Zonder Wapenaar had vites ook niet tegen Groningen gewonnen. Hij had een aantal belangrijke reddingen, en dan komen die laatste goals wel wat ongelukkig ja. Maar die ballen hadden gewoon allemaal naar voren geschoten moeten worden. Alles op safequote:Op zondag 8 oktober 2006 22:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
mmmm ik was er al bang voor , dan moeten we het nog maar tot het einde van het seizoen doen met Harold.
klopt , maar ik zit me ook vaker aan hem te ergeren van ballen die hij had moeten tegenhouden.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:47 schreef Domenica het volgende:
[..]
Zonder Wapenaar had vites ook niet tegen Groningen gewonnen. Hij had een aantal belangrijke reddingen, en dan komen die laatste goals wel wat ongelukkig ja. Maar die ballen hadden gewoon allemaal naar voren geschoten moeten worden. Alles op safe
go Aad , go Aadquote:Aad de Mos wil geen Fair Play Trofee
Vitesse-trainer Aad de Mos wil dit seizoen graag wat bereiken met zijn ploeg, maar de Haagse coach zit niet op elke prijs te wachten. "Ik wil niet dat ze aan het eind van het seizoen met de Fair Play Trofee aan komen zetten", zegt De Mos, doelend op het gebrek aan weerstand bieden, waardoor zijn ploeg onlangs bij FC Groningen een 3-1 voorsprong verspeelde (4-3). "In dat duel hebben we geen kaart gepakt. Dat kan eigenlijk niet. Verder moeten we doorgaan zoals we toen speelden."
Klassering baart De Mos zorgen
Vitesse staat na zes speeldagen op de dertiende plaats, vier punten achter het linkerrijtje. "De ranglijst baart me zorgen", zegt trainer Aad de Mos. Vitesse jaagt vanavond tegen Willem II op eerherstel na de smadelijke 4-3 nederlaag in Groningen. "We hebben geen keus", zegt De Mos. "We moeten drie punten halen. Anders missen we de aansluiting met plaats negen. Als we niet winnen, dan zijn we koploper van de ploegen die tegen degradatie spelen." En: "De ranglijst geeft altijd de waarheid aan. Dat doet het na 34 wedstrijden, maar ook een beetje na zes wedstrijden. Het zal voor ons een heel jaar knokken worden om bij de eerste negen te eindigen. Dan zullen we uiteindelijk zien of we wel zo goed zijn."
de Gelderlander 14-10
met andere woorden, je hebt gewed op vitesse?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Vitesse is zeer sterk thuis dit seizoen. Ze hebben met Lazovic een goede speler voorin. Willem II stelt ook dit jaar weer teleur. Een leuke avond kan het worden voor Vitesse. Ik zie een ruime overwinning ook wel gebeuren vandaag.
Op tv!quote:
in welk program was die dan ??quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:23 schreef WebForce het volgende:
[..]
Op tv!
Ik heb er zin in! Ff schijten en dan stap ik op de fiets naar de stad, om vanuit daar naar de Dome te gaan
hij speelde wel aardig , 5 minuten voor tijd werd ie gewisseld door Due , hij had nog wel een mooie aanname op de hak , helaas kon die uit die actie niet scorenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:25 schreef koningdavid het volgende:
Hoe speelde Pryor?
benieuwd hoe het gaat aflopen.quote:Aad de Mos kraakt eigen spelers na zege
Vitesse won voor de derde keer dit seizoen, maar coach Aad de Mos was niet te spreken over zijn spelers. 'Het is een bij deze club een heel karwei om iedereen op de rails te houden', foeterde de trainer, die sinds deze zomer werkt in Arnhem. 'Dit was de slechtste wedstrijd van het seizoen', vertelde De Mos na afloop van de 1-0 zege op Willem II, waarna hij uithaalde naar zijn selectie. 'Ik heb een groep aangetroffen die niet weet wat discipline is. Er zijn hier nog steeds spelers die op zestig of zeventig procent van hun kunnen een wedstrijd denken te kunnen winnen.'
De trainer kondigde al aan dat hij in de aanloop naar het komende duel met NEC enkele spelers gaat aanpakken. 'Ik ga keihard doorhalen naar bepaalde spelers, die nog steeds disciplinair uit de pas lopen.' Een van de spelers die daarvoor in aanmerking komen, is Danko Lazovic. De topscorer van de Eredivisie misdroeg zich nadat De Mos hem naar de kant had gehaald. 'Ik doel onder andere op hem.'
Zijn kut voorzetjes altijdquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:57 schreef Domenica het volgende:
ik vond verheagh ook wel positief vandaag
Verdedigend moet hij beter timen en minder overtredingen gebruiken, ik zeg: Swerts.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:59 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Zijn kut voorzetjes altijd. Verdedigend heeft die jongen het wel maar aanvallend valt er nog veel te verbeteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |