Purrel is de verdediger met de beste aanvallende impulsen.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:23 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ook aan Purrel's kwaliteiten zit een plafond (wat betreft de linksbackposities dan).
Je doet een beetje negatief vind ik. Niet chill.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:27 schreef DeVinger het volgende:
En de zwakste verdedigende krachten nee dat is niet helemaal waar
zelfs zoveel aanvallende impulsen dat hij vaak niet te verleiding kan weerstaan om in eigen goal te schieten![]()
We kunnen met z'n alleen aan het verschijnsel "Group Think" gaan doen, maar dan raken we alleen maar teleurgesteld in de toekomst. Ik zie Frankel nog altijd als (een goede) linkeraanvaller. Los van zijn mentaliteit natuurlijk, dies prima.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:39 schreef Flem het volgende:
[..]
Je doet een beetje negatief vind ik. Niet chill.
Das onder zijn niveau natuurlijk.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:31 schreef hello_moto1992 het volgende:
naar feyenoord die gast
of real madrid? al is dat ook kantje boortquote:Op donderdag 21 september 2006 22:06 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Das onder zijn niveau natuurlijk.
Ik denk trouwens dat Purrel het niet slecht zou doen op de positie van Due in dit systeem!
Zou die weer op advies van zijn broer Groen Links gaan stemmen volgend jaar?quote:Purrel Fränkel is een geduldig mens
Purrel Fränkel heeft zich voor de zoveelste keer teruggeknokt in de basiself van Vitesse als linskback. "Vorig seizoen heb ik ook al in deze situatie gezeten. Het heeft dan geen zin om overhaaste dingen te doen en een andere club te zoeken ofzo", vindt de Amsterdammmer. "Ik heb gewacht op mijn kans. Ik ben een geduldig mens." Fränkel had al snel door dat hij niet de eerste keuze was van trainer Aad de Mos. "Hij gaf in een gesprek aan waarom hij voor Siebe Blondelle koos. Dat was duidelijk en eerlijk, al was ik het er niet mee eens natuurlijk. Ik kan nu laten zien dat hij het verkeerd zag."
Bron?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:03 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Zou die weer op advies van zijn broer Groen Links gaan stemmen volgend jaar?
quote:Op zondag 24 september 2006 02:15 schreef Waris3 het volgende:
Die kill is waarschijnlijk wreed harde pimp daddy, dus ik denk dat hij niet getrouwd is, maar semi-permanent een heel legertje ho's om zich heen heeft.
Mij ook niet!quote:Op zondag 24 september 2006 11:58 schreef koningdavid het volgende:
Het lijkt mij geen toeval dat de wederopstanding van Vitesse gisteravond tegelijk is met de eerste basisplaats van Purrel dit seizoen.
Ik heb aan het einde van vorig seizoen een keer gevraagd naar dat spandoek, maar niemand reageerde.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:35 schreef Flem het volgende:
Hoe gaat het met dat spandoek boys?
Dat siert hem wel vind ik.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:08 schreef DeVinger het volgende:
Hij is het gewoon zat. Ene jaar kansloze linksback, dan weer ?ppe linksbuiten, dan weer wissel, dan weer basis, dan tribuneklant. Purrel is ook maar een mens
spamquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:46 schreef Waris3 het volgende:
Jaap Stam is ook pimp, want hij kwam op dat Voetballer-Van-Het-Jaar-weetikveel-Gala met TWEE vrouwen binnen, terwijl al die andere kills één hadden.
Verdomme man, Roalte=Raalte neem ik aan, das hier om de hoekquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:48 schreef Flem het volgende:
Wie de neuk is hier verantwoordelijk voor:
http://roalte.net/cms/modules/news/article.php?storyid=3818
[afbeelding]
??
:>>>.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |