Genoten van de waven jongen?quote:Op zondag 24 september 2006 22:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
Gister was Micheal Dingsdag aanwezig ( zoals jullie mischien al op de schermen hebben gezien ) om afscheid te nemen in de bestuurskamer ( hiervoor heeft hij zelf gekozen omdat hij vindt dat hij totaal verkeerd is neergezet in het boekje Hard Gras )
Vandaag verzoorzaakte ie een pingel en tevens de nederlaag voor Sc H'veen
Dan ben je blijkbaar de enige in dat vak van jequote:Op zondag 24 september 2006 22:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nee ik ga niet waven bij een 2-0 voorsprong tegen HERACLES![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 00:03 schreef jorienvdherik het volgende:
TT jullie wel..
Supporters doen dat niet hoor...ooh, je bedoelt zielige kereltjes met Vitesse shirtjes aan? Triest ja...Wat is dr precies gebeurd dan?quote:Op maandag 25 september 2006 18:00 schreef Breemz het volgende:
hmm van harte met de overwinning, verdiend hoor! jammer dat een aantal van jullie supporters het nodig vond om gewone niets kwaadszinnende voetballiefhebbers te moeten aanvallen..
Je stond vorig jaar zelf ook op zuidquote:Op zondag 24 september 2006 22:22 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
Dan ben je blijkbaar de enige in dat vak van je(no offense)
hmm opzich niets, had geluk dat een vitesse fan (waarvoor dank) ertussen kwam anders was er wel iets gebeurt..quote:Op maandag 25 september 2006 18:03 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Supporters doen dat niet hoor...ooh, je bedoelt zielige kereltjes met Vitesse shirtjes aan? Triest ja...Wat is dr precies gebeurd dan?
Ja, klinkt inderdaad als een stel heel stoere gasten, en vooral erg nutteloos. Voor zover ik weet is er geen "geschiedenis" tussen Heracles en Vitesse en bovendien hadden we dus dik gewonnen, dus frustratie zal alleen bij jullie aanwezig geweest zijn.quote:
Voor vitesse supporters die dit doen schaam ik me rot. Deze lui veroorzaken vaak de verplichte combi's.quote:Op maandag 25 september 2006 18:25 schreef Breemz het volgende:
[..]
hmm opzich niets, had geluk dat een vitesse fan (waarvoor dank) ertussen kwam anders was er wel iets gebeurt..
stond samen met m'n vriendin en een maat van mij te wachten op nog 2 vrienden van ons ik was aan het bellen met ze en verder stonden we een beetje te niksen daar, tot er een mannetje of 10 van vitesse aankwam (maat had heracles shirt aan) en het werd direct dreigend, m'n maat kreeg een vuist op z'n lip en ik werd aan m'n strot gegrepen(nu ben ik zelf aardig aan de lengte 1.93, maar deze kerels waren echt van die bodybuilderachtige types), kon me gauw weer los maken en we liepen maar weg, ze volgden ons, waarop m'n maat en vriendin gauw de hoofdingang ingingen van het gelredome. Helaas lukte mij dat niet dus kwam er nog eens 4/5 man achter me aan, één ervan schopt me van achter (ja wat een heldendaad) in m'n knieholte waardoor ik val, meteen wilden de anderen me te pakken nemen maar een erg aardige vitesse fan kwam ertussen, welke ook direct een klap te voorduren kregen, elkaar oprapend zijn de vitesse fan en ik ook richting hoofdingang gerend, daar kwamen we in veiligheid. waar het voor nodig was? geen idee! jullie winnen met 4-0 en nog moet zoiets nodig zijn, tja dan mag je je een grote jongen noemen met z'n 10'n achter 2 jongens en een meisje aan..
Zoals gezegd gelukkig niks gebeurt, nu ben ik ook niet bang aangelegd ofzo maar toch het is wel even schrikken als zoiets gebeurt zeker als je er niet op uit bent of wat dan ook, vond ik een beetje een domper deze toch al dramatische avond voor ons als heraclieden!
Veel succes in de competitie en tot in Almelo! waar wij, voetballend hopenlijk meer weerstand gaan bieden!
quote:Op maandag 25 september 2006 21:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
vitessezuid113 Donderdag ook weer naar de Kuip?![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 22:13 schreef WebForce het volgende:
Ik zie dat het plaatje achterloopt, ik zal em ff bijwerken!
quote:Op maandag 25 september 2006 23:05 schreef WebForce het volgende:
Dienstmedeling
ctrl+F5 en het is bijgewerkt...
Wat heeft de ctrl voor nut? f5 is toch ook al vernieuwen?quote:Op maandag 25 september 2006 23:05 schreef WebForce het volgende:
Dienstmedeling
ctrl+F5 en het is bijgewerkt...
Wat een luxe eigenlijkquote:Due is niet gekomen voor de bank
Anders Due is bij Vitesse niet langer basisspeler en daarom moest de Deense linkspoot opdraven in een wedstrijd van Jong Vitesse tegen AZ.
Due neemt geen genoegen met een positie op de bank. "Ik ben niet naar Nederland gekomen om op de bank te gaan zitten", zegt de Deen stellig. "Ik was kwaad toen ik hoorde dat ik ernaast stond."
De Deen kreeg wel tekst en uitleg van Aad de Mos. "De trainer vond dat hij het elftal moest veranderen en heeft er ook met mij over gesproken. Ik weet ook wel dat ik niet 100 procent heb laten zien. Ik moet het maar accepteren, maar ben er natuurlijk niet blij mee." De Deen werd afgelopen zomer voor zeker een miljoen euro naar Vitesse gehaald.
"Daar kan ik niks aan doen, dat geeft geen extra druk. Maar ik wil wel tonen dat ik het waard ben. Ik heb ook even moeten wennen hier, maar als een paar voorzetten van mij toevallig wel doelpunten hadden opgeleverd, had ik er nu gewoon ingestaan."
Due vindt zelf dat hij voor meerdere posities in aanmerking komt. "Ik speel het liefste aan de buitenkant links, maar kan ook als linkshalf spelen en achter de spits. En als het moet, kun je mij zelfs gebruiken als linksback. "
Bron: TV Gelderland 25-09-2006
Junker neemt genoegen met een bijrol
In tegenstelling tot de andere Deen Anders Due, neemt Mads Junker wel genoegen met een bijrol bij Vitesse.
"Ik heb niet goed gespeeld, dus moet ik dit accepteren", zegt de zelfkritische Deen. "Pryor heeft het goed gedaan op mijn positie. De trainer heeft nu voor andere spelers gekozen en gewonnen met 4-0. Dat is goed voor het team, dus ook voor mij. Ik denk vooral aan de ploeg."
Het teambelang staat voorop bij Junker. "Ik ben ook op de bank supporter van het team en ga echt niet zitten hopen dat een concurrent zijn been breekt. Er zijn nog genoeg wedstrijden, iedereen is nodig en belangrijk voor het team."
De Deense aanvaller heeft wel zijn grenzen. "Ik sta er nu pas een week naast. Als het na de Kerst nog zo is, dan wordt het natuurlijk wel anders."
Junker heeft eerder in zijn cariere al teruggeknokt vanaf de bank. " Bij Bronby is het me ook overkomen. Toen was ik nog een jonge speler. Nu is dat inderdaad anders, want hier heb ik al een half jaar in de basis gestaan."
Het contrast is ook groot. "Van het nationale elftal naar het tweede van Vitesse, dat is een grote tegenstelling voor mij. Ik zal mij nu op trainingen en in het tweede elftal moeten bewijzen aan de trainer. Zo is voetbal. "
Jong VItesse?quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
ik vond gister Due nou ook niet zo geweldig spelen , dat zou de mos ook gezien moeten hebben. maar laten we hem maar de tijd geven.
Als je alleen F5 doet heb je kans dat hij het plaatje gewoon laad uit de cache, terwijl deze oud is... Bij een ctrl+F5 laad de browser alles opnieuw en gebruik de cache niet...quote:Op maandag 25 september 2006 23:21 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Wat heeft de ctrl voor nut? f5 is toch ook al vernieuwen?
Klopt, in sommige gevallen hoeft het niet, maarja, just for surequote:Op dinsdag 26 september 2006 13:16 schreef Elvislives het volgende:
Dank je, weer wat geleerd(overigens hielp gewoon f5-en voor mij nu)
Jij bent al net zo'n lolbroek als Fredje.quote:Op woensdag 27 september 2006 04:02 schreef Elvislives het volgende:
Schaaf is een echte buffelaar, die al het vuile werk opknapt. Onmisbaar wat mij betreft: haalt alle aanvallen eruit, en anders gaat het fout
Vond ik ook wel een interessante opmerking. Hier het stukje:quote:Op woensdag 27 september 2006 19:33 schreef methodmich het volgende:
In de VI noemt Aad de Mos Anduele Pryor "een betere versie van René Eijkelkamp."
quote:De Mos ziet in Pryor betere Eijkelkamp
Vitesse-spits Mads Junker zal voorlopig genoegen moeten nemen met een plaats op de reservebank. De aanvaller, die de eerste vier competitieduels in de basis van de Arnhemse formatie stond, is voorlopig gepasseerd ten faveure van Anduele Pryor. Het 21-jarige talent, afkomstig uit de eigen jeugd, verzilverde zijn competitiedebuut in de basis afgelopen zaterdag tegen Heracles Almelo met een fraai, doeltreffend afstandsschot. 'Hij speelde sowieso heel sterk', zegt trainer Aad de Mos. 'Ik vind Pryor een uitstekende verbindingsspeler. We hebben bij Vitesse veel jongens die uit de bal spelen, hij doet dat niet. Speelt goed in de bal. In de voorbereiding heeft hij me ook al aardig overtuigd. Hij wordt een nieuwe René Eijkelkamp, maar dan beter. Fysiek en voetballend is hij sterker.' Ook Etienne Esajas, die zowel voor de beker tegen Argon als tegen Heracles in de basis stond, kon De Mos bekoren.' Met zijn snelheid en diepte brengt hij veel variatie in ons spel. Het zegt veel over de kwaliteit van onze groep dat we hem tot nu toe nog op de bank hadden zitten.'
quote:Danko Lazovic: 'Ik ben helemaal niet bang voor De Euroborg'
Terwijl zijn oude club Feyenoord snakt naar doelpunten, scoort Danko Lazovic (23) er in Arnhem lustig op los. Vijf uit vijf, de Serviër is voorlopig topscorer van de Eredivisie. Toch weigert de spits te praten over het verleden en dankt hij zijn goede prestaties aan de kwaliteiten van de ploeg. 'Uiteindelijk kan dit Vitesse ontzettend goed worden.'
Het duurde even, maar je lijkt nu helemaal los.
Danko Lazovic: 'Ach, ik heb nooit getwijfeld aan mijn kunnen, omdat ik mezelf al 23 jaar ken. Maar ik snap best dat mensen hier een beetje bang werden, omdat ik een tijdje niet scoorde. Nee, die vrees was niet nodig. Eerder beloofde ik al de echte Danko Lazovic te zullen laten zien, tegen Heracles Almelo ben ik die belofte nagekomen. Al weiger ik alle credits te ontvangen. Een heel groot deel van mijn drie doelpunten draag ik op aan het team.'
Als Vitesse draait, draai jij ook?
'Ja, zo zou je het wel kunnen zeggen. En in welke samenstelling dat dan is, maakt mij weinig uit. Het niveau ligt hier over het algemeen ontzettend hoog. Of ik nu met Mads Junker, Fred Benson of Anduele Pryor in de aanval sta, met alle drie kan ik goed samenspelen. Maar de laatste weken zaten we als team in een vervelende spiraal. Bang om weer te verliezen, we werden overheerst door de angst. Na de 4-0 tegen Heracles is dat er in mijn ogen wel uit. Ons eerste doelpunt was bevrijdend, daarna gooiden we de schroom aardig van ons af.'
Zagen we tegen Heracles het nieuwe Vitesse wat veel mensen na de voorbereiding hadden verwacht.
'Een voorbereiding is leuk en aardig, maar daarin kun je geen punten halen. Vergis je niet dat deze ploeg heel veel nieuwe schakels heeft die allemaal op elkaar ingespeeld moeten raken. Misschien waren de ambities van de buitenwacht wel iets te groot. Je kan niet opeens van Vitesse verwachten dat we van kampioenskandidaten als AZ en Ajax gaan winnen. Tegen NAC was het een ander verhaal. We wilden winnen, maar speelden zonder organisatie. Dat fiasco is, als het aan mij ligt, nu wel vergeten. Uiteindelijk ben ik ervan overtuigd dat wij heel goed kunnen worden, maar daar gaat wel even overheen. Nu mogen we wel weer naar de toekomst gaan kijken.'
Om te beginnen het duel bij FC Groningen. Tegenstanders vrezen De Euroborg.
'Ik niet. Het zou me niets verbazen als FC Groningen zondag een beetje vermoeid aan de wedstrijd begint, donderdag (morgen) spelen ze eerst nog in het UEFA Cup-toernooi tegen Partizan Belgrado. Op die wedstrijd staat veel spanning, daarin zullen ze alles moeten geven. We gaan gewoon voor de volle winst 'in De Euroborg, tegen Partizan ga ik alvast even kijken. Dat blijft mijn club natuurlijk, misschien kan ik mijn trainer daarna nog wel wat tips geven.'
Een andere oude club van je, Feyenoord, mist momenteel een scorende spits. Hebben ze daar een fout gemaakt door jou te laten gaan?
'Weet ik niet, daar wil ik liever niet meer over praten. Feyenoord is nu definitief verleden tijd. Dat woord hoef ik niet meer te horen.'
En het woord topscorer?
'Haha, laten we nou niet meteen overdrijven. Maar ik heb nu volgens mij wel laten zien dat ik kan scoren, toch? Jullie wisten dat misschien nog niet, ik wel. Maar dat kan alleen als ik speel. Doelpunten maken als je op de bank zit, dat gaat helaas zo moeilijk.'
