In Nederland is de single You Give Me Something al heel wat keren voorbij gekomen op TMF/ MTV / 3FMquote:It's always really difficult to describe your music to people. It's pretty much guitar blues and soul but listen to 'Better Man' and make up your own mind.
I grew up on artists like Otis Redding, Al Green, Cat Stevens, The Kinks and Van Morrison. I always loved songs where the singer would sing with real soul, like they really believed in what they were singing about. Those are the kinds of songs that really stayed with me. I can't sing a song about something I don't believe in.
I was born in Rugby in 1984 and moved around a bit through Northampton and Derby until we eventually stopped and settled in a little village called Porth in Cornwall.
My Uncle used to play the guitar and watching him made me want to learn. I remember him showing me a blues riff which got me started. Id listen to tunes on the radio and try to learn to play and sing along to them. I was about thirteen at this point.
I found that singing and playing guitar was a way for me to release any frustration I had at the time. Not that I couldn't express myself any other way, just that music has a more powerful way of doing it. I like being creative but it took me a few years of playing other people's stuff before I could create my own style of songwriting.
Nee, ok. Heeft toch wel wat aparts. Die stem is bijzonder, maar qua riedeltjes past het wel in het straatje.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mark, geen rijtjes!! James is bijzonder
Jeeeeeeeeh!!!quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:53 schreef Gosjke het volgende:
Ik heb kaartenEergisteren was er nog nix te vinden, zie ik gisteravond in ene in een mail van Mojo dat de vvk wel vandaag begon. Either way, I'm there!
![]()
Weet je wel hoe onbeschoft de dingen zijn die je 'uitkraamt' ??quote:Op maandag 25 september 2006 23:45 schreef Gosjke het volgende:
Focking hell.. dat was dan nog aardig snel!![]()
Mijn God!quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:07 schreef MaJo het volgende:
james is leukDe mannelijke Josh Stone, qua stijl dan.
want?quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:04 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Weet je wel hoe onbeschoft de dingen zijn die je 'uitkraamt' ??
Focking Hell is onbeschoft?quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:26 schreef DeSiever het volgende:
Ik ga er verder niet op in, maar je in het Engels grof uitdrukken maakt het niet minder onbeschoft.
Dat dacht mijn moeder nou ook al..quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
Toen ik voor het eerste een nummer van James Morrison hoorde op de radio (you give me someting) dacht ik werkelijk bij vlagen dat ik Boris hoorde zingen met een nieuw nummer
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:31 schreef Gosjke het volgende:
[..]
Dat dacht mijn moeder nou ook al..
Nee ben ik het niet mee eens. Zijn beiden erg goed. Ieder zijn dingquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:52 schreef Gosjke het volgende:
James is way beter!
Maar je gebruikte toch niet ECHT de term "way beter" of wel...?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:52 schreef Gosjke het volgende:
Niet dat ik zo'n fan van Boris ben, dus mijn reactie op dr uitspraak was meteen: Neeeeeeeeeeeeeeej! Niet waaaaaaaaaaaaaar! James is way beter!
Maar ach, ieder zijn smaak
quote:Op woensdag 27 september 2006 12:47 schreef Simpleton het volgende:
[..]
Maar je gebruikte toch niet ECHT de term "way beter" of wel...?![]()
Nee dan is 't goed.... stel je voor....quote:Op woensdag 27 september 2006 14:03 schreef Gosjke het volgende:
[..]
![]()
Ik maak er inderdaad een gewoonte van om al mijn gesprekken tot ruim 2 maanden geleden letterlijk te onthouden![]()
Marktplaats?quote:Op woensdag 27 september 2006 09:38 schreef Scarface_ het volgende:
Waar kan je de tickets kopen?
Dat snap ik dus niet. Je vindt het goed of je vindt het niet goed. Waarom moet je iets of iemand dan laten vallen omdat meer mensen het mooi vinden. Wat een gebrek aan persoonlijkheid. Daarnaast is het ook egoïstisch. Als ik een liedje hoor dat nog niet bekend is, laat ik het zo veel mogelijk mensen horen, opdat ook zij kunnen genieten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:55 schreef Discoverme het volgende:
Dat is mijn angst altijd...twee maanden geleden was ik daarom nog heel blij dat ik het album nog redelijk voor mezelf had..en dan breekt ie door...(helaas)
Ben ik het wel mee eens, mits dat "meegenieten" niet zorgt voor een hype, massahysterie en/of tienermeisjes van 15 die uren in de rij gaan liggen voor een concert. Het moet wel een beetje leuk blijven. (Ik noem het weleens het Maroon5 fenomeenquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Je vindt het goed of je vindt het niet goed. Waarom moet je iets of iemand dan laten vallen omdat meer mensen het mooi vinden. Wat een gebrek aan persoonlijkheid. Daarnaast is het ook egoïstisch. Als ik een liedje hoor dat nog niet bekend is, laat ik het zo veel mogelijk mensen horen, opdat ook zij kunnen genieten.
Ik vind 'm wel ok... Ik weet niet echt wat ik ervan verwacht had. Hij's wel beter dan de clip van You Give Me Something, want dat vind ik dus echt nixquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:10 schreef Numbie het volgende:
Ok, en nu weer on topic. Hebben jullie die clip gezien van Wonderfull World op zijn site? Niet helemaal wat ik me erbij had voorgesteld om eerlijk te zijn...
Haha! Alsof een mooi zwembad wel belangrijk isquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:02 schreef DeSiever het volgende:
Lekker belangrijk, die clips..
Wel een mooi zwembad..
Wat doe je voor pretstudie dan..quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:19 schreef Numbie het volgende:
[..]
Haha! Alsof een mooi zwembad wel belangrijk is![]()
PS: Ik ga mijn BA scriptie doen over videoclips. Maar dat terzijde
Waar slaat deze reactie op zeg,quote:
Misschien had ik het anders moeten zeggen....Ik hou graag goede dingen voor mezelf..mijn geheimpjes...zo had ik James Blunt, Maroon 5, Keane (en Paolo Nutini die nu ook opkomt) ook graag voor mezelf gehoudenquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Je vindt het goed of je vindt het niet goed. Waarom moet je iets of iemand dan laten vallen omdat meer mensen het mooi vinden. Wat een gebrek aan persoonlijkheid. Daarnaast is het ook egoïstisch. Als ik een liedje hoor dat nog niet bekend is, laat ik het zo veel mogelijk mensen horen, opdat ook zij kunnen genieten.
Daar heb je helemaal gelijk in aan de ene kant is het geweldig als mensen ineens 'jouw' artiest ontdekken, maar aan de andere kant ben ik dan de eerste die bitched over het feit dat ze in de HMH spelen, dat je ineens om 14.00 uur al in de rij moet zitten om vooraan te kunnen staan, dat je de eerste rij deelt met een zooi wipkippen die nog nooit naar een concert zijn geweest en zo onbeschoft als de pest zijn en uiteraard je dan kan genieten (quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:19 schreef Discoverme het volgende:
[..]
Misschien had ik het anders moeten zeggen....Ik hou graag goede dingen voor mezelf..mijn geheimpjes...zo had ik James Blunt, Maroon 5, Keane (en Paolo Nutini die nu ook opkomt) ook graag voor mezelf gehoudenMaar tegelijkertijd laat ik het ook aan andere mensen horen hoe goed het is..is een beetje dubbel...immers schrijf ik zelf ook recensies en interview ik (onder andere) upcoming artiesten... Egoisme? Ja, misschien heb je gelijk en tegelijkertijd hele grote liefhebberij en drang tot verspreiden.
Daarom misschien 'bang' (is een groot woord) voor klagers/ zeurders als de artiest (MIJN 'geliefde' artiest) ineens uitgekotst wordt door overkill...Ik denk dat dit wel de mooiste uitleg is, al zeg ik het zelf
Was het nog wat?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:10 schreef Gosjke het volgende:
Rond 11 uur geloof ik, akoestische versie van You Give Me Something...
Ik krijg net een mail dat ze pas in januari deze kant op komen in plaats van deze maand. Jammer!quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
neem allerlei vrienden mee, waaronder twee Amerikaanse jonge mensen.
die hype is er intussen al wel, vind ik, als je op basis van 1 hitje de grote zaal v/d Melkweg uitverkoopt... ben dat nummer trouwens al aardig zat. 3FM (overigens geen uitzondering) heeft er echt een handje van om te proberen een hype te creëren en zodoende aardige nummers de strot om te draaien door ze veeeeeel te vaak langs te laten komen. maar blijkbaar werkt 't gewoon zo...quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee het is nu nog niet zo.. maar een hype kent gevaarlijke kanten..
Baaaaah!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:39 schreef Jill-RMC het volgende:
In de categorie Blegh!: Hij treedt op bij de TM Awards.
Ligt toch echt aan hoeveel radio je luistertquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:37 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
die hype is er intussen al wel, vind ik, als je op basis van 1 hitje de grote zaal v/d Melkweg uitverkoopt... ben dat nummer trouwens al aardig zat. 3FM (overigens geen uitzondering) heeft er echt een handje van om te proberen een hype te creëren en zodoende aardige nummers de strot om te draaien door ze veeeeeel te vaak langs te laten komen. maar blijkbaar werkt 't gewoon zo...![]()
Dan nog hoeft het niet zo te zijn dat je je radio moet uitzetten omdat ze ieder uur James Morrison door je strot duwen. Ik vind het echt een geweldige artiest, maar You Give Me Something hoef ik even nie meer te horen, en ik luister gemiddeld nog geen anderhalf uur per dag naar de radio...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ligt toch echt aan hoeveel radio je luistert![]()
duh. tja, radio aan op het werk, dan is 3FM voor mij doorgaans toch de beste keuze als je 't vergelijkt met Veronica of Classic FM... (=voorkeuren van enkele collega's). m'n punt wat betreft die hype blijft overigens gewoon staanquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ligt toch echt aan hoeveel radio je luistert![]()
Het ergste is nog wel dat bepaalde nummers die in de "onbekende fase" nog prachtig waren, door een SkyRadio o.i.d. wordt opgemerkt en dat het dan helemaal grijs gedraaid wordt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:49 schreef Gosjke het volgende:
Maroon5 trauma's, Jill?
![]()
Maar het is wel zo... Dat "jouw" bands meer fans krijgt is tot daar aan toe, maar het moet wel een béétje leuk blijven![]()
James nummer is het na mijn idee al...quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel dat bepaalde nummers die in de "onbekende fase" nog prachtig waren, door een SkyRadio o.i.d. wordt opgemerkt en dat het dan helemaal grijs gedraaid wordt.
Voorbeelden: John Mayer - Daughters (prachtig nummer, kan het nu niet meer horen, helemaal stukgedraaid)
James Blunt - Wisemen, You're Beautiful (idem)
Daniel Powter - Bad day (idem)
James Morisson - You give me something (dat wordt ook zo'n nummer ben ik bang)
quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mensen die dan claimen dat ze die artiesten 'ontdekt' hebben..![]()
De volgende single komt er al aan.. 'Wonderful World'quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:47 schreef Numbie het volgende:
[..]
James nummer is het na mijn idee al...![]()
Ik heb daar echt geen moeite mee hoor.. alleen het plotseling weer afdanken van een artiest wanneer de hype over is, dat vind ik niet lief..quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:08 schreef Gosjke het volgende:
[..]
Inderdaad
![]()
Je kunt hooguit zeggen dat je tot 1 van de eersten behoorde in Nederland die die muziek een kans gaf. Maar "ontdekken"... nee.![]()
Blijft het evengoed balen dat iedereen in ene wegloopt met een artiest die ze maanden daarvoor nog niet zagen staan (m.n die mensen die er alleen maar naar luisteren omdat het "hip" is... van die kuddedieren.. zijn ERG vervelend). Maar je kunt er nou eenmaal weinig aan veranderen...
Stanley; jij loopt achter. Paar pagina's terug heb ik al gevraagd naar wat mensen vonden van de nieuwe clip; kwamen echter niet veel reacties opquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
De volgende single komt er al aan.. 'Wonderful World'
Je loopt achter..
Oh gut.. waarom luister je dan nog naar 'You Give Me Something'?quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:44 schreef Numbie het volgende:
[..]
Stanley; jij loopt achter. Paar pagina's terug heb ik al gevraagd naar wat mensen vonden van de nieuwe clip; kwamen echter niet veel reacties op![]()
Vind ik ook niet lief. Ik doe het zelf ook eigenlijk niet vaak. Alleen moet ik wel eerlijk toegeven dat ik bij sommige artiesten graag een pauze neem.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik heb daar echt geen moeite mee hoor.. alleen het plotseling weer afdanken van een artiest wanneer de hype over is, dat vind ik niet lief..
Inderdaad.. ik val in herhaling, maarquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:41 schreef Numbie het volgende:
Nee zeker niet, maar er blijft toch altijd een soort van nasmaak aan zitten, die mij niet zo aanstaat.![]()
En het feit dat JM4 op de TMF Awards staat helpt ook niet echt hierbij...
Ik zal zwaaien.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga erheen, in november.
dat gaat snel...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:28 schreef Jill-RMC het volgende:Morrison heeft momenteel een hit met het nu al legendarische nummer You Give Me Something.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:29 schreef DeSiever het volgende:
Nummer 'How Come' staat niet op het album??
Neej dat had ik ook gezien, zag het bij bol op de site. Wel een heerlijk nummer trouwens!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:29 schreef DeSiever het volgende:
Nummer 'How Come' staat niet op het album??
quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:08 schreef Jill-RMC het volgende:
Mss bedoelen ze: doodgedraaid op radio en tv, zodat je moet wegzappen omdat de clip sowieso niet al te boeiend is
Stimmt! Maar er zal vast meer goeds op staan. Dat zal ik nog wel ontdekken de komende dagenquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Under The Influence en You Give Me Something bedoel je?
Dat kan niet anders.. met name 'This Boy' blijft in je hoofd zitten..quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Stimmt! Maar er zal vast meer goeds op staan. Dat zal ik nog wel ontdekken de komende dagen.
Ja lijkt mij ook. En zelfs al hebben artiesten materiaal te over willen ze nog wel eens een cover er doorheen knallen voor de leukigheidquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:13 schreef DeSiever het volgende:
Niet?
Met alleen een debuutalbum uit is de keus uit eigen materiaal vrij beperkt toch?
quote:› JAMES MORRISON: A STAR IS BORN :: 21-11-2006
Er zullen weinig 22-jarigen zijn die zo fenomenaal soul naar hun hand zetten als de Britse natural JAMES MORRISON. Van begin tot eind heeft zijn optreden in een volgepakte Melkweg het karakter van een overrompelende triomftocht, die nu al als legendarisch bestempeld kan worden. Het soort optreden waar je tien/twintig jaar later van zegt: ‘ik was erbij.’
Eén plaat heeft hij, het hitalbum Undiscovered. Samen met de vier vakkundige Denen die hem begeleiden, put hij er ruim uit. De Scandinaviërs stellen steeds zijn stem en voordracht centraal. Ook beheersen ze de macht hun muziek zowel swingend als zwelgend c.q. smachtend te laten klinken, waarbij de accenten in temperatuur gezet worden door de gitarist en de met pet toegeruste toetsenist Nicolai.
Wat maakt James zo goed? 's Mans vocale power en raffinement zijn zo groot dat je je met zulke vragen niet bezig hoeft te houden. Hij draagt een hagelwitte blouse en spijkerbroek, bespeelt vaak een akoestische gitaar. Het is zijn timbre, groezelig en sensueel, dat zo doorleefd en meeslepend is.
We horen Under The Influence, Undiscovered, How Come, You Give Me Something, allemaal al proeven van romantiek genoeg (de meisjes in het publiek gillen spontaan, klappen de maat, stoer). De jonge James, niet helemaal begrijpend wat hij in de zaal aanricht, laat een dankbare giechel horen (‘I’m shy’), de dames lachen glunderend terug.
The Pieces Don’t Fit is een groots hoogtepunt, een song die je op je knieën dwingt, soul in de ultiemste zwijmelstand. Enige weken geleden stond in de Melkweg de legendarische Allen Toussaint, een uitzonderlijke soulman van tegen de zeventig. Ik schreef toen dat ik me heel klein voelde, vanavond doet een tweeëntwintigjarige me hetzelfde denken. James Morrison loopt hier weg met de hele soulgeschiedenis, steekt zonder zich zichtbaar in te spannen Al Green, Otis Redding en Marvin Gaye naar de kroon, zet hun erfenis moeiteloos naar zijn hand. Er dendert bovendien een portie passie door zijn strot, zodat je er warm en koud tegelijk van wordt.
James oogt per ongeluk charmant. Arbeideristisch, maar ook als een eigentijdse muzikale James Bond (‘Just because I have fluffy hair’). Wanneer hij in de toegift de stoelpoten van Van Morrison bijna moeiteloos aan gort zaagt met een majestueus en bezield It Stoned Me To My Soul, sta ik paf. Hij weet het zelf nog niet, maar als er geen gekke dingen gebeuren, gaat dit vocale supertalent ons nog jaren exquise genot bezorgen. Nog een keer gaat hij uit zijn dak, in Call The Police, en hij laat zijn band nu voor het eerst ongeremd rocken. De magie zit ‘m niet in het zinnetje I really want to see you bleed, maar in het feit dat hij volledig gelijk heeft als hij uitzinnig tekeer gaat met de woorden: I can't do nothing if I can't do something my way. Petje af.
Zo’n vocaal talent als deze haast vogelachtige jongen is zeldzaam. Weinigen kunnen wat hij hier zo pril en achteloos uit zijn mouw schudt. Bijna bang voel je je als hij zijn Last Goodbye zingt, opdat hij niet net als die andere Olympisch Vocaal Begenadigde (Jeff Buckley) in de Mississippi of een andere waterpartij aan zijn eind komt. Zo onbevangen dient een wereldster zich zelden aan. Wie erbij was neemt het met zich mee, om het nooit meer te vergeten. TOM ENGELSHOVEN
Gezien: MELKWEG, AMSTERDAM (20 NOVEMBER 2006)
Zwijgt...quote:"(de meisjes in het publiek gillen spontaan, klappen de maat, stoer). De jonge James, niet helemaal begrijpend wat hij in de zaal aanricht, laat een dankbare giechel horen (‘I’m shy’), de dames lachen glunderend terug..".
Oh, wat had ik dat graag willen zien. Dat James zo shocked was dat iedereen de tekst meezong.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:49 schreef Gosjke het volgende:
[..]
Zwijgt...![]()
Man, man, man wat was ie goed. GE-NI-ALE covers ook. Hij overtrof echt al mijn verwachtingen met de manier waarop ie die toch best brave albumnummers live neerzette. En het was erg leuk om te zien dat ie shocked was door de reactie van t publiek dat alle teksten kende.
Hulde!![]()
Duidelijk nog een keertje Keulen over een kleinde 2 maanden!![]()
Had'm een poosje terug alweer op zijn site gezien, en ik vatte'm toen ook al niet. Wat is er nou zo wonderful aan een zwembad? Ze hadden gewoon dat verhaal dat hij vertelde over het nummer maandagavond moeten verfilmen...quote:
Is ook de nieuwe single in de U.K. De clip is geweldig heb hem op MTV Hits! gezien.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:45 schreef Numbie het volgende:
The Pieces Don't Fit Anymore wordt absoluut een top drie song van dit jaar voor me... Het blijft gewoon een keigoed nummer. Ondanks de weet ik hoeveel keer ik het inmiddels gehoord heb...
quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:52 schreef Jill-RMC het volgende:
Ey kwam Jamesie vandaag niet bij Paul de Leeuw?
Kreeg net zo een ingeving toen mn moeder zat te zeuren dat ik Law & Order maar boven moest kijken omdat ze Mooi weer de leeuw wilde kijken :s
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:16 schreef Jill-RMC het volgende:
Zaterdag 25 november kun je James Morrison LIVE zien in Mooi Weer de Leeuw (van 21.00 tot 22.00 uur, nederland 3 ) waar hij You Give Me Something doet met de band van Paul.
Muziek maken is niet zo makkelijkquote:Op woensdag 29 november 2006 19:35 schreef DeSiever het volgende:
Wonderful World is wel een heel knap nummer, zeg.. het lijkt allemaal zo makkelijk, zo natuurlijk.. wow!
dinsdag opnamen uitzending weet ik niet.quote:Op zondag 3 december 2006 21:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
CDP, wanneer is opname, wanneer is uitzending?(Jensen dus)
*is heus niet jaloers*quote:Op zondag 3 december 2006 21:19 schreef nieky het volgende:
[..]
dinsdag opnamen uitzending weet ik niet.
Ik ga er helaas niet heen. Moet een hele dag werken sowieso! En het optreden wordt als het goed is zonder publiek opgenomen.quote:
Bij Take That was het ook met publiek..dus mag hopen van wel!quote:Op zondag 3 december 2006 22:20 schreef nieky het volgende:
[..]
Ik ga er helaas niet heen. Moet een hele dag werken sowieso! En het optreden wordt als het goed is zonder publiek opgenomen.
Degene waarvan ik m'n info heb loopt nu stage bij Jensen! Denk dat het dus wel klopt, maar goed! Een interview kan ook leuk zijn om bij te wezen.quote:Op zondag 3 december 2006 22:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bij Take That was het ook met publiek..dus mag hopen van wel!
Vandaar ook hopenquote:Op maandag 4 december 2006 06:29 schreef nieky het volgende:
[..]
Degene waarvan ik m'n info heb loopt nu stage bij Jensen! Denk dat het dus wel klopt, maar goed! Een interview kan ook leuk zijn om bij te wezen.
Studio 6, Mediapark. Maar waarschijnlijk rijd James via de achteringang naar binnen en zie je nixquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:27 schreef Numbie het volgende:
Weet iemand waar Jensen word opgenomen? Zit nu toch in Hilversum...![]()
Die is net afgelopen.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:23 schreef DeSiever het volgende:
Wordt die uitzending van Jensen nog herhaald?
Dan denk ik dat ze hem niet hebben herhaald vanwege de nog al aso Sinterklaas. Helaas..quote:Op woensdag 6 december 2006 18:33 schreef DeSiever het volgende:
Maar dit was met Borat??
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb Stanley gezien. Heel tof dat hij me even gedag kwam zeggen
Moet je ook niet helemaal vooraan gaan staan, maar een beetje sociaal rondlopen..quote:Op woensdag 6 december 2006 20:41 schreef Numbie het volgende:
Was aanwezig ja, maar niemand gezien of herkend oid... Wel later een meisje op hyves dat blijkbaar achter me stond. Lol.
Ik had er al een paar openbaar gemaakt maar dit wordt de eerste die ik ergens post. Ach wat zou het als het slecht is kan het nog altijd weghalen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Doe maar een link dan als je het openbaar maakt..
Nogal altijd beter dan dat ik had gedacht.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Booze, bedankt..
Het pakt me niet echt, je zingt een beetje verveeld vind ik.. maar nog altijd beter dan wat ik onder de douche doe..
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Die eerste keer was waarschijnlijk prachtig.. we zullen het nooit weten, maar ik durf er wel vanuit te gaan.
Ja klopt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je gebruikt het medium ook niet helemaal optimaal als we een deur zien tijdens je optreden natuurlijk.
Eentje van Natalie Imbruglia.. maar van James Morrison ga ik nog Wonderful World proberen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heb je nog meer liedjes?
Jaquote:Op zondag 10 december 2006 09:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, dat is m'n favoriet!
Bedoel je 'Torn'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |