Die kale op de voorpagina had geen NEC-shirt meer liggen, dus die dacht "ach dit carnavalspak heeft ook rood en groen, dat lijkt wel!"quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
( en op die 2 pagina's ervoor staan alleen maar een paar lelijke hoofden met eigenlijk geen tekst )
( 1 heeft er wel zoon shirtje aan van CSS geel zwart is vitesse)
Ga je hetzelfde artikel hier plaatsenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:23 schreef -J-D- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar dan zonder kikkers
Dat komt omdat jij ze plaatst via imageshack en dat levert kikkers op ipv een plaatje.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ga je hetzelfde artikel hier plaatsen![]()
o op die fiets , heb hier geen last van kikkers , maar dan kunnen ze het alsnog lezen dat er van sommige dingen niks kloptquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:25 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij ze plaatst via imageshack en dat levert kikkers op ipv een plaatje.
Daarom.
quote:ik heb echt heimwee naar de tijd dat we zomaar het Goffertpark in Nijmegen in konden lopen op jacht naar Bosjesmannen
Sporenzoeken in het zandquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:18 schreef Posdnous het volgende:
Dat artikel.
[..].
.
Alleen het idee al.
Op .org staat nu een bericht daarover van de Mos, het lijkt te kloppenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
ik zie geen plaatjes![]()
Volgens Jan S. zou dit de opstelling voor zondag zijn
Vermoedelijke opstelling:
Wapenaar;
Verhaegh,Knol, Sprockel, Blondelle;
Hersi, Kaya, Sansoni,
Esajas; Lazovic, Pryor
hopelijk heeft ie het verkeerd gezien.
En wat wordt daarmee bedoeld dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
las wel dat er flink geknalt is.
Werd idd veel geknalt. Chinese stuffquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
nog mensen naar de training geweest , was het wel van plan maar is er helaas niet van gekomen , las wel dat er flink geknalt is.
Prachtig ..quote:Ik hoop op een gigantische schwalbe van Lazovic die de 0-1 inleidt in de 91e minuut!
het kan idd erger.quote:
nog een omleiding ook nogquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:22 schreef Posdnous het volgende:
Dit wordt een lange terugreis naar Arnhem.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:50 schreef Yozzz het volgende:
Ik hoop op een gigantische schwalbe van Lazovic die de 0-1 inleidt in de 91e minuut!
quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
en die nekkers ( internethoolies ) hou jullie je praatjes maar voor jullie want anders ga je ff stoer staan zwaaien
![]()
en gaan jullie nu ook maar die schuld aan Boekhoorn betalen ( die Luinge weer betaald heeft )
http://members.chello.nl/aja.kaal/HPIM0006.wmvquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
en die nekkers ( internethoolies ) hou jullie je praatjes maar voor jullie want anders ga je ff stoer staan zwaaien
![]()
en gaan jullie nu ook maar die schuld aan Boekhoorn betalen ( die Luinge weer betaald heeft )
Hehe. een fietstas die n.e.c.-ers uitmaakt voor internet-hoolies. Grappig topic dit.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja nu je het zegtquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:34 schreef LosMillonarios het volgende:
We moeten vaker verliezen van Nek, kunnen ze meteen het hele topic volposten, gaat dat wat sneller![]()
Wie zat er trouwens in bus 1? Was een steentje door de buitenste ruit gevlogen volgens mij![]()
In Arnhem gaat het wel altijd helemaal los...quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ja nu je het zegt, zag ook bus 1 zat 1 daarachter
, maar dan staan ze alleen maar te zwaaien , wij nog roepen we willen stenen zien maar
hoor , die kinderen in ODW zijn ook wel heel snel bang
.
en de pliessie met jullie samenscholingsverbod![]()
ga effe een van je vriendjes anaal nemen ofzoquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:08 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
In Arnhem gaat het wel altijd helemaal los...
Dat ik hier op reageer zeg.![]()
Ach, neem het met een korreltje zout. Als wij thuis in de laatste minuut hadden gewonnen, dan hadden wij ook alleen maar lopen zwaaien, zoals je al zei.quote:In Arnhem gaat het wel altijd helemaal los...
Dat ik hier op reageer zeg.![]()
Wat een helden hier zeg!quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:01 schreef Domenica het volgende:
Tering he, was muisstil in dat necvak tot de 92e minuut! Wasa geen pingel toch?
Ik zag bus 1 nog wel stoppen bij zo'n afslag om die ruit eruit te duwen, maar volgens mij alleen een buitenraampje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |