abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42504024
Blessure Ruud Knol lijkt mee te vallen

De knieblessure die Ruud Knol vrijdagavond opliep in het oe­fenduel bij Germinal Beerschot Antwerpen (1-0 winst) lijkt mee te vallen. De verdediger van Vitesse werd twee dagen be­handeld en traint dinsdag waarschijnlijk met de groep.
Eldridge Rojer moet vrezen voor absentie van drie tot vier we­ken. Hij heeft waarschijnlijk een scheurtje in zijn hamstring. Nader onderzoek vandaag moet uitsluitsel brengen.

Gill Swerts is op de weg terug, maar heeft nog drie weken nodig.

Financien

Verzorger Vitesse niet meer bij Oranje

Geert Verwaayen is niet meer actief voor het Nederlands elf­tal. De verzorger van Vitesse haakte af na mislukte besprekin­gen over een nieuw contract. Aan de breuk tussen de bij inter­nationals zeer populaire Zettenaar, die op voorspraak van de spelers aan de staf werd toegevoegd, zou een groot verschil van inzicht over de financiën ten grondslag liggen. Ver­waayen wil daarover geen opheldering geven. Een woordvoer­ster van de KNVB zegt dat beide partijen ‘er niet uitkwamen’.

Bron: De Gelderlander 09-10-2006
pi_42515031
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 22:53 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

mmmm ik was er al bang voor , dan moeten we het nog maar tot het einde van het seizoen doen met Harold.
Zonder Wapenaar had vites ook niet tegen Groningen gewonnen. Hij had een aantal belangrijke reddingen, en dan komen die laatste goals wel wat ongelukkig ja. Maar die ballen hadden gewoon allemaal naar voren geschoten moeten worden. Alles op safe
pi_42515925
Vitesse - SC Heerenveen op 29 november (20.00 UUR)

De KNVB heeft vandaag bekend gemaakt dat de wedstrijd Vitesse – SC Heerenveen op woensdag 29 november om 20.00 uur gespeeld wordt. De wedstrijd, die eerst op 25 oktober gepland stond, moest worden verplaatst vanwege de reeks concerten die Marco Borsato in het Gelredome geeft. De definitieve vaststelling van de datum was niet zo gemakkelijk. Er moest rekening gehouden worden met het speelschema van beide teams, met de eisen van de KNVB en ook met de beschikbaarheid van het stadion. Het stadion was namelijk bezet op deze datum, maar dankzij grote inspanningen van Gelredome is het nu toch mogelijk om op deze datum de thuiswedstrijd te spelen.

Bron: Vitesse.nl 09-10-2006
pi_42517354
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:47 schreef Domenica het volgende:

[..]

Zonder Wapenaar had vites ook niet tegen Groningen gewonnen. Hij had een aantal belangrijke reddingen, en dan komen die laatste goals wel wat ongelukkig ja. Maar die ballen hadden gewoon allemaal naar voren geschoten moeten worden. Alles op safe
klopt , maar ik zit me ook vaker aan hem te ergeren van ballen die hij had moeten tegenhouden.
  maandag 9 oktober 2006 @ 18:04:47 #155
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42517398
vitessezuid113 kom je ff naar msn
  donderdag 12 oktober 2006 @ 00:19:30 #156
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_42597298
Met Theet erbij moeten we Willem II wel kunnen pakken hoop ik, ondanks de blessures die er nog meer zijn.
Toppers Vitesse Pak W2
Maximaal 4 regels
pi_42612679
Even doorbijten en we gaan weer richting oorlogs sterkte

Theo Terug, Knol kan Spelen. Rojer met alle respect ik zal hem niet missen als hij geblesseerd is. Swerts blijft jammer, maar traint alweer met de bal. Yakubu traint alweer mee in de groep en lijkt me spoedig wel weer te kunnen spelen.

Wat dat betreft mogen we blij zijn met een bredere selectie, mede door De Mos gecreeerd door jeugd ook vertrouwen te geven.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 19:55:29 #158
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_42619725
Ik heb De Mos gisteren gezien
pi_42668972
quote:
Aad de Mos wil geen Fair Play Trofee

Vitesse-trainer Aad de Mos wil dit seizoen graag wat bereiken met zijn ploeg, maar de Haagse coach zit niet op elke prijs te wachten. "Ik wil niet dat ze aan het eind van het seizoen met de Fair Play Trofee aan komen zetten", zegt De Mos, doelend op het gebrek aan weerstand bieden, waardoor zijn ploeg onlangs bij FC Groningen een 3-1 voorsprong verspeelde (4-3). "In dat duel hebben we geen kaart gepakt. Dat kan eigenlijk niet. Verder moeten we doorgaan zoals we toen speelden."

Klassering baart De Mos zorgen

Vitesse staat na zes speeldagen op de dertiende plaats, vier punten achter het linkerrijtje. "De ranglijst baart me zorgen", zegt trainer Aad de Mos. Vitesse jaagt vanavond tegen Willem II op eerherstel na de smadelijke 4-3 nederlaag in Groningen. "We hebben geen keus", zegt De Mos. "We moeten drie punten halen. Anders missen we de aansluiting met plaats negen. Als we niet winnen, dan zijn we koploper van de ploegen die tegen degradatie spelen." En: "De ranglijst geeft altijd de waarheid aan. Dat doet het na 34 wedstrijden, maar ook een beetje na zes wedstrijden. Het zal voor ons een heel jaar knokken worden om bij de eerste negen te eindigen. Dan zullen we uiteindelijk zien of we wel zo goed zijn."

de Gelderlander 14-10
go Aad , go Aad

de opstelling voor vandaag

Wapenaar;
Verhaegh, Sprockel, Knol, Fränkel;
Hersi, Kaya, Sansoni, Esajas;
Pryor, Lazovic.

3 punten zou ik zeggen
pi_42668988
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 19:55 schreef WebForce het volgende:
Ik heb De Mos gisteren gezien
in de stad zeker
pi_42670167
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 13:19 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

3 punten zou ik zeggen
Precies!

Gelukkig zijn die klote interlands ook weer voorbij. Ik heb er zin in!
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:10:30 #162
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_42673974
Ik blijf de topics maar missen... Hopen dat deze nog een tijdje blijft bestaan

Vanavond winnen! De vlaggetjes op de bussen wapperden weer vrolijk!
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:10:55 #163
139407 jorienvdherik
pi_42673984
Vitesse is zeer sterk thuis dit seizoen. Ze hebben met Lazovic een goede speler voorin. Willem II stelt ook dit jaar weer teleur. Een leuke avond kan het worden voor Vitesse. Ik zie een ruime overwinning ook wel gebeuren vandaag.
pi_42674009
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 17:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Vitesse is zeer sterk thuis dit seizoen. Ze hebben met Lazovic een goede speler voorin. Willem II stelt ook dit jaar weer teleur. Een leuke avond kan het worden voor Vitesse. Ik zie een ruime overwinning ook wel gebeuren vandaag.
met andere woorden, je hebt gewed op vitesse?
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:12:28 #165
139407 jorienvdherik
pi_42674022
ja
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:23:28 #166
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_42675876
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 13:20 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

in de stad zeker
Op tv!

Ik heb er zin in! Ff schijten en dan stap ik op de fiets naar de stad, om vanuit daar naar de Dome te gaan
pi_42683228
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 18:23 schreef WebForce het volgende:

[..]

Op tv!

Ik heb er zin in! Ff schijten en dan stap ik op de fiets naar de stad, om vanuit daar naar de Dome te gaan
in welk program was die dan ??

de 3 punten zijn binnen nu volgende week weer 3 punten , Dinsdag ff kaarten halen
pi_42683925
Hoe speelde Pryor?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_42684057
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 23:25 schreef koningdavid het volgende:
Hoe speelde Pryor?
hij speelde wel aardig , 5 minuten voor tijd werd ie gewisseld door Due , hij had nog wel een mooie aanname op de hak , helaas kon die uit die actie niet scoren

ik zat net nog ff talpa te kijken en daar zag ik dat de Mos niet tevreden is over een aantal spelers

het artikel van de VI :
quote:
Aad de Mos kraakt eigen spelers na zege

Vitesse won voor de derde keer dit seizoen, maar coach Aad de Mos was niet te spreken over zijn spelers. 'Het is een bij deze club een heel karwei om iedereen op de rails te houden', foeterde de trainer, die sinds deze zomer werkt in Arnhem. 'Dit was de slechtste wedstrijd van het seizoen', vertelde De Mos na afloop van de 1-0 zege op Willem II, waarna hij uithaalde naar zijn selectie. 'Ik heb een groep aangetroffen die niet weet wat discipline is. Er zijn hier nog steeds spelers die op zestig of zeventig procent van hun kunnen een wedstrijd denken te kunnen winnen.'
De trainer kondigde al aan dat hij in de aanloop naar het komende duel met NEC enkele spelers gaat aanpakken. 'Ik ga keihard doorhalen naar bepaalde spelers, die nog steeds disciplinair uit de pas lopen.' Een van de spelers die daarvoor in aanmerking komen, is Danko Lazovic. De topscorer van de Eredivisie misdroeg zich nadat De Mos hem naar de kant had gehaald. 'Ik doel onder andere op hem.'
benieuwd hoe het gaat aflopen.
pi_42685667
hehe ik mag die de mos wel Hij heeft groot gelijk. Wat een klote wedstrijd, mja 3 punten is het belangrijkste.

Heb zin in zondag
pi_42688291
Die Sansoni op het het middenveld, wat een drama .

Sowieso slecht. Alleen Sprockel en vd Struik vielen mij positief op. (Struik had Danko in z'n binnen zak joh ),
pi_42688320
ik vond verheagh ook wel positief vandaag
pi_42688351
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 01:57 schreef Domenica het volgende:
ik vond verheagh ook wel positief vandaag
Zijn kut voorzetjes altijd . Verdedigend heeft die jongen het wel maar aanvallend valt er nog veel te verbeteren.
pi_42688556
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 01:59 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Zijn kut voorzetjes altijd . Verdedigend heeft die jongen het wel maar aanvallend valt er nog veel te verbeteren.
Verdedigend moet hij beter timen en minder overtredingen gebruiken, ik zeg: Swerts.
Maargoed als back-up doet hij prima zijn best en slecht is hij niet.
Sansoni was echt een drama vandaag, ik mag toch hopen dat er niemand meer voor een rol op het middenveld is?
Wapenaar had weer fantastische uittrappen of balltjes naar verdedigers met aanvallers in de rug
Lazovic geen kans gehad, erg jammer dat hij zo kinderachtig reageert, hoop ook niet dat het uit de hand loopt.
Esajas heeft mij in de wedstrijden niet kunnen overtuigen, snapte überhaupt al niet waarom Due eruit moest.
Hersi was ook niet bepaald balvast.
Positief vond ik Sprockel, in tegenstelling tot zijn kompaan Ruud Knol. Met zijn blonde krullen en schele ogen vind ik hem nog allerminst een zekerheid in de achterhoede, en hij denkt zelf volgens mij echt gauw bij een topclub te zitten
Kaya kan met de goal hopelijk zijn vorm en vertrouwen terugwinnen, want die leek dit seizoen in een vormdipje te zitten.

Maargoed, de opstelling van vandaag was natuurlijk een hele zwakke gezien de Vitesse selectie:

Keeper
Swerts Sprockel Knol Frankel
Hersi Yakubu Janssen Due
Lazovic Pryor

tegen basis11: Sansoni, VD Schaaf, Kaya, Junker, Benson
mocht Jansen ooit nog terugkeren LB natuurlijk

Sansoni moet mijn vertrouwen overigens wel even terugwinnen. In de voorbereiding scheen hij het fantastisch gedaan te hebben, uit Sparta niet gezien ivm Lowlands en thuis AZ was hij ook erg goed. Toen begon het gedonder uit bij AJAX, en daarna op het middenveld waarna hij alleen maar slecht ging spelen. Maar ik geef hem het voordeel van de twijfel voorlopig.

Voorlopig te licht, maar goede back-ups: Verhaegh, Blondelle
Geen flauw idee wat ze kunnen: Meulens, De Meersman

Geen vertrouwen in: Rojer, Esajas, Wapenaar
pi_42709681
Krijgen we een leuke wedstrijd in Nijmegen volgende week! Winnen we (natuurlijk), dan stijgen we mooi door naar misschien wel het linkerrijtje.... zo niet, dan gaat NEK ons voorbij. Heb er zin in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')