Had'm een poosje terug alweer op zijn site gezien, en ik vatte'm toen ook al niet. Wat is er nou zo wonderful aan een zwembad? Ze hadden gewoon dat verhaal dat hij vertelde over het nummer maandagavond moeten verfilmen...quote:
Is ook de nieuwe single in de U.K. De clip is geweldig heb hem op MTV Hits! gezien.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:45 schreef Numbie het volgende:
The Pieces Don't Fit Anymore wordt absoluut een top drie song van dit jaar voor me... Het blijft gewoon een keigoed nummer. Ondanks de weet ik hoeveel keer ik het inmiddels gehoord heb...
quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:52 schreef Jill-RMC het volgende:
Ey kwam Jamesie vandaag niet bij Paul de Leeuw?
Kreeg net zo een ingeving toen mn moeder zat te zeuren dat ik Law & Order maar boven moest kijken omdat ze Mooi weer de leeuw wilde kijken :s
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:16 schreef Jill-RMC het volgende:
Zaterdag 25 november kun je James Morrison LIVE zien in Mooi Weer de Leeuw (van 21.00 tot 22.00 uur, nederland 3 ) waar hij You Give Me Something doet met de band van Paul.
Muziek maken is niet zo makkelijkquote:Op woensdag 29 november 2006 19:35 schreef DeSiever het volgende:
Wonderful World is wel een heel knap nummer, zeg.. het lijkt allemaal zo makkelijk, zo natuurlijk.. wow!
dinsdag opnamen uitzending weet ik niet.quote:Op zondag 3 december 2006 21:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
CDP, wanneer is opname, wanneer is uitzending?(Jensen dus)
*is heus niet jaloers*quote:Op zondag 3 december 2006 21:19 schreef nieky het volgende:
[..]
dinsdag opnamen uitzending weet ik niet.
Ik ga er helaas niet heen. Moet een hele dag werken sowieso! En het optreden wordt als het goed is zonder publiek opgenomen.quote:
Bij Take That was het ook met publiek..dus mag hopen van wel!quote:Op zondag 3 december 2006 22:20 schreef nieky het volgende:
[..]
Ik ga er helaas niet heen. Moet een hele dag werken sowieso! En het optreden wordt als het goed is zonder publiek opgenomen.
Degene waarvan ik m'n info heb loopt nu stage bij Jensen! Denk dat het dus wel klopt, maar goed! Een interview kan ook leuk zijn om bij te wezen.quote:Op zondag 3 december 2006 22:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bij Take That was het ook met publiek..dus mag hopen van wel!
Vandaar ook hopenquote:Op maandag 4 december 2006 06:29 schreef nieky het volgende:
[..]
Degene waarvan ik m'n info heb loopt nu stage bij Jensen! Denk dat het dus wel klopt, maar goed! Een interview kan ook leuk zijn om bij te wezen.
Studio 6, Mediapark. Maar waarschijnlijk rijd James via de achteringang naar binnen en zie je nixquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:27 schreef Numbie het volgende:
Weet iemand waar Jensen word opgenomen? Zit nu toch in Hilversum...![]()
Die is net afgelopen.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:23 schreef DeSiever het volgende:
Wordt die uitzending van Jensen nog herhaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |