abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42385912
quote:
N.E.C. - Vitesse, zondag 22 oktober om 12.30 uur

* verplichte buscombi
* pasfoto-registratie verplicht!
De omwisselbiljetten voor de bus worden uitsluitend verkocht bij de stadionkassa’s in Gelredome. Verkoopdata (zolang de voorraad strekt):

Dinsdag 17 oktober 18.00 - 20.00 uur uitsluitend Servicekaarthouders
Woensdag 18 oktober 18.00 - 20.30 uur alle kaarthouders (Seizoen-, Club card en Servicekaarthouders)

Prijzen: Servicekaarthouders ¤ 20,-
Seizoenkaart- en Club Cardhouders ¤ 25,-
Voor deze wedstrijd is uw Seizoen- of Club Card persoonsgebonden. U als Seizoen- of Club Cardhouder kan dus alleen zelf mee naar de uitwedstrijd. Bij aankoop van het omwisselbiljet wordt de Seizoen- of Club Card gecontroleerd op pasfoto-registratie.

Nog geen pasfoto laten registreren?
Bij uitwedstrijden waarvoor een buscombi/autocombi geldt, geldt tevens een pasfotoregistratie-verplichting. Uw pasfoto dient voor aanschaf van het omwisselbiljet geregistreerd te zijn bij Vitesse Ticketing in Gelredome. Uw seizoenkaart wordt hierdoor voor uitwedstrijden persoonsgebonden. Voor het maken van een foto kunt u tot uiterlijk één werkweek voor de te bezoeken uitwedstrijd, op werkdagen tussen 13.30 en 17.00 uur terecht bij Vitesse Ticketing in Gelredome.
pi_42395892
Die klote pasfotoregistratie, ik kan nooit op werkdagen weg. Misschien maar een middagje verlof vragen.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 19:34:26 #128
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_42399081
Wie is de aanvoerder als VD Schaaf geblesseerd is? Waap? Knol?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_42399706
Was Knol in eerste instantie niet de vaste aanvoerder??
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 5 oktober 2006 @ 19:54:10 #130
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_42399766
vóór zijn blessure en in het bijna-degradatie jaar een paar wedstrijden ja, dacht ik.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_42399851
Okee, ik dacht dit seizoen oorspronkelijk ook. Meende een interview met hem gelezen te hebben waarin hij dat zei.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_42402746
tegen ajax was Knol de aanvoerder dan zal die wel de 2de aanvoeder zijn
pi_42411061
quote:
Van der Schaaf blijkt toch flink geblesseerd

5/10/2006 21:52

Remco van der Schaaf ligt er alsnog lange tijd uit. De middenvelder van Vitesse blijkt wel een behoorlijk zware knieblessure te hebben overgehouden aan het duel met Heracles Almelo van bijna twee weken geleden.
Tijdens de kijkoperatie die Van der Schaaf donderdag in Zutphen onderging, kwam naar voren dat de buitenmeniscus van zijn linkerknie is beschadigd. De schade is operatief hersteld.

Op basis van de MRI-scan die Van der Schaaf een week geleden onderging, leek er weinig aan de hand. Toch bleef de 27-jarige ex-PSV'er last houden.

Van der Schaaf kan pas over zes à acht weken zijn rentree weer maken
Yakubu power
pi_42419309
Theo Janssen op tijd fit voor Willem II

Theo Janssen lijkt op tijd fit voor de volgende competitiewed­strijd van Vitesse, zaterdag 14 oktober thuis tegen Willem II. De middenvelder liep 16 september in het thuisduel tegen NAC een spierscheuring op in het bovenbeen (hamstring). Janssen laat het oefenduel van Vitesse tegen GBA, vanavond in Antwerpen, aan zich voorbij gaan. Abubakari Yakubu heeft de groepstraining hervat. De van een flinke knieopera­tie herstellende middenvelder doet echter nog niet alles mee.

Oefenduel

Vitesse met een B-team naar GBA

Vitesse treedt vanavond met een B-ploeg aan tegen de Bel­gische subtopper KFC Germinal Beerschot Antwerpen. Het duel wordt gespeeld in het Olympiastadion in Antwerpen en begint om 19.30 uur.
Vitesse mist Danko Lazovic wegens inter­landverplichtingen met Servië en Gill Swerts, Theo Janssen, Remco van der Schaaf, Abubakari Yakubu en Michael Jansen vanwege lichte tot zwaardere blessures. Doelman Harald Wa­penaar wordt gespaard vanwege lichte heupklachten.

Sportief

Vitesse zeventiende op lijst Fairplay

Vitesse staat na zes duels zeventiende op de Fairplaylijst van de KNVB. Die lijst komt tot stand op basis van kaarten en ge­drag van spelers, trainers, publiek. De Europese voetbalbond reserveert drie plekken in de UEFA Cup (voorronde) voor Fair­playwinnaars van de drie sportiefste landen. Stand: 1. Excel­sior (8,05); 2. FC Groningen (8,04), 9. De Graafschap (7,89), 14. NEK (7,83), 16. PSV (7,80), 17. Vitesse (7,79), 26. Ajax (7,58), 28. AGOVV (7,56), 30. Feyenoord (7,42), 38. Cambuur (7,03).

Bron: De Gelderlander 06-10-2006
pi_42419683
Lazovic in de Sportweek over Aad de Mos:

"Toen ik voor het eerst in zijn ogen keek, wist ik dat ik hier gelukkig zou worden."
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_42419774
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 12:40 schreef koningdavid het volgende:

"Toen ik voor het eerst in zijn ogen keek, wist ik dat ik hier gelukkig zou worden."
en dan zijn we nog maar een paar maanden / wedstijden onderweg , hij kan hier nog veel gelukkiger worden
pi_42420342
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 12:40 schreef koningdavid het volgende:

Heeft hij een vriendin?
pi_42423659
je onderschrift
pi_42434810
quote:
Vitesse wint oefenduel bij GBA met 1-0

Vitesse heeft vrijdagavond met 1-0 gewonnen in een oefenwedstrijd tegen het Belgische Germinal Beerschot.
Vitesse begon met Piet Velthuizen en Mads Junker in de basis. In de eerste helft was GBA wat gevaarlijker. Vitesse had alleen een kans via Youssouf Hersi op aangeven van Junker.

Invaller Eldridge Rojer moest er meteen weer af met een hamstringblessure. Een andere invaller, Tim De Meersman, liet van dichtbij een enorme kans liggen. In de 80e minuut kwam Vitesse op 0-1. Een goede aanval via Onur Kaya en Anders Due werd met een individuele actie afgerond door Etienne Esajas.

Bron: TV Gelderland 06-10-2006
met een kleine B opstelling , nu volgende week W2 de punten maar weer paken
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 09:02:48 #140
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_42447166
quote:
Vitesse uit financiële crisiszone
KNVB: ‘Het ziet er positief uit’

De Gelderlander 07-10-06

Vitesse is na drie jaar bezuinigen hard op weg uit de crisiszone van het be­taalde voetbal te geraken. Als de kwartaalcijfers in orde zijn promoveert de club.
Op 29 november, als de licentie­commissie de kwartaalcijfers van alle 38 profclubs heeft be­oordeeld, kan Vitesse verlost zijn van drie jaar streng toezicht op de financiële huishouding. Dan wacht promotie van crisis­categorie 1 naar 2.
De club leeft bijna drie jaar on­der curatele en mag op eigen houtje geen uitgave doen boven de tienduizend euro zonder toe­stemming van de KNVB.

Volgens woordvoerder Frank Huizinga van de KNVB ‘ziet het er positief uit voor Vitesse’. „Het heeft bijna drie jaar geduurd, maar Vitesse heeft zich altijd aan het plan van aanpak gehou­den. Daardoor heeft de club voorkomen dat er sancties no­dig waren”, aldus Huizinga.
Vitesse moest net als alle ande­re clubs in het betaalde voetbal voor 1 oktober de kwartaalcij­fers presenteren. Die worden de komende weken op de burelen van de KNVB in Zeist bestu­deerd. Vitesse moet laten zien dat de club niet meer tot de cate­gorie 1 behoort; de lijst van clubs met een onverantwoorde financiële huishouding.

Als dat lukt wacht promotie omdat eerder ook de begroting categorie 2 waardig bleek. Hui­zinga: „Clubs moeten bij twee ijkpunten achter elkaar laten zien dat zij de zaken voor elkaar hebben. Bij een positieve beoor­deling gaat Vitesse automatisch naar categorie twee.”
Voor zo ver bekend behoren naast Vitesse onder meer ook Feyenoord en De Graafschap nog tot die crisiscategorie.
De KNVB hanteert drie groe­pen; 1 is ernstige zorgen over fi­nanciën, 2 is in orde maar nog wel werk te doen, 3 staat voor fi­nancieel gezond. Met dit sys­teem wil de KNVB voorkomen dat clubs financieel onverant­woordelijk te werk gaan en daar­mee banen en een voorspoedig verloop van de voetbalcompeti­tie, op het spel zetten.

Vitesse is een van de weinige clubs die openlijk uitkwam voor de financiële problemen. De club dreigde ten onder te gaan aan de enorme schuldenlast. Dankzij een reddingsplan en de stichting Vrienden van Vitesse voorkwam de club een faillisse­ment. Woordvoerster Ester Bal van Vitesse erkent dat de club toeleeft naar 29 november: „Het is een bevestiging dat we op de goede weg zijn en het is echt een grote stap. We hebben er lang op moeten wachten en hard moeten vechten om zo ver te komen.”
Volgens de woordvoerster ziet het er goed uit. „Als het zo ver is, is het een mooi signaal naar buiten. Het vertrouwen in de club was aangetast, nu laten we weer zien dat we doen wat we beloven.”
Bridge over troubled water
pi_42452673
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 21:56 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

met een kleine B opstelling , nu volgende week W2 de punten maar weer paken
Alleen wel jammer dat Rojer er enkele weken uit ligt, en ook Knol het veld geblesseerd moest verlaten. Maar op naar Willem II!
pi_42456249
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 09:02 schreef LosMillonarios het volgende:

[..]

Dat zeggen ze ieder jaar
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 17:54:40 #143
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_42457968
quote:
Dat zeggen ze ieder jaar
Vitesse misschien, maar KNVB niet.

Maar goed, eerst dat tweede eikpunt maar afwachten dan.
Bridge over troubled water
pi_42464827
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 16:39 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Dat zeggen ze ieder jaar
Lol ik heb de laatste jaren niks gehoord dat we uit de crisis zijn, dat we nu meer kunen betekend nog steeds niet dat we er zijn hoor, alleen zijn we zover dat we onze boekhouding in orde hebben en dus op break even zitten naar mijjn inziens.

De volgende stap wordt bouwen aan de club en de schulden zien kwijt te raken.

Las dat Rojer en Knol geblesseerd zijn geraakt met de oefenduel. Om eerlijk te zijn vind ik het niet eens erg. Janssen komt terug, Yakubu is op de weg terug en hopenlijk Swerts ook weer spoedig.
pi_42489222
@ DeVinger , hoeveel geld is er nu al gestort ?
pi_42493048
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 20:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
@ DeVinger , hoeveel geld is er nu al gestort ?
Vitesse is niet zo geliefd he in Nederland
pi_42496266
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:34 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Vitesse is niet zo geliefd he in Nederland
mmmm ik was er al bang voor , dan moeten we het nog maar tot het einde van het seizoen doen met Harold.
pi_42496973
Deze week in VI de selectiefoto van Vitesse, wat staat hij er weer belabberd op met zijn kut matje
pi_42497320
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 23:09 schreef DeVinger het volgende:
Deze week in VI de selectiefoto van Vitesse, wat staat hij er weer belabberd op met zijn kut matje
had het gezien ja
pi_42499354
Sowieso een kutfoto, alleen Purrel staat er wel relaxt op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')