schijt filmpjequote:Op zondag 22 oktober 2006 16:50 schreef endr0me het volgende:
[..]
http://members.chello.nl/aja.kaal/HPIM0006.wmv
Omg ben je nou echt trots op dat plaatje? Slecht uitgevoerd, ik zag vanmiddag al niet wat er stond en nu nog steeds nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:20 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Wat een helden hier zeg!
Alsof er maar 1 spreekkoor te horen was uit het vak van de geel met zwarten, triest volk, slechte verliezers!
Ik hoop dat jullie er een week ziek van zijn! Ik gun het jullie zo erg![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Mooi man, jullie eigen bout sfeer proberen goed te praten met een subjectieve post. Over triestheid gesprokenquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:20 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Wat een helden hier zeg!
Alsof er maar 1 spreekkoor te horen was uit het vak van de geel met zwarten.
Okee, vooruit dan:quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
als je nuttig wilt zijn plaats je hier een foto van dat doek van het uitvak , en ik denk dat je vanmiddag watjes in je oren hebt gehad.
Tot de 91e minuut was er inderdaad weinig te juichenquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:30 schreef LosMillonarios het volgende:
[..]
Mooi man, jullie eigen bout sfeer proberen goed te praten met een subjectieve post. Over triestheid gesproken![]()
Gaat er nog iemand naar Exelsior?
Valt er tenminste nog wat te lachen vandaag...quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ja ga aankomende zaterdag wel , waarschijnlijk ook naar Feyenoord dus 2x achtereen naar Rotterdam ,
en aan die bosjesflikker , leuk kruisjes plaatsen ik lig in een deuk![]()
Ja/ nee spelletjes zijn tofquote:Tot de 91e minuut was er inderdaad weinig te juichen horen
Nog altijd meer decibel dan uit de glasbak komt...quote:Tot de 91e minuut was er inderdaad weinig te horen
Ouw!! Pak me nou niet op de kwaliteit camara op mn mobiel!! Dat doet zo'n pijn!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
@ NMGN23 wat heb jij een kutcamera, je zou bijna zeggen dat jij dat wijf zonder tieten bent naast de homokern maar je zit aan de andere kant van die homokern
idd vrij vervoer![]()
Ik ben NEC-fan, ben vanmiddag geweest, maar vind jouw geziek hier te kinderachtig voor woorden.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:49 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Nog altijd meer decibel dan uit de glasbak komt...
Ik vind het zo leuk om hier nu te zieken:
[afbeelding]
voor de fietstassen die het nog niet door hadden
Dit is zo kinderachtig maar zo leuk na al die overwinningsbiertjes uit de eendracht![]()
Zal ik er speciaal voor jou dan maar een einde aan maken?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:50 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik ben NEC-fan, ben vanmiddag geweest, maar vind jouw geziek hier te kinderachtig voor woorden.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:49 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Nog altijd meer decibel dan uit de glasbak komt...
In onze bus was de sfeer trouwens na de nederlaag redelijk normaal, we hebben zelfs een Luton Town tripje kunnen plannenquote:Ja/ nee spelletjes zijn tof![]()
ja dat was vorig jaar ook al een aantal keer aan de hand , daar mag de Mos nog hard aan werken , hij valt me nu wel tegen dat ie zei dat Luinge de beste man van het veld was en dat het een penalty was , net talpa gezien , nou het was dus ECHT GEEN penalty Siebe Blondelle speelde gewoon de bal.quote:Want na Nac thuis en Groningen uit is dit al de derde keer dat we lopen te klooijen in de laatste minuten.
De Mos moet uitkijken dat hij niet teveel spelers al afschrijft of tegen zich in het harnas jaagt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
Purrel mag van mij idd starten aanstaande Zaterdag.
En ik denk dat het ook wel gebeurd omdat de Mos het nu heeft gehad met Blondelle.
Je bent weer lekker bezigquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
is de frustratie , heb jij dat dan niet ?
Ja zeg, 2 miljoen neertellen voor een overbezette positie. Ik vraag mij dan ook af wat voor middenvelder?quote:'Vitesse aast op Servisch talent'
Vitesse heeft meer dan gewone belangstelling voor Stefan Babovic van OFK Belgrado, zo kan VoetbalPlus.nl onthullen. De Arnhemse club kwam de negentienjarige speler op het spoor via een tip van aanvaller Danko Lazovic. De concurrentie is echter hevig, ook andere clubs uit West-Europa hebben de middenvelder inmiddels een of meerdere keren bekeken. De voormalig jeugdspeler van Partizan Belgrado maakte een sterke indruk bij Jong Servië® In de strijd om een ticket voor het EK eindtoernooi in Nederland, volgend jaar zomer, versloeg zijn elftal hun leeftijdsgenoten van Zweden. Probleem voor Vitesse kan de transfersom van Babovic zijn. Inmiddels is vraagprijs opgelopen naar ruim twee miljoen euro, mogelijk dat een externe geldschieter te hulp kan schieten.
quote:Gelredome bv tegen verkoop stadion
Arnhem is het met ontwikkelaar Eurocommerce eens over de verkoop van stadion Gelredome. De derde betrokkene Gelredome bv weigert echter in te stemmen. Gelredome bv, verantÂwoordelijk voor alle evenementen in het Arnhemse stadion, ziet Eurocommerce als huurbaas niet zitten. Het evenementenbedrijf is er ‘niet van overtuigd dat Eurocommerce een betrouwbare partij is’. Instemming van Gelredome bv is noodzakelijk om de verkoop af te ronden.
Er zijn twee redenen voor de twijfel over Eurocommerce. In de eerste plaats verlaagde Eurocommerce in de zomer plots het bod van 16,5 naar 11,5 miljoen euro. Inmiddels is er toch overeenstemming over het bod van 16,5 miljoen. Daarnaast dreigde de Deventer ontwikkelaar Gelredome bv met jurdische stappen. Eurocommerce is verplicht alle contracten een-op-een over te nemen van de gemeente Arnhem, maar vindt dat Gelredome bv meer huur moet betalen. „Eurocommerce heeft daardoor veel wantrouwen gewektâ€, zegt directeur Jasper van Amstel, die met Gelredome bv ook na de verkoop verantwoordelijk blijft voor de evenementen. „Wij stemmen pas in als we de garantie hebben dat de nieuwe huurbaas net zo’n bestendige is als de gemeente.â€
Dat Gelredome vooralsnog de verkoop blokkeert, mag de pret bij wethouder Sander van Bodegraven niet drukken. Hij zegt goede hoop te hebben dat hij Gelredome bv een dezer dagen over de streep trekt.
denk dat sommige van jullie hetzelfde hebben gedaan hoor net zoals die ajaxcieden afgelopen zondag je mag gerust reageren hier hoor mischien is het wel gezelligquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:37 schreef hoM3r het volgende:
Door jongens als DeVinger begon ik eindelijk de inbreng van vitessesupporters in het NEC-topic te waarderen, door jongens als vitessezuid113 () weet ik weer waarom ik nooit hier reageer.
Op een forum zeggen hoe mooi je wel niet hebt gezongen en hoe gaaf je wel niet was, pfft.
Blondelle raakt een speler (wel licht, maar toch) in het strafschopgebied en Baretto wordt een kans onthouden, dat is volgens de regels (helaas) gewoon een penalty. Dat die Baretto en Worm dan op de grond gaan zitten vieren als een stel kleine kinderen is wel lichtelijkquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
denk dat sommige van jullie hetzelfde hebben gedaan hoor net zoals die ajaxcieden afgelopen zondag je mag gerust reageren hier hoor mischien is het wel gezellig![]()
maar ik was zondag en nu nog wel een beetje pist off op Luinge , als je het incident nog een paar keer bekijkt zie je er in dat vitesse is genaaid als je kijkt hoe makkelijk Edgar gaat liggen.
en over de nr 1 van GLD , ik vindt dat vitesse dat nog altijd is , maar als je alleen naar de ranglijst kijkt zie je het op het moment niet terug nee, maar dat komt wel weer
![]()
en ik had nog wel eerder willen reageren maar zoals jullie ook hadden lag fok eruit![]()
Haha geweldige bluf toch, als El Akchoui mist staan ze hard voor lul zegquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:36 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Dat die Baretto en Worm dan op de grond gaan zitten vieren als een stel kleine kinderen is wel lichtelijk![]()
Halloquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
kan ook nog maar ik denk toch eerder voor theet omdat Anderlecht belangstelling in hem zou hebben , en daarbij Kaya zie ik als een groter talent ik denk niet dat ze die snel willen verkopen.
omdat Marco Borsato 10 x in het Gelredome moet zingen , en van de KNVB mogen we geen 4 uitduelsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:12 schreef Dos37 het volgende:
Waarom hoeven jullie niet te voetballen deze week.
Maar dat kan met die aankoop wel eens veranderenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:13 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Hallo![]()
Kaya is de opvolger van Theo
Tjah, we hebben altijd Borsato nog...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:44 schreef Tha_Mars het volgende:
Had eigenlijk graag een wedstrijd gehad vandaag... of morgen
helaas...
we maken die topic toch heel snel volquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:17 schreef WebForce het volgende:
[..]
Mwoa, ik vind dat je een titel moet hebben voor langere tijd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |