Focking Hell is onbeschoft?quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:26 schreef DeSiever het volgende:
Ik ga er verder niet op in, maar je in het Engels grof uitdrukken maakt het niet minder onbeschoft.
Dat dacht mijn moeder nou ook al..quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
Toen ik voor het eerste een nummer van James Morrison hoorde op de radio (you give me someting) dacht ik werkelijk bij vlagen dat ik Boris hoorde zingen met een nieuw nummer
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:31 schreef Gosjke het volgende:
[..]
Dat dacht mijn moeder nou ook al..
Nee ben ik het niet mee eens. Zijn beiden erg goed. Ieder zijn dingquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:52 schreef Gosjke het volgende:
James is way beter!
Maar je gebruikte toch niet ECHT de term "way beter" of wel...?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:52 schreef Gosjke het volgende:
Niet dat ik zo'n fan van Boris ben, dus mijn reactie op dr uitspraak was meteen: Neeeeeeeeeeeeeeej! Niet waaaaaaaaaaaaaar! James is way beter!
Maar ach, ieder zijn smaak
quote:Op woensdag 27 september 2006 12:47 schreef Simpleton het volgende:
[..]
Maar je gebruikte toch niet ECHT de term "way beter" of wel...?![]()
Nee dan is 't goed.... stel je voor....quote:Op woensdag 27 september 2006 14:03 schreef Gosjke het volgende:
[..]
![]()
Ik maak er inderdaad een gewoonte van om al mijn gesprekken tot ruim 2 maanden geleden letterlijk te onthouden![]()
Marktplaats?quote:Op woensdag 27 september 2006 09:38 schreef Scarface_ het volgende:
Waar kan je de tickets kopen?
Dat snap ik dus niet. Je vindt het goed of je vindt het niet goed. Waarom moet je iets of iemand dan laten vallen omdat meer mensen het mooi vinden. Wat een gebrek aan persoonlijkheid. Daarnaast is het ook egoïstisch. Als ik een liedje hoor dat nog niet bekend is, laat ik het zo veel mogelijk mensen horen, opdat ook zij kunnen genieten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:55 schreef Discoverme het volgende:
Dat is mijn angst altijd...twee maanden geleden was ik daarom nog heel blij dat ik het album nog redelijk voor mezelf had..en dan breekt ie door...(helaas)
Ben ik het wel mee eens, mits dat "meegenieten" niet zorgt voor een hype, massahysterie en/of tienermeisjes van 15 die uren in de rij gaan liggen voor een concert. Het moet wel een beetje leuk blijven. (Ik noem het weleens het Maroon5 fenomeenquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Je vindt het goed of je vindt het niet goed. Waarom moet je iets of iemand dan laten vallen omdat meer mensen het mooi vinden. Wat een gebrek aan persoonlijkheid. Daarnaast is het ook egoïstisch. Als ik een liedje hoor dat nog niet bekend is, laat ik het zo veel mogelijk mensen horen, opdat ook zij kunnen genieten.
Ik vind 'm wel ok... Ik weet niet echt wat ik ervan verwacht had. Hij's wel beter dan de clip van You Give Me Something, want dat vind ik dus echt nixquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:10 schreef Numbie het volgende:
Ok, en nu weer on topic. Hebben jullie die clip gezien van Wonderfull World op zijn site? Niet helemaal wat ik me erbij had voorgesteld om eerlijk te zijn...
Haha! Alsof een mooi zwembad wel belangrijk isquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:02 schreef DeSiever het volgende:
Lekker belangrijk, die clips..
Wel een mooi zwembad..
Wat doe je voor pretstudie dan..quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:19 schreef Numbie het volgende:
[..]
Haha! Alsof een mooi zwembad wel belangrijk is![]()
PS: Ik ga mijn BA scriptie doen over videoclips. Maar dat terzijde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |