai naar Milaan en Milaan naar Amsterdam. Amsterdam - Milaan met KLM. Wij betaalden 444 euro voor het ticket incl boekingskosten.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_43093291
Niemand kan mij helpen met brazilie?
pi_43093371
Lees hierboven ff.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:03:45 #85
79106 mynick
Wat lach je ??
pi_43094491
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 00:37 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Het ligt ook niet naast de deur. Wij vlogen Alitalia van Milaan naar Dubai, Dubai naar Milaan en Milaan naar Amsterdam. Amsterdam - Milaan met KLM. Wij betaalden 444 euro voor het ticket incl boekingskosten.
Goedkoopste die ik voor je heb kunnen vinden:
Turkish Airlines für 294 EUR + 134 EUR Tax (Normaltarif )
Na lang nadenken tot het pakkende signature `Biertje` gekomen
pi_43100281
Tof maar ik kom net uit Dubai.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_43122255
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 21:08 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

1200pp of voor 2 personen? Lager dan die 1200pp kom ik ook niet uit op dit moment namelijk.
per persoon.

Heb je misschien enig idee of een bootreis goedkoper zou zijn en waar dat te regelen is?
pi_43122873
Bootreis? Dan ben je 17 dagen ofzo onderweg. Heb ik zelf geen verstand van maar lijkt me niet handig en goedkoop.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_43130967
De tijd hebben we iig wel... Maar als het niet goedkoop is schiet het al niet op.
  woensdag 1 november 2006 @ 22:40:21 #90
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_43155862
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:08 schreef Gutnre het volgende:
De tijd hebben we iig wel... Maar als het niet goedkoop is schiet het al niet op.
Echt goedkoop zal het niet zijn, hoewel je ook kunt rondvragen om tegen werken aan boord daar te komen, maar of dat gaat lukken is natuurlijk niet zeker.

En ergo, de heenreis is allemaal niet erg, je gaat op vakantie en hebt alle tijd van de wereld, maar als je eenmaal naar huis gaat, dan is mijn ervaring dat je snel thuis wilt zijn, dan is de lange tijd die je op de terugweg op een boot door moet brengen om thuis te geraken niet prettig.
Een enkele reis met het vliegtuig is niet veel goedkoper dan een retour, dus daar is geen voordeel te behalen, 1200 Euro retour inclusief belastingen voor 2 personen is niet echt duur trouwens..
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_43155947
1200 is per persoon.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_43157171
Hallo,

Ik ben door een chatvriendin uitgenodigd in Clermont-Ferrand. Ik wil daar in de periode van 5 tot ongeveer 9 of 10 november heen, en wel per trein. Vertrekpunt is dus Nederland, maar de plaats maakt me verder niets zoveel uit, al zo Utrecht -waar ik woon- het makkelijkste zijn. Overstappen is ook geen probleem, mits het niet binnen een al te kort tijdsbestek is (mijn Frans is nog niet zo goed). De NS geeft aan dit reisdoel -Clermont-Ferrand- niet te kennen, en de Thalys vind ik nou niet echt goedkoop (of ik doe iets verkeerd op die site). Iemand die ervaring heeft met dit traject en/of mij iets aan kan raden? Is het bijvoorbeeld makkelijk om over te stappen in Parijs? Ik ben overigens 22 jaar oud.

Ik weet het, 5 november is kort dag, dus ik kijk uit naar snelle reacties. Bij voorbaat dank!

Groet,
Ruud.
pi_43159415
Met een treinkaartje per post laten bezorgen ben je nogal laat aangezien deze bij de SNCF er drie dagen over doen. Als je met de trein wil is de best mogelijkheid om eens naar NS Internationaal op Utrecht CS te gaan en daar te informeren. Eurolines rijdt ook niet naar Clermont-Ferrand dus dat is ook geen optie.

Overstappen in Parijs is makkelijk overigens. Je kan je metrokaartje al kopen in de Thalys naar Paris Nord.

Vliegen kan ook niet. KLM heeft geen tarieven voor de 5e.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_43189750
Bedankt voor je reactie. Ik ben vandaag naar de afdeling Internationaal van de NS geweest, en heb een retourkaart gekocht. De baliemedewerkster heeft me twee reisschema's meegeven, waarvan ze er één afraadde, omdat dat bij het overstappen van Gare Paris Nord naar Gare Paris Lyon 'veel gezoek en gehaast zou zijn'. Maar dat andere schema houdt enkele uren wachten in kwam ik thuis achter, dus ik wil toch het eerste schema aanhouden. Daarbij kom ik om 13:05 aan op Paris Nord, en de trein naar Clermont-Ferrand vertrekt van 14:10 van Paris Lyon. Is het zo lang reizen tussen deze twee stations? Ik dacht dat het iets van 10 minuten met de metro was. Op het reisschema staat aangegeven dat ik op Paris Nord de RER moet nemen, die vervolgens stopt bij Pariys Lyon Banlieu, vanwaar ik naar Paris Lyon moet lopen. Is het niet mogelijk dat ik als met de trein bij Paris Nord aankom, een metrokaartje koop om direct naar Paris Lyon te gaan?

Hmm, misschien niet helemaal on topic, maar ik zou niet weten in welk topic ik het anders kan vragen.
pi_43190148
Je hebt een uur en 5 minuten. Metro's in Parijs rijden om de paar minuten dus dat zal geen probleem zijn. Je hebt twee mogelijkheden: de metro en de RER trein. De laatste is de snelste verbinding maar gaat minder frequent.

Metro: lijn 4 in de richting Porte D'Orleans. Overstappen op Chatelet op lijn 1 in de richting Chateau de Vincennes. Die stopt op Gare de Lyon.

RER: Lijn D van Gare du Nord nonstop naar Gare de Lyon.

Kaartjes voor de metro kan je kopen in de Thalys. Kaartjes voor de RER op het station van Paris Nord. Alles staat heel goed aangegeven.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_43263401
Kan iemand mij hier misschien vertellen hoe het met treinreizen in Belgie zit qua tarieven ? A.s. vrijdag reis ik vanaf Amsterdam CS naar Antwerpen CS. Zondag reis ik terug van Antwerpen CS naar Utrecht CS. Ik heb een weekOV.

Zou het nou het goedkoopste zijn om een weekendretour Rosendaal Grens - Antwerpen Centraal te kopen en dan op Rozendaal een Nederlands kaartje met korting naar Utrecht te kopen ?

Heeft hier iemand meer verstand van dan ik ?
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_43287920
Kan iemand mij hier vertellen hoe ik zo goedkoop mogelijk naar Belgrado kom eind januari/begin feruari?
Ik heb zelf via Wizzair een retourvlucht gevonden voor 44 euro inclusief naar Boedapest, en dan vanaf daar met de trein/bus?
En hoeveel kost dat dan. Of weet iemand een andere oplossing?
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie &lt;------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie &lt;----
pi_43291524
Germanwings vliegt je voor 94 euro heen en weer van Keulen naar Belgrado.

Bij de website van de Hongaarse spoorwegen krijg ik geen tarieven of iets in het Engels.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 6 november 2006 @ 18:40:55 #99
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_43298463
Heel veel internationale treintarieven zijn iig hier te vinden.

Da's al iets. Goedkoop? Probeer het te regelen via de Duitse spoorwegen, die hebben vaak Sparpreis en dat soort spul.

Edit: Een Enkeltje van Budapest Keleti pu naar Beograd voor 1 persoon, 2e klas, vol tarief, is 34,80 euro volgens Jizdenka

[ Bericht 14% gewijzigd door Dr_Flash op 06-11-2006 18:48:56 (Aanvulling) ]
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 6 november 2006 @ 18:45:24 #100
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_43298657
quote:
Op zondag 5 november 2006 16:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kan iemand mij hier misschien vertellen hoe het met treinreizen in Belgie zit qua tarieven ? A.s. vrijdag reis ik vanaf Amsterdam CS naar Antwerpen CS. Zondag reis ik terug van Antwerpen CS naar Utrecht CS. Ik heb een weekOV.

Zou het nou het goedkoopste zijn om een weekendretour Rosendaal Grens - Antwerpen Centraal te kopen en dan op Rozendaal een Nederlands kaartje met korting naar Utrecht te kopen ?
Dit is vrij "gebaande paden"

Als je bij een NSstation in de buurt woont kun je altijd even langsgaan om via de automaat met Touchscreen e.e.a. uit te zoeken. De webdemo geeft geen internationale tarieven, hoewel je daar eventueel vast een beetje met de look&feel kan spelen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_43298983
Ik zie dat het vaak heel goedkoop is om een reis te boeken naar Natal met hotel erbij.
Is het mogelijk om zo'n reis te boeken en dan niet naar het hotel te gaan?
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 6 november 2006 @ 18:58:59 #102
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_43299177
quote:
Op maandag 6 november 2006 18:54 schreef Gutnre het volgende:
Ik zie dat het vaak heel goedkoop is om een reis te boeken naar Natal met hotel erbij.
Is het mogelijk om zo'n reis te boeken en dan niet naar het hotel te gaan?
Ik weet wel dat budget zakenreizigers om die reden weleens toeristenpakketten naar China pakken ja Maar concreet? Geen idee. Lijkt me niet dat iemand je kan dwingen om een hotel binnen te gaan....
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_43306295
quote:
Op maandag 6 november 2006 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik weet wel dat budget zakenreizigers om die reden weleens toeristenpakketten naar China pakken ja Maar concreet? Geen idee. Lijkt me niet dat iemand je kan dwingen om een hotel binnen te gaan....
en het zijn natuurlijk altijd retourtjes... Maar dan zou ik alleen de heenreis nemen...
pi_43424068
Wie zou me kunnen helpen aan prijzen en/of links voor een enkele vlucht vanuit Bangkok naar steden in Europa?

Er zijn heel veel sites maar het is allemaal niet erg duidelijk.

Ik lees graag wat. Dank u!
pi_43424337
Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation. Newcastle CS
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven? 30 november 2006
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming York
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. Trein of Bus
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. zo goedkoop mogelijk en redelijk snel

Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation. Newcastle CS
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?30 november 2006
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming Carlisle
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. Trein of Bus
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. zo goedkoop mogelijk en redelijk snel


Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation. Newcastle CS
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?30 november 2006
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming middlesbrough
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. Trein of Bus
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.zo goedkoop mogelijk en redelijk snel

Moeten wel retourtjes zijn. 's ochtends vroeg heen, 's avonds voor 12 uur weer terug

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2006 13:18:45 ]
pi_43431273
www.thetrainline.co.uk (trein) en www.nationalexpress.co.uk (bus) moeten je al een end op weg kunnen helpen denk ik
pi_43447350
Ook van mij wat meer duidelijkheid dan! Zit in het buitenland en mijn ervaring is dat ik zoiets dan wat gahaaster doe...

Geef bij je vraag duidelijk aan

1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.

- Luchthave Bangkok (of evt. een andere in Thailand)

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?

- Zal waarschijnlijk ergens eind december of begin/ midden januari zijn. Flexibel dus.

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming:

- is ook vrij flexibel. Het mag in NL, Belgie, Duitsland, Frankrijk, Lux, Zwitserland, Oostenrijk, Italie zijn maar ook Griekenland, Turkije, Engeland, Ierland, Schotland , Noorwegen, Zweden, Denemarken zijn welkom

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. Trein of Bus:

- Vliegtuig of evt. stuk per boot :-)

5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. zo goedkoop mogelijk en redelijk snel:

- liefst redelijk snel en zo goedkoop mogelijk, maar als het wat langer duurt met een of twee keer overstappen en wat minder kosten is het ook perfect

En nee, ik ben echt niet te lui om zelf wat uit te zoeken maar als hier mensen zijn met meer expertise of die daar zin in hebben dan zou dat heel fijn zijn natuurlijk.
pi_43452061
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 16:58 schreef DutchTrain het volgende:
www.thetrainline.co.uk (trein) en www.nationalexpress.co.uk (bus) moeten je al een end op weg kunnen helpen denk ik
ik kom er niet uit op die sites omdat mijn engels kut is
pi_43452530
Kan je niet even wat tarieven geven DT? Alleen een linkje geven is ook zo nutteloos zoals je zelf een keer zei.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_43465854
Trein
Newcastle - York: in de voorverkoop 9,50 en op de dag zelf 22 pond enkele reis. Trein gaat vrijwel ieder kwartier en doet er ca. 1 uur over.

Newcastle - Carlisle: kost altijd 10,60, duurt een 1,5 uur en gaat eens per uur

Newcastle - Middlesbrough: kost altijd 8,30, duurt een uur en gaat 3x per uur

Retourtjes zijn 2x enkele reis.

Met bus kun je Newcastle - York ook doen op een dag. Dat kost 13.60 voor een dagretour als je het van te voren koopt, maar dan ben je wel 2u20 minuten onderweg per enkele reis.
pi_43465860
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 14:26 schreef Jaguarized het volgende:
Kan je niet even wat tarieven geven DT? Alleen een linkje geven is ook zo nutteloos zoals je zelf een keer zei.
Liever even helpen met een linkje dan helemaal niet toch
pi_43466285
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 23:40 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Liever even helpen met een linkje dan helemaal niet toch
Sorry, ik had even voor 1 dag een leven waardoor ik niet in staat was te helpen.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_43475124
Ik en een vriend van me gaan op wintersport in Zwitserland! Het liefst per trein, maar dat is lastig uit te zoeken en niet goedkoop! Vliegtuig mag ook.


1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.

Vanaf Amsterdam of Rotterdam

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?

30 dec. heen, 7 januari 2007 terug.

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming:

We willen in Leysin uitkomen, ergens aan de oostkant van het meer van Geneve. Maar, als we in geneve zijn, zoeken we het verder zelf wel uit.

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. Trein of Bus:

Per vliegtuig of trein.

5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. zo goedkoop mogelijk en redelijk snel:

de kosten zijn het belangrijkst, snelheid doet er niet echt zoveel toe, overstappen is niet zo'n probleem, overnachten wel


We hebben al rondgekeken maar vinden het lastig om te weten of het per trein ook goedkoop te doen is. Wel leuk natuurlijk! Maar, mocht vliegtuig veel goedkoper zijn, geeft dat de doorslag.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_43476642
Easyjet vliegt vanaf Amsterdam naar Geneve. De ochtendvlucht kost 110 euro, de avondvlucht 88. Terug: de ochtenvlucht 37, de avondvlucht 89. Een dag later heen en terug is al goedkoper. Creditcardtoeslag bij Easyjet is 7,50.

Vanaf Rotterdam met Transavia op jouw data is 224,18 euro.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_43476851
Met de trein van Rotterdam naar Geneve zal 246,50 kosten.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_43478397
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 23:39 schreef DutchTrain het volgende:
Trein
Newcastle - York: in de voorverkoop 9,50 en op de dag zelf 22 pond enkele reis. Trein gaat vrijwel ieder kwartier en doet er ca. 1 uur over.

Newcastle - Carlisle: kost altijd 10,60, duurt een 1,5 uur en gaat eens per uur

Newcastle - Middlesbrough: kost altijd 8,30, duurt een uur en gaat 3x per uur

Retourtjes zijn 2x enkele reis.

Met bus kun je Newcastle - York ook doen op een dag. Dat kost 13.60 voor een dagretour als je het van te voren koopt, maar dan ben je wel 2u20 minuten onderweg per enkele reis.
Bedankt!
  zondag 12 november 2006 @ 16:26:11 #117
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_43479529
Ik ben zelf ook al erg veel aan het zoeken, kijken of iemand me nog kan helpen.

Ik wil van Amsterdam,Brussel of Dusseldorf naar New York vliegen. Dit moet gebeuren op 5,6,7,8,9 juli.
De terug reis gaat via Torotno weer naar Brussel,Amsterdam of Dusseldorf. Overstappen is voor mij geen probleem. Deze terugreis is op 10,11,12,13 augustus.
pi_43480121
quote:
Op zondag 12 november 2006 14:41 schreef Jaguarized het volgende:
Met de trein van Rotterdam naar Geneve zal 246,50 kosten.
Heb ook even zitten kijken en met Easyjet kan je ook naar Basel vliegen (goedkoper als Geneve) en daarna de trein van Basel naar de eindbestemming (is 3 uur). Weet alleen niet hoe duur de trein binnen Zwisterland is.
pi_43480384
@Professional: tarief van 580 is niet meer boekbaar. Mocht je nu willen boeken dan kom je uit op tarieven van Delta of Swiss. Goedkoopste van Swiss zitten op 5,6,7,8,9 heen en 12 terug. Delta gaat gedurende die periode voor 769/795 heen en weer.

Delta gaat heen rechtstreeks en terug via Atlanta. Swiss gaat heen en terug via Zurich. Vanaf Dusseldorf kijk ik vanavond wel ff.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_43480630
quote:
Op zondag 12 november 2006 16:48 schreef MCH het volgende:

[..]

Heb ook even zitten kijken en met Easyjet kan je ook naar Basel vliegen (goedkoper als Geneve) en daarna de trein van Basel naar de eindbestemming (is 3 uur). Weet alleen niet hoe duur de trein binnen Zwisterland is.
Kan ook idd. Had ik nog niet aan gedacht. Retourtje Basel van Amsterdam is 112,98 + 7,50 credit card kosten.

Van Geneve kan je met de trein naar Leysin-Village. De trein doet er 1.47 uur over. Tweede klas enkele reis is 39 franc. Er gaat een trein om 19.36 en 21.36. Enkele reis 2e klas 1/2 bestaat ook nog maar ik weet niet wat dat betekent. Dat is 19.30 franc. Tarieven zijn van 12/12 omdat ik voor 30/12 geen tarief krijg.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 12 november 2006 @ 17:21:11 #121
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_43481044
quote:
Op zondag 12 november 2006 16:58 schreef Jaguarized het volgende:
@Professional: tarief van 580 is niet meer boekbaar. Mocht je nu willen boeken dan kom je uit op tarieven van Delta of Swiss. Goedkoopste van Swiss zitten op 5,6,7,8,9 heen en 12 terug. Delta gaat gedurende die periode voor 769/795 heen en weer.

Delta gaat heen rechtstreeks en terug via Atlanta. Swiss gaat heen en terug via Zurich. Vanaf Dusseldorf kijk ik vanavond wel ff.
Heb ze ook gevonden, vind zelf ene van British Airways via Londen voor 792, valt ook wel mee. Alleen overstappen in Londen, en als ik iets haat is het Londen wel. Vorig jaar erg slechte ervaring mee. Ook omdat nu geen bagage meer word doorgevoerd, maar je het weer moet inchecken.

Maar klopt het wat jij zegt, als ik ff een maandje wacht komen de zomertarieven vanzelf?
pi_43481108
Ik zou zelf gewoon nog even wachten.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 12 november 2006 @ 17:26:41 #123
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_43481206
Ok, dan doen we dat mooi ff
Toch bedankt voor je aandacht!

Ik blijf mooi wel verder zoeken, misschien komt er een mooie aanbieding
pi_43496483
@Professional. Ik heb ook nog ff gekeken voor vluchten vanaf Dusseldorf en Brussel.

Vanaf Dusseldorf is het 742,61 + 15 euro boekingskosten met Air France.

Vanaf Brussel is het goedkoopste tarief 676,29 + 15 euro op 5,6,7,8,9 heen en 12 terug.

Ter informatie.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_43500896
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 23:39 schreef DutchTrain het volgende:
Trein
Newcastle - York: in de voorverkoop 9,50 en op de dag zelf 22 pond enkele reis. Trein gaat vrijwel ieder kwartier en doet er ca. 1 uur over.

Newcastle - Carlisle: kost altijd 10,60, duurt een 1,5 uur en gaat eens per uur

Newcastle - Middlesbrough: kost altijd 8,30, duurt een uur en gaat 3x per uur

Retourtjes zijn 2x enkele reis.

Met bus kun je Newcastle - York ook doen op een dag. Dat kost 13.60 voor een dagretour als je het van te voren koopt, maar dan ben je wel 2u20 minuten onderweg per enkele reis.
nu heb ik even gekeken op de link die jij gaf, maar weet jij wat

Journey Option 1 2 3 4 5
Northern Duo
£ 17,60

Cheap Day Return
£ 23,50

Saver Return
£ 27,80

IS?
pi_43501148
quote:
Op maandag 13 november 2006 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
Journey Option 1 2 3 4 5
Dat betekent dat het geldig is voor de reisopties 1 t/m 5 in het overzicht daarboven
quote:
Northern Duo
£ 17,60

Cheap Day Return
£ 23,50

Saver Return
£ 27,80

IS?
Dit zijn verschillende kaartsoorten.
Cheap Day return is een dagretour.
Northern Duo is een speciaal aanbiedingskaartje, waarbij je de tweede voor de halve prijs krijgt (je moet er dus 2 van kopen voor die prijs, zie: http://duo.appius.co.uk/)
Saver Return is een open retour (dan kan je dus terug op een andere dag)
pi_43504284
quote:
Op maandag 13 november 2006 10:50 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Dat betekent dat het geldig is voor de reisopties 1 t/m 5 in het overzicht daarboven
[..]

Dit zijn verschillende kaartsoorten.
Cheap Day return is een dagretour.
Northern Duo is een speciaal aanbiedingskaartje, waarbij je de tweede voor de halve prijs krijgt (je moet er dus 2 van kopen voor die prijs, zie: http://duo.appius.co.uk/)
Saver Return is een open retour (dan kan je dus terug op een andere dag)
Ow dat valt mee dus...

We zijn me z'n 2-en dus we zijn maar 8,80 kwijt pp voor een retourtje? En niet 20 euro wat hier eerst wat neergezet?
pi_43504308
Jag,

Ik kwam gister Swiss Air tegen vanaf Brussel, overstap in Zurich op de heen en terugweg voor 580 euro. Ook geen geld toch?
pi_43504462
Valt mee idd.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_43535445
Ik zie dat waarschijnlijk niemand me kan helpen met mijn vraag. Jammer.
pi_43537273
Hoe kom ik dinsdag 2 januari 2007 vanuit Nederland zo goedkoop mogelijk in de omgeving van Harwich?
En hoe kan ik zaterdag 6 januari 2007 zo goedkoop mogelijk weer terug naar Nederland vanaf omgeving Harwich?
pi_43549098
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:30 schreef jeoren het volgende:
Hoe kom ik dinsdag 2 januari 2007 vanuit Nederland zo goedkoop mogelijk in de omgeving van Harwich?
En hoe kan ik zaterdag 6 januari 2007 zo goedkoop mogelijk weer terug naar Nederland vanaf omgeving Harwich?
golondon.nl te boeken tot 07-01
je hebt geluk
pi_43550230
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 07:52 schreef WRDA6 het volgende:
Ook van mij wat meer duidelijkheid dan! Zit in het buitenland en mijn ervaring is dat ik zoiets dan wat gahaaster doe...

Geef bij je vraag duidelijk aan

1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.

- Luchthave Bangkok (of evt. een andere in Thailand)

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
- Zal waarschijnlijk ergens eind december of begin/ midden januari zijn. Flexibel dus.

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming:

- is ook vrij flexibel. Het mag in NL, Belgie, Duitsland, Frankrijk, Lux, Zwitserland, Oostenrijk, Italie zijn maar ook Griekenland, Turkije, Engeland, Ierland, Schotland , Noorwegen, Zweden, Denemarken zijn welkom

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. Trein of Bus:

- Vliegtuig of evt. stuk per boot :-)

5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. zo goedkoop mogelijk en redelijk snel:

- liefst redelijk snel en zo goedkoop mogelijk, maar als het wat langer duurt met een of twee keer overstappen en wat minder kosten is het ook perfect

En nee, ik ben echt niet te lui om zelf wat uit te zoeken maar als hier mensen zijn met meer expertise of die daar zin in hebben dan zou dat heel fijn zijn natuurlijk.
Tsja dit is wel heel erg globaal. Van Bangkok naar overal in Europa... Heb wat tarieven opgesomd hieronder op 29/12/2006 op basis van een enkele reis. Soms is een retourtje goedkoper maar daar heb ik niet naar gekeken.

BKK-MUC-AMS met LTU voor 444,99.
BKK-AMS met Eva Air voor 463.
BKK-BUD-AMS met Malev voor 662,84.
BKK-HEL-DUS met Finnair voor 745,10.
BKK-BAH-FRA met Gulf Air voor 418,12.
BKK-DOH-FRA met Qatar Airways voor 449,12.
BKK-BUD-FRA met Malev voor 662,84.
BKK-MUC met LTU voor 306.
BKK-DOH-MUC met Qatar Airways voor 449,12.
BKK-MUC-TXL met LTU voor 406,41.
BKK-MUC-BRU met LTU voor 424,99/444,99.
BKK-BAH-CDG met Gulf Air voor 418,12.
BKK-MUC-CDG met LTU 424,99.
BKK-DOH-CDG met Qatar Airways voor 449,12.
BKK-MUC-VIE met LTU voor 424,99.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_43550323
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:30 schreef jeoren het volgende:
Hoe kom ik dinsdag 2 januari 2007 vanuit Nederland zo goedkoop mogelijk in de omgeving van Harwich?
En hoe kan ik zaterdag 6 januari 2007 zo goedkoop mogelijk weer terug naar Nederland vanaf omgeving Harwich?
Via www.golondon.nl kan je voor 90 euro heen en terug.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_43550486
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
We zijn me z'n 2-en dus we zijn maar 8,80 kwijt pp voor een retourtje? En niet 20 euro wat hier eerst wat neergezet?
Nee, 17,60 per persoon (je moet twee van die kaartjes kopen; normale prijs is 23,50 en dan krijg je de tweede voor de halve prijs (11,75) , dus dan kom je op die 17,60 per persoon (= 23,50 + 11,75 / 2 )
pi_43557370
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 18:12 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Via www.golondon.nl kan je voor 90 euro heen en terug.
Dat moet toch goedkoper kunnen?
pi_43557850
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:28 schreef jeoren het volgende:

[..]

Dat moet toch goedkoper kunnen?
Naar Harwich? Als jij het goedkoper kan vinden, laat je het dan weten? De enige mogelijkheid die ik weet is om met de boot te gaan. Tenzij je naar Londen wil vliegen en de trein terug wil nemen.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_43557934
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:28 schreef jeoren het volgende:
Dat moet toch goedkoper kunnen?
In die prijs is je treinkaartje ook inbegrepen.

je zou kunnen liften en vragen of je met iemand mee mag in de auto, dan kost het maar 15 euro enkele reis. Een normale enkele reis als voetpassagier kost je 44 euro minimaal.

Er was een goedkopere manier, vliegen vanaf Schiphol naar een voormalige luchtmachtbasis bij Harwich, maar die maatschappij (www.eujet.com) is al een tijdje terug failliet gegaan
pi_43631080
Oké, eens kijken of het goedkoper kan

Ik wil op zaterdag 5 of zondag 6 mei vanaf Amsterdam, Brussel of Dusseldorf naar Orlando vliegen. Een tussenstop is geen probleem. We vliegen met 2 personen. Op donderdag 17 of vrijdag 18 mei wil ik dan weer terug vliegen.

Het goedkoopste wat ik tot nu toe heb gevonden is een vlucht met US airways via Philadelphia op 5 mei heen en 17 mei terug voor 424 euro pp incl. alle toeslagen.

Wie o wie krijgt het goedkoper dan dit?

[ Bericht 26% gewijzigd door Fannetje op 17-11-2006 10:31:37 ]
pi_43639411
Is die 424 ook incl boekingskosten?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_43640420
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 16:26 schreef Jaguarized het volgende:
Is die 424 ook incl boekingskosten?
Ja, incl. alle toeslagen. De uiteindelijke totaalprijs dus. Redelijk goedkoop, dacht ik zo.
pi_43641046
Ja dan krijg ik het ook niet goedkoper, zonder 15 euro boekingskosten kwam ik nog op 416.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_43658641
424, best strakke prijs. denk niet dat het veel goedkoper kan
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_43661295
Jawel, via D-reizen kwam ik er eentje tegen die nog een paar euro goedkoper is

Maar het is in ieder geval een goede prijs, dus
pi_43778559
Ik wil graag op 6,7 of 8 december naar de VS toe en vanuit daar 3 dagen later naar Buenos Aires

Terugvlucht op 14,15,16 februari naar Amsterdam(of Frankfurt)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43779118
Eindbestemmingen met een via-bestemming kan je het beste bij een reisbureau of online boekingsmaaktschappij voor zijn.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_43833988
Vage plannen om in de zomervakantie een rondreis te maken rond de westelijke regio van Canada en had graag al eens een inschatting gehad wat een ticket me zou kosten. Eigelijk zoek ik meer algemene tips van goedkoopste luchtvaartmaatschappijen, luchthavens, ...


1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.

Luchthavens België

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?

Tussen 13/07/2007 tot 13/08/2007 (Geen concrete start- en eind-datum, tussen de 2 à 3 weken)

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming:

Westelijk gebied van Canada. Wil verschillende steden bezoeken, beginstad maakt niet uit (Vancouver, Edmonton en Calgary zijn de relevantste denk ik met een luchthaven). Eindstad maakt ook niet uit, maar moet verschillend zijn van beginstad

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. Trein of Bus:

Per vliegtuig.

5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. zo goedkoop mogelijk en redelijk snel:

Overstappen geen probleem (zullen wss 1 of 2 luchthavens zijn), prijs is belangrijkste factor. De goedkoopste vluchten die ik tot dusver vond hingen allemaal juist onder de ¤1000.
Bijt mijn tong af.
pi_43834146
Wie kan me hiermee helpen:
Ik wil een vlucht boeken voor 1 feb 2007 of vr 2 feb 2007 vanaf Amsterdam naar San Jose in Costa Rica.
Terugvlucht zal zijn rond 20 juli 2007 van Mexico City naar Amsterdam, dit is flexibel.
Overstappen lijkt me onvermijdelijk, maar geen probleem, als het hierdoor goedkoper wordt dan graag natuurlijk
De reis tussen San Jose en Mexico City doe ik overland.

Via Iberia kwam ik uit op:
heenvlucht AMS - Madrid overstappen - San Jose;
terugvlucht MEX - Madrid overstappen - AMS
Prijs Eur 944, is dit een goede prijs, of kan ik via andere airlines goedkoper uit zijn?
Verder ben ik nog niet veel wijs geworden: KLM verwijst op de website door naar Martinair, maar daar kom ik er niet uit. Bij bv Lufthansa wil het ook niet echt lukken.

Bedankt!
Gr. OR
pi_43835273
quote:
Op donderdag 23 november 2006 21:46 schreef OrientalRed het volgende:
Wie kan me hiermee helpen:
Ik wil een vlucht boeken voor 1 feb 2007 of vr 2 feb 2007 vanaf Amsterdam naar San Jose in Costa Rica.
Terugvlucht zal zijn rond 20 juli 2007 van Mexico City naar Amsterdam, dit is flexibel.
Overstappen lijkt me onvermijdelijk, maar geen probleem, als het hierdoor goedkoper wordt dan graag natuurlijk
De reis tussen San Jose en Mexico City doe ik overland.

Via Iberia kwam ik uit op:
heenvlucht AMS - Madrid overstappen - San Jose;
terugvlucht MEX - Madrid overstappen - AMS
Prijs Eur 944, is dit een goede prijs, of kan ik via andere airlines goedkoper uit zijn?
Verder ben ik nog niet veel wijs geworden: KLM verwijst op de website door naar Martinair, maar daar kom ik er niet uit. Bij bv Lufthansa wil het ook niet echt lukken.

Bedankt!
Gr. OR
Goedkoper krijg ik het 1-2-3 niet.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_43877075
Ik wil op donderdagmiddag/avond 25 januari 2007 zo goedkoop mogelijk vanuit Nederland naar Edinburgh en op donderdag 1 februari 2007 weer terug.. Hoe is dit mogelijk?
pi_43877158
quote:
Op donderdag 23 november 2006 22:16 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Goedkoper krijg ik het 1-2-3 niet.
Ik vlieg half februari voor 800,- incl naar Panama (ligt ernaast). Da's met Continental. Je moet Delta ook even checken, vliegen ook goedkoop die kant op
pi_43877250
@ PlumpVis, daar kom ik ook zo ongeveer op uit.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_43877254
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:31 schreef savelkoul het volgende:

[..]

Ik vlieg half februari voor 800,- incl naar Panama (ligt ernaast). Da's met Continental. Je moet Delta ook even checken, vliegen ook goedkoop die kant op
Ja maar hij wil niet naar Panama.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_43877303
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:26 schreef jeoren het volgende:
Ik wil op donderdagmiddag/avond 25 januari 2007 zo goedkoop mogelijk vanuit Nederland naar Edinburgh en op donderdag 1 februari 2007 weer terug.. Hoe is dit mogelijk?
Easyjet vliegt je voor 87.36 + 7,50 euro credit card toeslag heen en weer. Ga je een dag eerder terug, dan ben je een tientje goedkoper uit.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_43900100
Op 15 juli 2007 wil ik van Amsterdam naar San Diego of eventueel Los Angeles (als dat veel goedkoper is) vliegen. Ik vlieg weer terug op 20 augustus 2007 van dezelfde luchthaven. Zelf vond ik niets onder de ¤900,- , maar misschien dat iemand hier nog iets nuttigs over kan zeggen. Een dag verschil in de data is geen probleem, alleen kan ik niet later dan 15 juli vertrekken.
pi_43902233
15/20: 838,94 + 15 euro boekingskosten met United, BMI en Lufthansa.
15/21: 837,01 + 15 euro boekingskosten met United, BMI en Lufthansa.

Naar LAX.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_43906397
OK, bedankt! En wat is de laagste prijs die jij kan vinden voor San Diego?
pi_43910766
Dat was 895,54 + 15 euro boekingskosten.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_43915484
Okay onze wens: China!

Van begin maart tot eind maart... denken grofweg aan 3 tot 30 maart, maar ligt eigenlijk vrij tot maand vroeger of 2 weken later.

Bestemming? Maakt niet zo veel uit, wordt toch een rondreis.
We wonen dichtbij Schiphol, maar vertrekken van Engeland, Belgie of Duitsland mag ook, maar moet dan wel aantrekkelijk zijn... voor bij wijze 2 tientjes verschil vertrek ik liever van A'dam
Gaat om 2 personen overiges

Ik zag laatst ergens iemand die voor 500 pp ofzo naar Macau vloog (all in) !!!
maar ik kan het nergens meer terug vinden... was niet dit topic geloof ik.

tot nu toe gevonden. **edit: genoemde prijzen zijn voor 2 pers. incl. taxes en andere meuk **
Cheng Du - 1092 all in (rechtstreeks met KLM)
Hong Kong - 1150 all in (via Londen met BA)

Wie weet een betere deal?

[ Bericht 4% gewijzigd door jack4ya op 26-11-2006 21:55:49 ]
pi_43915570
Je kan voor rond de 450 euro naar Hongkong en terug, bedoel je dat?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_43915780
quote:
Op zondag 26 november 2006 21:41 schreef Jaguarized het volgende:
Je kan voor rond de 450 euro naar Hongkong en terug, bedoel je dat?
Ja klinkt goed...
Vertel vertel...
Welke airline, vertrek luchthaven...etc?

Ik denk even hardop: 2 verschillende luchthavens in China, zodat we niet terug hoeven naar het begin punt?
China airlines ligt dan voor de hand denk ik... mmmm

being: 1.122,94 allin ook met BA...

ow wacht dan zal BA ook wel een driehoek doen:
Amsterdam-London-Beijing
Hong Kong-London-Amsterdam voor 1.135... Mwoah niet slecht dnek ik? 568,- pp all in

[ Bericht 7% gewijzigd door jack4ya op 26-11-2006 22:36:29 ]
pi_43916603
quote:
Op zondag 26 november 2006 21:54 schreef jack4ya het volgende:
Vertel vertel...
Welke airline, vertrek luchthaven...etc?
http://www.oasishongkong.com

In maart betaal je 309 Engelse ponden voor Gatwick naar Hong Kong en terug. Naar Gatwick vlieg je vanaf Schiphol met Easyjet voor 50 - 60 euro retour.

Maar als je voor 570 euro een ticket kan krijgen met BA zou ik dat zeker doen. Het is maar de vraag of Oasis Air het nieuwe jaar haalt.
quote:
The airline's first flight, flight O8 700, took off from Hong Kong International Airport on October 26, 2006, after a one-day delay. The airline had been scheduled to begin operations on October 25, but Russia revoked the London-bound flight's fly-over rights an hour before the flight's scheduled departure. These were reinstated the next day temporarily, allowing the maiden flight to proceed. The return flight too was not without trouble. Departing over 2 hours late and minus 20 passengers who were removed for safety reasons due to two emergency exit doors not working. Flight O8 707 completed the first direct link between London Gatwick Airport and Hong Kong International Airport, via airspaces over Turkey, Middle East and India. This route will be used by Oasis until they are given permanent access to the Russian airspace, this will extend the flight time by 1 hours to 2 hours and 10 minutes between Hong Kong and Gatwick. Oasis has already revised their flight schedule on November 2 due to this temporary change of flight route. They have claimed to be given access to Russian Airspace from December 1, according to the latest official news update.
pi_43917123
Ik krijg nog 569,10 naar Peking, terug vanaf Shanghai met BA.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_43918117
quote:
Op zondag 26 november 2006 12:12 schreef NY_Giant het volgende:
Op 15 juli 2007 wil ik van Amsterdam naar San Diego of eventueel Los Angeles (als dat veel goedkoper is) vliegen. Ik vlieg weer terug op 20 augustus 2007 van dezelfde luchthaven. Zelf vond ik niets onder de ¤900,- , maar misschien dat iemand hier nog iets nuttigs over kan zeggen. Een dag verschil in de data is geen probleem, alleen kan ik niet later dan 15 juli vertrekken.
Als je ook nog een paar dagen NYC er bij wil en/of een overstap niet erg vindt, dan zou je een losse vlucht naar NYC kunnen boeken en daarvandaan verder met een low cost maatschappij. AMS - NYC vv kost voor 14 juli - 20 augustus zo'n 700 euro op vliegtarieven.nl, maar je kan nog op een aanbieding wachten (dat geldt natuurlijk ook voor een aanbieding richting LA)

La Guardia (NYC) naar San Diego kost zo'n 300 dollar (225 euro) retour incl. tax met www.southwest.com (nog niet te boeken)
pi_43932954
Beste Fok!kers,

Ik zou graag de 2e helft van maart, na de 15e naar Bangkok willen vliegen. Terugvliegdatum maken niet heel veel uit, liefst rond 2 weken later.
Route en reisduur maken me niets uit, en vanaf welk vliegveld ook niet (dusseldorf frankfort amsterdam brussel is prima). Zelf lukt het me niet om incl tax onder de 720 euri te komen.

Een fles wijn voor degene die flink lager uitkomt!

Maarten
zo kan die wel weer...
pi_43935447
Ik krijg het niet lager dan 717 maar daar komt nog wel 15 euro boekingskosten overheen. Heb gekeken naar Dusseldorf, Frankfurt, Amsterdam, Brussel en Londen.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_43935512
298 euro naar Miami
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43946190
6 of 7 december naar Miami, Atlanta of DC, terug op 15 of 16 februari
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43979326
Schiet lekker op

Vrijdag naar Berlijn, zondag of maandag terug
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44007526
Briljante topic
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44008409
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Schiet lekker op

Vrijdag naar Berlijn, zondag of maandag terug
en je wil vertekken vanaf buenos aires?
pi_44008636
Nee, Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven, Brussel of Duitsland grensgebied

Graag

Vr: ..... - Berlijn
Ma: Praag - .......
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44080791
Kan iemand mij vertellen hoeveel een enkeltje Marrakech - Ouarzazate (of andersom) kost in april 2007?

kan nergens iets vinden
pi_44082963
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 15:49 schreef Forza het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoeveel een enkeltje Marrakech - Ouarzazate (of andersom) kost in april 2007?

kan nergens iets vinden
Er rijden daar geen treinen en ook vliegen is geen optie zo te zien (kan wel, kost ongeveer 180 euro enkele reis en je vliegt waarschijnlijk ook een stukje om)

Op een site over reizen in Marokko uit 2005 , kwam ik dit tegen via google:
quote:
Prix d’un aller-simple CTM Marrakech-Ouarzazate (204 Kms) entre 45 et 50 Dhs selon que le bus est climatisé ou pas.
zie: http://www.riyads.com/TxFR/Infos-sur-Maroc/Infos-pratiques.htm

De busmaatschappijen zijn: http://www.ctm.co.ma en http://www.supratours.ma/
pi_44204712
quote:
Op donderdag 23 november 2006 21:46 schreef OrientalRed het volgende:
....
Via Iberia kwam ik uit op:
heenvlucht AMS - Madrid overstappen - San Jose;
terugvlucht MEX - Madrid overstappen - AMS
Prijs Eur 944, is dit een goede prijs, of kan ik via andere airlines goedkoper uit zijn?
...

Bedankt!
Gr. OR
Het is me gelukt voor EUR 850,87 !!
Heen: 3feb, terug: 31juli

Ik heb via TunaFish.com (http://www.tnfsh.nl) een offerte opgevraagd, die hadden een lagere prijs via Iberia. Normaalgesproken zouden ze inderdaad 944EUR moeten zijn, maar volgens hen lag het aan het systeem van Iberia dat er een lagere prijs uit kwam rollen. Is dit vreemd? Ga ik hier geen problemen mee krijgen??

Tegelijkertijd was ik zelf ook via Iberia aan het zoeken en toen kwam ik op een prijs uit, nog net iets lager dan de aanbieding van tnfish, die heb ik maar genomen

Toch een vraagje:
in de boekingsvoorwaarden staat oa:
"AFTER DEPARTURE
TICKET IS NON-REFUNDABLE.
CHANGES
>
ANY TIME
CHARGE EUR 100.00."
Betekent dit dat ik eventueel voor een bedrag van 100EUR een reisdatum kan veranderen?
  woensdag 6 december 2006 @ 20:38:43 #176
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_44205181
Ik kan niet de hele boekingsvoorwaarden hier lezen.

Maar wat er staat omschreven kan je na vertrek geen geld meer terugkrijgen voor je return ticket (mocht je besluiten om daar te blijven )
Als er staat Changes any time Charge Euro 100 betekent dat inderdaad dat je de reisdatum voor 100 euro per keer kan en mag wijzigen, mits er plaats is in de betreffende boekingsklasse uiteraard!

(Persoonlijk vlieg ik bij voorkeur een langere periode met een maatschappij waar wijzigingen geen geld kosten, richting Azië en Australië is China Airlines daarin super, je mag zo vaak wijzigen als je wilt en kost je niets, uiteraard geldt dit niet voor de 1 maand tickets in de laagste boekingsklasse).
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_44205776
Het leek me niet zo handig om de gehele boekingsvoorwaarden hier te posten, maar dat wilde ik even weten, bedankt.
Ik ben blij met m'n ticket, hihi
En nog even over de prijs: Ik vind het toch raar dat ik het voor 850EUR vond op de site, een paar dagen geleden nog niet namelijk, en bij omringende dagen kwam ik ook op 940EUR uit. Ik neem aan dat dit gewoon klopt??
pi_44205812
Kan best hoor. Ik heb ook eens telefonisch een ticket weten te boeken met 200 euro korting.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_44280917
Australia/Sydney is het reisdoel. Alle tickets die ik tot nu toe heb gezien zijn rond de 1300 incl tax. Moet goedkoper kunnen dacht ik/hoop ik

1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.

- Van A'dam of R'dam naar Sydney

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?

- 26 december weg (of een paar dagen later) en terug rond de 30 januari, maar mag ook een week later

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming:

- OZ

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. Trein of Bus:

- Vliegtuig lijkt me handig

5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. zo goedkoop mogelijk en redelijk snel:

- Maak niet zoveel uit. Op die 30 uur reistijd kan er nog wel een aantal uurtjes bij


Iemand een idee?
  zaterdag 9 december 2006 @ 18:52:29 #180
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_44281482
Probleem is met je ticket naar Sydney is dat je langer dan een maand wilt, op die manier kom je gelijk in een hogere (en dat is dus een duurdere) ticketklasse.

Stel je voor dat je bijvoorbeeld 30 december weggaat, en 29 januari terug dan kom je met Cathay Pacific Airways uit op 1155 Euro inclusief tax (komen nog wel 10 euro boekingskosten bij).
O.a. te boeken op www.vliegtarieven.nl.
Een tip, je hebt op de heenweg, al je met Cathay vliegt, in Hong Kong de keus tussen een dag en een nachtvlucht naar Sydney, persoonlijk zou ik gaan voor de nachtvlucht, ten eerste duurt de vlucht dan gevoelsmatig niet zo lang, en je kunt ook nog Hong Kong in!
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_44281627
Heen via Kuala Lumpur met KLM en Malaysia Airlines op 31 december.
Terug via Kuala Lumpur met Malaysia Airlines op 31 januari.
Via www.klm.com voor 1069,71.

Overigens ben je best laat met boeken...

[ Bericht 11% gewijzigd door Jaguarized op 09-12-2006 19:48:14 ]
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_44285314
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:57 schreef Jaguarized het volgende:

Overigens ben je best laat met boeken...
Gisteren ontslagen, dus wil ff een maandje niks met werken te maken hebben.

Hoopte eigenlijk oud en nieuw nog in Sydney te vieren, maar dat betekent dus dat ik een paar honderd euro meer moet betalen. Is het niet goedkoper om via londen of duitsland te vliegen? Ik weet dat Australian backpackers dat doen. Bedankt voor de hulp
pi_44285417
Australian Backpackers stuurt je op een Qantas vlucht vanaf Londen of Frankfurt. Je kan ook kijken naar Emirates vanaf Dusseldorf. Als je oud en nieuw in Sydney wil vieren moet je inderdaad een paar honderd euro meer betalen.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_44323665
Hoe kom ik zo goedkoop mogelijk van Glasgow naar Edinburg? En wat kost mij dat?
pi_44339952
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:46 schreef jeoren het volgende:
Hoe kom ik zo goedkoop mogelijk van Glasgow naar Edinburg? En wat kost mij dat?
met de trein is het rond de 10 pond.

Het is ooit een keer voor mij uitgezocht ook. Het is trouwens een uurtje met de trein
pi_44340583
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:46 schreef jeoren het volgende:
Hoe kom ik zo goedkoop mogelijk van Glasgow naar Edinburg? En wat kost mij dat?
Met de trein zie: http://www.firstgroup.com/scotrail

Met de bus is het goedkoopst, mits je op tijd boekt: in 1,5 uur van E'burgh naar Glasgow voor GBP 1,50
zie: http://www.megabus.com/uk/
  dinsdag 12 december 2006 @ 14:39:27 #187
128950 sturky100
bijten bijten!
pi_44357183
foutje

[ Bericht 98% gewijzigd door sturky100 op 12-12-2006 16:00:12 ]
god bless america!
pi_44477349
Jag, jij als ervaringsdeskundige, zijn de nieuwe tarieven en shit al ingegaan?
pi_44483000
Ik weet niet wanneer de zomertarieven precies in gaan, ik kijk meestal zelf begin/half januari.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_44483721
Als ik in augustus 2007 heen en weer wil naar Tokyo, wanneer is het dan het slimst om vliegtickets te boeken als het gaat om de laagste prijs?
pi_44531865
Hoe kom ik het goedkoopst van Dublin Airport naar het centrum van Dublin?
Een airportbusretour kost 5 euro, maar met een lijnbus kan het toch goedkoper?
pi_44540092
quote:
Op maandag 18 december 2006 11:27 schreef jeoren het volgende:
Hoe kom ik het goedkoopst van Dublin Airport naar het centrum van Dublin?
Een airportbusretour kost 5 euro, maar met een lijnbus kan het toch goedkoper?
De lijnbus is bijna even snel en kost iets van EUR 1,75. Wel gepast betalen, want je krijgt geen wisselgeld van de buschauffeur. Geld gooi je in een bak en dan moet je een bonnetje afscheuren

De airportbus is wel iets comfortabeler
pi_44540924
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 09:42 schreef Professional het volgende:
Jag, jij als ervaringsdeskundige, zijn de nieuwe tarieven en shit al ingegaan?
Tarieven voor de 'oude' maatschappijen kennen geen nieuwe tarieven meer (wel zijn ze vaak shit). Je kan gewoon 12 - 14 maanden van tevoren boeken. Op basis van die eerste boekingen kunnen er tussentijds nog aanbiedingen worden gedaan om het vliegtuig vol te krijgen of een bepaalde bestemming te promoten.

Bij de low-cost airlines zijn nu bijna alle zomerdienstregelingen beschikbaar. Als je je abonneert op de nieuwsbrieven van deze maatschappijen, dan krijg je het voorrecht om als eerste te kunnen boeken tegen de minimumprijs. Ook hier kunnen tussentijds nog wel eens aanbiedingen voorkomen, maar als je in weekenden wil vliegen is het meestal aan te raden om meteen bij het verschijnen van de dienstregeling te boeken.
pi_44584922
ik wil gaarna in de zomer van 2007 goedkoop naar de malediven ? periode juli
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
pi_44585133
AMS-FRA-DXB-MLE met Emirates op 2/7 en terug op 30/7 met Emirates voor 856,63.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_44585449
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 23:04 schreef Jaguarized het volgende:
AMS-FRA-DXB-MLE met Emirates op 2/7 en terug op 30/7 met Emirates voor 856,63.
via welke reisorganisatie is dat? en kan het ook vavaf 16 tot 30 ?
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
pi_44585663
AMS-FRA-DOH-MLE met Emirates op 16/7 en terug via Doha en Munchen op 30/7 met Qatar Airways voor 844,34.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_44587890
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 23:20 schreef Jaguarized het volgende:
AMS-FRA-DOH-MLE met Emirates op 16/7 en terug via Doha en Munchen op 30/7 met Qatar Airways voor 844,34.
hero !

en stel dat ik die vluchten wil boeken waar moet ik dan zijn
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
pi_44589163
Jaja hier ben ik weer. Ik ben op het moment op de internet jungle aan het zoeken naar vluchten en prijzen van vluchten vanuit Bangkok naar NL, Belgie, Frankrijk, Duitsland, Engeland etc.

Als iemand nog advies heeft dan lees ik het graag.

Ik wil vanuit Bangkok rond 15 januari naar 1 van de bovenstaande landen.

Ik lees het graag!

Stop-over geen probleem. Prijs zo laag mogelijk en
pi_44596051
quote:
Op woensdag 20 december 2006 01:01 schreef paaskannekoekje het volgende:

[..]

hero !

en stel dat ik die vluchten wil boeken waar moet ik dan zijn
www.vluchtzoeker.nl

Martinair vliegt die route niet meer in juli, vandaar dat daar geen resultaten van boeken. Misschien kan het nog goedkoper door te spelen met de data maar dan heb je 900 verschillende prijzen en das wat te veel om uit te zoeken.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_44675598
Niemand die wat voor me kan/ wil betekenen mbt mijn vraag enkele reacties hiervoor? Wellicht moet ik nog meer informatie geven, dan geef ik dat graag.
pi_44678471
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 06:56 schreef WRDA6 het volgende:
Niemand die wat voor me kan/ wil betekenen mbt mijn vraag enkele reacties hiervoor? Wellicht moet ik nog meer informatie geven, dan geef ik dat graag.
KLIK => Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #7
pi_44803369
Ik zoek een goedkoop vliegticket naar Helsinki in maart - april.
Liefst een donderdag heen en maandag terug. Maakt niet uit welke week.
Why?
Because we f*cking can! And because we can, we will!!
pi_44804706
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:56 schreef stpn het volgende:
Ik zoek een goedkoop vliegticket naar Helsinki in maart - april.
Liefst een donderdag heen en maandag terug. Maakt niet uit welke week.
Neem een kijkje bij www.blue1.com. 14 - 20 maart komt op 155 euro incl tax.
pi_44824893
Ik weet niet of vanuit Dusseldorf vliegen ook een optie is, met AirBerlin is t best goedkoop.
De goedkoopste die ik vind is van 12-4 tot 16-4 (of 19-4 tot 23-4) retourtje Dusseldorf - Helsinki voor 86 euro (inc tax). Een dag later terugvliegen kost je slechts 58 euro.
  vrijdag 29 december 2006 @ 19:03:06 #206
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_44834134
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:10 schreef catheau het volgende:
Ik weet niet of vanuit Dusseldorf vliegen ook een optie is, met AirBerlin is t best goedkoop.
De goedkoopste die ik vind is van 12-4 tot 16-4 (of 19-4 tot 23-4) retourtje Dusseldorf - Helsinki voor 86 euro (inc tax). Een dag later terugvliegen kost je slechts 58 euro.
En met de NS van en naar Dusseldorf is ook maar rond de 35 Euro als je een beetje vroeg boekt. En Air Berlin is in mijn ogen echt een topbudgetmaatschappij, gratis broodje, gratis drinken, en niet duur!

Let wel, als je vanaf Dusseldorf vertrekt en je gaat met de trein daar naar toe, de allervroegste vluchten ga je niet halen, tenzij je de avond ervoor al aankomt...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_44841647
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 19:03 schreef ozzietukker het volgende:
En met de NS van en naar Dusseldorf is ook maar rond de 35 Euro als je een beetje vroeg boekt. En Air Berlin is in mijn ogen echt een topbudgetmaatschappij, gratis broodje, gratis drinken, en niet duur!
Zeker een goede maatschappij, maar vliegen vrijwel nergens rechtstreeks naartoe, zodat je altijd met een overstap in Berlin, Nurnberg of Palma zit. En ze vliegen met krappe Boeings. Helsinki - Dusseldorf is zo te zien wel rechtstreeks met redelijke vluchttijden (11.35 vertrek)

Als je naar Helsinki dan toch van een Duitse luchthaven wil vertrekken, kies van voor de Airbussen van Germanwings.de. Met een beetje zoeken ook al voor rond de 100 euro of minder rechtstreeks
pi_44915382
1. waarvandaan je wilt reizen
NL, Belgie of West-Duitsland
2. wanneer je wilt reizen,
Heen 28 april of evt 27e. Terug 5 mei
3. waarnaartoe je wilt reizen,
Toscane
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Liefst vliegtuig. Trein is sowieso duurder toch?
5. op welke manier je wilt reizen
-

Ik kan alleen Ryanair op Florence/Pisa vinden voor bijna 200e. Dat moet goedkoper kunnen lijkt me...

BVD
pi_44915611
Met Meridiana.it kom je op die data ook op 192 euro uit voor Amsterdam - Florence

Als je iets flexibeler bent (26/04 - 03/05) kom je al op 135 euro uit vanaf Eindhoven naar Pisa met Ryanair

Ook kun je Eindhoven - Milaan 27/04 - 04/05 voor 88 euro doen met Ryanair en dan de trein nemen. Kijk op www.trenok.it (low cost - high speed trein) en www.trenitalia.com (normale site van de spoorwegen) voor de prijzen daarvan.

Bij de prijzen van Ryanair moet je nog wel de creditcardkosten en de bagagekosten (als je hebt) bij optellen (ca. 13 euro)
pi_44937479
Dat waren idd de prijzen die ik ook kon vinden, want de data staan redelijk vast. Gaan die prijzen bij Ryanair nog omlaag bij zo'n volgende sale-actie?
pi_44937649
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:19 schreef Erasmusch het volgende:
Dat waren idd de prijzen die ik ook kon vinden, want de data staan redelijk vast. Gaan die prijzen bij Ryanair nog omlaag bij zo'n volgende sale-actie?
Je zit in één van de meest drukke periodes van het jaar (vandaar de hoge prijs) dus dat verwacht ik niet

Hooguit de prijzen die nu nog op 19,99 staan, die willen wel eens 0.01 worden bij een aanbieding, maar dat is dan vaak alleen op dinsdagen en woensdagen.
pi_44937724
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:26 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Je zit in één van de meest drukke periodes van het jaar (vandaar de hoge prijs) dus dat verwacht ik niet

Hooguit de prijzen die nu nog op 19,99 staan, die willen wel eens 0.01 worden bij een aanbieding, maar dat is dan vaak alleen op dinsdagen en woensdagen.
Tnx, zo'n vermoeden had ik al
  dinsdag 2 januari 2007 @ 22:04:12 #213
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_44955220
Bij Ryanair hebben ze ook zeer goedkope reizen staan.
Alleen nu kan ik iemand anders zn creditcard gebruiken om te boeken geeft dit problemen bij het inchecken? Ik las iets van creditcard verificaties..
pi_44955474
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:04 schreef Blinker het volgende:
Bij Ryanair hebben ze ook zeer goedkope reizen staan.
Alleen nu kan ik iemand anders zn creditcard gebruiken om te boeken geeft dit problemen bij het inchecken? Ik las iets van creditcard verificaties..
=> Vragen over vliegen
pi_44960583
1. waarvandaan je wilt reizen
NL en als het ECHT veel scheelt Duitsland
2. wanneer je wilt reizen,
Heen 20 - 26 Juli Terug begin augustus
3. waarnaartoe je wilt reizen,
Cuba
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Vliegtuig, zwemmen wordt wat lastig...

Ik kwam met arkefly op 945 eetjes uit p.p. iemand iets goedkopers?
Een juichtoon da'vre langs de velden,
Voor ons dierbaar Rood en Wit!
De ploeg der dapp're Meersche helden,
Onze vreugd en trots bezit.
pi_44960759
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:19 schreef r00tie het volgende:
1. waarvandaan je wilt reizen
NL en als het ECHT veel scheelt Duitsland
2. wanneer je wilt reizen,
Heen 20 - 26 Juli Terug begin augustus
3. waarnaartoe je wilt reizen,
Cuba
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Vliegtuig, zwemmen wordt wat lastig...

Ik kwam met arkefly op 945 eetjes uit p.p. iemand iets goedkopers?
Ik neem aan naar Varadero? Of toch Havana?

Naar Varadero kun je voor 815 euro retour vanaf Brussel met http://www.jetairfly.com
pi_44961484
Als ik jouw was zou ik Ryanair kiezen, die is meestal zowat het goedkoopste. Plus vanaf duits grondgebied vertrekken want dat is bijna altijd goedkoper.
pi_44964747
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:59 schreef F04 het volgende:
Als ik jouw was zou ik Ryanair kiezen, die is meestal zowat het goedkoopste. Plus vanaf duits grondgebied vertrekken want dat is bijna altijd goedkoper.
Naar Cuba ? Dan zou je toch nog best een stuk moeten zwemmen
pi_44965706
Hallo,

Even een vraagje. Wij (twee personen) willen graag op 22 juli (mag ook 23 en 24 zijn) vertrekken naar Delhi, India. Wij willen graag terugkomen op 21 augustus (mag dus ook 22 en 23 zijn). In totaal dus 30 dagen! Wat is hierbij het goedkoopste tarief? De voorkeur is vertrek een aankomst vanaf Amsterdam of Dusseldorf.

Ik kom zelf niet goedkoper uit naar 662 euro incl. tax volgens mij met Swiss International

Bij voorbaat dank!
pi_44975058
Van Dusseldorf naar Delhi is vanaf 537 euro (laagseizoen) tot 597 (hoogseizoen) met Mahan air. (Kijk op http://www.mahanair.nl/dusseldorf%2Ddelhi/ of anders via http://www.devriesreizen.nl/ )
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:33:36 #221
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_44976382
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:54 schreef catheau het volgende:
Van Dusseldorf naar Delhi is vanaf 537 euro (laagseizoen) tot 597 (hoogseizoen) met Mahan air. (Kijk op http://www.mahanair.nl/dusseldorf%2Ddelhi/ of anders via http://www.devriesreizen.nl/ )
Mahan air klinkt leuk, maar vergeet niet dat deze een tussenstop maakt in Teheran, en dus een Iraanse maatschappij is.
Nu kan ik sowieso nooit (uit principe) vliegen met een Iraanse maatschappij, maar ook als je geen morele bezwaren hebt moet je bedenken dat Iran officieel alleen de hoogst nodige vliegtuigonderdelen mag inkopen, wat dus betekent dat de veiligheid minder is dan een Europese maatschappij.
Als het dan maar 50 Euro scheelt zou ik het wel weten!
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 17:19:24 #222
156146 Bron
Positive user
pi_45045668
Ik wil graag aan het eind van het jaar voor 2 of 3 maanden naar Thailand. Misschien dat er iemand is die tips voor me heeft. Ik heb net een kwartiertje zitten googlen op : vliegen, vliegreizen, vliegreizen Thailand, Last minute.
Ik moet zeggen dat ik er niet uit kom.

Het liefst zou ik een last minute reis nemen omdat het mij enkel om de reis gaat en ik hier dus waarschijnlijk wel wat op kan besparen. Accomodatie heb ik al.

Tips?
pi_45047612
Ik wil vrijdag 3 augustus naar Tokyo en vrjidag 22 augustus terug. Hoe kan dit het goedkoopst?
pi_45053313
ik wil graag in de rond 15 tot 15 maart zo goedkoop mogelijk van nl naar rome... (charloi) mag ook...

met hotel.... rond de 250 totaal p.p.

DANK UUUU
And It Hurts With Every HeartBeat
  vrijdag 5 januari 2007 @ 21:12:59 #225
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_45054118
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 20:49 schreef soares het volgende:
ik wil graag in de rond 15 tot 15 maart zo goedkoop mogelijk van nl naar rome... (charloi) mag ook...

met hotel.... rond de 250 totaal p.p.

DANK UUUU
Hotel moet je zelf regelen, dit is alleen voor vervoer. Rond 15 maart?? Tot wanneer? Hoe lang?
quote:
Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  vrijdag 5 januari 2007 @ 21:20:19 #226
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_45054396
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:19 schreef jeoren het volgende:
Ik wil vrijdag 3 augustus naar Tokyo en vrjidag 22 augustus terug. Hoe kan dit het goedkoopst?
Vanaf AMS met British Airways via LHR naar NRT op 3/8 en 22/8 voor 958,81 + 15 euro boekingskosten.
Vanaf DUS met Air France via CDG naar NRT op 3/8 en 22/8 voor 813,87 + 15 euro boekingskosten.

Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  vrijdag 5 januari 2007 @ 21:20:50 #227
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_45054412
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:19 schreef Bron het volgende:
Ik wil graag aan het eind van het jaar voor 2 of 3 maanden naar Thailand. Misschien dat er iemand is die tips voor me heeft. Ik heb net een kwartiertje zitten googlen op : vliegen, vliegreizen, vliegreizen Thailand, Last minute.
Ik moet zeggen dat ik er niet uit kom.

Het liefst zou ik een last minute reis nemen omdat het mij enkel om de reis gaat en ik hier dus waarschijnlijk wel wat op kan besparen. Accomodatie heb ik al.

Tips?
Eind van het jaar is voor jou oktober, november of december oid?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_45057276
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 21:12 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Hotel moet je zelf regelen, dit is alleen voor vervoer. Rond 15 maart?? Tot wanneer? Hoe lang?
[..]
sorry
ROME
ik wil rond 5 maart.... niet voorbij 6 april
plus/minus 4 dagen
vanauit nl... brussel mag ook
vliegtuig

zo beter?
And It Hurts With Every HeartBeat
  vrijdag 5 januari 2007 @ 22:52:34 #229
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_45057680
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:41 schreef soares het volgende:

[..]

sorry
ROME
ik wil rond 5 maart.... niet voorbij 6 april
plus/minus 4 dagen
vanauit nl... brussel mag ook
vliegtuig

zo beter?
Jup.

zaterdag 3 maart
Brussel (CRL) naar Rome Ciampino (CIA) ¤ 33,46
Ryanair FR6107 zaterdag 3 maart 18:35 - 20:30

woensdag 7 maart
Rome Ciampino (CIA) naar Brussel (CRL) ¤ 32,50
Ryanair FR6106 woensdag 7 maart 09:20 - 11:30
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  vrijdag 5 januari 2007 @ 23:25:25 #230
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_45058989
Ja... hier ook een kniepert

Naar Mumbai begin maart en eind maart terug... zeg 2 en 30
We kunnen voor 2 personen all in 1012,- vliegwinkel vinden en 1020,- dreizen
Beiden met Swiss...

Wie scoort beter dan ik :p
  vrijdag 5 januari 2007 @ 23:34:34 #231
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_45059332
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:25 schreef jack4ya het volgende:
Ja... hier ook een kniepert

Naar Mumbai begin maart en eind maart terug... zeg 2 en 30
We kunnen voor 2 personen all in 1012,- vliegwinkel vinden en 1020,- dreizen
Beiden met Swiss...

Wie scoort beter dan ik :p
485,24 x 2 + 15 = 985,48. Maar das vanaf Dusseldorf met Air France. Vanaf Amsterdam kom ik op 1004,80 + 15.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  vrijdag 5 januari 2007 @ 23:40:33 #232
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_45059588
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:34 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

485,24 x 2 + 15 = 985,48. Maar das vanaf Dusseldorf met Air France. Vanaf Amsterdam kom ik op 1004,80 + 15.
Aah, dat schiet niet echt op, als je zowat naast schiphol woont, dan heb je praktisch geen kosten om naar de luchthaven te komen, en dat is met Dusseldorf wel.

Thanx anyway
pi_45060071
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:25 schreef jack4ya het volgende:
Ja... hier ook een kniepert

Naar Mumbai begin maart en eind maart terug... zeg 2 en 30
We kunnen voor 2 personen all in 1012,- vliegwinkel vinden en 1020,- dreizen
Beiden met Swiss...

Wie scoort beter dan ik :p

Via de site van Swiss is het goedkoper boeken
http://www.swiss.com/web/NS6
pi_45060636
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:52 schreef catheau het volgende:

[..]


Via de site van Swiss is het goedkoper boeken
http://www.swiss.com/web/NS6
Nou nou,,, Grand total EUR 1024.80

Maar stress!! ik wilde boeken via een bepaalde website (weet even niet meer welke omdat ik er te veel gezien heb ) maar daar zijn ineens al swiss vluchten in prijs verhoogd! Andere nog niet, maar die zijn misschien nog niet up-to-date?

Wie weet welke database zeker up-to-date is?
pi_45061489
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_45061596
Nou moment van de waarheid...
pi_45061635
duurt lang
pi_45061679
Ja... hij is er nu nog... Hopen dat het morgen ochtend ook zo is als de boeking dooor zo'n miepje verwerkt wordt...

Zal je net zien zeg...
pi_45061690
1. waarvandaan je wilt reizen
Ik woon tegen de duitse grens aan ( Enschede)
2. wanneer je wilt reizen,
Medio Juli
3. waarnaartoe je wilt reizen,
Noorwegen ( Oslo )
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Vliegtuig of auto/boot of tunnel (Denemarken) 2 personen in totaal.

Tips ?

[ Bericht 4% gewijzigd door weasel85 op 06-01-2007 00:40:55 ]
I pwn u!
pi_45087727
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 00:35 schreef weasel85 het volgende:
1. waarvandaan je wilt reizen
Ik woon tegen de duitse grens aan ( Enschede)
2. wanneer je wilt reizen,
Medio Juli
3. waarnaartoe je wilt reizen,
Noorwegen ( Oslo )
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Vliegtuig of auto/boot of tunnel (Denemarken) 2 personen in totaal.

Tips ?
Een retourtje met het vliegtuig van Dusseldorf naar Oslo Gardemoen komt op 99 euro per persoon met Norwegian Air

Met www.sterlingticket.com kost het ook 99 euro van Schiphol naar Oslo Gardemoen per persoon incl tax.

Met de auto en boot etc wordt het al een stuk duurder en ben je langer onderweg.
  zondag 7 januari 2007 @ 11:22:47 #241
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_45102944
Heeft iemand enig idee of ik vliegend van Manchester naar Plymouth/ Exeter kan gaan? (eindbestemming is Totnes).

Wij willen begin april reizen, openbaar vervoer is absoluut geen optie
pi_45103342
quote:
Op zondag 7 januari 2007 11:22 schreef poohy het volgende:
Heeft iemand enig idee of ik vliegend van Manchester naar Plymouth/ Exeter kan gaan? (eindbestemming is Totnes).

Wij willen begin april reizen, openbaar vervoer is absoluut geen optie
Ja dat kan vrij goedkoop (45 euro incl. voor een enkele reis) ook nog met www.flybe.com
  zondag 7 januari 2007 @ 11:48:08 #243
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_45103375
Bedankt
pi_45110063
bedankt =)

ik vond alleen kaartjes voor 214 in totaal... maar 99 scheelt heel wat
I pwn u!
pi_45123177
Beste,

Ik moet voor a.s februari een ticket boeken naar Bangkok.
Weet er iemand een goede maatschappij waar ik goedkoop naar Thailand kan. Maakt niet uit of ik moet overstappen,
  zondag 7 januari 2007 @ 21:29:55 #246
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_45123287
Wanneer, hoe lang?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_45123603
Zón 2 weekjes, zo rond eind februari.
pi_45124578
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:35 schreef F04 het volgende:
Zón 2 weekjes, zo rond eind februari.
Via www.atp.nl met Emirates van Dusseldorf naar Bangkok via Dubai voor 668 euro's incl. tax
pi_45139596
1. waarvandaan Rotterdam/Amsterdam.
2. wanneer 17-09-2007 t/m 23-09-2007 (of 18-09t/m 24-09 )
3. waarnaartoe La Coruna
4. hoe Vliegtuig
5. op welke manier Overstappen in Spanje is ok.

2 personen

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2007 12:53:47 ]
  maandag 8 januari 2007 @ 13:57:31 #250
79106 mynick
Wat lach je ??
pi_45141377
Ik ben op zoek naar (goedkope) tickets brazilië, overstappen is geen probleem

Datum aankomst: 15 juli
Datum vertrek: 13 aug.
Maar dit zijn flexibele dagen.

Ik heb al een hoop gezocht maar kom niet onder de ¤900,- pp incl. Dit moet toch wel een paar honderd euro goedkoper kunnen zou ik denken?
Na lang nadenken tot het pakkende signature `Biertje` gekomen
  maandag 8 januari 2007 @ 14:14:09 #251
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_45141915
En waar in Brazilië wil je zijn? Sao Paulo, Rio, Natal, Brasilia?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_45142544
Ik wil rond 1 februari (mag dus ook 2, 3 of 4 feb zijn ofzo) vanuit Bangkok (BKK) vliegen naar NL, Belgie, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Noorwegen, Zweden, Engeland, Ierland, Schotland of elder in Noord, West of evt. Zuid-Europa (het maakt dus nie veel uit als het maar zo goedkoop mogelijk is, liefst wel in Nederland, Belgie of in het Ruhrgebiet.

1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
BKK - Bangkok

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?

ergens tussen 27 januari en 3 februari

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming

Zie bovenstaande tekst, NL, Belgie of Duitsland het lieft of anders elders.

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.

Per vliegtuig

5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of
langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.

Liefst zo goedkoop mogelijk. Overstappen geen probleem. Langzamer geen probleem als ik er maar kom.

Als iemand wat weet dan lees ik het graag!!!
  maandag 8 januari 2007 @ 14:34:49 #253
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_45142607
quote:
Op maandag 8 januari 2007 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
1. waarvandaan Rotterdam/Amsterdam.
2. wanneer 17-09-2007 t/m 23-09-2007 (of 18-09t/m 24-09 )
3. waarnaartoe La Coruna
4. hoe Vliegtuig
5. op welke manier Overstappen in Spanje is ok.

2 personen
Het vliegveld wat er het dichtst bij in de buurt ligt is die van Santiago de Compostela. Air Berlin vliegt daar naar toe vanaf Amsterdam. Ze hebben maar 1 vlucht per week vanaf AMS: 16 heen - 22 terug voor 164 euro.

Je kan ook met Iberia van Amsterdam naar La Coruna via Madrid. Dit is alleen wel iets duurder: 273,41 op 17/09 en 23/09.

Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  maandag 8 januari 2007 @ 14:35:59 #254
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_45142650
quote:
Op maandag 8 januari 2007 14:32 schreef WRDA6 het volgende:
-verhaal-
Je snapt het niet he? Een uitgebreid advies is al een hele tijd geleden aan je gegeven. Toen je het laatst weer vroeg is er een linkje naar dat advies gegeven. Staat wel in dit topic. Succes met zoeken.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_45146776
quote:
Op maandag 8 januari 2007 14:34 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Het vliegveld wat er het dichtst bij in de buurt ligt is die van Santiago de Compostela. Air Berlin vliegt daar naar toe vanaf Amsterdam. Ze hebben maar 1 vlucht per week vanaf AMS: 16 heen - 22 terug voor 164 euro.
Super bedankt! Waar kan ik dit boeken?
pi_45146863
quote:
Op maandag 8 januari 2007 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
Super bedankt! Waar kan ik dit boeken?
www.airberlin.com
pi_45146909
quote:
Op maandag 8 januari 2007 16:38 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

www.airberlin.com
pi_45148396
quote:
Op maandag 8 januari 2007 14:32 schreef WRDA6 het volgende:
Ik wil rond 1 februari (mag dus ook 2, 3 of 4 feb zijn ofzo) vanuit Bangkok (BKK) vliegen naar NL, Belgie, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Noorwegen, Zweden, Engeland, Ierland, Schotland of elder in Noord, West of evt. Zuid-Europa (het maakt dus nie veel uit als het maar zo goedkoop mogelijk is, liefst wel in Nederland, Belgie of in het Ruhrgebiet.

1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
BKK - Bangkok

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?

ergens tussen 27 januari en 3 februari

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming

Zie bovenstaande tekst, NL, Belgie of Duitsland het lieft of anders elders.

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.

Per vliegtuig

5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of
langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.

Liefst zo goedkoop mogelijk. Overstappen geen probleem. Langzamer geen probleem als ik er maar kom.

Als iemand wat weet dan lees ik het graag!!!
Je kan met Mahan air naat Duitsland vliegen. 300 euro voor een ticket.
pi_45168411
quote:
Op maandag 8 januari 2007 14:35 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Je snapt het niet he? Een uitgebreid advies is al een hele tijd geleden aan je gegeven. Toen je het laatst weer vroeg is er een linkje naar dat advies gegeven. Staat wel in dit topic. Succes met zoeken.
Bedankt voor je symphatieke reactie.......!

Ik heb het toen gezien (de opsomming van mogelijke vluchten). En (welgemeend) bedankt ook voor de moeite! Aangezien ik nu meer duidelijkheid heb over de datum e.d. postte ik het nogmaals. Hoop dat de uitleg verhelderend werkt. Ik ga nu uiteraard niet nogmaals dezelfde vraag stellen.

F04: bedankt!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 10:22:18 #260
79106 mynick
Wat lach je ??
pi_45170956
quote:
Op maandag 8 januari 2007 14:14 schreef Jaguarized het volgende:
En waar in Brazilië wil je zijn? Sao Paulo, Rio, Natal, Brasilia?
Dat ik dat vergeten ben Maar liefst Brasilia, Sao Paulo of Rio zijn bij een groot prijsverschiil ook een optie.
Na lang nadenken tot het pakkende signature `Biertje` gekomen
pi_45310737
Hi!
Ik ben op zoek naar een retourticket NYC in de periode van 22 juni en 5/6 juli.

Uiteraard zo goedkoop mogelijk, ik ben erg flexibel qua data.
- Begin datum mag een paar dagen eerder/later indien dat in de kosten scheelt.
- Einddatum mag ook iets eerder of later, maar 4th of july in NYC is een vereiste

Vertrekvliegveld mag AMS zijn of iets anders in de buurt (Belgie/Duitsland) overstappen geen probleem.

Zelf kwam ik niet echt onder de E400 incl. alles. Heeft iemand misschien betere aanbiedingen gevonden?

[ Bericht 0% gewijzigd door onne op 13-01-2007 13:00:51 ]
pi_45310853
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:55 schreef onne het volgende:

Zelf kwam ik niet echt onder de E400 incl. alles. Heeft iemand misschien betere aanbiedingen gevonden?
400 euro is ook wel de zo'n beetje de minimumprijs op dit moment. Denk niet dat je het goedkoper zal vinden, zeker niet voor die periode.
pi_45313929
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:57 schreef mynick het volgende:
Ik ben op zoek naar (goedkope) tickets brazilië, overstappen is geen probleem

Datum aankomst: 15 juli
Datum vertrek: 13 aug.
Maar dit zijn flexibele dagen.

Ik heb al een hoop gezocht maar kom niet onder de ¤900,- pp incl. Dit moet toch wel een paar honderd euro goedkoper kunnen zou ik denken?
Brasilia is vanaf Amsterdam en Düsseldorf best duur om naar toe te vliegen. Ik kom zelfs niet lager dan 1000 euro voor een ticket. Voor Rio kom ik ook niet onder de 1000. Voor Sao Paulo vanaf Dusseldorf kom ik nog op 963 + 15 met Air France. Vanaf Amsterdam voor 963 + 15 met Iberia.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_45318862
Ik heb geinformeert bij het plaatselijke reisbureau voor de goedkoopste vlucht naar bangkok en het goedkoopste was minimaal 600 euro. Dus ik ben even verder gaan zoeken en ik kwam uit bij het reisbureau van N de Vries.

Mahan air zón 300 euro naar Bangkok.

Heeft er iemand ervaring met Mahan Air en N. De Vries??
pi_45343918
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
Rotterdam/Amsterdam

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
26-03 weg 30-03 terug

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
Disneyland Parijs
Hotel en alles hebben we al geboekt.

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
trein, bus, vliegtuig

5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
zo goedkoop mogelijk en snel
  zondag 14 januari 2007 @ 15:34:36 #266
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_45344194
hey allemaal ik ga stage lopen in kameroen,
op eigen kosten helaas, nu wouden we eerst met het vliegtuig erheen..
nu kan ik inclusief belasting niet goedkopere tickets vinden dan +-800 euro.
maar deze zijn bijna allemaal vol geboekt. waardoor ik (te) veel geld kwijt ben. met een duurder ticket

het vertrek zou zo zijn rond eind november/begin december, we kunnen ruim eerder/later vertrekken we zijn heel flexibel en ongeveer naar 27-30 weken een keer richting huis te gaan.

nu gaat een retourtje op de meeste site;s alleen over het jaar 2007. kunnen de fokkers mij helpen?
vertrek mag in heel NL, waar in kameroen we ook tercht komen dat maakt nog niet zoveel uit aangezien we eerst een rondtrek maken door het oerwoud en daarna gaan we met de trein naar het noorden richting savanne.
  zondag 14 januari 2007 @ 15:48:04 #267
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_45344694
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:34 schreef luciferist het volgende:
hey allemaal ik ga stage lopen in kameroen,
op eigen kosten helaas, nu wouden we eerst met het vliegtuig erheen..
nu kan ik inclusief belasting niet goedkopere tickets vinden dan +-800 euro.
maar deze zijn bijna allemaal vol geboekt. waardoor ik (te) veel geld kwijt ben. met een duurder ticket

het vertrek zou zo zijn rond eind november/begin december, we kunnen ruim eerder/later vertrekken we zijn heel flexibel en ongeveer naar 27-30 weken een keer richting huis te gaan.

nu gaat een retourtje op de meeste site;s alleen over het jaar 2007. kunnen de fokkers mij helpen?
vertrek mag in heel NL, waar in kameroen we ook tercht komen dat maakt nog niet zoveel uit aangezien we eerst een rondtrek maken door het oerwoud en daarna gaan we met de trein naar het noorden richting savanne.
Kameroen. Dat hoor je ook echt nooit. Waar vlieg je dan naar toe?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 14 januari 2007 @ 15:49:51 #268
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_45344747
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
Rotterdam/Amsterdam

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
26-03 weg 30-03 terug

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
Disneyland Parijs
Hotel en alles hebben we al geboekt.

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
trein, bus, vliegtuig

5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
zo goedkoop mogelijk en snel
Met de Thalys kan je met een overstap in Brussel rechtstreeks naar Disneyland Parijs. Treinstation ligt pal voor de ingang van het park. Voor een retourtje op jouw data ben je 75 euro kwijt.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_45358144
1. waarvandaan?
Schiphol/Eindhoven/Dusseldorf of een ander makkelijk te bereiken luchthaven net over de duitse grens

2. wanneer?
Medio maart/april, een weekend dus vertrek op vrijdag/zaterdag en terugkomst op zondag/maandag.

3. waarnaartoe?
Madrid/Barcelona

4. hoe?
Per Vliegtuig

5. op welke manier?
Liefst rechstreeks en zo goedkoop mogelijk. Eventueel mag de vertrekhaven op de heen reis een andere zijn dan de aankomsthaven op de terugreis.
Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
"Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
"En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
pi_45358684
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:40 schreef StrikerZeljko het volgende:
1. waarvandaan?
Schiphol/Eindhoven/Dusseldorf of een ander makkelijk te bereiken luchthaven net over de duitse grens

2. wanneer?
Medio maart/april, een weekend dus vertrek op vrijdag/zaterdag en terugkomst op zondag/maandag.

3. waarnaartoe?
Madrid/Barcelona
Kijk even op http://www.skyscanner.net/nl

Daar kun je onafhankelijk van bestemming, vertrekplaats of datum zoeken naar de laagste tarieven van alle aanbieders.

Ik denk dat Ryanair vanaf Eindhoven of Vueling.com vanaf Amsterdam het beste aan je wensen voldoen. Of anders LTU vanaf Dusseldorf als dat makkelijker voor je is.
pi_45361649
Wij willen (twee volwassenen) zo goedkoop mogelijk heen en weer naar Aruba, van anywhere in Nederland of België, voor twee weken. Ik kom overal puike aanbiedingen tegen, maar dit betreft package deals. Aangezien we bij mijn ouders terecht kunnen is dit geldverspilling.

Iemand een idee?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_45361669
Wanneer?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_45361810
quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:40 schreef Jaguarized het volgende:
Wanneer?
Op het dieptepunt van het Arubaanse laagseizoen, mei of juni dus, dat had ik wel in mijn hoofd maar niet in mij vingers, blijkbaar.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_45372072
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:55 schreef onne het volgende:
Hi!
Ik ben op zoek naar een retourticket NYC in de periode van 22 juni en 5/6 juli.

Uiteraard zo goedkoop mogelijk, ik ben erg flexibel qua data.
- Begin datum mag een paar dagen eerder/later indien dat in de kosten scheelt.
- Einddatum mag ook iets eerder of later, maar 4th of july in NYC is een vereiste

Vertrekvliegveld mag AMS zijn of iets anders in de buurt (Belgie/Duitsland) overstappen geen probleem.

Zelf kwam ik niet echt onder de E400 incl. alles. Heeft iemand misschien betere aanbiedingen gevonden?
Pff kan nu die van E400 ook niet meer terugvinden Iemand...?

[ Bericht 5% gewijzigd door onne op 15-01-2007 16:13:52 ]
pi_45387910
quote:
Op maandag 15 januari 2007 14:21 schreef onne het volgende:
Pff kan nu die van E400 ook niet meer terugvinden Iemand...?
Als die niet meer bij www.vluchtzoeker.nl of www.vliegtarieven.nl terug te vinden is, dan zal de aanbieding wel voorbij zijn
pi_45389174
quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:48 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Op het dieptepunt van het Arubaanse laagseizoen, mei of juni dus, dat had ik wel in mijn hoofd maar niet in mij vingers, blijkbaar.
KLM vliegt heen en weer voor 672.76 incl tax via www.klm.nl.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  maandag 15 januari 2007 @ 22:27:18 #277
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_45389504
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:48 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Kameroen. Dat hoor je ook echt nooit. Waar vlieg je dan naar toe?
maakt niet uit, ik moet toch een paar dagen met de trein we willen toch eerst het land zien.
pi_45389817
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:27 schreef luciferist het volgende:

[..]

maakt niet uit, ik moet toch een paar dagen met de trein we willen toch eerst het land zien.
Hmm 27-30 weken = 7 maand zeg maar. Tickets kan je nog niet zo lang van tevoren boeken. Hoofdstad is Yaoundé dus dat zou een optie kunnen zijn. KLM, Swiss en Air France vliegen op Yaoundé. Op een datum in april / mei dit jaar kom je op 1129 + 15...

Naar Douala met Air France via Parijs zit je op een datum in april dit jaar als voorbeeldtarief op 1038 + 15.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_45389821
quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:48 schreef heiden6 het volgende:
Op het dieptepunt van het Arubaanse laagseizoen, mei of juni dus, dat had ik wel in mijn hoofd maar niet in mij vingers, blijkbaar.
http://www.arkefly.nl heeft het misschien nog iets goedkoper, maar die site doet het even niet
  maandag 15 januari 2007 @ 22:42:00 #280
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_45390024
wat is het verschil met air france en air france, ik zie als voorbeeldkosten op een site:
Volwassenen 679,00 EUR + tax / toeslagen pp (Economy)
Volwassenen 2.078,00 EUR + 269,20 EUR tax / toeslagen = 2.347,20 EUR pp Economy

dat snap ik niet?
pi_45390107
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:42 schreef luciferist het volgende:
wat is het verschil met air france en air france, ik zie als voorbeeldkosten op een site:
Volwassenen 679,00 EUR + tax / toeslagen pp (Economy)
Volwassenen 2.078,00 EUR + 269,20 EUR tax / toeslagen = 2.347,20 EUR pp Economy

dat snap ik niet?
Andere datum ingevuld? Ziet er naar uit dat je in het tweede geval een van de laatste beschikbare plekken in het vliegtuig hebt, en die zijn nou eenmaal een stukje duurder...
  maandag 15 januari 2007 @ 22:45:47 #282
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_45390161
lol, ik dacht dat die goedkoper waren
last minute enzo, maar ik zie ze ook al van 499 + tax maroc air
heb gehoort dat ethiopia air ook goedkoop was
pi_45390584
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:44 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Andere datum ingevuld? Ziet er naar uit dat je in het tweede geval een van de laatste beschikbare plekken in het vliegtuig hebt, en die zijn nou eenmaal een stukje duurder...
1.382,00 voor 2 personen = 691 pp
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_45397931
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:44 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Als die niet meer bij www.vluchtzoeker.nl of www.vliegtarieven.nl terug te vinden is, dan zal de aanbieding wel voorbij zijn
hmm beetje vaag. Op vluchtzoeker en vliegtarieven kom ik rond de E700 uit. Terwijl expedia met BA steeds E460 aangeeft. Beiden incl taxes. Wat een oerwoud
  woensdag 24 januari 2007 @ 01:21:24 #285
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_45619703
Iets vaags viel me laatst op:

ik zocht een vlucht van Amsterdam naar Miami, Florida.. en Nederlandse airlines zoals KLM en Martinair boden prijzen aan van rond 200 euro maar er komt dan 180 euro aan airporttax bij!

Terwijl amerikaanse airlines (Delta, US etc) ook prijzen hadden van rond 200 euro alleen ze hadden allemaal airporttax van 72-74 euro. Waardoor ze significant goedkoper waren!

Hoe kan zoiets? Tax is Tax of hoeft een american airline geen tax te betalen in usa?
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
  woensdag 24 januari 2007 @ 01:43:03 #286
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_45620003
Klik een pagina verder... dan krijg je de security tax er vaak nog bij, waardoor de prijzen weer vergelijkbaar worden...
  woensdag 24 januari 2007 @ 02:48:59 #287
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_45620477
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 01:43 schreef Douwe het volgende:
Klik een pagina verder... dan krijg je de security tax er vaak nog bij, waardoor de prijzen weer vergelijkbaar worden...
ja maar ik keek op een nederlandse prijsvergelijker.. het is toch raar om bij nl maatschappijen bij tax alle taxes te rekenen en bij usa airlines onder tax alleen tax excl security te rekenen?
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_45622742
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 01:21 schreef spooky1234 het volgende:
Iets vaags viel me laatst op:

ik zocht een vlucht van Amsterdam naar Miami, Florida.. en Nederlandse airlines zoals KLM en Martinair boden prijzen aan van rond 200 euro maar er komt dan 180 euro aan airporttax bij!

Terwijl amerikaanse airlines (Delta, US etc) ook prijzen hadden van rond 200 euro alleen ze hadden allemaal airporttax van 72-74 euro. Waardoor ze significant goedkoper waren!

Hoe kan zoiets? Tax is Tax of hoeft een american airline geen tax te betalen in usa?
Waar vind je die vluchten anyway?
Ik sta op het punt ticket NYC te boeken voor 430. Maar vlieg net zo graag op miami als t veel goedkoper is
  woensdag 24 januari 2007 @ 10:24:44 #289
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_45623139
Results zijn via cheaptickets.nl

Bedragen zijn: (fareprice + tax) totalprice

AMS-Miami:

Martinair Holland (218,00 EUR + 189,64 EUR) 407,64 EUR
KLM-Royal Dutch Airlines (217,00 EUR + 183,48 EUR) 400,48 EUR
Delta Air Lines (218,00 EUR + 73,48 EUR) 291,48 EUR
Swiss International Air Lines (218,00 EUR + 255,62 EUR) 473,62 EUR
US Airways (218,00 EUR + 72,33 EUR) 290,33 EUR


AMS- NY

Delta Air Lines (Alle vluchten vol, zoek op andere dagen) 238,00 EUR + tax
Icelandair (Alle vluchten vol, zoek op andere dagen) 175,00 EUR + tax
United Airlines (208,00 EUR + 88,30 EUR) 296,30 EUR
British Airways (208,00 EUR + 215,32 EUR) 423,32 EUR
Swiss International Air Lines (208,00 EUR + 255,62 EUR) 463,62 EUR

En weer valt op dat USA airlines veel lagere tax hebben dan Europese airlines? Hoe kan dat??
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_45623168
Die 88,30 is niet je eindtax hoor. Als je 1 scherm verder gaat krijg je bij United en Delta nog de US tax bij, dat zit vaak rond de 100 euro.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  woensdag 24 januari 2007 @ 10:36:35 #291
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_45623365
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 10:26 schreef Jaguarized het volgende:
Die 88,30 is niet je eindtax hoor. Als je 1 scherm verder gaat krijg je bij United en Delta nog de US tax bij, dat zit vaak rond de 100 euro.
crap.. so much voor duidelijkheid en makkelijk vergelijken.. kutsite
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_45623888
Das op vrij veel van die sites zo voor Amerikaanse bestemmingen.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_45634506
weet iemand toevallig hoe het zit met creditcard betalingen?

Mijn ouders willen me nl op komen zoeken, en hun reis wordt dan betaald met mijn creditcard. Kan dat zomaar bij alle maatschappijen (ze vliegen met ryanair/air europe/transavia).

Een vriend van me vliegt nl naar korea en daar moet de creditcardhouder ook bij het inchecken zijn. Kunnen mijn ouders gewoon op mijn creditcard vliegen?
pi_45641438
Ryanair doet iig niks met creditcardnummers ofzo, vaak heb je de bevestigingscode ook neiteens nodig en is je paspoort alleen al voldoende
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_45663041
Oké, ik hoop dat iemand me kan helpen.

Ik ben een arme student en wil mijn stagelopende vriendin opzoeken in Kuala Lumpur.

Ik wil vertrekken vanuit Brussel, Amsterdam, Düsseldorf, maakt me niet zoveel uit, als het maar redelijk in de buurt is.
Ik wil het aantal overstappen natuurlijk zo veel mogelijk beperken maar ik wil wel het liefst zo goedkoop mogelijk.
Ik wil haar eind mei, begin juni opzoeken. Ik ben daar flexibel in.

Ik heb zelf al gekeken maar de prijs ligt dan rond de 900,- euro. Ik hoop echt dat dit iets goedkoper kan.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_45689823
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:21 schreef Dutch_Courage het volgende:
Oké, ik hoop dat iemand me kan helpen.

Ik ben een arme student en wil mijn stagelopende vriendin opzoeken in Kuala Lumpur.

Ik wil vertrekken vanuit Brussel, Amsterdam, Düsseldorf, maakt me niet zoveel uit, als het maar redelijk in de buurt is.
Ik wil het aantal overstappen natuurlijk zo veel mogelijk beperken maar ik wil wel het liefst zo goedkoop mogelijk.
Ik wil haar eind mei, begin juni opzoeken. Ik ben daar flexibel in.

Ik heb zelf al gekeken maar de prijs ligt dan rond de 900,- euro. Ik hoop echt dat dit iets goedkoper kan.
Voor jou denk ik het goedkoopst: boek een ticket Bangkok en vlieg daarvandaan door met Air Asia (www.airasia.com).
Ik heb net even gekeken, een retoourtje Bangkok- Kuala Lumpur kost je rond de 85 euro incl tax.
Ik weet niet precies op welke data je wilt vliegen, maar een retourtje bangkok moet te vinden zijn voor 600 e. Dan ben je met 700 klaar. Succes ermee!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 15:28:44 #297
79106 mynick
Wat lach je ??
pi_45825193
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 11:16 schreef aiello het volgende:

[..]

Voor jou denk ik het goedkoopst: boek een ticket Bangkok en vlieg daarvandaan door met Air Asia (www.airasia.com).
Ik heb net even gekeken, een retoourtje Bangkok- Kuala Lumpur kost je rond de 85 euro incl tax.
Ik weet niet precies op welke data je wilt vliegen, maar een retourtje bangkok moet te vinden zijn voor 600 e. Dan ben je met 700 klaar. Succes ermee!
Als je het echt goedkoop wil doen:
Mahan Air
339.00 EUR + Tax 96,- (Sondertarif ) 15 t/m 29 juni
Op www.airasia.com zal je rond die tijd inderdaad ongeveer 80 á 90 euro kwijt zijn voor een
retour BKK-KUL.
Na lang nadenken tot het pakkende signature `Biertje` gekomen
pi_45829684
Of met Emirates kan het ook.
Dusseldorf - Kuala Lumpur voor 623.77 (incl), met een overstap in Dubai.
pi_45831416
Kijk, dat zijn alweer betere prijzen.

Zou dus goed kunnen dat ik begin juni de Patronas-towers (of hoe die dingen ook heten) van dichtbij ga zien.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  woensdag 31 januari 2007 @ 09:55:53 #300
79106 mynick
Wat lach je ??
pi_45848802
Ik adviseer je wel niet te lang te wachten met boeken als je weet wanneer je wilt gaan. Hoe sneller je bent, des te groter is de kans op een goede prijs.
Na lang nadenken tot het pakkende signature `Biertje` gekomen
  FOK!fossiel woensdag 31 januari 2007 @ 10:58:01 #301
1455 Keroppi
kool kikker
pi_45850128
Hoi allemaal,

Nou ik hoop dat iemand mij hier een duwtje in de goede richting kan geven.

In eind maart/begin april wil ik een vriendin in Saint Louis gaan opzoeken, omdat ik dan toch al aan die kant van de oceaan ben, combineer ik dat met een aantal dagen NY.

Maar als je met de 'standaard' zoekmachines voor tickets op Amsterdam - Saint Louis zoekt, dan krijg je alleen maar dure rechtstreekse vluchten... En als het me een hoop geld kan schelen, dan wil ik best een keertje overstappen

Maar hoe moet je dat dan aanpakken, een grote stad in de buurt zoeken, en vandaar een binnenlandse vlucht zoeken? Ik heb nog niet fanatiek gezocht maar een retour New York met 2 keer een binnenlandse vlucht zou al goedkoper uitkomen.
Maar ik hoop in dit topic een beetje van jullie expertise gebruik te kunnen maken.

Het plan is:
rond donderdag 28 maart naar Saint Louis => op zondag 1 april richting NY => na een aantal dagen weer terug naar Amsterdam

In ieder geval bedankt voor de tips alvast
Chick on a mission
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')