Tekst: David de Vries
Bron: VI 27-09-2006
Sansoni op het middenveld lijkt me geen onzin. Sansoni heeft naar mijn idee en geweldig spelinzicht, maar wil juist soms te fraai doen. Achterin kan dat fataal aflopen op het middenveld zal dat dus minder zijn. Schaaf is een Harde werkeren inderdaad pakt veel ballen, maar ik heb het idee dat zijn spel en opbouw minder is.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:44 schreef DeVinger het volgende:
Sansoni op middenveld is onzin als je andere opties hebt, bovendien heb je al een defensieve ernaast lopen (vd schaaf).
ja bedoel gewoon zelfde team als vorige week ?quote:Op donderdag 28 september 2006 12:56 schreef DeVinger het volgende:
En de normale basis is? De Mos zet deze lijn gewoon door hoor.
Alleen Janssen en Swerts komen bij blessures terug.
Thnxsquote:
de mos heeft weer helemaal gelijk , en over de opstelling van zondag nog maar even afwachten of van der schaaf dan kan spelen of niet , maar hij zet de goede mannetjes weer op de goede plaatsquote:Kaya beoogd vervanger Van der Schaaf
Het is nog onzeker of Vitesse- middenvelder Remco van der Schaaf zondag mee kan doen in de uitwedstrijd tegen FC Groningen, dat al een jaar thuis niet verloren heeft. Zo niet, dan is Onur Kaya zijn vervanger. De knieblessure van Van der Schaaf gaat met de dag vooruit, maar het is nog de vraag of hij op tijd fit is. Theo Janssen (hamstring) is volop in looptraining, maar ontbreekt zondag nog. Tim De Meersman is wel weer fit.
Vermoedelijke opstelling:
Wapenaar;
Verhaegh, Sprockel, Knol, Fränkel;
Hersi, Kaya (Van der Schaaf), Sansoni, Esajas;
Pryor, Lazovic.
Kaya wacht op zijn eerste basisplaats
Vitesse-middenvelder Onur Kaya krijgt veel complimenten van trainer Aad de Mos, maar dat leidde nog niet tot een basisplaats. Tegen Groningen is Kaya afhankelijk van de blessure van Remco van der Schaaf. "Als Schaafie niet kan spelen, moet ik het maar doen. Ik zal wel meer voor aanvallende impulsen zorgen en dat kan ook wel met Sebastien Sansoni naast me, dan mag ik het spel verdelen. We zullen samen Frans spreken op het middenveld." Kaya ervaart veel verschil met vorig seizoen. "Als jonge spelers het goed doen op trainingen krijgen ze nu ook een kans. Dit is veel beter."
Aad de Mos niet blij met arbitrage
Vitesse-trainer Aad de Mos is niet te spreken over het niveau van de arbitrage in Nederland. "Ze fluiten zo flauw, alles wordt hier afgefloten. Het verschil is zo groot met Europese wedstrijden. Als trainer van Vitesse ben ik ook niet tevreden, want volgens mij zijn ons al enkele strafschoppen onthouden." De Mos weet wel waar dat aan ligt. "Na de wedstrijd tegen Sparta is er een bepaald beeld gecreëerd van Lazovic en sindsdien worden strafschoppen bij ons zomaar weggewoven. Met name tegen NAC en Heracles, maar ook al tegen Sparta en AZ kregen we geen strafschop mee." De Mos weet dat strafschoppen versieren al tijden gebeurt. "Dat is al zo oud als het voetbal zelf. In België had je vroeger Paul van Himst. Zijn bijnaam was Polleke Gazon."
De trainer wil tegen FC Groningen zo weinig mogelijk veranderen. "Als Remco van der Schaaf kan spelen, handhaaf ik dezelfde elf. Anders speelt Onur Kaya in zijn plaats. Ons doel is snel scoren en zo een nieuwe mentale tik uit te delen na die uitschakeling voor de UEFA Cup. Zoiets werkt altijd door." Groningen is niet de ploeg van vorig seizoen. "Daarom moeten zij vooral rekening houden met ons."
Omroep Gelderland
quote:Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
Welkom en je aanmelden kan altijd. Hoer meer Vitesefans hoe beter!quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:49 schreef Pino_666 het volgende:
Kan ik me aanmelden als vitesse-supporter en seizoenskaart-houder? Ik zit op Noord vak 228
Is Groningen - Vitesse nog live te zien? Iemand ervaringen met www.vitesselive.nl ?
quote:De Mos corrigeert Suart na tackle
Aad de Mos was gisteren niet te spreken over een forse tackle van jeugdspeler Hesdey Suart op sterspeler Danko Lazovic tijdens de grote partij. De jonge linksback van Jong Vitesse ging er met gestrekt been in, waarna Lazovic krimpend van de pijn naar de grond ging en langdurig verzorging nodig had. De Mos greep in en kapittelde Suart openlijk. „ Hij gaat er vaker met gestrekt been in, dat moet hij afleren. Ik heb gezegd dat blessures vermeden moeten worden, volgende keer zal ik als dat nodig is nóg iets duidelijker zijn. ”
Ach, ik kan er mee leven. We zijn iig niet kansloos weggetikt in of hebben niet inspiratieloos gespeeld.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:41 schreef Smeich het volgende:
erm.. typisch ofzo...?![]()
kun je ook als eerste flink stunten daar in Grun.... maar nee hoor![]()
Groningen dt seizoen is niet eht Groningen van vorig seizoen. Die 1-3 voorsprong had je nooit meer weg mogen geven, klaar..quote:
Hoezo is Groningen niet het Groningen van vorig jaar? Ze staan alweer bovenin hoor. Alleen nu verwacht iedereen dat ze wel ff winnen, de druk is hoger, vorig jaar was het alleen maar leuk en was iedereen positief verrast. Nu verwacht én Groningen zelf én de buitenwereld niets anders.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:47 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Groningen dt seizoen is niet eht Groningen van vorig seizoen. Die 1-3 voorsprong had je nooit meer weg mogen geven, klaar..
Maar volgende week Willem 2 winnen en dan jojo-en we weer gewoon verder met de resultaten.
Iddquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:18 schreef clauwheee het volgende:
Jullie dachten dat jullie er al waren hè
Yeah rightquote:Wapenaar vindt penalty erg goedkoop
Doelman Harald Wapenaar vond de penalty die Groningen de aansluiting bezorgde dubieus. "Frankel probeert zijn lichaam tussen de bal en de goal te houden en die speler gaat neer. Naar mijn idee was het erg goedkoop." Daarna zag Wapenaar de bui hangen. "Als je met 3-1 voorstaat hier en zij maken een goal, dan weet je dat er een storm komt. Wij gaan achteruit lopen en dan roep je het over jezelf af", aldus de goalie. Wapenaar kreeg er vier om zijn oren, maar kon zichzelf niet veel verwijten. "Ik heb zelf wel goed gekeept, maar de ballen vielen raar."
For a moment there, yeah, I kinda did...quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:18 schreef clauwheee het volgende:
Jullie dachten dat jullie er al waren hè
Ach die 2 daarvoor waren 2 bijna penalties dus Wapie moet eigenlijk niet zeuren. Laat hem inderdaad maar naar zichzelf blijven kijken. Datie de sterren van de hemel keept nadat ajax op 3-0 komt boeit mij in ieder geval nietquote:
Kan die mooi een carièrre in de prositutie beginnen nadat hij vertrokken isquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
vandaag ook in het groene stadion geweest , er was nog wel een mooie actie ik weet niet of dat op tv was te zien , dat publiek van de Z-side zong zo naar Wapenaar van '' laat je tieten zien'''
wapenaar trok zijn shirtje omhoog en het publiek was meteen stil voor wat het publiek te noemen valt meer klapvee of robots .
kut uitvak hequote:Op maandag 2 oktober 2006 00:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
vandaag ook in het groene stadion geweest , er was nog wel een mooie actie ik weet niet of dat op tv was te zien , dat publiek van de Z-side zong zo naar Wapenaar van '' laat je tieten zien'''
wapenaar trok zijn shirtje omhoog en het publiek was meteen stil voor wat het publiek te noemen valt meer klapvee of robots .
verder wil ik er weinig over kwijt behalve dat het KUT is en dat ik Jol effe niet meer hoef te zien.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:16 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Kan die mooi een carièrre in de prositutie beginnen nadat hij vertrokken is
Hij vangt waarschijnlijk een vorstelijk salaris als 'grote man' uit Engeland, probleem opgelostquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
, weet nog wel een paar leuke keepers die ze wel kunnen halen maar of die willen ?
vandaag was ie weer niet al te best nee
hij had nog wel een paar aardige reddingen maar de ballen die erin zijn gegaan daar wordt ie op afgerekend.
ja dat ook nog al die ijzen palen en die weerspiegeling en dat het ook nog geeneens schoon is die ruiten. en dat geklim lijkt ook wel op de Arena , en zo kan ik nog wel ff doorgaan.quote:
dan heb ik liever dat ze Tim Krul van New Utd huren , of Ekramy en zo zijn er nog wel meer die ik liever als 1ste doelman zie staan , maar wapenaar heeft het bij mij ook wel ff verbruikt , penalty's kan ie ook nooit stoppen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:46 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Hij vangt waarschijnlijk een vorstelijk salaris als 'grote man' uit Engeland, probleem opgelost
vooral die palen jaquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ja dat ook nog al die ijzen palen en die weerspiegeling en dat het ook nog geeneens schoon is die ruiten. en dat geklim lijkt ook wel op de Arena , en zo kan ik nog wel ff doorgaan.
maar al mijn 2de keer daarro
ja dat was me er ook 1je ( in positieve zin )quote:
die staat in de top 5 ergenissen voor als je daar in het uitvak zitquote:
Stil? Dacht het niet, we gingen gewoon netjes voor Wapenaar z'n cup A klappen hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
Whahaquote:verder wil ik er weinig over kwijt behalve dat het KUT is en dat ik Jol effe niet meer hoef te zien.
dan was jij mischien de enige die klaptequote:Op maandag 2 oktober 2006 12:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Stil? Dacht het niet, we gingen gewoon netjes voor Wapenaar z'n cup A klappen hoor
[..]
Whaha![]()
Mag ik je er even aan helpen herinneren dat we toch al een penalty hadden moeten hebben? De daadwerkelijk gegeven was er geen, maar wel een Jol optelsom. Verder floot hij echt niet in ons voordeel, dus daar kan het ook niet aan gelegen hebben. Vitesse heeft 1 fout gemaakt, de ploeg dacht er al wel te zijn. Dat moet je in de Groene Hel niet doen.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
en kan je ook ff doorgeven aan de maker van het programmaboekje dat onze trainer niet meer Sturing is maar Aad de Mos ,
idd ze zijn es positiefquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Potjandrie wat een positief stuk in de Gelderlander!
Nope....Na Groningen uit even een weekje geen Vitesse. Geld maar weer eens opzij leggen voor nek uit en Excelsior uitquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
gaan er nog mensen naar Belgie vrijdag
ook wel verstandig , 16 okt zal de kaartverkoop wel zijn voor Nek uit , dan moet ik ook ff kaarten halen ( notabene op mijn verjaardagquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:01 schreef LosMillonarios het volgende:
[..]
Nope....Na Groningen uit even een weekje geen Vitesse. Geld maar weer eens opzij leggen voor nek uit en Excelsior uit![]()
Iemand maandag nog bij de 'kleine derby' geweest?
quote:N.E.C. - Vitesse, zondag 22 oktober om 12.30 uur
* verplichte buscombi
* pasfoto-registratie verplicht!
De omwisselbiljetten voor de bus worden uitsluitend verkocht bij de stadionkassa’s in Gelredome. Verkoopdata (zolang de voorraad strekt):
Dinsdag 17 oktober 18.00 - 20.00 uur uitsluitend Servicekaarthouders
Woensdag 18 oktober 18.00 - 20.30 uur alle kaarthouders (Seizoen-, Club card en Servicekaarthouders)
Prijzen: Servicekaarthouders ¤ 20,-
Seizoenkaart- en Club Cardhouders ¤ 25,-
Voor deze wedstrijd is uw Seizoen- of Club Card persoonsgebonden. U als Seizoen- of Club Cardhouder kan dus alleen zelf mee naar de uitwedstrijd. Bij aankoop van het omwisselbiljet wordt de Seizoen- of Club Card gecontroleerd op pasfoto-registratie.
Nog geen pasfoto laten registreren?
Bij uitwedstrijden waarvoor een buscombi/autocombi geldt, geldt tevens een pasfotoregistratie-verplichting. Uw pasfoto dient voor aanschaf van het omwisselbiljet geregistreerd te zijn bij Vitesse Ticketing in Gelredome. Uw seizoenkaart wordt hierdoor voor uitwedstrijden persoonsgebonden. Voor het maken van een foto kunt u tot uiterlijk één werkweek voor de te bezoeken uitwedstrijd, op werkdagen tussen 13.30 en 17.00 uur terecht bij Vitesse Ticketing in Gelredome.
Yakubu powerquote:Van der Schaaf blijkt toch flink geblesseerd
5/10/2006 21:52
Remco van der Schaaf ligt er alsnog lange tijd uit. De middenvelder van Vitesse blijkt wel een behoorlijk zware knieblessure te hebben overgehouden aan het duel met Heracles Almelo van bijna twee weken geleden.
Tijdens de kijkoperatie die Van der Schaaf donderdag in Zutphen onderging, kwam naar voren dat de buitenmeniscus van zijn linkerknie is beschadigd. De schade is operatief hersteld.
Op basis van de MRI-scan die Van der Schaaf een week geleden onderging, leek er weinig aan de hand. Toch bleef de 27-jarige ex-PSV'er last houden.
Van der Schaaf kan pas over zes à acht weken zijn rentree weer maken
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:40 schreef koningdavid het volgende:
Lazovic in de Sportweek over Aad de Mos:
"Toen ik voor het eerst in zijn ogen keek, wist ik dat ik hier gelukkig zou worden."
![]()
Heeft hij een vriendin?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:40 schreef koningdavid het volgende:
Lazovic in de Sportweek over Aad de Mos:
"Toen ik voor het eerst in zijn ogen keek, wist ik dat ik hier gelukkig zou worden."
![]()
met een kleine B opstelling , nu volgende week W2 de punten maar weer pakenquote:Vitesse wint oefenduel bij GBA met 1-0
Vitesse heeft vrijdagavond met 1-0 gewonnen in een oefenwedstrijd tegen het Belgische Germinal Beerschot.
Vitesse begon met Piet Velthuizen en Mads Junker in de basis. In de eerste helft was GBA wat gevaarlijker. Vitesse had alleen een kans via Youssouf Hersi op aangeven van Junker.
Invaller Eldridge Rojer moest er meteen weer af met een hamstringblessure. Een andere invaller, Tim De Meersman, liet van dichtbij een enorme kans liggen. In de 80e minuut kwam Vitesse op 0-1. Een goede aanval via Onur Kaya en Anders Due werd met een individuele actie afgerond door Etienne Esajas.
Bron: TV Gelderland 06-10-2006
quote:Vitesse uit financiële crisiszone
KNVB: ‘Het ziet er positief uit’
De Gelderlander 07-10-06
Vitesse is na drie jaar bezuinigen hard op weg uit de crisiszone van het betaalde voetbal te geraken. Als de kwartaalcijfers in orde zijn promoveert de club.
Op 29 november, als de licentiecommissie de kwartaalcijfers van alle 38 profclubs heeft beoordeeld, kan Vitesse verlost zijn van drie jaar streng toezicht op de financiële huishouding. Dan wacht promotie van crisiscategorie 1 naar 2.
De club leeft bijna drie jaar onder curatele en mag op eigen houtje geen uitgave doen boven de tienduizend euro zonder toestemming van de KNVB.
Volgens woordvoerder Frank Huizinga van de KNVB ‘ziet het er positief uit voor Vitesse’. „Het heeft bijna drie jaar geduurd, maar Vitesse heeft zich altijd aan het plan van aanpak gehouden. Daardoor heeft de club voorkomen dat er sancties nodig waren”, aldus Huizinga.
Vitesse moest net als alle andere clubs in het betaalde voetbal voor 1 oktober de kwartaalcijfers presenteren. Die worden de komende weken op de burelen van de KNVB in Zeist bestudeerd. Vitesse moet laten zien dat de club niet meer tot de categorie 1 behoort; de lijst van clubs met een onverantwoorde financiële huishouding.
Als dat lukt wacht promotie omdat eerder ook de begroting categorie 2 waardig bleek. Huizinga: „Clubs moeten bij twee ijkpunten achter elkaar laten zien dat zij de zaken voor elkaar hebben. Bij een positieve beoordeling gaat Vitesse automatisch naar categorie twee.”
Voor zo ver bekend behoren naast Vitesse onder meer ook Feyenoord en De Graafschap nog tot die crisiscategorie.
De KNVB hanteert drie groepen; 1 is ernstige zorgen over financiën, 2 is in orde maar nog wel werk te doen, 3 staat voor financieel gezond. Met dit systeem wil de KNVB voorkomen dat clubs financieel onverantwoordelijk te werk gaan en daarmee banen en een voorspoedig verloop van de voetbalcompetitie, op het spel zetten.
Vitesse is een van de weinige clubs die openlijk uitkwam voor de financiële problemen. De club dreigde ten onder te gaan aan de enorme schuldenlast. Dankzij een reddingsplan en de stichting Vrienden van Vitesse voorkwam de club een faillissement. Woordvoerster Ester Bal van Vitesse erkent dat de club toeleeft naar 29 november: „Het is een bevestiging dat we op de goede weg zijn en het is echt een grote stap. We hebben er lang op moeten wachten en hard moeten vechten om zo ver te komen.”
Volgens de woordvoerster ziet het er goed uit. „Als het zo ver is, is het een mooi signaal naar buiten. Het vertrouwen in de club was aangetast, nu laten we weer zien dat we doen wat we beloven.”
Alleen wel jammer dat Rojer er enkele weken uit ligt, en ook Knol het veld geblesseerd moest verlaten. Maar op naar Willem II!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
met een kleine B opstelling , nu volgende week W2 de punten maar weer paken
Vitesse misschien, maar KNVB niet.quote:Dat zeggen ze ieder jaar![]()
Lol ik heb de laatste jaren niks gehoord dat we uit de crisis zijn, dat we nu meer kunen betekend nog steeds niet dat we er zijn hoor, alleen zijn we zover dat we onze boekhouding in orde hebben en dus op break even zitten naar mijjn inziens.quote:
Vitesse is niet zo geliefd he in Nederlandquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
@ DeVinger , hoeveel geld is er nu al gestort ?
mmmm ik was er al bang voor , dan moeten we het nog maar tot het einde van het seizoen doen met Harold.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:34 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Vitesse is niet zo geliefd he in Nederland
had het gezien jaquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:09 schreef DeVinger het volgende:
Deze week in VI de selectiefoto van Vitesse, wat staat hij er weer belabberd op met zijn kut matje
Zonder Wapenaar had vites ook niet tegen Groningen gewonnen. Hij had een aantal belangrijke reddingen, en dan komen die laatste goals wel wat ongelukkig ja. Maar die ballen hadden gewoon allemaal naar voren geschoten moeten worden. Alles op safequote:Op zondag 8 oktober 2006 22:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
mmmm ik was er al bang voor , dan moeten we het nog maar tot het einde van het seizoen doen met Harold.
klopt , maar ik zit me ook vaker aan hem te ergeren van ballen die hij had moeten tegenhouden.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:47 schreef Domenica het volgende:
[..]
Zonder Wapenaar had vites ook niet tegen Groningen gewonnen. Hij had een aantal belangrijke reddingen, en dan komen die laatste goals wel wat ongelukkig ja. Maar die ballen hadden gewoon allemaal naar voren geschoten moeten worden. Alles op safe
go Aad , go Aadquote:Aad de Mos wil geen Fair Play Trofee
Vitesse-trainer Aad de Mos wil dit seizoen graag wat bereiken met zijn ploeg, maar de Haagse coach zit niet op elke prijs te wachten. "Ik wil niet dat ze aan het eind van het seizoen met de Fair Play Trofee aan komen zetten", zegt De Mos, doelend op het gebrek aan weerstand bieden, waardoor zijn ploeg onlangs bij FC Groningen een 3-1 voorsprong verspeelde (4-3). "In dat duel hebben we geen kaart gepakt. Dat kan eigenlijk niet. Verder moeten we doorgaan zoals we toen speelden."
Klassering baart De Mos zorgen
Vitesse staat na zes speeldagen op de dertiende plaats, vier punten achter het linkerrijtje. "De ranglijst baart me zorgen", zegt trainer Aad de Mos. Vitesse jaagt vanavond tegen Willem II op eerherstel na de smadelijke 4-3 nederlaag in Groningen. "We hebben geen keus", zegt De Mos. "We moeten drie punten halen. Anders missen we de aansluiting met plaats negen. Als we niet winnen, dan zijn we koploper van de ploegen die tegen degradatie spelen." En: "De ranglijst geeft altijd de waarheid aan. Dat doet het na 34 wedstrijden, maar ook een beetje na zes wedstrijden. Het zal voor ons een heel jaar knokken worden om bij de eerste negen te eindigen. Dan zullen we uiteindelijk zien of we wel zo goed zijn."
de Gelderlander 14-10
met andere woorden, je hebt gewed op vitesse?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Vitesse is zeer sterk thuis dit seizoen. Ze hebben met Lazovic een goede speler voorin. Willem II stelt ook dit jaar weer teleur. Een leuke avond kan het worden voor Vitesse. Ik zie een ruime overwinning ook wel gebeuren vandaag.
Op tv!quote:
in welk program was die dan ??quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:23 schreef WebForce het volgende:
[..]
Op tv!
Ik heb er zin in! Ff schijten en dan stap ik op de fiets naar de stad, om vanuit daar naar de Dome te gaan
hij speelde wel aardig , 5 minuten voor tijd werd ie gewisseld door Due , hij had nog wel een mooie aanname op de hak , helaas kon die uit die actie niet scorenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:25 schreef koningdavid het volgende:
Hoe speelde Pryor?
benieuwd hoe het gaat aflopen.quote:Aad de Mos kraakt eigen spelers na zege
Vitesse won voor de derde keer dit seizoen, maar coach Aad de Mos was niet te spreken over zijn spelers. 'Het is een bij deze club een heel karwei om iedereen op de rails te houden', foeterde de trainer, die sinds deze zomer werkt in Arnhem. 'Dit was de slechtste wedstrijd van het seizoen', vertelde De Mos na afloop van de 1-0 zege op Willem II, waarna hij uithaalde naar zijn selectie. 'Ik heb een groep aangetroffen die niet weet wat discipline is. Er zijn hier nog steeds spelers die op zestig of zeventig procent van hun kunnen een wedstrijd denken te kunnen winnen.'
De trainer kondigde al aan dat hij in de aanloop naar het komende duel met NEC enkele spelers gaat aanpakken. 'Ik ga keihard doorhalen naar bepaalde spelers, die nog steeds disciplinair uit de pas lopen.' Een van de spelers die daarvoor in aanmerking komen, is Danko Lazovic. De topscorer van de Eredivisie misdroeg zich nadat De Mos hem naar de kant had gehaald. 'Ik doel onder andere op hem.'
Zijn kut voorzetjes altijdquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:57 schreef Domenica het volgende:
ik vond verheagh ook wel positief vandaag
Verdedigend moet hij beter timen en minder overtredingen gebruiken, ik zeg: Swerts.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:59 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Zijn kut voorzetjes altijd. Verdedigend heeft die jongen het wel maar aanvallend valt er nog veel te verbeteren.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 17:31 schreef Klingon het volgende:
Effe lekker de boel op scherp zitten voor komende zondag, niets mis mee natuurlijk.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:17 schreef Positive_Thinking het volgende:
Hehe die JD toch. Hij heeft geen idee waar hij aan begint![]()
(goede gast verder die JD. Dat ik dat nog over een ...-er kan zeggen)
Heb je wel het stoelnummer onthouden?quote:
Sterker nog, ik heb de kaartjes nog hier liggenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:45 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Heb je wel het stoelnummer onthouden?.
Ja mijn eerste fok! meeting zondag voor de wedstrijdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb de kaartjes nog hier liggen
Komen jullie dan ook nog even naar het uitvakquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:43 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ja mijn eerste fok! meeting zondag voor de wedstrijd
quote:Vitesse verkoopt Topperkaart
Voor de thuiswedstrijden tegen PSV (02/12), Ajax (24/12), NEC (04/02) en Feyenoord (01/04) biedt Vitesse een zogenaamde Topperkaart aan. De kaart is bedoeld voor supporters die nog geen Seizoen- of Club Card van Vitesse hebben, maar die wel graag vaker naar Gelredome willen komen.
Gebleken is dat de animo onder incidentele bezoekers voor bovengenoemde wedstrijden het grootst is. Een beperking voor geïnteresseerden vormden echter vaak de kaartverkooprestricties die gepaard gaan met (een aantal van) deze wedstrijden en de prijs van de dagkaarten. Met de Topperkaart verwacht de Arnhemse club aan beide bezwaren iets te doen. Na bestelling via Internet, ontvangt de besteller vier losse toegangskaarten en, indien men deze nog niet heeft, een gratis Vitesse Club Card. Naast de aanzienlijke korting op de toegangsbewijzen (zie onder) denkt Vitesse dat vooral het gemak waarmee de Topperkaart kan worden aangeschaft potentiële bezoekers aanspreekt.
De beschikbare tribunes en prijzen zijn als volg;
volwassenen jeugd t/m 14 jaar
normaal nu normaal nu
Noord-tribune ¤ 80, - ¤ 70, - ¤ 48, - ¤ 40, -
Oost-tribune 1e ring ¤ 120, - ¤ 110, - ¤ 72, - ¤ 60, -
Oost-tribune 2e ring ¤ 100, - ¤ 90, - ¤ 60, - ¤ 50, -
Zuid-tribune* ¤ 80, - ¤ 70, - ¤ 48, - ¤ 40, -
AFAB West-tribune ¤ 140, - ¤ 130, - ¤ 84, - ¤ 70, -
*ongenummerd
Algemeen directeur Paul van der Kraan: “In het kader van de consumentenmarketing heeft Vitesse onderzoek gedaan naar klantprofielen. Op basis hiervan houdt de club wisselende acties voor consumenten. De acties hebben ten doel het toeschouwersaantal bij thuiswedstrijden van Vitesse in Gelredome te vergoten en meer mensen voor een marktconforme prijs kennis te laten maken met Vitesse.”
De acties moeten bijdragen aan de gewenste groei van Vitesse, dat tevens hoopt dat de belevenis rondom thuiswedstrijden door de acties toeneemt. Van der Kraan: “Maar onze bestaande fans zijn uiteraard onze basis en wij zullen hen zeker niet van ons vervreemden. Wij letten er scherp op dat zij niet gedupeerd worden door de acties die we doen. Seizoenkaarthouders blijven te allen tijde voordeliger uit.”
De Topperkaart is persoonsgebonden en uitsluitend te koop voor supporters die nog geen geregistreerd seizoenkaarthouder van Vitesse of een andere BVO zijn. Club Card-houders van BVO’s anders dan Vitesse, zijn eveneens uitgesloten voor de actie.
Meer informatie over de Topperkaart is terug te vinden op www.topperkaart.nl. Via deze site kan de Topperkaart tevens worden besteld.
Supporters die niet over Internet beschikken, kunnen op werkdagen tussen 13.30-17.00 uur contact opnemen met Vitesse Ticketing via 026-8807337.
Die kale op de voorpagina had geen NEC-shirt meer liggen, dus die dacht "ach dit carnavalspak heeft ook rood en groen, dat lijkt wel!"quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
( en op die 2 pagina's ervoor staan alleen maar een paar lelijke hoofden met eigenlijk geen tekst )
( 1 heeft er wel zoon shirtje aan van CSS geel zwart is vitesse)
Ga je hetzelfde artikel hier plaatsenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:23 schreef -J-D- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar dan zonder kikkers
Dat komt omdat jij ze plaatst via imageshack en dat levert kikkers op ipv een plaatje.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ga je hetzelfde artikel hier plaatsen![]()
o op die fiets , heb hier geen last van kikkers , maar dan kunnen ze het alsnog lezen dat er van sommige dingen niks kloptquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:25 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij ze plaatst via imageshack en dat levert kikkers op ipv een plaatje.
Daarom.
quote:ik heb echt heimwee naar de tijd dat we zomaar het Goffertpark in Nijmegen in konden lopen op jacht naar Bosjesmannen
Sporenzoeken in het zandquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:18 schreef Posdnous het volgende:
Dat artikel.
[..].
.
Alleen het idee al.
Op .org staat nu een bericht daarover van de Mos, het lijkt te kloppenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
ik zie geen plaatjes![]()
Volgens Jan S. zou dit de opstelling voor zondag zijn
Vermoedelijke opstelling:
Wapenaar;
Verhaegh,Knol, Sprockel, Blondelle;
Hersi, Kaya, Sansoni,
Esajas; Lazovic, Pryor
hopelijk heeft ie het verkeerd gezien.
En wat wordt daarmee bedoeld dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
las wel dat er flink geknalt is.
Werd idd veel geknalt. Chinese stuffquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
nog mensen naar de training geweest , was het wel van plan maar is er helaas niet van gekomen , las wel dat er flink geknalt is.
Prachtig ..quote:Ik hoop op een gigantische schwalbe van Lazovic die de 0-1 inleidt in de 91e minuut!
het kan idd erger.quote:
nog een omleiding ook nogquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:22 schreef Posdnous het volgende:
Dit wordt een lange terugreis naar Arnhem.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:50 schreef Yozzz het volgende:
Ik hoop op een gigantische schwalbe van Lazovic die de 0-1 inleidt in de 91e minuut!
quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
en die nekkers ( internethoolies ) hou jullie je praatjes maar voor jullie want anders ga je ff stoer staan zwaaien
![]()
en gaan jullie nu ook maar die schuld aan Boekhoorn betalen ( die Luinge weer betaald heeft )
http://members.chello.nl/aja.kaal/HPIM0006.wmvquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
en die nekkers ( internethoolies ) hou jullie je praatjes maar voor jullie want anders ga je ff stoer staan zwaaien
![]()
en gaan jullie nu ook maar die schuld aan Boekhoorn betalen ( die Luinge weer betaald heeft )
Hehe. een fietstas die n.e.c.-ers uitmaakt voor internet-hoolies. Grappig topic dit.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja nu je het zegtquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:34 schreef LosMillonarios het volgende:
We moeten vaker verliezen van Nek, kunnen ze meteen het hele topic volposten, gaat dat wat sneller![]()
Wie zat er trouwens in bus 1? Was een steentje door de buitenste ruit gevlogen volgens mij![]()
In Arnhem gaat het wel altijd helemaal los...quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ja nu je het zegt, zag ook bus 1 zat 1 daarachter
, maar dan staan ze alleen maar te zwaaien , wij nog roepen we willen stenen zien maar
hoor , die kinderen in ODW zijn ook wel heel snel bang
.
en de pliessie met jullie samenscholingsverbod![]()
ga effe een van je vriendjes anaal nemen ofzoquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:08 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
In Arnhem gaat het wel altijd helemaal los...
Dat ik hier op reageer zeg.![]()
Ach, neem het met een korreltje zout. Als wij thuis in de laatste minuut hadden gewonnen, dan hadden wij ook alleen maar lopen zwaaien, zoals je al zei.quote:In Arnhem gaat het wel altijd helemaal los...
Dat ik hier op reageer zeg.![]()
Wat een helden hier zeg!quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:01 schreef Domenica het volgende:
Tering he, was muisstil in dat necvak tot de 92e minuut! Wasa geen pingel toch?
Ik zag bus 1 nog wel stoppen bij zo'n afslag om die ruit eruit te duwen, maar volgens mij alleen een buitenraampje.
schijt filmpjequote:Op zondag 22 oktober 2006 16:50 schreef endr0me het volgende:
[..]
http://members.chello.nl/aja.kaal/HPIM0006.wmv
Omg ben je nou echt trots op dat plaatje? Slecht uitgevoerd, ik zag vanmiddag al niet wat er stond en nu nog steeds nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:20 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Wat een helden hier zeg!
Alsof er maar 1 spreekkoor te horen was uit het vak van de geel met zwarten, triest volk, slechte verliezers!
Ik hoop dat jullie er een week ziek van zijn! Ik gun het jullie zo erg![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Mooi man, jullie eigen bout sfeer proberen goed te praten met een subjectieve post. Over triestheid gesprokenquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:20 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Wat een helden hier zeg!
Alsof er maar 1 spreekkoor te horen was uit het vak van de geel met zwarten.
Okee, vooruit dan:quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
als je nuttig wilt zijn plaats je hier een foto van dat doek van het uitvak , en ik denk dat je vanmiddag watjes in je oren hebt gehad.
Tot de 91e minuut was er inderdaad weinig te juichenquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:30 schreef LosMillonarios het volgende:
[..]
Mooi man, jullie eigen bout sfeer proberen goed te praten met een subjectieve post. Over triestheid gesproken![]()
Gaat er nog iemand naar Exelsior?
Valt er tenminste nog wat te lachen vandaag...quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ja ga aankomende zaterdag wel , waarschijnlijk ook naar Feyenoord dus 2x achtereen naar Rotterdam ,
en aan die bosjesflikker , leuk kruisjes plaatsen ik lig in een deuk![]()
Ja/ nee spelletjes zijn tofquote:Tot de 91e minuut was er inderdaad weinig te juichen horen
Nog altijd meer decibel dan uit de glasbak komt...quote:Tot de 91e minuut was er inderdaad weinig te horen
Ouw!! Pak me nou niet op de kwaliteit camara op mn mobiel!! Dat doet zo'n pijn!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
@ NMGN23 wat heb jij een kutcamera, je zou bijna zeggen dat jij dat wijf zonder tieten bent naast de homokern maar je zit aan de andere kant van die homokern
idd vrij vervoer![]()
Ik ben NEC-fan, ben vanmiddag geweest, maar vind jouw geziek hier te kinderachtig voor woorden.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:49 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Nog altijd meer decibel dan uit de glasbak komt...
Ik vind het zo leuk om hier nu te zieken:
[afbeelding]
voor de fietstassen die het nog niet door hadden
Dit is zo kinderachtig maar zo leuk na al die overwinningsbiertjes uit de eendracht![]()
Zal ik er speciaal voor jou dan maar een einde aan maken?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:50 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik ben NEC-fan, ben vanmiddag geweest, maar vind jouw geziek hier te kinderachtig voor woorden.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:49 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Nog altijd meer decibel dan uit de glasbak komt...
In onze bus was de sfeer trouwens na de nederlaag redelijk normaal, we hebben zelfs een Luton Town tripje kunnen plannenquote:Ja/ nee spelletjes zijn tof![]()
ja dat was vorig jaar ook al een aantal keer aan de hand , daar mag de Mos nog hard aan werken , hij valt me nu wel tegen dat ie zei dat Luinge de beste man van het veld was en dat het een penalty was , net talpa gezien , nou het was dus ECHT GEEN penalty Siebe Blondelle speelde gewoon de bal.quote:Want na Nac thuis en Groningen uit is dit al de derde keer dat we lopen te klooijen in de laatste minuten.
De Mos moet uitkijken dat hij niet teveel spelers al afschrijft of tegen zich in het harnas jaagt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
Purrel mag van mij idd starten aanstaande Zaterdag.
En ik denk dat het ook wel gebeurd omdat de Mos het nu heeft gehad met Blondelle.
Je bent weer lekker bezigquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
is de frustratie , heb jij dat dan niet ?
Ja zeg, 2 miljoen neertellen voor een overbezette positie. Ik vraag mij dan ook af wat voor middenvelder?quote:'Vitesse aast op Servisch talent'
Vitesse heeft meer dan gewone belangstelling voor Stefan Babovic van OFK Belgrado, zo kan VoetbalPlus.nl onthullen. De Arnhemse club kwam de negentienjarige speler op het spoor via een tip van aanvaller Danko Lazovic. De concurrentie is echter hevig, ook andere clubs uit West-Europa hebben de middenvelder inmiddels een of meerdere keren bekeken. De voormalig jeugdspeler van Partizan Belgrado maakte een sterke indruk bij Jong Servië® In de strijd om een ticket voor het EK eindtoernooi in Nederland, volgend jaar zomer, versloeg zijn elftal hun leeftijdsgenoten van Zweden. Probleem voor Vitesse kan de transfersom van Babovic zijn. Inmiddels is vraagprijs opgelopen naar ruim twee miljoen euro, mogelijk dat een externe geldschieter te hulp kan schieten.
quote:Gelredome bv tegen verkoop stadion
Arnhem is het met ontwikkelaar Eurocommerce eens over de verkoop van stadion Gelredome. De derde betrokkene Gelredome bv weigert echter in te stemmen. Gelredome bv, verantÂwoordelijk voor alle evenementen in het Arnhemse stadion, ziet Eurocommerce als huurbaas niet zitten. Het evenementenbedrijf is er ‘niet van overtuigd dat Eurocommerce een betrouwbare partij is’. Instemming van Gelredome bv is noodzakelijk om de verkoop af te ronden.
Er zijn twee redenen voor de twijfel over Eurocommerce. In de eerste plaats verlaagde Eurocommerce in de zomer plots het bod van 16,5 naar 11,5 miljoen euro. Inmiddels is er toch overeenstemming over het bod van 16,5 miljoen. Daarnaast dreigde de Deventer ontwikkelaar Gelredome bv met jurdische stappen. Eurocommerce is verplicht alle contracten een-op-een over te nemen van de gemeente Arnhem, maar vindt dat Gelredome bv meer huur moet betalen. „Eurocommerce heeft daardoor veel wantrouwen gewektâ€, zegt directeur Jasper van Amstel, die met Gelredome bv ook na de verkoop verantwoordelijk blijft voor de evenementen. „Wij stemmen pas in als we de garantie hebben dat de nieuwe huurbaas net zo’n bestendige is als de gemeente.â€
Dat Gelredome vooralsnog de verkoop blokkeert, mag de pret bij wethouder Sander van Bodegraven niet drukken. Hij zegt goede hoop te hebben dat hij Gelredome bv een dezer dagen over de streep trekt.
denk dat sommige van jullie hetzelfde hebben gedaan hoor net zoals die ajaxcieden afgelopen zondag je mag gerust reageren hier hoor mischien is het wel gezelligquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:37 schreef hoM3r het volgende:
Door jongens als DeVinger begon ik eindelijk de inbreng van vitessesupporters in het NEC-topic te waarderen, door jongens als vitessezuid113 () weet ik weer waarom ik nooit hier reageer.
Op een forum zeggen hoe mooi je wel niet hebt gezongen en hoe gaaf je wel niet was, pfft.
Blondelle raakt een speler (wel licht, maar toch) in het strafschopgebied en Baretto wordt een kans onthouden, dat is volgens de regels (helaas) gewoon een penalty. Dat die Baretto en Worm dan op de grond gaan zitten vieren als een stel kleine kinderen is wel lichtelijkquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
denk dat sommige van jullie hetzelfde hebben gedaan hoor net zoals die ajaxcieden afgelopen zondag je mag gerust reageren hier hoor mischien is het wel gezellig![]()
maar ik was zondag en nu nog wel een beetje pist off op Luinge , als je het incident nog een paar keer bekijkt zie je er in dat vitesse is genaaid als je kijkt hoe makkelijk Edgar gaat liggen.
en over de nr 1 van GLD , ik vindt dat vitesse dat nog altijd is , maar als je alleen naar de ranglijst kijkt zie je het op het moment niet terug nee, maar dat komt wel weer
![]()
en ik had nog wel eerder willen reageren maar zoals jullie ook hadden lag fok eruit![]()
Haha geweldige bluf toch, als El Akchoui mist staan ze hard voor lul zegquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:36 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Dat die Baretto en Worm dan op de grond gaan zitten vieren als een stel kleine kinderen is wel lichtelijk![]()
Halloquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
kan ook nog maar ik denk toch eerder voor theet omdat Anderlecht belangstelling in hem zou hebben , en daarbij Kaya zie ik als een groter talent ik denk niet dat ze die snel willen verkopen.
omdat Marco Borsato 10 x in het Gelredome moet zingen , en van de KNVB mogen we geen 4 uitduelsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:12 schreef Dos37 het volgende:
Waarom hoeven jullie niet te voetballen deze week.
Maar dat kan met die aankoop wel eens veranderenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:13 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Hallo![]()
Kaya is de opvolger van Theo
Tjah, we hebben altijd Borsato nog...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:44 schreef Tha_Mars het volgende:
Had eigenlijk graag een wedstrijd gehad vandaag... of morgen
helaas...
we maken die topic toch heel snel volquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:17 schreef WebForce het volgende:
[..]
Mwoa, ik vind dat je een titel moet hebben voor langere tijd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |