Haha! Alsof een mooi zwembad wel belangrijk isquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:02 schreef DeSiever het volgende:
Lekker belangrijk, die clips..
Wel een mooi zwembad..
Wat doe je voor pretstudie dan..quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:19 schreef Numbie het volgende:
[..]
Haha! Alsof een mooi zwembad wel belangrijk is![]()
PS: Ik ga mijn BA scriptie doen over videoclips. Maar dat terzijde
Waar slaat deze reactie op zeg,quote:
Misschien had ik het anders moeten zeggen....Ik hou graag goede dingen voor mezelf..mijn geheimpjes...zo had ik James Blunt, Maroon 5, Keane (en Paolo Nutini die nu ook opkomt) ook graag voor mezelf gehoudenquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Je vindt het goed of je vindt het niet goed. Waarom moet je iets of iemand dan laten vallen omdat meer mensen het mooi vinden. Wat een gebrek aan persoonlijkheid. Daarnaast is het ook egoïstisch. Als ik een liedje hoor dat nog niet bekend is, laat ik het zo veel mogelijk mensen horen, opdat ook zij kunnen genieten.
Daar heb je helemaal gelijk in aan de ene kant is het geweldig als mensen ineens 'jouw' artiest ontdekken, maar aan de andere kant ben ik dan de eerste die bitched over het feit dat ze in de HMH spelen, dat je ineens om 14.00 uur al in de rij moet zitten om vooraan te kunnen staan, dat je de eerste rij deelt met een zooi wipkippen die nog nooit naar een concert zijn geweest en zo onbeschoft als de pest zijn en uiteraard je dan kan genieten (quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:19 schreef Discoverme het volgende:
[..]
Misschien had ik het anders moeten zeggen....Ik hou graag goede dingen voor mezelf..mijn geheimpjes...zo had ik James Blunt, Maroon 5, Keane (en Paolo Nutini die nu ook opkomt) ook graag voor mezelf gehoudenMaar tegelijkertijd laat ik het ook aan andere mensen horen hoe goed het is..is een beetje dubbel...immers schrijf ik zelf ook recensies en interview ik (onder andere) upcoming artiesten... Egoisme? Ja, misschien heb je gelijk en tegelijkertijd hele grote liefhebberij en drang tot verspreiden.
Daarom misschien 'bang' (is een groot woord) voor klagers/ zeurders als de artiest (MIJN 'geliefde' artiest) ineens uitgekotst wordt door overkill...Ik denk dat dit wel de mooiste uitleg is, al zeg ik het zelf
Was het nog wat?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:10 schreef Gosjke het volgende:
Rond 11 uur geloof ik, akoestische versie van You Give Me Something...
Ik krijg net een mail dat ze pas in januari deze kant op komen in plaats van deze maand. Jammer!quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
neem allerlei vrienden mee, waaronder twee Amerikaanse jonge mensen.
die hype is er intussen al wel, vind ik, als je op basis van 1 hitje de grote zaal v/d Melkweg uitverkoopt... ben dat nummer trouwens al aardig zat. 3FM (overigens geen uitzondering) heeft er echt een handje van om te proberen een hype te creëren en zodoende aardige nummers de strot om te draaien door ze veeeeeel te vaak langs te laten komen. maar blijkbaar werkt 't gewoon zo...quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee het is nu nog niet zo.. maar een hype kent gevaarlijke kanten..
Baaaaah!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:39 schreef Jill-RMC het volgende:
In de categorie Blegh!: Hij treedt op bij de TM Awards.
Ligt toch echt aan hoeveel radio je luistertquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:37 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
die hype is er intussen al wel, vind ik, als je op basis van 1 hitje de grote zaal v/d Melkweg uitverkoopt... ben dat nummer trouwens al aardig zat. 3FM (overigens geen uitzondering) heeft er echt een handje van om te proberen een hype te creëren en zodoende aardige nummers de strot om te draaien door ze veeeeeel te vaak langs te laten komen. maar blijkbaar werkt 't gewoon zo...![]()
Dan nog hoeft het niet zo te zijn dat je je radio moet uitzetten omdat ze ieder uur James Morrison door je strot duwen. Ik vind het echt een geweldige artiest, maar You Give Me Something hoef ik even nie meer te horen, en ik luister gemiddeld nog geen anderhalf uur per dag naar de radio...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ligt toch echt aan hoeveel radio je luistert![]()
duh. tja, radio aan op het werk, dan is 3FM voor mij doorgaans toch de beste keuze als je 't vergelijkt met Veronica of Classic FM... (=voorkeuren van enkele collega's). m'n punt wat betreft die hype blijft overigens gewoon staanquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ligt toch echt aan hoeveel radio je luistert![]()
Het ergste is nog wel dat bepaalde nummers die in de "onbekende fase" nog prachtig waren, door een SkyRadio o.i.d. wordt opgemerkt en dat het dan helemaal grijs gedraaid wordt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:49 schreef Gosjke het volgende:
Maroon5 trauma's, Jill?
![]()
Maar het is wel zo... Dat "jouw" bands meer fans krijgt is tot daar aan toe, maar het moet wel een béétje leuk blijven![]()
James nummer is het na mijn idee al...quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel dat bepaalde nummers die in de "onbekende fase" nog prachtig waren, door een SkyRadio o.i.d. wordt opgemerkt en dat het dan helemaal grijs gedraaid wordt.
Voorbeelden: John Mayer - Daughters (prachtig nummer, kan het nu niet meer horen, helemaal stukgedraaid)
James Blunt - Wisemen, You're Beautiful (idem)
Daniel Powter - Bad day (idem)
James Morisson - You give me something (dat wordt ook zo'n nummer ben ik bang)
quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mensen die dan claimen dat ze die artiesten 'ontdekt' hebben..![]()
De volgende single komt er al aan.. 'Wonderful World'quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:47 schreef Numbie het volgende:
[..]
James nummer is het na mijn idee al...![]()
Ik heb daar echt geen moeite mee hoor.. alleen het plotseling weer afdanken van een artiest wanneer de hype over is, dat vind ik niet lief..quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:08 schreef Gosjke het volgende:
[..]
Inderdaad
![]()
Je kunt hooguit zeggen dat je tot 1 van de eersten behoorde in Nederland die die muziek een kans gaf. Maar "ontdekken"... nee.![]()
Blijft het evengoed balen dat iedereen in ene wegloopt met een artiest die ze maanden daarvoor nog niet zagen staan (m.n die mensen die er alleen maar naar luisteren omdat het "hip" is... van die kuddedieren.. zijn ERG vervelend). Maar je kunt er nou eenmaal weinig aan veranderen...
Stanley; jij loopt achter. Paar pagina's terug heb ik al gevraagd naar wat mensen vonden van de nieuwe clip; kwamen echter niet veel reacties opquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
De volgende single komt er al aan.. 'Wonderful World'
Je loopt achter..
Oh gut.. waarom luister je dan nog naar 'You Give Me Something'?quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:44 schreef Numbie het volgende:
[..]
Stanley; jij loopt achter. Paar pagina's terug heb ik al gevraagd naar wat mensen vonden van de nieuwe clip; kwamen echter niet veel reacties op![]()
Vind ik ook niet lief. Ik doe het zelf ook eigenlijk niet vaak. Alleen moet ik wel eerlijk toegeven dat ik bij sommige artiesten graag een pauze neem.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik heb daar echt geen moeite mee hoor.. alleen het plotseling weer afdanken van een artiest wanneer de hype over is, dat vind ik niet lief..
Inderdaad.. ik val in herhaling, maarquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:41 schreef Numbie het volgende:
Nee zeker niet, maar er blijft toch altijd een soort van nasmaak aan zitten, die mij niet zo aanstaat.![]()
En het feit dat JM4 op de TMF Awards staat helpt ook niet echt hierbij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |