Done!quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:23 schreef Frank__NL het volgende:
Top Pim! Misschien kun je dit toevoegen aan het starttopic?
Liften in nederland is cool!
Frank__NL twee weken op liftvakantie in Polen.
http://www.franknature.nl/hitchhike/hitchhike_cardboards_NL.zip
Complete set liftborden voor heel Nederland inclusief gebruiksaanwijzing (vereist A3-printer).
Doe maarquote:Op woensdag 11 januari 2006 08:12 schreef its_me_ het volgende:
Makkelijk om de startpost misschien op de FOK!Wiki te plaatsen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee kan niet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:52 schreef Frank__NL het volgende:
Kun je het icoontje in de tweede kolom van het topic nog wijzigen in een handje met duim? Die is speciaal voor dit topic uitgevonden!
Kan 'm niet meer veranderen, dus die komt in deel 3quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:28 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Hee wat cool, een 2de deel van mijn topic.
Alleen beetje jammer dat ik de openingspost niet gemaakt hebom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nog een coole liftsite over een stel dat in 5 jaar tijd de hele wereld is over gelift met maar 600 dollar op zak, echt geweldig om te lezen:
http://www.hitchhiketheworld.com/
Nog geweldiger om te doen lijkt me.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:28 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Hee wat cool, een 2de deel van mijn topic.
Alleen beetje jammer dat ik de openingspost niet gemaakt hebom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nog een coole liftsite over een stel dat in 5 jaar tijd de hele wereld is over gelift met maar 600 dollar op zak, echt geweldig om te lezen:
http://www.hitchhiketheworld.com/
Ik zou het echt zo doen, is voor mij wel de ultieme manier om de wereld te ontdekken. Alleen ben je dan wel 5 jaar verder en dat vind ik wel erg lang, helemaal sociaal gezien. En ik zou iets meer geld meenemen. Maar je op die manier laten leiden en de wereld ontdekken echt super cool, dan ontdek je ook in wat voor fucked up kortzichtige prestatiemaatschappij wij hier leven. Ik zou denk ik ook niet meer terugkomen maar ergens op de wereld een plekje ontdekken waar ik zou willen blijven wonenquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:54 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Nog geweldiger om te doen lijkt me.
Maar ik heb er het lef niet voor om het alleen te doen.
Nou dat hoef ik niet meer te leren hoor, meneer frankquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:59 schreef Frank__NL het volgende:
Begin nu eerst maar eens het liftend reizen in Nederland te leren.
Sorry. Ik haalde je even door de war met liftgevers die vonden dat ze er ook wat van konden, omdat ze een half jaar in Australie gebackpacked hadden. Stoer hoor, maar hier doen ze 't om de een of andere reden niet?quote:Op zondag 15 januari 2006 11:51 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
[..]
Nou dat hoef ik niet meer te leren hoor, meneer frank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop