Ik zal zwaaien.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga erheen, in november.
dat gaat snel...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:28 schreef Jill-RMC het volgende:Morrison heeft momenteel een hit met het nu al legendarische nummer You Give Me Something.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:29 schreef DeSiever het volgende:
Nummer 'How Come' staat niet op het album??
Neej dat had ik ook gezien, zag het bij bol op de site. Wel een heerlijk nummer trouwens!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:29 schreef DeSiever het volgende:
Nummer 'How Come' staat niet op het album??
quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:08 schreef Jill-RMC het volgende:
Mss bedoelen ze: doodgedraaid op radio en tv, zodat je moet wegzappen omdat de clip sowieso niet al te boeiend is
Stimmt! Maar er zal vast meer goeds op staan. Dat zal ik nog wel ontdekken de komende dagenquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Under The Influence en You Give Me Something bedoel je?
Dat kan niet anders.. met name 'This Boy' blijft in je hoofd zitten..quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Stimmt! Maar er zal vast meer goeds op staan. Dat zal ik nog wel ontdekken de komende dagen.
Ja lijkt mij ook. En zelfs al hebben artiesten materiaal te over willen ze nog wel eens een cover er doorheen knallen voor de leukigheidquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:13 schreef DeSiever het volgende:
Niet?
Met alleen een debuutalbum uit is de keus uit eigen materiaal vrij beperkt toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |