abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42241615
Ik vind ook de teksten erg mooi.

Mooiste nummers:
--- you give me something (en dan voornamelijk de coupletten )
--- wonderful world
--- undiscovered
--- one last chance
--- this boy
--- call the police

De rest van de nummers spreken me niet zo aan. Maar ik vind het een prachtig album.
Het wil ook niet zeggen dat als je dit mooi vind dat je in de catagorie valt van James Blunt , John Mayer en al die anderen, vond ik dus niks op uitzondering van Gavin Degraw
The secret of getting ahead is getting started
pi_42241764
Poison-Ivy
je moeder is m'n broer
pi_42242178
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:10 schreef Numbie het volgende:
Ok, en nu weer on topic. Hebben jullie die clip gezien van Wonderfull World op zijn site? Niet helemaal wat ik me erbij had voorgesteld om eerlijk te zijn...
Ik vind 'm wel ok... Ik weet niet echt wat ik ervan verwacht had. Hij's wel beter dan de clip van You Give Me Something, want dat vind ik dus echt nix
pi_42242282
Lekker belangrijk, die clips..

Wel een mooi zwembad..
je moeder is m'n broer
pi_42242381
Nee, clips zijn ook niet belangrijk, maar ik vind het soms wel interessant om te zien of het er zo uitziet zoals ik verwacht had. Ik heb in ieder geval altijd een idee of gevoel bij een bepaald nummer en het is best grappig om te zien hoe dat totaal niet lijkt op de sfeer van de clip..

Vanavond bij Raymann Is Laat, als het goed is.
pi_42242409
Bedankt voor de tip! Hoe laat is dat?
je moeder is m'n broer
pi_42242508
Rond 11 uur geloof ik, akoestische versie van You Give Me Something...
pi_42242750
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 21:02 schreef DeSiever het volgende:
Lekker belangrijk, die clips..

Wel een mooi zwembad..
Haha! Alsof een mooi zwembad wel belangrijk is

PS: Ik ga mijn BA scriptie doen over videoclips. Maar dat terzijde
pi_42242754
Je bent een engel.
je moeder is m'n broer
  vrijdag 29 september 2006 @ 21:20:05 #100
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_42242763
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 21:19 schreef Numbie het volgende:

[..]

Haha! Alsof een mooi zwembad wel belangrijk is

PS: Ik ga mijn BA scriptie doen over videoclips. Maar dat terzijde
Wat doe je voor pretstudie dan..
je moeder is m'n broer
pi_42242820
Media en Cultuur aan de UvA. Richting televisie & populaire cultuur; erg leuk moet ik zeggen.

En om wel on topic te blijven verder; de James Blunt vergelijking zie ik steeds meer opduikelen. Opeens is iedere Engelse singer-songwriter een Blunt kopie. Hetzelfde werd namelijk ook al gezegd van Paolo Nutini in de laatste RS.

[ Bericht 55% gewijzigd door Numbie op 29-09-2006 21:34:09 ]
pi_42246115
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:47 schreef DeSiever het volgende:
Poison-Ivy
Waar slaat deze reactie op zeg, jeetje zeg

Gatver
pi_42251215
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Dat snap ik dus niet. Je vindt het goed of je vindt het niet goed. Waarom moet je iets of iemand dan laten vallen omdat meer mensen het mooi vinden. Wat een gebrek aan persoonlijkheid. Daarnaast is het ook egoïstisch. Als ik een liedje hoor dat nog niet bekend is, laat ik het zo veel mogelijk mensen horen, opdat ook zij kunnen genieten.
Misschien had ik het anders moeten zeggen....Ik hou graag goede dingen voor mezelf..mijn geheimpjes...zo had ik James Blunt, Maroon 5, Keane (en Paolo Nutini die nu ook opkomt) ook graag voor mezelf gehouden Maar tegelijkertijd laat ik het ook aan andere mensen horen hoe goed het is..is een beetje dubbel...immers schrijf ik zelf ook recensies en interview ik (onder andere) upcoming artiesten... Egoisme? Ja, misschien heb je gelijk en tegelijkertijd hele grote liefhebberij en drang tot verspreiden.

Daarom misschien 'bang' (is een groot woord) voor klagers/ zeurders als de artiest (MIJN 'geliefde' artiest) ineens uitgekotst wordt door overkill...Ik denk dat dit wel de mooiste uitleg is, al zeg ik het zelf

Ontopic:
James maakt gewoon hele lekkere muziek! Pakkende teksten. Rauwe stem, een album wat naar mijn mening genoeg afwisselend is. Ballads, Klein Beetje rock, up-temp, mid-tempo.
pi_42258712
De grotere zaal schijnt nu ook uitverkocht te zijn
  zaterdag 30 september 2006 @ 15:43:19 #105
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_42258869
Discoverme, was niet persoonlijk hoor. Je antwoord vind ik supergoed. Ik zie je 20 november
je moeder is m'n broer
pi_42260622
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 02:19 schreef Discoverme het volgende:

[..]

Misschien had ik het anders moeten zeggen....Ik hou graag goede dingen voor mezelf..mijn geheimpjes...zo had ik James Blunt, Maroon 5, Keane (en Paolo Nutini die nu ook opkomt) ook graag voor mezelf gehouden Maar tegelijkertijd laat ik het ook aan andere mensen horen hoe goed het is..is een beetje dubbel...immers schrijf ik zelf ook recensies en interview ik (onder andere) upcoming artiesten... Egoisme? Ja, misschien heb je gelijk en tegelijkertijd hele grote liefhebberij en drang tot verspreiden.

Daarom misschien 'bang' (is een groot woord) voor klagers/ zeurders als de artiest (MIJN 'geliefde' artiest) ineens uitgekotst wordt door overkill...Ik denk dat dit wel de mooiste uitleg is, al zeg ik het zelf
Daar heb je helemaal gelijk in aan de ene kant is het geweldig als mensen ineens 'jouw' artiest ontdekken, maar aan de andere kant ben ik dan de eerste die bitched over het feit dat ze in de HMH spelen, dat je ineens om 14.00 uur al in de rij moet zitten om vooraan te kunnen staan, dat je de eerste rij deelt met een zooi wipkippen die nog nooit naar een concert zijn geweest en zo onbeschoft als de pest zijn en uiteraard je dan kan genieten ( ) van de zin: "Die en die is sowwww lekkkeerr!!! Zn muziek is ook wel goed hoor"

Iedereen voordeel heb zn nadeel he
pi_42261315
Maroon5 trauma's, Jill?

Maar het is wel zo... Dat "jouw" bands meer fans krijgt is tot daar aan toe, maar het moet wel een béétje leuk blijven
pi_42262603
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:49 schreef Gosjke het volgende:
Maroon5 trauma's, Jill?
Valt het op
  zaterdag 30 september 2006 @ 18:55:15 #109
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_42262793
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 21:10 schreef Gosjke het volgende:
Rond 11 uur geloof ik, akoestische versie van You Give Me Something...
Was het nog wat?
je moeder is m'n broer
pi_42262912
Ja, het was wel leuk, alleen met piano en akoestische gitaar. Niet spectaculair ofzo, maar het klonk goed!
  zaterdag 30 september 2006 @ 19:10:24 #111
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_42263138
Hij maakt er iedere keer iets anders van, dat is zijn kracht..
je moeder is m'n broer
  zondag 1 oktober 2006 @ 18:00:44 #112
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_42285492
Hai allemaal.. ik heb inmiddels 8 kaarten in huis en neem allerlei vrienden mee, waaronder twee Amerikaanse jonge mensen. Ik heb er superveel zin in!

Klopt het dat er ook een jazz-muzikant met dezelfde naam is? Dat zou wat zijn als hij er stond op 20 november en niet 'onze' James.
pi_42286598
Zou best kunnen James Morrison is best een doorsnee naam. Maarre gelukkig linked de Melkweg wel naar onze James
pi_42286648
Er is idd een blaasinstrument manneke (geloof ik?) dat je ook veelvuldig vindt als je googlet op die naam. Maar zoals Jill al zei klopt bij de Melkweg zowel de link als het fotootje erbij, dus laten we van 't beste uitgaan

Was wel een grap geweest btw, had 't die oude vent geweest Had ik nog niet eens aan gedacht
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:29:16 #115
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_42292539
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
neem allerlei vrienden mee, waaronder twee Amerikaanse jonge mensen.
Ik krijg net een mail dat ze pas in januari deze kant op komen in plaats van deze maand. Jammer!
pi_42389141
In de categorie Blegh!: Hij treedt op bij de TM Awards.
pi_42393420
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 17:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee het is nu nog niet zo.. maar een hype kent gevaarlijke kanten..
die hype is er intussen al wel, vind ik, als je op basis van 1 hitje de grote zaal v/d Melkweg uitverkoopt... ben dat nummer trouwens al aardig zat. 3FM (overigens geen uitzondering) heeft er echt een handje van om te proberen een hype te creëren en zodoende aardige nummers de strot om te draaien door ze veeeeeel te vaak langs te laten komen. maar blijkbaar werkt 't gewoon zo...
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
pi_42395225
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 14:39 schreef Jill-RMC het volgende:
In de categorie Blegh!: Hij treedt op bij de TM Awards.
Baaaaah!
pi_42395491
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 16:37 schreef Imaginary_Friend het volgende:

[..]

die hype is er intussen al wel, vind ik, als je op basis van 1 hitje de grote zaal v/d Melkweg uitverkoopt... ben dat nummer trouwens al aardig zat. 3FM (overigens geen uitzondering) heeft er echt een handje van om te proberen een hype te creëren en zodoende aardige nummers de strot om te draaien door ze veeeeeel te vaak langs te laten komen. maar blijkbaar werkt 't gewoon zo...
Ligt toch echt aan hoeveel radio je luistert
pi_42395601
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 17:38 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Ligt toch echt aan hoeveel radio je luistert
Dan nog hoeft het niet zo te zijn dat je je radio moet uitzetten omdat ze ieder uur James Morrison door je strot duwen. Ik vind het echt een geweldige artiest, maar You Give Me Something hoef ik even nie meer te horen, en ik luister gemiddeld nog geen anderhalf uur per dag naar de radio...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')